morgen 20 weken echo .. en morgen 19 weken zwanger ! HAHA voor de mensen die dat raar vinden ik ga maandag op vakantie voor 2 weken ! en dan zou het weer te laat worden voor een 20 weken echo
WALGELIJK HE!!! Gadverdamme, wij hebben maar een kitten maar als ik smorgens gang inkom (daar staat de dichte kattenbak) of smiddags van mn werk ofzo, loop ik kokhalzend met neus dichtgeknepen door de gang... Ik kan absoluut niet tegen dierengeuren.. Gister wa sik op visite bij vriendin en de rotweiler van de buren lag in hun tuin, kwam gezellie naast me zitten ohh gadver! Gelukkig heeft vriendin en buurvrouw zelfde kwaaltje gehad dus hond werd elke keer weggestuurd.. ik vind het zo vies! Die konijnen meuren ook zo.. die krijgen binnenkort de vrijheid in de duinen denk ik, ze vreten elkaar bijna op en ik heb geen tuin waar ik groot buitenhok neer kan zetten, ene konijn is al half kaal zo ondertussen, en laatste keer dat ze losliepen had eentje bedrading van koelkast van 2 maanden oud doorgebeten *grr* konijn mankeerde weliswaar niks maar vriendlief was in staat ze alle twee om te brengen
@ dawo.. ! verschrikkelijk !!!!!!!!!!! ranzig.!.. en zeker hier met 6 kittens die de kattenbak nog niet helemaal kunnen vinden .. ik kom sochtends kokhalzend binnen .. ! lekker he zwangerschaps hormonen
@DAWO Wat jammer dat jij ook de baby nog niet voelt. Mijn darmen zijn ook altijd erg onrustig en ik denk ook dat ik het onderscheid niet voel...of ik voel het gewoon nog niet hihi. Hopelijk komt het bij ons ook snel, want ik ben ook reuze benieuwd! @LYNN Wat ben je toch een topper! Fijn dat je je hier even weer hebt laten zien. Ik heb je toegevoegd en hoop je snel weer te lezen! Heerlijk nieuws dat je man nu thuis mag blijven! Super, dat hebben jullie nu ook wel nodig denk ik! @ SCHIPHOLBOTSING Mooi lomp zeg van die student. Ik kan me voorstellen dt je even helemaal in tranen was, heb je al stress gebeurd dat ook nog bah bah bah. Hopelijk heb je er niet te lang last van gehad en heb je lekker genoten van je vakantie @ de rest sorry ik weet t ff niet meer. hier geen huisdieren, wel hormonen. Ik heb vooral last net als Lovepeet van het feit dat vriendlief nietf f een stapje harder zet. Word ik zo verdrietig van. Bah. Zullen ook de hormonen wel zijn. Nou ik ga ff ontbijt maken. De heren zitten achter de WII en de kleine meid slaapt nog. Ze gaan vanmiddag rond 2 uur weer weg. Hebben lief en ik ook nog ff tijd samen dus dat is wel fijn! Liefs en een fijne dag allemaal!!
Hier uitgeslapen met mijn zoontje, half 10 ben ik maar eens gaan kijken of meneertje wakker was. @lovepeet, hier ook de echo morgen, zondag gaan we met vakantie, dus ook wat eerder, maar dat vinden we natuurlijk helemaal niet erg, hihi! @ meiden met kattenbakken, dat zal zeker stinken he! pfff.. nu met de hormoontjes ruik je alles sterker. @ meiden met mannen die niet zoveel doen, grrrr.... kan je niet hebben he af en toe. Hier heeft mijn zoontje ook eindelijk weer eens een boterham als ontbijt gegeten, had ie de hele week nog niet gedaan (ook ziek geweest van het weekend), maar nu lekker helemaal opgepeuzeld! Mooi zo!
Goedemorgen meiden! @Lynn: Meid wat ben je sterk dat je hier alweer een berichtje komt plaatsen. Fijn om wat van je te horen en ik hoop echt dat jullie het een plekje kunnen geven en dat je mannetje uiteindelijk toch weer voor een tweede durft te gaan. Fijn dat hij in elk geval niet meer weg hoeft! Hele dikke knuffel voor jullie en ik ga je aanmelden als vriendje want natuurlijk wil ik graag je foto zien. @1978: Wat een gedoe zeg op schiphol. Gaat het nu allemaal weer een beetje? Fijn dat er zulke boeren bestaan he grrrrrrr............. @Lovepeet: Balen dat je zo last hebt van die geurtjes. Hier valt t geukkig mee maar ik heb dan ook maar 1 kat dat scheelt misschien. @Mannen in het huishouden: Mijn mannetje doet gelukkig heel erg zijn best. Hij is er absoluut niet handig in, maar als ik het vraag probeert hij het zonder zeuren te doen. Vooral nu ik steeds vaker last van mijn rug/bekken krijg. Maar ik vind het erg irri dat ik het zelf niet kan.... @Hier: Heb gisteren een boodschappentrolley gekocht aangezien ik van de vk zo min mogelijk moet tillen en ik toch erg graag naar de markt wilde gaan om fruit etc. te kopen dus dan maar een trolley (voelde me alleen wel wat genant hahahaha)
Ik ben zo blij met vriendje.. 's MOrgens krijg ik kopje thee op de bank en hij pakt elke dag mn boterhammetjes voor het werk in. Ruimt 's avonds de keuken op (zelfs als het eruit ziet alsof het oorlog is ) Als ik geen puf heb om te koken maakt hij zn eigen prakkie (komt regelmatig voor) en als ik dat niet wil maakt hij wat ik wel wil.. Als ik 's avonds lui ben en ik heb trek in plakkie ontbijtkoek rent hij nog net de keuken niet in (allang blij dat ik wat eet) ongeacht of hij achter de laptop/tv of xbox zit. Als ik lief rvaga om een voet of nek massage krijg ik die, wanneer die na 10 minuutjes wil stoppen en ik ff extra zielig doen krijg ik er paar minuutjes bij Hij is goddank fantastisch.. en dat vertel ik m ook heul errug vaak. En in ruil kook ik af en toe heel lekker voor hem waar die 2 dagen later nog van smult
Hier ook een fijn mannetje hoor, doet veel dingen in huis! De was, en keuken opruimen, vaatwasser, bedden opmaken. Niet te klagen! Poetsen doet ie niet zoveel, maar dat hoeft ook niet van mij.
