@ goof... ik ga je zo pb-en !! @ luvmelover (euh heb ik het zo goed ??) een collega zijn schoondochter is nu zwanger van een tweeling. Het soort tweeling dat alles met elkaar deelt (vlies en navelstreng). Ze kwamen er pas achter bij de 20 weken echo !! De twee hadden zich achter elkaar verscholen. Maarrr dit soort tweelingen komen maar heel weinig voor. Dus ga er maar gewoon vanuit dat er het maar 1 is! Waarschijnlijk heb je gewoon wat meer vruchtwater... @ lucindalice hoop dat je je huisje snel verkoop.. Niets is zo vervelend dat je mooie nieuwe toekomst plannen hebt, en het door een verkoop op zich laat wachten.. @ weten wat het wordt Tot nog toe willen we het nog steeds niet weten.. hihi. Bij mijn zoon wilden we dat zeker niet.. Maar nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig.. Dus wie weet kan ik me niet in houden met de 20 weken echo... @ buik Die van mij is nog steeds erg bescheiden. Heb het idee dat het met de vorige zwangerschap veel groter was rond deze tijd... @ ego Vandaag weer voor het eerst gewerkt. Begon om half 9 en was 10 uur al helemaal kapot. Toch nog vol gehouden tot half 1. Nu maar hopen dat ik morgen niet een terugslag krijg. Mocht dat zo zijn, ga ik eens met een bedrijfsarts praten.. Ik werk namelijk een uur van mijn huis vandaan. Die rit vergt al veel van me.. En aangezien ik zelf nog al eens de neiging heb om over mijn eigen grenzen te gaan.. Dan heb ik nog meer nieuws.. Ik voelde de kleine al heel af en toe eens in de buik.. maar gister avond ook met mijn hand !!! ooh zo lief ! Tuurlijk was het een toevalstreffer.. Maar hoop dat mannetje het binnenkort ook een keer kan voelen. Dan wordt het voor hem ook iets meer echt ! Oh en ik heb laatst al mijn eerste echt harde buik gehad ! mannetje en ik hadden sinds een hele lange tijd weer eens de voetjes van de vloer Daarna echt een mega harde bal in de buik.. nu maar hopen dat dat niet steeds terug gaat komen...... :x
@ Esthern77 leuk dat je de kleine hebt gevoeld! heerlijk is dat he! Hier ook een druktemakertje! Begon een paar weken geleden al! I love that feeling! (nu nog wel, hihi)
@ jip hahahahaa ja had je graag over willen nemen zeker hahaha. Heb nog wel een hoop meisjeskleding van Noppies . @ goof ook ik heb je ge-pbt hahahahaa. @ All, zo alles is wat rustiger in huis. Dochterlief ligt in bed en manlief is een kledingkast aan het halen voor haar. Zal zo de foto's even inscannen en dan spammen hahahahaha.
@ mum2be2 Ik vind over het algemeen de zw niet zo geweldig. Ik waardeer de zw waarschijnlijk pas weer als het achter de rug is. Maar moet zeggen dit maakt het wel erg bijzonder... oh en welkom hier natuurlijk
@ esthern77, oh sorry, dat wist ik niet natuurlijk, dat kan ook. Mijn vorige zwangerschap was zo stressvol ivm een afwijking aan mijn baarmoeder, maar nu gaat het 10000 x beter tot nu toe, dus ik ben voor mezelf zo positief mogelijk. Hier ligt zoonlief ook op bed, man is aan het overwerken, dus ik kan ff rustig laptoppen.
@mum2be2! Wat leuk weer een nieuwe! Gezellig dat je ons gevonden hebt! @mama van 1...als ik een meisje krijg dan stuur ik mn adres...dan mag je alles in dozen opsturen, want het zal vast heeeeeeeeeeel veel zijn hihi, dusse niet weggeven he, ik vraag nu het eerste recht hahahahahahah Mijn lief is nu naar de mediator. we moesten samen maar (h)ex heeft weer wat wat eerst uitgepraat moet worden. Aan de ene kant fijn, dan hoef ik dus nu niet, aan de andere kant, het wordt dus weer uitgesteld en heb er nu al een week spanning, misselijkheid en slapeloze nachten van gehad. En dat heb ik dan dus straks nog een keer. Bah bah bah! Ik wou soms echt dat ze er niet was! wat een gedoe en stress en spanning steeds. En heb zo enorm met lief te doen, moet ie weer heen omdat zij de boel verdraaid en anders ziet. niet meer leuk! zo dat moest ik ff kwijt!
hai meiden, zie dat er een nieuwe zwangere bij is, leuk! blaaaat heb ik zoveel paginas zitten lezen, heb ik geen idee waar ik op moet reageren haha vandaag weer wezen werken, niets bijzonders, katten heb ik nog steeds geen goed woord voor over. nog altijd op huizenjacht, en ons appartement staat ook al heel erg lang te koop
Hey dames ben ff niet blij is al de vierde achtereenvolgende dag dat ik aan t einde van de dag zoveel pijn onder in mijn rug en heup heb dat ik niet eens meer normaal kan zitten. Ben dus maar weer in bad gaan liggen dat geeft nog iets verlichting. Heb de vk maar ff gemaild of ik hier iets mee moet want dit voelt nog erger dan mijn fibro pijn die ik normaal voel....( en daar heb ik tot nu toe gelukkig geen last van in de zw schap) Sorry moest t ff kwijt
Hey lieve charmedknorrie! Wat een ellende! Zo balen als je zoveel pijn hebt! Hier t zelfde verhaal. de fibropijnen gaan wel redelijk, het is niet weg, maar goed te doen zonder medicijnen terwijl ik dat normaal niet redt. Maar mijn onderrug en bil vinden het niet leuk! heb nu een xtra fysio voor die klachten. Fijn! Mag ik volgende week dinsdag pas voor het eerst heen, maar ach beter dan, dan niet he...Ben heel benieuwd of het gaat helpen. Ben jij al onder behandeling ergens? Succes ermee! Hopelijk zakt het weer wat weg. En anders...KALM AAN DOEN!!!! Echt hoor, je moet nog jaren met je lijf en wij weten hoe zwaar dat nu soms al kan zijn! Liefs en dikke knuf
Nope helaas niet.... Ik kan er boeken over schrijven, echt waar! Word hier zo verdrietig van! ze zijn als het goed is nu in gesprek, maar man oh man wat vind ik het weer spannend! Gelukkig is mijn lief altijd een stuk rustiger dan ik...Hopelijk duurt het niet te lang dit keer!
