December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier vandaag de 19 weken gepasseerd.:)
    nog 21 te gaan hehe

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen.... 20 WEKEN vandaag joehoe!!! Nog 20 te gaan haha...

3. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    proficiat triessie :)

4. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    goedemorgen

jaaaaa 19 weken en idd nog 'maar' 21 te gaan hahahaha

donderdag 20 weken echo en dan maar hopen dat we een meisje krijgen! we komen namelijk echt niet uit een jongensnaam.... dus of het word een jongen met een meisjes naam of hij krijgt helemaal geen naam...dus dan maar een meisje he hahahhahahahahha

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Dan kan het ook heel goed een jongen zijn hoor luvmyluver! Hier had ik ook veel moeite met de jongensnaam kiezen, maar niks was goed genoeg, maar had zo'n sterk gevoel dat het een jongen zou zijn, dat ik heel kritisch ging kijken.

6. Pringel

Pringel Niet meer actief

Voor de 20-wekers feli!!!

@ last na echo: yep vind half uur pret echo ook errug lang duren, voel me altijd beurs daarna :(

Beeb nog steeds niet gevoeld, gister voelde ik n drukkend gevoel maar t hoort te kriebelen dus dat is het niet lol.

ff afwachten nog maar!

@Macmaczy? (sorry vergeet elke keer hoe je naam te spellen :p) ik vind die echo foto in 3d nog wel 'vreemd' dat is denk ik omdat ze met 20 weken nog niet echt een speklaagje hebben?

7. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @dawo; 3D ziet er idd heel vreemd uit rond de 20 weken. Ze zeggen dat met 30 weken je een veel mooier beeld heb. Ze liet bij de 3D ook zien dat het eigenlijk nog helemaal geen spek op het lijfje heeft, maar dat dit in de komende weken zich gaat ontwikkelen. De groei gaat na die 20 weken natuurlijk opeens heel hard. Daarom doet ze normaal gesproken ook geen 3D met de 20 weken echo, maar omdat de baby niet wilde liggen zoals zij het wilde, is ze 3D gaan kijken voor beter beeld.

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    haha hier andersom...kunnen echt geen meisjesnaam verzinnen en zijn al tijden uit een jongensnaam. En wij gaan pas bij de geboorte ontdekken wat het is! Spannend!!!!!!!!!!!!
    Mijn lief heeft al 3 en een voorwaarde voor deze naam is dat het niet lijkt op wat de andere 3 hebben.

Vandaag de verjaardag vieren van de jongste van lief.
    Ik heb wel es wat over de ex geschreven he. Maandag moeten we s avonds naar een gesprek met haar, dr partner, de mediator en wij. We moeten praten over hoe we de opvoeding en elkaars positie zien. Alsof het zin heeft...zij heeft alles in dr hoofd en geloofd ons toch niet. T is nu al zo gek dat ik de kinderen als ze bij ons zijn en zij er ineens is (kwam vorig jaar zomaar binnenstormen) niet eens mag corrigeren. T is ons huis, onze regels, onze manier en zij heeft hier niets te zoeken! Sorry moest er ff uit. Daarbij vind ze dat ik de kids mishandel dus wat heb ik bij dat gesprek te zoeken? Ik voel me tegenover de kids verplicht om heen te gaan en al helemaal tegenover lief, maar ben nu al zo gespannen als wat. Bah...zullen door de spanning wel veel tranen vloeien en ik wil dat juist niet. waarom moet dat nu? Ik ben al zo'n labiel poffertje!!

Oke dat moest ik ff kwijt.
    Gister weer bij mn vriendinnetjes geweest. Ze zijn gelukkig weer thuis! de kleine meid doet het in principe goed, alleen heeft ze het te druk met slapen om te eten...dat moet dus ff in de gaten gehouden worden. Mijn dinnie had haar heerlijk op de buik en nadat papa haar verschoond heeft kon ik nog heel ff met haar knuffelen, heeeeerlijk zo'n kleintje!!!!!
    Ben dan wel erg benieuwd naar die van ons hoor!!

Nou, ik ga ff opruimen. Lief is de laatste boodschapjes aan t doen en gaat dan de kids halen. Ik ga nog ff opruimen en poetsen en zorgen dat de vlaggetjes strakkies in de tuin hangen als de kleine meid hier komt. 4 wordt ze alweer. Snel gaat dat hoor!

Voor iedereen op wie ik niet gereageerd heb sorry!!!!!
    Zag nog wel weer wat geslachtjes voorbij komen, leuk!!!!
    Wij dus 2 aug de 20wekenecho, maar wij gaan het dus niet weten, spannend!!

Ik reageer snel op jullie allemaal!

Liefs

9. Pringel

Pringel Niet meer actief

@Jip27: lekker is dat he, dan mag jij je aanpassen :s in je eigen huis nog wel! Ik geef je groot gelijk dat je daar niet achter staat, en ze heeft inderdaad ook niets in jullie huis te zoeken..

Ik heb ook 2 augustus de 20 weken echo :) alleen willen wij het wel weten.

10. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ìk ben ook lid van een tienermoeder site...ik ben namelijk ook tienermoeder(geweest)
    maar bah zeg.... er zijn daar gewoon meiden van 13 tot 17 jaar die er gewoon mee bezig zijn om zwanger te worden!!!!!!!
    dat is toch niet normaal??!!
    wat denken die meiden?! zouden ze een kronkel hebben ofzo?

sorry hoor moest het ff kwijt!

