December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Welkom!!! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend zeg als je allebei rond die datum jarig bent. Pfoei kan ik me voorstellen dat dat zeer deed de hond op je buik. Gelukkig is alles goed met je ukkie en idd beschermt 't vruchtwater zeer goed maar toch he. Fijn dat je even kon komen luisteren!

2. shadowcat76

@mystiklady: Haha leuk zeg dat schopje! Ja als ze willen he kunnen ze je goed laten schrikken :D. Heb je trouwens bij mij een voorgevoel wat 't wordt? Denk zelf een jongen maar ik kan alleen maar meisjesnamen verzinnen ;). Ben blij 't vandaag niet gezien te hebben, ik vind de verrassing veel te leuk!

3. shadowcat76

#663 shadowcat76, 20 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2010
    Dank je :). Ook wij zijn erg blij er mee :). Oh en welkom trouwens, zit een beetje terug te lezen nu, sorry!

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik ga een filmpje maken van de 20weken echo met mijn Iphone vrijdag! Heb ik al eerder gedaan, en dat is zo leuk geworden.

5. shadowcat76

Oh en nog een sorry, dat ik niet op allemaal een antwoord kan geven! Ik probeer zoveel mogelijk mee te kletsen dames maar helaas lukt het me niet altijd.

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ luvm.. :
    uhmm het komt vandaag niet ... 60 babys per uur.. !
    staat niet in de programering.. !
    weel tienermoeders om 10 voor 12..

oo ja morgen ben ik jarig en word ik 20 !!!..en vrijdag de 20 weken echo !
    en maandag op vakantie !!! en 30 july 20 weken zwanger !! ..

hoop 20-tigjes

7. shadowcat76

Pff ik wou dat wij gefilmd hadden, volgens mij mag dat niet hier.. Want op een gegeven moment was onze uk aan 't drinken, je zag 't mondje goed open en dicht gaan toen hij / zij aan 't drinken was, zo lief!

8. shadowcat76

Volgens mij komt dat op woensdag? Wij gaan iig weer kijken!

Oh jemig haha dat zijn idd veel 20-tigjes, leuk toch!

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik kom mezelf ook even hier melden! :D
    Ik ben nu in verwachting van ons eerste kindje.
    Ben alleen een beetje op een rotdatum uitgerekend, namelijk 31 december :p
    Of ik echt een decembermama word, is afwachten want de beeb kan net zo goed denken ik blijf nog even zitten :p

Ik verheug me echt op de 20-weken echo, want we willen weten wat het is! Daarnaast vind ik het ook een beetje eng, want het is toch altijd afwachten of alles goed is.

10. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Esmeralda, welkom! Enne rotdatum....zal waarschijnlijk wel meevallen..er zijn er maar een paar die daadwerkelijk op de uitgerekende datum bevallen geloof ik:D

Dames, even een vraag. Mijn ijzergehalte was altijd al laag. Bij de laatste controle was deze 5,6 terwijl ik ijzerpillen slik (en iedere dag minimaal 4 boterhammen met stroop eet enz). De verloskundige deed er erg luchtigjes over, maar ik lees op internet toch dat het wel erg laag is. Zou ik actie moeten ondernemen....of het nog even aanzien (ik kan niet echt terugvinden of het nu echt kwaad kan voor de kleine....)

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    morgen komt 60 babys in 1 uur.. ! om half 9 op sbs6

maare @ ijzer

je kan ijzerpillen slikken
    maaaaaaaaaar
    als jij zegt dat je genoeg binnekrijgt zou ik ff de huisarts bellen en gewoon een afspraak maken
    dan kom je er zo achter
    wat het beste is

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Esmeralda welkom! leuk zeg! gefeliciteerd en gezellig dat je ons gevonden hebt

sasha ik heb geen idee, maar als jij je onzeker voelt zou ik mn ha ff bellen die weet het vast!

13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    sasha, je kan ook nog Floradix erbij nemen, is ook goed voor je ijzer!

Esmaralda, welkom hier!

Hier druk beebje, voel hem/haar de hele tijd schoppen en ploppen!

14. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    waarom jullie wel en ikke niet?? ben zo benieuwd hoe t voelt
    hihi vind het natuurlijk wel helemaal leuk voor jullie hoor!!!

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Jip27, komt vast snel bij jou ook hoor!

16. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    zo ik ben ff aan het nacht braken......

nieuwe mamma's welkom en gefeli!!!!

@ijzer ff de huisarts bellen

@mijnoude vk kreed de ass aan de tel was wel jammer, wel even heel duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gedient was!!!
    ze vroeg ook nog dood leuk of ik het niet nog bij hun wilde proberen....

NEEEEEEEE

maar goed
    las nog over goeie echo's en schoppende bubbies altijd leuk!

en verder weet ik het ff niet meer....

oja 60 baby's in een uur komt idd op woensdag om half 9
    ga zeker kijken en als ik het morgen niet red dan maar op uitzending gemist
    moet wel zeggen dat altijd als ik zwanger ben is er zoiets op tv.
    vin het altijd wel leuk om te kijken:D
    verder weet ik het echt ff niet en misschien maar beter als ik ook ff ga slapen...
    dus welterust en tot morgen/straks

17. Pringel

Pringel Niet meer actief

FELI LOVEPEET!!!!!!

Niemand kan ook goed uitleggen wat je nou moet voelen :p gister vroeg ik t nog aan vriendin, ja zegt ze als n plopje/luchtbelletje :p ja dat voel ik de hele dag maar zijn volgens mij elke keer mn darmen hahahah :')

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dank je wel dawo !! .

happy birthday to meeeeeeee.... happy birthday to lovepeeeeeeeeeeeeeet ... happy birthday to meee !!!!!!!!

19. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

@ ijzer, er is ook roosvice geloof ik voor ijzer. Misschien daar een glaasje per dag van nemen.

@ jip, als 1 je hand tegen je wang aan doen en met de tong tegen je hand aanduwd dan heb je een beetje een idee hoe het voelt..... (nu zit waarschijnlijk iedereen met zijn hand tegen zijn wang hahahahahahha)

@ alle niewe welkom!

@ 20 weken echo, zag dat er gister een hoop 20 weken echo's zijn geweest, voor degene die hem gehad hebben en alles is goed gefeliciteerd! Super!! Enne zijn er nog geslachten bekend??

@ iedereen die vandaag een echo heeft....veel plezier en succes!!

@ programma op sbs kijk ik ook tot nu toe elke week. Vind het wel leuk om te zien.....en wat een drama wordt er soms van gemaakt zeg pffff.

@ all, gister even te veel gedaan dus ben gesloopt mijn rug en been doen niks meer wat ik wil. Echt zo stom, en ik maar denken gaat wel.....nou niet dus! Goede harde les! Wel gister de nieuwe kast van mijn dochter op haar kamer gezet (nouja mijn man en buurman en ik deligeerde hahahaha) en haar oude kledingkast die bij de babykamer hoort staat nu in het kamertje waar hij ook hoort te komen. Wow wat wordt het ineens echt dan! Maar kan nu wel de kast inruimen! Scheelt weer, aangezien alle kleertjes nu in een krat liggen!! Gisteravond tijdens de hond uitlaten keek mijn man mij aan en zegt zo uit het niets:"jeetje wat is je buik dik!!" dus ik zeg dat die er toch echt al een tijd zit, maar hij vind dat ie de afgelopen paar dagen echt mega gegroeid is hahahahaa. Zo schattig! Vandaag dus weinig op de planning, alleen de baby-kast inruimen en verder heerlijk met mijn dochter in een badje denk ik want het wordt weer erg benauwd en warm hihi.
    Jullie plannen met dit weer???

@ iedereen die niet tegen de warmte kunnen succes!! Enne ik heb airco in huis dus je mag langskomen hahaha.

20. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

oh enne lovepeet zal ik verder gaan voor je.......

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaaa, in de gloriaaaaaaaaaaa.
    Hieper de piep....hoeraaaaaaaa

Gefeliciteerd!!

Vier je het ook vandaag???

Deel Deze Pagina