FF wat anders! Wat leuk dat er weer geslachtjes bekend zijn *jaloers* ik meot toch echt wachten tot 2 augustus, en baby kennende ligt de navelstreng er weer voor, of met de bips in de diepte grr Nu al eigenwijs haha @Luvmyluver, ik probeer elke keer uti alle macht rustig te worden, helaas is mijn karakter al erg opvliegend, en het ergste is nog op het moment dat ik bijna uit mn velletje spring komt er nog eens schepje stress bovenop omdat ik me daarnaast ook druk maar om Beeb, aangezien stress indd niet goed is, maarja je weet hoe dat gaat he! geen knoppie op je rug die je even omzet. Maar doe mn best ! Mn zwangerschap is neit geweldig maar liever een rot zwangerschap dan geen zwangerschap, en ik doe het voor het eindresultaat, een mooie samensmelting van Wout en mij in de vorm van een klein mensen kindje! Heb me er ook maar bij neergelegd dat het waarschijnlijk niet in ene dolle pret wordt, het is jammer je bent maar 1x voor de eerste keer zwanger.
@Mac, wauw wat mooie echo's!!!! Krijg je standaard een 3d erbij??? Hier nog een paar daagjes geduld hebben...............dubbel feest maandag, echo, geslachtsbepaling en manlief die dan vakantie heeft!!!!!!!!!!!!!
Hier werd echt gezegd alleen getuigen, we moeten allene nog ff bellen, want de twee getuigen van Wout zijn een stelletje *hebben een uitgebreide trouwpartij de maand voor ons * en die hebben een dochter van 4, en stel de oppas word ziek ofzo dan is het wel prettig als je weet dat ze evengoed mee kan! Anders mist Wout 1 van zn 2 getuigen.
LOL en ik maar denken duidelijk te zijn, lovepeet had ene reactie op die hyve geplaatst (ex van vriend had anti-jeugdzorg-hyve opgericht) toen krege ze prive bericht terug dat ze zo erg mishandeld was (dat beweerd die ex dus) en dat daarom dr kind weggehaald is. Lovepeet stuurde tergu hele verhaaltje met daairn wie is je ex dan? Toen stuurde zij (wouts ex) onze beider volledige namen plus huisadres. Lovepeet heeft hier een printscreen van gemaakt en naa rmij gestuurd. Jeugdzorg/ex dr vader/hyves hebben alle drie een mail ontvangen met daarin de printscreen. hyves heeft een waarschuwing gestuurd. Maandag ochtend gaan ik en vriend langs politie. Proberen aangifte te doen, zo niet willen we dat er een melding komt. God weet naar welke idioot ze nog meer ons adres gestuurd heeft namelijk! Daarnet keek ik in de mail, de ex van wout heeft nu een excuus mail gestuurd, met daarin 'blijkbaar voel je je in een kwaad daglicht gesteld, dit was niet mijn bedoeling daarvoor mijn excuses' terwijl bij meerdere mensen op hun hyves allerlei rottigheid over hem staat.. Dus wat ons betreft mag ze die excuses ergens stoppen waar de zon niet schijnt (dr r**t bijvoorbeeld ) Ze weet namelijk dat we langs politie gaan.
Tis toch te zot voor woorden he Dawo. Nu haar maar pakken waar je haar pakken kan en op deze manier gaat ze het niet lang meer redden. Ik zag een jongen en een meisje voorbij komen. Leuk zeg. Er zijn ondertussen behoorlijk wat boys die op de planning staan te komen. Wat afscheiding betrefd, dat had ik al een tijdje maar sinds een poosje had ik daar ook wat jeuk, niet zo veel maar vanaf vandaag was dat killing. HA kreeg ik niet te pakken (grrr) dus even mijn verloskundige gebeld en ze zei dat ik een schimmeltje zou hebben wat geregeld voorkomt. Ik kon bij de DA wat gaan halen. Dus manlief op pad gestuurd, ik was aan het werk was het uitverkocht. Vanavond maar elders proberen. Bah, die jeuk doet gewoon pijn.