@uhhh jip
    maar het moet idd niet zo zijn dat je in je eigen huis moet aanpassen wat een onzin!
    maar wat zegt je vriend/man hier dan van...
    en is het ook weer zo'n ex dat als het haar niet zint dat ze dan gaat lopen dreigen dat pappa de kiddies niet meer mag zien?

wat een rare mensen zijn er toch!

11. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Nou we hebben de kids al sinds aug weinig tot niet gezien. De oudste helemaal niet en de andere 2 komen nu weer een nachtje slapen soms. daarvoor mochten ze een paar uurtjes op zaterdag komen. We hebben dus idd met een (h)ex te maken die onwijs de touwtjes in handen neemt. Erg vervelend.
    Lief staat achter mij, die weet ook echt wel dat ik de kids niets doe maar ja...zij beschuldigd mij. En dan moet ik maandag gaan opzitten en pootjes geven? Het zal vast geen fijn gesprek worden. Irritant dat de zenuwen nu al weer door mn lijf gieren. Ik zorg steeds dat ik er niet ben als zij de kids komt halen of brengen. Helaas gaat dat waarschijnlijk dit weekend niet lukken en ook daar zie ik nu al tegenop. Bah bah bah
    Maar goed nu eerst de kleine meid haar cadeaus inpakken en de boel versieren want voor ik het weet zijn ze er al. En dan maar genieten van vandaag!!!

Als ik nies verlies ik steeds wat urine, hebben jullie dat ook?
    Erg irri!!!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    JA! om gek van te worden:(

13. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

tellen we samen de 20 weken af :D:D

14. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    ik verlies ook urine soms als ik nies
    in begin schrikken ...maar hoord er weer eens bij :)
    geniet vandaag maar lekker

liefst

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden.....

@Niezen, hier ook, althans de vorige zwangerschap heel erg, nu weet ik hoe ik alles moet aanspannen als ik dat wil voorkomen. FF bewust ervan worden en dan heb je er minder last van.

16. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Ik heb even snel bijgelezen.

Leuk dat er weer jongens en een meid zijn bijgekomen!! Het lijkt alsof de jongens duidelijk in de meerderheid zijn, daar moeten we wat aan doen hoor ;).

Vervelend dat een aantal meiden te maken hebben met een verschrikkelijke (h)ex.

Hier geen urineverlies bij niezen, lijkt me wel erg vervelend.

Ik voel de baby nu wel regelmatig bewegen, meestal als ik thuis ben na het werk en even rustig op de bank hang.
    Als ik dan mijn handen op mijn buik leg of mijn man dat doet, houdt de baby meteen op met bewegen en als ik mijn handen eraf haal dan voel ik hem weer.... nu al lekker eigenwijs...

17. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Romy wat fijn om te horen dat Ryker wat vreugde brengt in de donkere tijden en hopelijk kunnen ze het snel een plekje geven. Heb je het cadeautje al besteld?? Denk dat ze het wel erg op prijs stelt :D. Lieve ons ;).

@ iedereen die 20 weken is GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Op de helft alweer!! Schiet op nu he meiden!

@ Jip jeetje wat erg zeg zo een ex en net wat je zegt, jullie huis dus jullie regels!!!!

@ Niezen, nee geen last van dat ik urine verlies.......

@ Trapjes, heerlijk he!! Lekker van genieten!

@ meid/jongen ik dacht ook dat er meer jongens waren maar volgens mij lopen we aardig gelijk! Als ik het goed zag zijn er vandaag weer wat geslachtsbepalingen toch of is dat maandag??

@ all, vanmorgen een schoonmaakwoede gehad hahaha heel goed voor het huis maar niet voor mij haha. Mijn man ging spontaan meedoen om mij te ontlasten maarja als een vrouw wat in dr kop heeft........
    Ook nog een buikfoto gemaakt van de 20 weken, pffff wat gaan het hard!!;

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    meiden met urine verlies - jullie moeten dan bekkenbodemoefeningen doen! adners hou je dit wss ook na de bevalling over! Vraag jouw HA, VK of fysio erna. Je kan ook googelen erop of mssn is het hier op zwp ook iets erover.

Ik heb het nog met niezen, springen of rennen soms. Maar ik heb zelf geen bekkenbodem oefeningen gedaan omdat ik voor mijn zwangerschap aan vaginisme leed. En wou geen risico lopen dat de boel weer te strak werd.

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Dawo; jij zei toch dat je nog niets voelde alleen iets hards? Als je hetzelfde voelt als ik bij iets hards, dan ha het wel zeker de beeb hoor, die dan draaid ofzo of naar 1 kant kroelt. Lekker van genieten dus!

Weegschaaltje; ja samen aftellen naar 4 dec. :)

Wat een gedoe met exen zeg, zou dr ook niet goed van worden, sterkte meiden!

20. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Urine verlies bij het niezen, ja daar heb ik ook last van. Frummel ligt nog een beetje laag maar ondanks dat ik stevige spieren heb door het paardrijden heb ik er helaas toch licht last van. Met hoesten trouwens ook.

Deel Deze Pagina