jammer dat het zo gelopen is ze zeggen dan altijd dat naar het gelsacht kijken bij de 20weken echo geen pré is, maar vaak doen ze het op de einde wel. Maar hebben ze wel alle organen gecheckt?? wnat drm had je een eerdere afspraak? want na 21 weken is het te laat ervoor
nou ja zeg!! ik voelde mijn eerste ook lang voor de 20 weken! ff opzoeken.. ja! met de pretecho van 16w5d zag ik dat ik gelijk had met voelen, ik voelde telkens in mijn onderbuik (tussen navel en schaambot) steeds kliene plopjes en op de echo zag je dat daar precies was geen placenta meer! En drm voelde ik het daar altijd heel goed! Ik denk dat ik rond de 15-16e week Kate voor het eerst had gevoeld. Ik vind dat een echoscopist nooit kan zeggen wat je wel en niet voelt! Hoe kunnen hun dat nou weten??? kijk als het 10 weken was kon ik zo'n opmerking wel snappen, komt niet heel vaak voor dan maar je bent 19 weken! trust your own gut feeling!
Hoi Dames! Nou mijn 20 weken echo was helemaal goed!! Kindje weegt nu ongeveer 300 gram, klein, maar fijn! We wilden het geslacht niet weten, pas bij de geboorte. Ik zie ons kindje al echt bewegen in mijn buik, terwijl ze gisteren hebben gezien dat mijn placenta ervoor ligt. Dus de bewegingen van de baby zouden gedempt worden, nou daar voel ik niets van! Wij zijn helemaal blij, al ging het allemaal wel erg snel(met 20 minuten stonden we weer buiten). Ach, we doen gewoon met 30 weken een pret echo dan kunnen we nog een keer genieten! Liefs, Selma
Hoi allemaal, @ Lovepeet vervelend dat het zo gelopen is, kan me voorstellen dat het een flinke domper is!! @ Selma en wilde je het geslacht weten?? En weet je het ook?? @ All, zo vanmorgen toch nog kunnen slapen na die steken pfff. Dus wilde het nog rustiger aan doen maarja kreeg vandaag nesteldrang en tja dan weet je het wel he!! Dus de zolder grotendeels opgeruimd en het logeerbed verzet hahahaha. Had ik misschien beter kunnen laten maar het begin van een opgeruimde zolder is er . Vanmiddag lekker bankgehangen en nu lekker thee drinken met mijn dochter
pff nog ene half uurtje dan is het eindelijk weekend!!!!! Werd net gebeld door baby-dump, 23 augustus word de baby-troep geleverd...
zo lees je een dag even niet en kan kan je 7 pagina's bijlezen! Even kijken of ik alles heb onthouden @lovepeet; Jammer dat ze niet hebben gekeken naar het geslacht. Bij mij werd aangegeven dat dit geen preoriteit is, maar dat als het kan je er wel om kan vragen. Mijn 20 weken echo was met 19+5 trouwens. @voelen; hier ook een voorliggende placenta en voel de baby toch echt super duidelijk. Manlief nog niet, maar die moet gewoon nog even geduld hebben. @Selma en miri75; super dat alles goed was bij de echo! @lucindalice; hier zijn we met 4 man naar de 20 weken echo geweest in het ziekenhuis! Ik, mn man, mn oma en mn moeder. Ze gaf alleen aan dat niet iedereen kon zitten, maar maakte er verder geen probleem van. @all; Vannacht beroerd geslapen. Baby heeft me grotendeels wakker gehouden. Hij was om 21.30 al flink aan het schoppen. Werd na een half uur rustig Ben om 22.30 gaan slapen tot 03.00. Heeft toen weer even een feestje gebouwd. Daarna eindelijk weer rustig, tot 04.15 om weer even lekker mama bezig te houden. Om 05.00 viel ik weer in slaap en om 06.00 ging de wekker :x Was dus kapot toen ik naar mn werk moest. Je zou dan denken dat hij de rest van de dag wat rustiger is, maar nee hoor Vannochtend op het werk rond 9.00 werd er flink gevoetbald en nu op dit moment is hij ook weer lekker aan het schoppen. Ik kweek een bezig bijtje
@ Macmaszy, dat klinkt dan weer als een geruststelling dat jullie met zoveel bij de echo waren. Enne, ik hoop voor je dat je vannacht een betere nachtrust hebt....hij moet toch ook een keer gaan slapen?