Tot Romytamara weer actief is, wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 - 26 jaar - 2e - Noord-Brabant 30 november romytamara - 23 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar - 2e - Den Haag Bonkie - ?? jaar - ?e - ?? Charmedknorrie - 28 jaar - 1e - Almere Bo87 - 23 jaar - 1e - Zuid-Holland 1978 - ?? jaar - 2e ♀ - Azië 2 december Daan04- ?? jaar - 1e - ?? 3 december Mama van 1 - 27 jaar - 2e ♂ - ?? Nanny - 33 jaar - 3e - ?? Anno103 - 25 jaar - 2e ?- Noord-Brabant 4 december Triessie - 30 jaar - 2e - ?? weegschaaltje - 26 jaar - 3e ♂- Mol (B) 5 december macmazsy - 24 jaar - 1e ♂ - Zuid-Holland Shadowcat76 - 34 jaar ?- 1e - Roosendaal 6 december muizz - 26 jaar - 2e ? Limburg 7 december Annepietje - 29 jaar - 1e - Amsterdam Selma - 29 jaar - 2e ? - Overijssel 8 december Pat1971 - 38 jaar - 2e - Zuid-Holland Springmuis - 22 jaar - 1e [FONT="]♀[/FONT]- Lelystad 9 december Princess81 - 28 jaar - 2e kindje - US PBA - 27 jaar - 1e ♂ - Flevoland 10 december Maesther - 27 jaar - 1e - Zevenaar Tijgerlelie - 33 jaar - 3e - Noord-Holland jufkyjo - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant 11 december Femke32 - ?? jaar - 2e - ?? mamavan1 - 30 jaar - 2e ♀ - Limburg (B) luvmyluver - 24 jaar - 3e - Zuid-Holland L78 - 32 jaar - 2e [FONT="]♀ [/FONT]- Noord-Holland 12 december LadyDii - ?? jaar - 2e kindje - Noord-Holland 13 december Vlinderr - 24 jaar - 1e - ?? Henriette76 - 33 jaar - ?e - Zuid-Holland 14 december Jalou - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant DaWo - ?? jaar - 1e - ?? 15 december Miri75 - ?? jaar - 2e - ?? Lindajelsma - ?? jaar - 2e - ??
Agenda 19 juli- mama van 1, 20w echo 19 juli- romytamara, 8.45u 20w echo 19 juli- goofychick, pretecho geslachtsbepaling 19 juli- Jip27, 8.30 vk 20 juli- muizz, 20w echo 20 juli- shadowcat, 20w echo 20 juli- anno103, 20w echo 20 juli- mamavandaan639, 11.20 controle vk 22 juli- selma, 10u 20w echo 22 juli- luvmyluver, 20w echo 23 juli- jufkyjo, 20w echo 23 juli- lovepeet, 20w echo 26 juli- L78, 20w echo 26 juli- jufkyjo, vk 28 juli- proberen, 20w echo 29 juli- lucindalice, 20w echo 30 juli- weegschaaltje, controle 30 juli- PBA, echo 02 aug- Jip27, 8.30u 20w echo 02 aug- DaWo, 20w echo 02 aug- mamavandaan639, 20w echo 03 aug- Minkie86, 20w echo 04 aug- wgev, 13.30u 20w echo 05 aug- PBA, 20w echo 05 aug- Springmuis, vk 06 aug- Rammel, 20w echo gyn 06 aug- patroeschka, 20w echo 09 aug- shadowcat76, controle 09 aug- mamavan1, 20w echo 10 aug- mystiklady, 20w echo 11 aug- MilkHd, 20w echo + contr 18 aug- Minkie86, controle vk 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d 27 aug- PBA, intake kraamhulp 09 nov- Springmuis, trouwen!
16 december Zonnestraal - 26 jaar - 2e - Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar - 1e ♀ - Rotterdam Zaira - ?? jaar - 1e - Twente lob - 31 jaar - 2e - Noord-Brabant 18 december Lucindalice - 28 jaar - 1e ? - Noord-Brabant 19 december Westerlo - ?? jaar - ?e - ?? Jollie78 - 31 jaar - 2e - Limburg proberen - 33 jaar - 1e - Noord-Brabant Rammel - 21 jaar - 1e - Drenthe Jip27 - 27 jaar - 1e - noorden van het land 20 december wgev - 22 jaar - 1e - ?? newtothissupris - ?? jaar - 1e - ?? 21 december Tessa8 - ?? jaar - ?e - ?? Minkie86 - 24 jaar - 1e - Noord-Holland 21 december Patroeschka - 32 jaar - 2e+3e ? - Noord-Holland 23 december Lynnami - 34 jaar - USA - Skyler David 07-07 supernurse - 26 jaar - 1e - ?? mamavandaan639 - ?? jaar - 2e - ?? 24 december TessaNL - 20 jaar - 2e - Rotterdam 26 december Toetje77 - 32 jaar - 1e - Noord-Brabant Habatullah - ?? jaar - ?e - ?? Sasha - 36 jaar - 2e - Duitsland mystiklady - 32 jaar - 2e - Bergambacht morgenzon- ?? jaar - 2e ♂ - ?? 27 december Gizje - 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid 28 december Esthern77 - 33 jaar - 2e ? - ?? MilkHd - 32 jaar - 1e ? - Noord-Holland 29 december Goofychick - bijna 36 jaar - 2e - ?? ♂ 7 jongens [FONT="]♀[/FONT] 5 meisjes ? 9 verrassingen 65 mamas December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee Bevallen Lynnami: Skyler David* 07-07-10
even een vraagje..... Hebben jullie ook zo'n last van jullie onderbuik na de 20 echo of uberhaupt een echo? Ik zit hier nu nog steeds met pijn in de buik na de echo. Die vrouw duwde vrij hard en er staat nou een ongelovelijke druk op, alsof er nog steeds iemand op aan het duwen is. Ik had het ook na de termijn echo, maar toen niet zo erg.