Gelukkig maar dat hij er verder geen last van gehad heeft. Ja kan ik me voorstellen dat ie nu zo reageert op alles wat vliegt . Hihi ja vliegje slaapt heeeel vast, ssst niet wakker maken he . @Patroeschka : heb je een beetje uit kunnen rusten nog? Iets minder moe dan gisteren? @mama van 1 : ja heerlijk is dat he shoppen voor je kids! Ik heb dat nu ook al hoor, 't is er nog niet eens en ik vind 't shoppen daarvoor nu ook veel en veel leuker dan voor mezelf . Hoe is het vandaag met je? Lekker zeg dat je schoonma vandaag de boel van je overneemt. Fijn wat tijd voor jezelf om tot rust te komen. @DaWo : pff lastige situatie! Jemig zeg ik zou ook niet weten wat je kunt doen... de bedrijfsarts kan idd wel zeggen probeer zo lang mogelijk door te werken, maar genoeg is genoeg op een gegeven moment, je moet ook aan jezelf denken en beeb heeft er niets aan als mams helemaal niet lekker in haar vel zit... dit is dus even alle voors en tegens afwegen, red je het financieel wel als je (tijdelijk) niet werkt of een uitkering hebt? Dat soort dingen. Idd nog niets tekenen! En zowieso ontslag aanvechten. Misschien kun je iemand meenemen naar dat volgende gesprek? Voordat je overdonderd wordt door hen da's helemaal niet de bedoeling. Goed dat je over alles nadenkt met ontslagvergoeding enzo, je wilt er natuurlijk zelf wat aan overhouden. Succes iig! @Esmeralda : lijkt me wel dat het kan dat je je beeb voelt! Wel erg vroeg maar het kan wel, leuk joh! @mamavandaan639 : hoe is het met je rug vandaag? @macmaszy : pfff ook al zo'n lastige situatie! Kan je helaas geen advies geven meis, veel sterkte en succes zowieso! @Lynnami : knap van je dat je een bericht hebt geplaatst! Neem alle tijd die je nodig hebt, het is niet niets. Hoop dat je er met je man uit komt, snap het heel erg goed dat hij bang is. Heel erg goed nieuws dat hij niet meer weg hoeft zeg! En fijn dat je zo'n geweldige gyn hebt. Dikke knuffel voor je! @Lovepeet : weet niet of ik je al gefeliciteerd had maar bij deze alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD! Klinkt erg gezellig van gisteren . Pffff lastig zeg die stank! Pas je wel op? Nee zou ik ook niet doen zeg alles dichthouden gatver. Die vallen echt niet zomaar van 't balkon af hoor maar met die kleintjes zou ik wel een beetje oppassen. Misschien iets op 't balkon doen dat ze er niet af kunnen? Toen ik nog op een flat woonde had ik met oud en nieuw altijd zo'n net wat je over je groente en fruit kunt spannen ophangen, tegen vuurwerk opgooien, misschien is dat wat? 't Ziet er niet uit weet ik, maar misschien wel een oplossing tot ze wat groter zijn en gewend zijn aan 't balkon. Ohh leuk morgen je 20 weken echo! Laat je wel even weten hoe het ging? @patroeschka : heerlijk dat je hulp krijgt vandaag zeg. Scheelt altijd! @1978 : WAT! Wat een ongelooflijke lulhannes zeg! Kom nou toch, hij ziet toch dat je zwanger bent! Stel je voor dat er door zijn schuld iets met je kleintje gebeurt of met je dochter! Dat zou je 'm toch nooit vergeven! Heeft 't personeel of omstanders nog iets tegen 'm gezegd? Ik denk dat ik helemaal razend zou worden en 'm eens even goed de waarheid zou zeggen :x:x:x. Wat denkt hij wel! Heb je naast dat toch wel een fijne vakantie gehad? @DaWo : Is de kinderboerderij geen oplossing voor de konijnen? Heb die van mij daar ook heen gebracht toen ik niet meer voor haar kon zorgen, weliswaar met pijn in m'n hart maar zag dat ze daar een goede plek had. Pff wat een geweldige vent heb je zeg! Die van mij is ook echt wel een schat, maar m'n voeten masseren doet hij dus echt niet he . Schoonmaken doet hij ook niet zoveel, er zijn bepaalde dingen die ik aan hem overlaat (zoals onze aluminium afzuigkap schoonmaken, rotklus en dat mag hij dus ook doen, vindt ie ook niet erg ), maar 't grote gedeelte doe ik met schoonma. @huisdieren : wij hebben 3 cavia's. En ik moet die kooi echt 2-3 x per week schoonmaken anders word ik echt helemaal gek van de stank! Gelukkig draagt m'n lief de bak altijd dus dat scheelt weer. @Charmed : hihi kan ik me voorstellen dat je je genant voelde met die trolley, maar lekker van genieten! Scheelt echt veel als je niet hoeft te tillen. @all : gisteren heerlijk wezen shoppen! Heb een hele stapel rompertjes gekocht, hydrofiele monddoekjes luiers en washandjes, sokjes, broekjes, een paar t-shirtjes en een velours babypakje. En van schoonma een heel lief luierpakje gehad . Dus ik ben helemaal happy . Verder voor nu iedereen een fijne dag!!
