December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties. Dat doet weer ff goed. Ik heb al reactie van de vk gehad en die verwacht dat het de aanhechting van mijn bekken is, maar dat het wel vroeg is dat ik daar met 21 weken al last van heb. Zal ook wel met de fibro te maken hebben. Heb advies gekregen om idd zo min mogelijk te tillen en trap te lopen en als ik de trap opga als een oud omaatje tree voor tree....pfffffff....heb ook al een afspraak bij de fysio staan voor volgende week maandag kon helaas niet eerder. Eerst daar maar eens kijken of het idd mijn bekken is mocht de fysio er dan niet zoveel mee kunnen kan ik altijd nog op zoek naar een bekkentherapeut.

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi meiden ik ben ook eens een keer vroeg. haha. meestal slaapt mn zoontje tot ongeveer 10 uur. dus tja dan neem ik het er ook van,maar moest vanmorgen naar de fysio. om 8 uur!!!!!!!!!!!

@luvmyluver: jeetje wat erg. ik zou de vk er wel mee confronteren en dan op zoek naar een ander als dat mogelijk is. echt slecht dit.
    goed dat je zelf toch de huisarts hebt gebeld en hij je doorverwezen heeft.

oja zag nog dat ik verkeerd op de lijst sta. was vorige keer vegeten een pb te sturen naar milkhd. dus zo maar effies doen.
    straks controle bij vk.

er zijn er ook wat met een 20 weken echo vandaag. heel veel plezier en zeker terug komen met goede berichten en mooie echo's. spam spam spam...we love spam. hihi.

oehhh poep. haha ik ruik poep. effe luier verschonen hier. meneertje heeft de broek vol.

oja nog 1 leuk dingetje. had de deur vergeten dicht te doen van de huiskamer en zeg tegen mn zoontje doe de deur maar even dicht. kijkt hij me aan. legt daar waar hij mee speelt neer loopt naar de deur en doet de deur dicht. vol trots zit hij me aan te kijken. zooooo heerlijk. word helemaal verliefd op hem.

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Goeiemorgen allemaal!!

@luvmyluver Hoe is t nu met je? Hopelijk zakt het een beetje! Heb je wel kunnen slapen vannacht na alle spanningen en boosheid?

@ slapen van de kleintjes s morgens. Wij zijn echt straal verwend. De jongste van mijn lief slaapt onwijs uit, zelfs als ze even moet plassen tussendoor. Mijn lief laat haar vaak aan het begin van de ochtend (half 7, half8) even plassen anders redt ze het vaak net niet. Dan duikt mevrouw haar bedje weer in en slaapt ze door. Eigenlijk was dit altijd al zo. die andere 2 gaan meestal tussen half 9 en 9 zelf naar beneden en dan gaan wij een half uurtje later ook. We zijn dus straalverwend!!!
    Maar dat lampje ga ik onthouden voor onze eigen frummel strakkies als hij of zij geen langslaper is.

@charmedknorrie: gelukkig dat de vk je klachten serieus neemt. Ze denken hier ook dat het door de fibro komt dat ik al zo snel last heb. Ik mag volgende dinsdag naar een bekkentherapeut omdat mijn eigen fysio het toch niet vertrouwd.

@mama van 1: Heel irri dat ik altijd zo ver bij iedereen vandaan woon! Het zwemmen was heerlijk! Met mn buuf en een collegaatje. Als vanouds. eerder deed ik dat 4x per week. Heerlijk!!

@hex en lief: Nou hij was thuis hoor om 12 uur. pfffff
    Hij had er zelf wel een goed gevoel over. Er wordt daar gelukkig wel duidelijk dat er steeds communicatieproblemen zijn die zeker niet alleen aan hem liggen en dan zeg ik het nog netjes. Dus dat is fijn. Ze hebben weer een bult tips meegekregen. In sept moeten ze weer. En ik hoef gelukkig voorlopig niet mee dus dat is al een heeerlijk gevoel! Ik ga er hier verder niet teveel over neerzetten, ik kan er uren over schrijven, ben er zo klaar mee. PB me maar als je meer wilt weten, dat lijkt me veiliger.

@hier
    Nog steeds de beeb niet gevoeld en dus wel heel jaloers op jullie! Ben namelijk wel erg benieuwd naar hoe dat moet voelen. Ik plons zo het zwembad bij de buren in en vanmiddag komt een vriendinnetje langs die ik al een hele tijd niet gezien heb. Leuk!
    Lief gaat overwerken dus vanavond maar ff zien, denk dat ik een stuk ga fietsen met een vriendin als mn rug dat volhoudt. We gaan het zien!
    Ik ga nu maar es in de kleren en wat eten, ben wat beroerd en komt vast omdat ik te weinig gehad heb en dat al weer heeeeeeeeeeel lang geleden is.

Nou meiden geniet van deze warme dag en tot snel!

Liefs

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hey meiden!!

Hier aan het werk!

Meiden met een 20 weken echo vandaag, succes!

@mac, grappig zo'n signaal van je kleintje! Geen herrie graag! Hihi!

@ mamavan1, lekker genoten dus van je kleine mannetje in je buik!

@ slapen, hier zo'n slecht nacht gehad, kreeg om half 7 ook nog zoonlief in bed, hij wou: bij mama in het grote bed! Scheet is het toch!

