@dawo.........jesus ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen.... wat vreselijk voor je meis. en idd als je ons nodig heb roep je maar!!!!!! het was ook jullie zo gegund ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte wensen en heel veel liefs en dikke knuffels van deze kant
tranen in mijn ogen !.. diewens je niemand toe !!!!! meid , als je wilt praten ik ben er voor je. ! ik wens je komende tijd veel sterkte toe.. ook aan je ventje ..
@Dawo, oh meis, wat verschrikkelijk zeg, zit hier volgeschoten en met kippevel op de bank. Ik wens jouw en je man heel veel sterkte toe!
Lieve DaWo, heel veel sterkte gewenst met het grote verlies van jullie lieve kleine ukkie zit hier echt met ongeloof.. hoe oneerlijk is het allemaal?
hey meid, de tranen staan in mijn ogen wat vreselijk!!!! wat z'on mooie echo moest zijn eindigde in ieders grootste nachtmerie ik vind geen woorden om mij te uiten hoe erg ik dit voor jullie vind hoe kan dit plots ik denk dat jullie ook hoop met vragen zitten ,veel verdriet,woede,de wereld is echt oneerlijk... weet dat jullie van ons allemaal veel steun mogen verwachten weet als je graag wilt praten je altijd wekom bent veel succes en hou jullie sterk vele knuff xxx
wat jammer dat je nog wat moet wachten, maar als de vakantie om is ben je weer snel aan de beurd en weet je geslacht ga nu maar lekker genieten van je vakantie
@dawo... omg met een rilling op me rug dacht ik even dat ik het verkeerd las en moest het nog een keer lezen... oh meissie... sterkte met dit verschrikkelijk grote verlies :'( Mac: kinderwagen, jaren terug wilde ik al de quinny speedy, en de variant BUzz vond ik te extravagant voor een kinderwagen, maar nu ik de buzz in het echt bekeken heb gaat deze het toch worden.
ja dat ga ik zeker ook wel doen heb er zo erg zin in ! a.s maandag om half 9 vertekken we. ! vandaag en morgen mijn b-day vieren .. dus de tijd gaat wel snel.. ondertussen de tassen inpakken ..
Hoi dames. Heb een erg slechte nacht gehad door het nieuw van Dawo Had het vlak voor het slapen gelezen en het heeft me vannacht erg bezig gehouden. Wat vreselijk dat zoiets nu weer gebeurd! Niet te bevatten. Net gelukkig weer dat gekke gevoel in mn buik gehad en gisteravond had ik nog met de angelsound geluisterd, maar toch...dit kan mij dus ook overkomen denk ik steeds. Ongelooflijk. Dawo meisje heeeeel veel sterkte nogmaals! Ik weet verder even niets te zeggen...
Wij hebben trouwens de urban jungle duo wagen. Poeh, denk er steeds aan hoe DaWo het nu moet hebben vind het echt vreselijk zeg.. Mama van 1 die dicht bij mij woont jij hebt toch ook een angelsound? Kan ik m niet een keer lenen? Of langskomen en luisteren? Was al schijterig, maar nu echt en ik moet nog 2 weken wachten tot de 20 weken echo...
ik had ook gelijk zoiets van .. is alles wel goed met mijn kindje. en klopt het hartje nog ik heb gisteren het hartje nog zien kloppen en mijn kindje gevoeld dus ik probeer er niet aan te denken @ dawo.. ik weet niet eens wat ik moet zeggen !.. wij zijn er voor je
Hoi allemaal, Las dat Dawo naar het ziekenhuis moest om half 12. Ben heel benieuwd hoe het met haar en haar mannetje gaat! Pff wat zal het een schok zijn!! Kan het nog steeds niet geloven. Ook ik heb vanmorgen (ondanks de vele schoppen) toch nog even geluisterd.....toch fijn om het hartje dan even te horen! @ Patroes, tuurlijk mag dat, langskomen om te luisten...... ik heb je ge-pbt!!
Ik vind het ook zo spannend! Hopelijk komt ze nog wat laten horen. Kan me ook voorstellen als ze dat een tijdje niet zou doen...we wachten maar af. Ik ga ff mn zinnen verzetten. Lees straks wel weer!
ik vin het echt super raar om nu neer te zetten... maar op de site waar ik die lampjes heb gezien hebben ze ook heel veel leuke jongens lampjes om de jongens mamma's niet uit te sluiten