December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ MamavanDaan, klopt idd, volgende keer ff zwaaien hè! Hihi!

@ goofychick, fijne vakantie !!

@ triessie, fijn dat de echo goed was!

@ lucindalice, oeiii knap van je hoor! Ik zou ook wel willen spieken! Nog 2 dagen gelukkig!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Spannend Mum2be!! Wil je weten wat het wordt?

3. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Pff even 5 dagen niet kijken en 30 pagina's bijgekletst... ik zal straks kijken of ik wat terug kan lezen!

Heb vandaag m'n 20 weken echo gehad, en alles was goed met onze uk! Alles wat ze kon zien zag er goed uit, mooi aangesloten e.d.. Ook qua groei ligt 't mooi op schema, dus ik ben erg blij!!

Kan helaas geen bijlagen meer plaatsen maar heb foto's geupload naar een andere website dus hierbij onze echo :

http://i209.photobucket.com/albums/bb153/Shadowcat76/echofotos/20-07-20103.jpg

Als je goed kijkt kun je zien dat hij / zij in de hiep hiep hoera houding ligt, armpjes omhoog met de handjes naast 't hoofdje :).

En nog eentje van 't voetje :

http://i209.photobucket.com/albums/bb153/Shadowcat76/echofotos/20-07-20102.jpg

Voetjes zijn nu 3,5 cm van top grote teen naar enkel, zo lief en klein! Ben echt zo blij dat alles goed was :). Gisteren echt goed gevoeld ook, ukkepuk is zeker een uur goed aan 't voetballen geweest daarbinnen. Vind 't wel wonderbaarlijk dat ik 't al zo goed kan voelen af en toe dan, aangezien ze vandaag gezien hebben dat m'n placenta aan de voorzijde ligt, met een heel klein stukje over m'n bm-mond heen. Die gaan ze wel goed in de gaten houden over hij nog naar boven schuift, anders kan dit problemen opleveren met de bevalling natuurlijk. Maar al met al ; een goede uitslag!

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Super leuk shadowcat76!!!

Gefeliciteerd! wel fijn hoor dat ook bij jou alles goed is!
    Ik vind het nu al spannend hihi en het duurt nog bijna 2 weekjes hier.

het geslacht wilde jij niet weten toch??

5. Amika

Amika Actief lid

12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik kom me hier ook even leden. Ik ben zwanger van nummer 2 en ben uit gerekend op 14 december 2010, op de verjaardag van mijn vriend. Zelf ben ik de 11de jarig. Dus wie weet krijgt 1 van ons een verjaardags kado.

Vandaag even tussen door naar de vk geweest. Gister sprong de hond van mijn zusje volop op mijn buik (lees Sint Bernard a 60 kilo). Heb sinds gister middag al pijn in mijn buik en vandaag toch maar even de vk gebeld. Even voor de geruststelling hartje komen luisteren.

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hoi Amika!

Welkom!
    Ik denk dat ik jouw naam en het verjaardagenverhaal ken van de decemberbuiken pagina of niet??
    Leuk dat je hier mee komt kletsen!

Wat schrikken zeg zo'n mega hond op je buik, kan me voorstellen dat dat enorm pijn deed en dat je even hartje wilde luisteren. fijn dat t goed was!
    Ze zeggen dat het vruchtwater wel beschermd, maar ik zou me ook zorgen hebben gemaakt. Heerlijk he dat we die vk zo kunnen bellen?

Veel plezier hier!

7. Amika

Amika Actief lid

12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Ja ik zit ook bij de december buiken hihi. Dacht meld me hier ook even haha.

Vruchtwater beschermd goed zei de vk ook. Heb zelf 2 miskramen gehad dus die angst dat er dan iets mis is groot. Ik heb zulke fijne vk's (heb er 3) kan altijd bellen das heel fijn

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hier ook 3
    2 vind ik helemaal leuk de 3e daar moet ik nog ff aan wennen zeg maar haha
    Hopelijk komt dat nog.

Heerlijk dat het kan idd. En super logisch als je 2x een mk hebt gehad, bah wat hoor je dat toch veel!
    Hopelijk blijven onze beebjes nu goed zitten!

9. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @lucindalice: ik denk voor mezelf een jongen, maar ik hoop zo op een meisje haha

ik kreeg overigens eerder vanavond ineens een schop(je) terwijl ik languit op de bank lag met laptop op me buik, liet de laptop bijna vliegen van de schrik ervan haha

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    oooooh dat wil ik ook, een schopje!!!

Weet je bij mij ook al wat t gaat worden? of heb ik dr ergens over heen gelezen?

11. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    haha jip jij wil het zo graag weten, maar ik kan er alleen nog maar een vraagteken bij zetten :( komt nog niets in me op voor jou stom he, bij sommige roep ik het al vanaf het begin, althans niet hardop, en bij sommige geen idee. had al gezien dat ik er weer eentje goed had van de week een jongen.. damn wie was dat nou???

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Nou fijn is dat hahahahahahaha

Hopelijk krijg je nog een beetje een goed idee!!!!

Leuk dat je er 1 goed had!
    Ik heb bij mezelf heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterk een gevoel. Bij mijn beste vriendin had ik ook een heeeeeeeeeeeeeeeeel sterk gevoel en zij had hetzelfde gevoel, helaas kwam dit niet uit.
    dus ik zal ook wel t andere krijgen...bah bah hihi;)

13. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    maarre ik wil het zoooooooooooooo graag weten dat ik over 2 weken bij de echo heeeeel goed de andere kant op ga kijken want zeker wil ik het echt niet weten!

14. Pringel

Pringel Niet meer actief

@Mistiklady :p heb je n gevoel bij mij :p (mams'denkt meisje/vriendin denkt jongen) ik heb werkelijk geen flauw idee!

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Lucindalice, ja ik wil het zeker wel weten! echt leuk! we wisten het bij de vorige keer ook. We vertellen het niemand in de familie trouwens, maar hier mogen jullie het wel weten hoor.

@Shadowcat76, mooie foto's zeg! Fijn dat alles goed was!

@Amika, welkom hier! Schrikken zo met die hond op je buik, gelukkig was alles goed verder.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En wat krijg ik?? ben er ook erg nieuwsgierig naar hoor! Maar wil t echt pas bij de bevalling weten en niet eerder.

Amika welkom hier!

Morgen 18 weken!

17. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ luvmelover sorry van mijn verhaal. De tweeling is trouwens vandaag geboren ! Twee meisjes !

@ ego
    De beeb heeft sinds gister door hoe hij schoppen moet... Ik voel hem nu steeds meer.. En nog leuker, mijn man heeft het gister zelfs al gevoelt...

18. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ mystik Weet je ook wat ik krijg ? Ook wij kunnen het pas met de geboorte controleren.. Maar ben zooo benieuwd !

19. Pringel

Pringel Niet meer actief

*ziet een mistiklady in dr glazen bol kijken* :') haha

20. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Dank je!! Duurt lang he dan die 2 weekjes! Achteraf als je nadenkt vliegen ze voorbij hoor :). Nee idd, we willen het niet weten, en de echoscopiste vond dat zo leuk, ze zei ik ben ook vk en de bevallingen waarbij mensen 't niet weten zijn de leukste, dan is de verrassing zo groot. Krijg je zo'n kleine glibberige uk in je armen en dan is 't zo leuk om samen te ontdekken :). Heerlijk zeg die echo vandaag, ben echt gelukkig!

Deel Deze Pagina