1978 woehoe een meisje!!! @dawo snap het helemaal ik ben ook zoon heet hoofd ik zit me ook vreselijk op te winden en ik maak het niet eens mee!! maar wat ik al zei zolang jullie het op de 'nette' manier doen zijn het voor jullie + punte en voor dat**************************** *************************wijf dikke -punte maar ik snap dat het moeilijk is! dus bij deze een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jullie en what goes around comes around! @ego ik wil ook zo graag weten wat het word duurt echt lang dat wachte bah! en zooooooooooooooooo trek in slagroom taart maar niemand wil het voor me halen snik snik
wat leuk dat er al zoveel meiden 20 weken zijn! ik moet nog even wachten. mystiklady: wat leuk dat je over een jaar gaat trouwen! leuk he die jonge kittens! ik ben er ook weer naar 1 op zoek, want 1 van mijn 2 katten is helaas 2 weken geleden doodgereden. en nou is ze dus zo alleen. ik heb al bedacht wat voor kitten ik wil , een naaktkat! Minkie86: wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige! is altijd een fijn gevoel om het hartje te horen! Springmuis : gefeliciteerd!!! dat is al snel zeg dat je gaat trouwen!! charmedknorrie : wat een mooie echo! sasha : wat lekker dat je op vakantie ben geweest! L78 : wat een nare droom! soms kunnen dromen zo echt lijken. mama van 1 : gefeliciteerd met je 20 weken! luvmyluver : veel sterkte ! hopelijk ben je snel weer beter! macmazsy: wat leuk dat het een jongen is!!! mooie echo foto ook! 1978:gefeliciteeerd! ik voelde gisteren voor het eerst de baby bewegen! ik vind dat zo,n mooi gevoel!!! ik ben hard aan het denken voor een jongensnaam , maar ik weet geen leuke... ik had dit keer echt het gevoel dat het een meisje werd, ik had zelfs ook al een leuke meisjes naam. maarja ach aankomen: ik ben ondertussen al 3 kilo aangekomen, hopelijk word het niet zo veel als mijn vorige zwangerschap! daar was ik namelijk precies 30 kilo aangekomen..... ik weeg normaal 66 en toen woog ik dus 96.. echt heel erg. ik heb er echt heel veel stria van gekregen. voor de lijst: ik ben 22 jaar en kom uit noordholland.
Bijzonder hè om je kindje te voelen. Maar 3kg nu is toch wel netjes Morgenzon? Ik was al te zwaar voordat ik zwanger werd (restkilo's van onze eerste), maar ik wil eigenlijk nt meer dan 15kg aankomen...zit nu ook op 3kg. Uitdaging zullen we maar zeggen.
Meiden die de baby voelen.....GENIET ERVAN......voordat je het weet heb je het op je schoot liggen, ook mooi, maar dat was toch wel iets wat ik in het begin mistte aan mijn lege buik.
Ehhhhh nou ik was dat ook niet van plan maar ZONDER snoepen met gezond eten, 23 kilo aangekomen, dus je hebt er niet helemaal controle over zeg maar. Want wat doe je als je de 15 bent gepasseerd.......lijnen is heel slecht.....
Oh, niet lijnen hoor! Ik probeer er gewoon op te letten met eten, veel te bewegen, maar als ik toch over de 15kg ga, is t pech. En ik wil na de bevalling wel gaan lijnen, ff afhankelijk v/d borstvoeding want dan mag je natuurlijk ook niet te streng lijnen.
Met borstvoeding mag je helemaal niet lijnen, maar gewoon gezond eten. De afvalstoffen komen in de melk terecht nl.