Hoi dames, Even een vraagje voor jullie allemaal.... Welke kinderwagen hebben jullie gekocht of gaan jullie kopen. En heeft dit nog een speciale reden? Ik zit nog te twijfelen welke wagen ik wil. We gaan binnenkort wel even naar de winkel om een paar wagens uit te testen, maar ben even benieuwd wat andere hebben gekozen.
Ik heb de bugaboo gekocht...heb aantal jaar geleden in een babyzaak gewerkt en toen al helemaal enthousiast geworden. Ik vind het fijn dat hij zo licht is en makkelijk inklapbaar en dat je je kindje zowel naar je toe als van je af kan laten kijken d.m.v. de duwstang
@ Luvmyluver, ach gos, die reactie van je oudste! geen broertje, hihi! @Lovepeet, huh, wat is dat nou meis, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent zeg! Gelukkig mag je nog een keertje! Maar niet leuk je verheugt je er ontzettend op en dan krijg je dit. Knuffel! En wat een rotopmerking weer over het voelen van je kleintje. Sommige mensen.... @ MilkHd, leuk dat jij wel een cursus gaat doen hoor! met andere zwangere dozen, hahaha! @Charmedknorrie, hier ook af en toe een zwaar gevoel qua buik. @Lucindalice, balen van je bekkenklachten zeg. @Miri75, fijn dat jouw echo goed was! @Selma, fijn dat alles goed was bij je echo! @mamavan1, lekker druk geweest in huis! @Dawo, de baby troep, hahaha! @Macmazsy, zo he, de kleine houdt je al flink uit je slaap! Wij hebben de Firstwheel kinderwagen overgekocht van een vriendin, dit is het nederlandse BuGaBoo merk. Ideaal ding! Nou meiden hier mijn verhaaltje: De 20 weken echo was hier prima, de gynaecoloog heeft alles grondig gecheckt en alles was goed! We krijgen een JONGEN!!! Joehoe, mijn zoontje krijgt er dus een broertje bij! Een echt mannengezin! De kleine was heel druk, hihi, lastig met opmeten af en toe! Hij zette zich echt goed af in mijn buik, lollig joh! Heb ik mijn lunchpauze even snel wat kleertjes gescoord van Lief! (dat vind ik zo'n leuk merk)
@ zwangerschapscursus: Ik ga me denk ik volgende week aanmelden voor een soort van fysio voor zwangeren. Tijdens die fysio leer je ook wat ontspanningsoefeningen en pufdingetjes, maar niet alleen maar. Dat vind ik wel prettig. Ook zijn ze erg gericht op bekkenklachten en aangezien ik die al heb, vond ik het wel een mooie optie voor mij. @ spataderen: geen last van, dus heb ook geen idee. Vandaag ook de 20-weken-echo gehad. Alles zat erop en eraan en voor zover te zien ook allemaal in werking. Erg fijn om te zien. We weten nu ook wat het wordt, maar ik zeg het hier nog liever niet. Sorry dames Verder heb ik net vakantie gekregen, lekker 6 weken vrij. HEERLIJK. Ik ga dus ook mijn best doen om het vanaf nu weer goed bij te gaan houden!!
Meiden die meededen aan het Lynn-gebeuren, jullie hebben mail Als ik iemand ben vergeten, let me know! Ik zag iets over de kinderwagen, ik ga een duo wagen kopen en wel deze: I Candy
@kinderwagen: wij hebben ook 'n bugaboo, ben hier nog steeds heel blij mee. Vooral die optie van omdraaien vind ik fijn. En dat bij opvouwen ook de wielen eraf kunnen. Verder vind ik 'm gewoon stoer.