Lynn wat dapper dat je weer een berichtje hebt gepost! Ik vind je erg sterk en moedig hoor meis!! En wat fijn dat je man niet meer weg hoeft!!! Jullie zullen elkaar hard nodig hebben (gehad). En wie weet snel een brusje voor Ryker, het is jullie enorm gegund!!! Hele dikke knuffffffffff
@ Mum2be2 ja iss noppies verslaafd kan er niks aan doen het is zo een fijn merk. De kwaliteit is super en de kleuren blijven mooi! Tja en als je eenmaal wat goeds hebt dan verander je niet snel he . @ SBS6 net die bevallingen gekeken en moest wel even slikken hahaha blijft toch mooi zo een geboorte, al vond ik die man wel vervelend haahahhahahaha
@ mum2b : .. je bedoel bij 60 babys in 1 uur.. ik heb het gezien ja als het mijn vent zou zijn had ik naar hem toegelopen en een knal op zijn bek gegeven !.. en gezegt moet je zelf maar ff bevallen .. @ dawo ontslagen :O:O ojee.. ! ik hoop voor je dat het goed komt je heb al heel wat tips gekregen hier zie ik @ lynn meid wat ben jij sterk en dapper ! niet te geloven .. ! ik hoop echt voor jullie dat jullie kinderwens nog een keer in vervulling gaat en ook jullie een gezond mooi kindje op de wereld mogen zetten !!>. jullie kunnen het ! @ bloedneus in het begin heel erg gehad maar nu nergens meer last van @ moe ik ben heel erg moe weer de laatste dagen !.. het is niet normaal meer ik kom rond 9e me bed uit en ga er ook weer rond 10e in meestal!. @mijn verjaardag ik ben niet zo verjaardags mens maar het was wel gezellig,,we zijn bij mjn schoonouders geweest en mijn moeder is daar heen gekomen en hebben we taart gegeten .. savonds zijn we wezen eten bij de beer.. was erg lekker .. het weekend vier ik het pas weer of geen weer. we hebben toch geen tuin .! woon op 4 hoog @ katten ik heb op dit moment 8 katten rondlopen .. 6 kittens van 5 weken ik word helemaal gek van die stank.. ik kan blijven schoonmaken !. maar het helpt helemaal niets je blijft het ruiken .. gadverdamme !!.. en mijn vriend gooit dan ook nog eens alles dicht omdat hij bang is dat de kittens en pixen * kat van half jaar * op het balkon gaan en er vanaf vallen !! hallo .. ! het zijn katten en ik ga niet alles dchthouden voor die katten dan gaat het nog meer stinken !... ik word er zo moe van .. ik schaam me voor mijn eigen huis.. ! @ vriendlief.. vriendlief zou ook meer doen in het huishouden .. omdat ik niet zo goed op mijn knieen kan zitten dat doet gigantisch veel zeer.. maar hij beloofd vanalles maar doet het toch niet.. ik word zo moe van alles .. ! @ zwangerschapshormonen .. ! * welneeeeeeee hoe kom je erbij!!!! *
Krijg van iedereen om mij heen te horen dat ik er moe uitzie.. voel me ook moe.. maja naar mijn weten is er niks aan de hand zeg maar. Bloeddruk goed, ijzer goed. Ik slik pilletjes vitamines dus.. Heb nog niks vernomen vh UWV ivm mn ziektewet nadat mijn contract niet is verlengd. Ja alleen een brief dat ze gingen kijken of ik recht had op ziektegeld en ik zou bericht krijgen als ik naar de uwv arts moest.. Morgen komt mn mamsie schoonmaken s middags. Ze gaat mn keuken doen. Ik ga dan rustig aan strijken, kan er niet tegen om zelf dan niks te doen hoor..
@ lovepeet, mag jij die kattenbakken wel schoonmaken dan? dat mag toch niet tijdens een zwangerschap?
*deep respect* Heel fijn om iets van jou te horen meid. Ik denk regelmatig aan hoe het nu zal zijn en of je de dagen door komt. dikke knuffs!!!
dat is ook super nieuws!! Ben benieuwd of jullie in de staten blijven of terug naar Europa komen. Is jouw man ook een nederlander, of een american?
@lovepeet ik heb er 2 en werd al gek van de kaatenbakken.. lang leve de sterkere reuk tijdens de zw >< maar je mag geen bakken schoonmaken he!!
hey meiden, even snel hoor, lovepeet nog gefeliciteerd met je verjaardag. had een vraagje, mijn navel is erg gevoelig, en doet zelfs een beetje zeer. is dit wel goed??
Hey ook ff snel dat heeft een vriendin van mij ook...ze is hier ook actief. Is ook een topic over...misschien moet je daar ff kijken. Moet je ff zoeken op navel hihi Succes!
