hey, ja volgende week vrijdag terug controle dan even navragen. ja hoor de kids zijn nu al vrij bezorgd laats kwam zoontje af met bloesje vroeg hem wat is dat schat hier voor broertje anders wordt die ziek zo naakt in u buik toch mams gisteren heeft een bij hem geprikt komt die ocharme huilend af mama mama die bij heeft mij geprikt die dacht dat ik een bloem was ik zei schat die bloem heeft de zon in haar oogjes gehad zal ik even verzorgen he jamaar mama die heeft alles al uit gezogen voelde dat nou zal ik pleister dan op doen ja mama das goed geen met bloemen he neen schat
16 december Zonnestraal - 26 jaar - 2e - Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar - 1e ♀ - Rotterdam Zaira - ?? jaar - 1e - Twente lob - 31 jaar - 2e - Noord-Brabant 18 december Lucindalice - 28 jaar - 1e ? - Noord-Brabant 19 december Westerlo - ?? jaar - ?e - ?? Jollie78 - 31 jaar - 2e - Limburg proberen - 33 jaar - 1e - Noord-Brabant Rammel - 21 jaar - 1e - Drenthe Jip27 - 27 jaar - 1e ? - noorden van het land 20 december wgev - 22 jaar - 1e - ?? newtothissupris - ?? jaar - 1e - ?? 21 december Tessa8 - ?? jaar - ?e - ?? Minkie86 - 24 jaar - 1e - Noord-Holland mamavandaan639 - ?? jaar - 2e - ?? 22 december Patroeschka - 32 jaar - 2e+3e ? - Noord-Holland 23 december Lynnami - 34 jaar - USA - Skyler David 07-07 supernurse - 26 jaar - 1e - ?? 24 december TessaNL - 20 jaar - 2e - Rotterdam 26 december Toetje77 - 32 jaar - 1e - Noord-Brabant Habatullah - ?? jaar - ?e - ?? Sasha - 36 jaar - 2e - Duitsland mystiklady - 32 jaar - 2e - Bergambacht morgenzon- 22 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 27 december Gizje - 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid 28 december Esthern77 - 33 jaar - 2e ? - ?? MilkHd - 32 jaar - 1e ? - Noord-Holland 29 december Goofychick - bijna 36 jaar - 2e - ?? 31 december Esmaralda - ?? jaar - 1e - Friesland ♂ 7 jongens [FONT="]♀[/FONT] 6 meisjes ? 11 verrassingen 68 mamas December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee Bevallen Lynnami: Skyler David* 07-07-10
Agenda 22 juli- selma, 10u 20w echo 22 juli- luvmyluver, 20w echo 23 juli- jufkyjo, 20w echo 23 juli- lovepeet, 20w echo 23 juli- mum2be2, 20w echo 26 juli- L78, 20w echo 26 juli- jufkyjo, vk 26 juli- Amika, 20w echo 28 juli- proberen, 20w echo 28 juli- Springmuis, 20w echo 29 juli- lucindalice, 20w echo 30 juli- weegschaaltje, controle 30 juli- PBA, echo 02 aug- Jip27, 8.30u 20w echo 02 aug- DaWo, 20w echo 02 aug- mamavandaan639, 20w echo 03 aug- Minkie86, 20w echo 04 aug- wgev, 13.30u 20w echo 05 aug- PBA, 20w echo 05 aug- Springmuis, vk 06 aug- Rammel, 20w echo gyn 06 aug- patroeschka, 20w echo 09 aug- shadowcat76, controle 09 aug- mamavan1, 20w echo 09 aug- Esmaralda, 20w echo 10 aug- mystiklady, 20w echo 10 aug- Esmaralda, vk 11 aug- MilkHd, 20w echo + contr 18 aug- Minkie86, controle vk 20 aug- mamavandaan, controle 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d 27 aug- PBA, intake kraamhulp 01 sep- Springmuis, intake kraamzorg 09 nov- Springmuis, trouwen!
Nou, volgens mij als je je werk goed doet e.d. kunnen ze je niet zomaar ontslaan, daar moet echt wel een hele goede reden voor zijn. Ik zou als ik jou was 't eens navragen bij de bond. Vind 't wel belachelijk!
Ik zou 't idd even navragen. Ach gos, wat lief! Hihi anders wordt die ziek, wel erg schattig! Hahaha geen pleister met bloemen, die was natuurlijk bang dat die nog een keer geprikt zou worden. Hopelijk geen erge last er van gehad verder? Als ik zulke lieve verhalen hoor verlang ik extra naar ons kleintje .
Bloedneuzen, schijnen normaal te zijn.....athans kan bij de zwangerschap horen . Dawo jeetje meis wat klote!!! Kan me voorstellen dat je er niet op zat te wachten. Helaas hoor je het heeeel veel dat meiden ontslagen worden als ze zwanger zijn (en geen vast contract hebben). Zo de kast van de kleine man is al redelijk ingedeeld en dan twijfel ik toch weer om wat broekjes in maat 50 aan te schaffen hahahaha.