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Nog ruim een half uurtje en dan mogen we onze beeb weer bewonderen, best wel weer even spannend hoor en loop dan ook al de hele ochtend beetje onrustig rond in huis ;)

Daarna ga ik met m'n oma in de stad lunchen , gezellig!!

Tot later meiden :)

6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    veel plezier bij de echo TRiessie!!

ik ben een beetje campingrommel bij elkaar aant zoeken, gaan maandag voor 2 weken naar limburg, onze sleurhut is het afgelopen jaar totaal gestript en opnieuw opgebouwd, dus fijn in een "nieuwe" sleurhut maandag op pad, maar alle spullen waren er natuurlijk iut, dus ff goed op zoek waar alles gebleven is hihih

7. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai meiden

gaat eigenlijk wel goed nu. oudste was bij oma jongste bij opa dus we hebben lekker kunne uitslapen.ik was zo moe gister van alles dat ik gelukkig gelijk in slaap ben gevallen!

heb net gelijk een andere vk gebelt en kon daar gelukkig ook terecht!
    straks ff de oude vk bellen, als ik ze te pakken krijg...dat is nog al moeilijk daar
    en dan gelijk met een vriendelijk bedankje voor de goedezorgen uhum....

meiden met de 20 weken echo have fun en wel vertellen he hahahaha

en voor de meiden met bekken narigheid rustig aan doen he! mag nu fijn met jullie rustig aan doen hihi
    en veel suc6 hoop dat het niet te erg word!

@parr hoe is het bij jou? en in het zh en bij de ha zeiden ze ook gelijk dat het fijn was dat ik zo'n behulpzame vk had not!

ik las ook van een bubbie met herrie:D:D:D:D misschien vond hij het idd wel gezellig die herrie en was hij lekker aan het dansen hahaha

@hex ik ben blij dat het redelijk ging en dat jullie je er voorlopig geen zorgen over hoeven te maken!
    wat een irri mensen zeg die hexe!

uitslapers....hier de jongste wil nog wel is blijven liggen tot 8 uur maar de oudste is standaard om 6 uur wakker!
    gelukkig gaat ze dan lekker op de comp of tv kijken kunne wij nog ff blijven ligge....

een fijne dag allemaal en tot vanavond denk

8. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    kijken jullie ook naar 60 baby's per uur?

op sbs6

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    heb het vorige week wel gezien....voor het eerst. Geloof niet dat ik dit ga volgen.

10. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook weleens gezien, beetje rare types vond ik het eigenlijk. Echt Amerikaans hè, hihi!

Hier net de vliegtickets opgehaald, joehoe!!! We vliegen zondag voor 15 dagen naar de Canarische eilanden!

11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Triessie, veel plezier bij de echo!

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    zow net weer van de vk. (was ik denk ik in de buurt bij jou mum2be2 of niet? apotheek toch)
    alles was weer goed. hartje gehoord. alleen mn bloeddruk was wat laag. maar dat merkte ik al wel. ben af en toe een beetje dizzy en zwart voor de ogen.
    op naar 20 augustus dan weer controle.

@luvmyluver: heb het vorige week ook gezien. pff als ik dat zie. zo overdreven voor mijn gevoel. op zich wel leuk om te zien maar vergeet dan altijd weer wanneer het er op komt.
    fijn dat je bij een andere vk terecht kan.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hihihi leuk!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ongi lijkt hier de boel te pakken en op vakantie te gaan ;)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh heerlijk he! die leeftijd 8) Ook lief als ze helpen met de vaat of poetsen etc *smelt*

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heel fijn dat je bij de andere VK terecht kon! Ben benieuwd hoe de ex-VK reageert straks!
    Hier gat het wel beter.. had een paar dagen een dipje ivm 20 weken grens en dan ook last van PMS ;)

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Oww wat hebben we een goede en mooie echo gehad :)
    Wat is het toch geweldig om je kleintje al te mogen zien via een echo... wauw!
    M'n placenta ligt idd achter dus dat verklaard alles. Ben helemaal blij :)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan ff niet reageren, druk met pakken, meld me af voor 1 1/2 week.
    Liefsssss................

(schoonzus was hier net en die probeerde te vissen wat het is)

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Triessie gefeli met je mooie echo!

Goof ontzettend veel plezier op vakantie!

Zal ik dan maar ff verklappen wat onze goof krijgt?? Voor alle nieuwsgierigen onder ons???

het wordt een.....

baby!!!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi ladies,

Wat kletsen jullie gezellig veel!! Ik kan het soms allemaal niet bij houden hoor!

@ Triessie, fijn van de mooie echo!
    @ Luvymluver, tjeem wat een verhaal zeg!!! Hoe gaat het nu met je?
    @ Charmed....not nice...balen dat het zo'n pijn doet!!
    @ Mystik, dus wij zitten in het zelfde huizen-schuitje...balen he? Maarre nog een vraag voor je, je 'voorspelt' bij ons allemaal het geslacht, maar wat denk je dat je zelf krijgt (gewoon ff nieuwsgierig;))

Vandaag een rustige werkdag erop zitten, zijn nu even met 1 arts meer dat is wel lekker.
    Ik had trouwens zo'n jeuk aan m'n handen om zelf even met de echo naar Ukkie te spieken...maar ik heb afgesproken met manlief dat we alleen met z'n tweetjes samen kijken...dus ik moet nog even wachten....

Deel Deze Pagina