@ Charmed, weet precies hoe je je voelt!!! Merk wel dat de warmte wat verzachtend is voor me misschien ook voor jou?? @ Jip, heb je op hyves een bericht gestuurd want ben wel al een hoop kwijt hahahaha. Maar er is ook nog een hoop hoor . Tja ze worden zoooo verwend die kids he!! Alle foto's en het verhaaltje staan op de babysite
Natuurlijk kun je dat niet weten. Het valt me op dat ik hier niet de enige ben bij wie de zw niet een grote roze wolk is ! Hopelijk wordt het nu beter, nu hij/zij ook echt te voelen is @ ego Ik lig hier echt uitgeteld op de bank ! En dat van een half dagje werken. pfff
@mum2be2: ik heb effies gespiekt. hihi. ik ken je niet persoonlijk maar weet wie je bent. haha. spannend he.
Tot Romytamara weer actief is, wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 - 26 jaar - 2e - Noord-Brabant 30 november romytamara - 23 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar - 2e - Den Haag Bonkie - ?? jaar - ?e - ?? Charmedknorrie - 28 jaar ? - 1e - Almere Bo87 - 23 jaar - 1e - Zuid-Holland 1978 - ?? jaar - 2e ♀ - Azië 2 december Daan04- ?? jaar - 1e - ?? 3 december Mama van 1 - 27 jaar - 2e ♂ - ?? Nanny - 33 jaar - 3e - ?? Anno103 - 25 jaar - 2e ? - Noord-Brabant 4 december Triessie - 30 jaar - 2e - ?? weegschaaltje - 26 jaar - 3e ♂- Mol (B) 5 december macmazsy - 24 jaar - 1e ♂ - Zuid-Holland Shadowcat76 - 34 jaar ?- 1e - Roosendaal 6 december muizz - 26 jaar - 2e ? Limburg 7 december Annepietje - 29 jaar - 1e - Amsterdam Selma - 29 jaar - 2e ? - Overijssel 8 december Pat1971 - 38 jaar - 2e - Zuid-Holland Springmuis - 22 jaar - 1e [FONT="]♀[/FONT]- Lelystad 9 december Princess81 - 28 jaar ♀ - 2e kindje - US PBA - 27 jaar - 1e ♂ - Flevoland 10 december Maesther - 27 jaar - 1e - Zevenaar Tijgerlelie - 33 jaar - 3e - Noord-Holland jufkyjo - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant 11 december Femke32 - ?? jaar - 2e - ?? mamavan1 - 30 jaar - 2e ♀ - Limburg (B) luvmyluver - 24 jaar - 3e - Zuid-Holland L78 - 32 jaar - 2e [FONT="]♀ [/FONT]- Noord-Holland 12 december LadyDii - ?? jaar - 2e kindje - Noord-Holland 13 december Vlinderr - 24 jaar - 1e - ?? Henriette76 - 33 jaar - ?e - Zuid-Holland mum2be2- 26 jaar - 2e - ?? 14 december Jalou - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant DaWo - ?? jaar - 1e - ?? 15 december Miri75 - ?? jaar - 2e - ?? Lindajelsma - ?? jaar - 2e - ??
16 december Zonnestraal - 26 jaar - 2e - Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar - 1e ♀ - Rotterdam Zaira - ?? jaar - 1e - Twente lob - 31 jaar - 2e - Noord-Brabant 18 december Lucindalice - 28 jaar - 1e ? - Noord-Brabant 19 december Westerlo - ?? jaar - ?e - ?? Jollie78 - 31 jaar - 2e - Limburg proberen - 33 jaar - 1e - Noord-Brabant Rammel - 21 jaar - 1e - Drenthe Jip27 - 27 jaar - 1e ? - noorden van het land 20 december wgev - 22 jaar - 1e - ?? newtothissupris - ?? jaar - 1e - ?? 21 december Tessa8 - ?? jaar - ?e - ?? Minkie86 - 24 jaar - 1e - Noord-Holland mamavandaan639 - ?? jaar - 2e - ?? 22 december Patroeschka - 32 jaar - 2e+3e ? - Noord-Holland 23 december Lynnami - 34 jaar - USA - Skyler David 07-07 supernurse - 26 jaar - 1e - ?? 24 december TessaNL - 20 jaar - 2e - Rotterdam 26 december Toetje77 - 32 jaar - 1e - Noord-Brabant Habatullah - ?? jaar - ?e - ?? Sasha - 36 jaar - 2e - Duitsland mystiklady - 32 jaar - 2e - Bergambacht morgenzon- 22 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 27 december Gizje - 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid 28 december Esthern77 - 33 jaar - 2e ? - ?? MilkHd - 32 jaar - 1e ? - Noord-Holland 29 december Goofychick - bijna 36 jaar - 2e - ?? ♂ 7 jongens [FONT="]♀[/FONT] 6 meisjes ? 11 verrassingen 66 mamas December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee Bevallen Lynnami: Skyler David* 07-07-10