@Dawo, ontslagen! hmm das nooit leuk @weegschaaltje, hier had ik het ook al 2 x vorige week! bloedneusje gehad, heel weinig maar toch! Wat lief van je zoontje zeg, de bij die dacht dat hij een bloem was, en daarna geen bloemenpleister, wat een logica he! zo schattig! @Mama van 1, je bent al lekekr bezig he, met de kast en indelen etc. Hier doen we dat na de vakantie. Ik heb nog helemaal niks gekocht trouwens voor ukkie nr 2, vorige keer ging ik wel helemaal los maar nu niet, hihi!
neen hoor verder gaan last van gehad nu begint die al heen en weer te zwaaien als die nog maar vlieg ofzo ziet en de jongste die is verzot of diertjes als ze vliegje ziet steekt ze die derect potje en dan komt ze af mamie stttt vliegje slaapt kijk maar oeps ze heeft niet door maar met dat vliegje te pakken knap plat genepen toch lief he mama euhmm jaja
@ Patroes is het slapen niet gelukt??? @ Mum2be2, de kast van onze dochter (want bij de babykamer hoort) is naar de kamer van onze zoon gegaan en tja om nou alle kleren in een krat te laten vind ik ook niks hahahaha dus hop in de kast. Maar we zijn nog lang niet klaar hoor, er moet nog geschilderd worden enzo maar de kast staat er vast want uit elkaar halen en weer in elkaar zetten is ook zo een werk hahaha. Wij hebben nu voor nummer 2 wel pittig al wat gekocht (misschien heb je al gelezen dat wij Noppies-verslaafd zijn ). Dus we zijn gelijk los gegaan hahahahahahahaha. @ All, zo de kast is klaar, was een werkje maar alles ligt goed, zal ongetwijfeld nog wel veranderen. Ook voor onze dochter hebben we weer nieuwe kleren van Noppies gehaald. Ze groeide een beetje uit dr broeken dus wat nieuwe broeken gehaald en gelijk maar 2 shirts....... vind het shoppen voor mijn kids nog leuk dan voor mezelf hahahahahahahahahaha.
Naja heb wel een vast contract ben hier toen komen werken vanuit mn vorige werk en daarbij de afspraak dat na 6 maanden contract omgezet zou worden. Dus heb nu 2,5 jaar een vast contract. Net ook bedrijfsarts gesproken die geeft advies, probeer te blijven werken als het echt niet gaat ziek melden. Ze zegt ik geef dit advies omdat je waarschijnlijk niet meer terug komt dan. Dus ja ook aangegeven in dubio te staan aan ene kant meld ik me liever vandaag dan morgen ziek, aan andere kant wil ik ook gene commentaar krijgen als 'ohh lekker makkelijk miep is zwanger en meld je maar ziek' *zucht* wanneer is iets te veel? wanneer je nergens meer zin in hebt? meerendeel slaapt maar nog moe wakker word, je ontzettend tegen werken opziet. 9 van de 10 keer met tranen in je ogne op kantoor zit. Of wanneer je als ene zielig hoopje ineen stort.. Pff moeilijk allemaal.
Dawo dan kunnen ze je toch niet zomaar ontslaan???? Ik zou eens horen bij de rechtsbijstand...... geven ze je wel wat maanden mee enzo?? Kan me goed voorstellen dat je totaal geen zin meer hebt in werken!!!! Sterkte!
Mjah wel als ze eht op reorganisatie gooien.. en ze zullen wel moetne betalen ga zoiezo ontslag aanvechten maar anders bloedserieus..
Doe je goed! Ongelovelijk joh!!!! Maar je hebt nog niks getekend toch..... want meestal als je je ziek meldt kunnen ze je ook niet ontslaan he! Ik heb ook begrepen dat er weinig rechters zijn die akkoord gaan met een reorganisatie van 1 persoon en vooral als die zwanger is...... de regels om zeangere te beschermen zijn er niet voor niks. Maar je bent er wel mooi klaar mee...... Dikke knufffff!
Nee er staat ook nog niks op papier dit was mondeling. Heb ook aangegeven advies te vragen voor ik ergens mee akkoord ga, dit was prima dat raadde die me ook aan. Komt nog een officieel gesprek met andere directeur en nog iemand erbij, en dan worden er ook dingne op papier gezet ofzo... Heb eht neit helemaal gevolgd, lange leven add concentratie vermogen van een fruitvliegje
Heb je rechtsbijstand?? Want anders kun je vast informeren bij hun en misschien kan er wel iemand met je mee.... hun weten altijd even meer van dit soort dingen.
Ja sinds 2 weken ofzo, alleen meost ik daarbij verklaren dat er geen reorganisatie aan te komen zat whaha handig weer. Ga ze zowiezo bellen want dit wist ik ook niet..
Dawo: (jongen!!) zoiede als jij de ziektewet ingaat kan jij daar blijven zitten en krijg je tot aan heel je zwangerschapsverlof uitbetaald. sasha: groene groentes eten!! spinazie, andijvie... broodje appelstroop vol blijven houden. LOOOOVEPEEEEET: Gefeli meissie vandaag!! Jip... zucht... kan er nog steeds geen geslacht bij bedenken bij jou neig wel naar eentje maar dan wil ik dat ookz eker weten Patroeska denk een jongetje.
Maja hoe hij het vandaag bracht was, dat ze het ontslag best willen uitstellen tot eind februari (is ook einde zwangerschapsverlof) en dat ze bereidt zijn half jaar langer mn onbelaste vergoeding te betalen a 200 netto. kijk dat klinkt goed, maar wil ook ontslagvergoeding.. erbovenop dus. want halfjaartje 200 komt je op 1200 uit, nah een maand salaris kost ze al meer. Ik wil er zelf wel wat aan hebben..