hey romy, hoeveel meiden doen er nu mee, en zijn er ook nog meiden van maart2009 die meedoen?? @hier, heb al een paar dagen niet gereageerd, maar wel gelezen hoor een meisje en een jongen erbij, leuk, gefeliciteerd meiden, dat alles goed was. ik heb nu vakantie, lekker, ga maandag lekker een weekje weg dinsdag naar de vk geweest en hartje gehoord, beeb was weer lekker druk tegen de microfoon aan het trappen
ik had dat bij de 2e pretecho met 26 weken, hij had hard gedrukt om kate te proberen te overtuigen anders te liggen hielp niet haha
Ik heb vanmiddag een mailtje gehad en ze verteld daarin dat het redelijk gaat en bezig probeert te blijven. Haar zoontje is van de week gaan lopen en ik ben extra blij voor hen omdat hij op zijn manier wat vreugde brengt in deze donkere tijd. Ik vind Lynn en haar man erg dapper en sterk!
wat fijn dat ryker loopt, dat is inderdaad weer wat positief nieuws. ik denk nog regelmatig aan lynn. ze zijn zeker sterk!!! ik las op een ander forum, dat skyler thuis is nu, dat moet ook wel een 'goed' gevoel geven......
Ja dat klopt. Maandag is hij gecremeerd (hoorde ik ook pas vandaag, dacht dat hij vandaag gecremeerd werd, oh wat loop ik achter op dat stomme internet) en nu is hij thuis, waar hij hoort, bij zijn papa en mama. Inderdaad erg leuk dat Ryker loopt, ik weet zeker dat hij een glimlach op papa's en mama's gezicht wist te toveren
zooooooooooooo, ik moest net niezen, en ik kon wel door de grond zakken, zo dat deed zeer............ hoe kan dat???
ok nu kan ik volgen jeetje wat raar mensen op de wereld ik denk dan altijd die hebben zelf geen leven anders houden ze zich niet met andere hun leven bezig groot gelijk heb je dat je het hier niet bij laat pffff wat een gedoe hé meid maar goed dat je zoiets te weten komt eigenlijk zelfste geld denk je die houd zich kalm of denk je dat die zich gebeterd heeft sommige mensen moeten eens lesje krijgen
hoera 20 weken!!!!!!!!!!! beebje is ferm aant bewegen soms duwd die letterlijk mijn hand weg laatste dagen wat last van hartkloppingen en kortademigheid ach ja nog 20 weken