Mogge! Lovepeet alvast succes met de echo! Ik ga zo naar bed. Mn moeder komt om 2 uur en anders trek ik het niet want moet vanaaf ook nog uit eten. Kattenbak verschonen doe ik zelf hoor. Als je er niks van aanraakt is er niks aan de hand.. en mn man doet t vast NIET. Die heeft een bloedhekel aan katten dus sja.. iemand moet t doen he.
@Shadowcat76 Nee financieel hebben we een dik vet probleem als ik geen inkomen heb, zelf met uitkering word het zuunig doen, en niet zo een beetje ook Dan houden we in een goeie maand 60 euro meer over om van te eten dat dat wat mn vriend afdraagd aan alimentatie voor zijn zoon (hoe krom is de wereld) Dus ook dat moeten we dan weer regelen.. maarja zuunig aan doen en advocaat betalen is niet zo een goeie combi haha En het kromme is, zijn ex heeft een bijstandsuitkering (terwijl ze nog met mn vriend was) die hoger is netto als wat ik straks netto overhoudt van ww, en ik heb toch echt geen zielig salarisje. Plus zij heeft nooit hoeven solliciteren. Vraag me trouwens af hoe dat zit.. heeft iemand hier ervaring mee? ik heb nog nooit in een situatie als deze gezeten dat ik waarschijnlijk ww aan zal moeten vragen maar.. -Ik heb waarschijnlijk in februari nog geen plek op de creche (heb me met 12 weken ingeschreven) hoe emot ik dan solliciteren? Als ik solliciteer en ik zeg daar sjah weet niet wanneer ik kan beginnen want ik heb geen opvang voor mn kind word ik zoiezo niet aangenomen. - volgens alle verschillende regelingen qua ww kom ik uiteindelijk in aanmerking voor lange ww (berekend op aantal jaren werk=aantal maanden recht op ww) maar ook dit zal niet langer dan 7 maanden zijn (ben ook pas 25, heb wel sinds mn 16e een salaris maar eerste 2 jaar her en der) hierna heb je er geen recht meer op begrijp ik en zou je bijstand aan moeten vragen (in het allerergste geval) hoe werkt dit als je getrouwd bent? krijg je dan uberhaupt wel iets? Misschien dat iemand hier iets van weet (mag ook via prive bericht hoor!) want ik snap er werkelijk niets meer van.
Aaaarghhh ben zo dom!!!! Telefoon ging beneden en ik zat boven en dacht er even niet bij na dat ik rustig aan moest doen met mijn bekken (ging vandaag erg goed) dus ik sjees de trap af veel te hard natuurlijk en nu doet t meteen weer auw!!!!! Waarom denk ik ook niet na!!!
Nee hoor, niet dat ik weet Parr.. ach zal vast wel ergens op i'net staan, moment.. Verschoon niet zelf de kattenbak, want in ontlasting van katten kan toxoplasma zitten. Als u toch de kattenbak verschoont, doe dit dan het dagelijks -want de eitjes van toxoplasma zijn pas na één dag gevaarlijk- en gebruik dan handschoenen. Vermijd ook direct contact met geiten en schapen die net jongen hebben gekregen en was uw handen nadat u dieren op een (kinder)boerderij heeft aangeraakt. Er staat dus nergens iets over inademen oid. Dus handschoenen aan (wat ik al niet doe hoor) en verschonen maar..
Hoi allemaal, de lijst is vanaf nu online te vinden op December 2010 De site is beveiligd met een wachtwoord, dus graag een PB-tje als je het wachtwoord wilt weten. Vanaf nu kunnen alle wijzigingen enzo weer naar zowel mij als Romytamara gestuurd worden.