Mijn man is Amerikaan. Ik wou even laten weten dat voor de mensen die graag een foto willen zien van Skyler* zijn handje op mijn vinger, dat die mij moeten toevoegen in vrienden. Binnenkort zet ik er ook een foto op van de marmeren kubus met gedenkplak waar Skyler* in zal verblijven.
meiden alles gelezen, even geen tijd om overal op te reageren, helaas moet ik zo werken hihihi lovepeet heb jou wel ff snel een pb gestuurd Lyn zo blij dat je even kwam buurten knuff
wow, wat wordt er toch veel gebabbeld! Lynn: stoer wijf ben je! knap hoor. Succes en sterkte met keuzes en beslissingen. @ ego: weer thuis! Schiphol was een drama. Ben omver gereden door een student met van die trolleys. Kwam aanracen terwijl ik in de rij stond om in te checken. Hij riep dat ik snel opzij moest, maar kon niet! naast mijn trolley met bijna 70kg bagage zat mijn dochtertje op de grond te spelen (kon hij natuurlijk niet zien) ik kon geen kant op. Had nog net tijd om dochter met mijn voet opzij te schuiven en toen knalde die hele rij wagens tegen die van mij, die viel om, tegen mij en mijn 21 weken buik. Thank God dat mijn dochter ongedeerd was, maar ik heb echt een potje staan janken. De LUL, en het deed zo zeer en ik stond al te hannesen als zwangere vrouw met een hyperbeweeglijk kind en al die koffers. nou ja, ben door omstanders en KLM-personeel geholpen, maar wat een ellende. (die hormonen helpen ook niet als je eenmaal huilt)
@Lynn, fijn dat je je neus laat zien, vind je ook een stoere vrouw!!! @de rest, kunnen jullie nou voelen tot hoe ver je baarmoeder komt? :S ik neit nu weet ik dattie iets onder mn navel zit maar voel geen verschil, voel overal dezelfde vetjes hihi Voel ook nog steeds geen beweging, naja ik heb het in elk geval niet door, mn darmen rommelen continue van boven in tot onderin mn buik en heb niet het gevoel dat iets veroorzaakt kan worden door de beeb
goedemorgen, @ lynn ik ga zeker je foto's in de gaten houden! Dikke knuff meis! @ wgev, nee geen last van..... Ook geen idee wat het zou kunnen zijn, ben je er al uit??? @ mystik werkse! @ 1978 jeetje wat onhandig van die studenten zeg! Mag toch hopen dat je wel een sorry kreeg..... Enne er zit toch een rem op zo een wagentje. Kan me voorstellen dat je er behoorlijk boos om werd! Wel een fijne vakantie gehad? @ dawo, ik voel eigenlijk nooit hoe hoog mijn baarmoeder zit, dat laat ik aan de vk over hahaha. Maar is dit je 1e kindje want dan kan het wat langer duren voordat je hem of haar voelt he..... Of zit je placenta ook aan de voorkant, al maakt dat bij mij niet uit, mijn buik is net een golfslagbad af en toe, maar vriendinnen van mij die het ook hadden voelde de baby dan nauwelijks....... @ all, straks even lekker naar de markt en wat boodschapjes doen en vanmiddag komt mijn schoonmoeder even helpen......oh joh die pijn is nog erger dan gister bah! Ben blij dat het bijna weekend is hahaha. Onze kleine man trapt er behoorlijk op los en heb de bewegingen nog geprobeerd te filmen maarja zal je net zien, ik filmen hij stopt.....nu al lekker eigenwijs hahaha. Jullie nog plannen??
@mama van 1 Echoscopist waar we aantal keer geweest zijn zei dat de placenta aan de achterkant ligt, waar het hoort ofzo... En miss beweegt de baby wel eens, maar dan kan ik geen onderscheid maken tussen beweging in darmen en beeb Is wel jammer hoor, voel me al neit zwanger en beebje werkt ook nog eens niet mee ik hoop steeds dat wanneer ik wat voel ik miss eindelijk idee heb zwanger te zijn, en er een beetje van kan gaan genieten. Al vind vriendlief dat juist weer eng, omdat dekans er dik in zit dat het voor mij geen verschil maakt, en dan is de teleurstelling ook weer groot. *zucht* wrom ben ik geen aanstaande mama die geniet van het horen van het hartje of het zien van echo's.. stomme ik
@ mystick ik zag het dank je wel !! voor het advies ga gelijk even kijken ! @ iedereen nee ik verschoon geen kattenbak ik weet dat dat niet goed is.. mijn vriend doet dat maar ..! ik ruik ze wel !. bah !