LIeve DaWo, ik heb ook de nacht liggen woelen en gedroomd hierover Wil je nogmaals een dikke knuffel geven!
Bedankt voor alle lieve reacties hier en via berichtjes op hyves! Doet ons veel goed te weten dat er zo veel mensen meeleven. Ik heb 2 uur in het ziekenhuis gezeten, werd weer bloed geprikt en ik heb de eerste pil gekregen, morgen om 10 uur word ik opgenomen om re andere pillen te krijgen tot de bevalling achter de rug is. Omdat het kindje onder de 24 weken is, heb je de keuze het te laten cremeren samen met alle anderen overleden kindjes, dit willen wij niet! Wij willen zelf de crematie doen en het as bewaren om er later iets van in een sieraad te laten vermaken. Wij hebben beide mooie uitvaartverzekering maar onder de 24 weken is een kindje niet mee verzekerd. Via een uitvaartverzekering kost het een heel hoop geld (tussen de 2000 en 3000 euro), gelukkig heeft ziekenhuis ons een folder meegegeven waarin stond dat je als een kindje onder de 24 weken is dit ook mee naar huis mag nemen, wij hebben nu zelf crematorium opgebeld (naja Wout) en nu blijven de kosten onder de 500 euro, dit is best een groot verschil, al hadden we het hoe dan ook laten doen. We gaan straks op zoek naar een mooi rieten mandje, met een dekentje etc. het is heel zwaar maar ergens helpt het ook. Je bent afgeleid maar toch ook niet. Het is een beter gevoel dan helemaam niets kunnen doen.
jeetje een mond vol tanden wat ben je sterk.. ! en wout ook ! tuurlijk wil je toch je kindje bij je hebben en een mooi sieraad is een heel mooi gebaar.! en herdenking meid ik hoop dat jullie je er doorheen slaan .! jullie zijn sterke mensen ! dat heb ik al gezien !
wow! Heb diep respect voor je Dawo!! Wat zijn jullie sterk! Ben er werkelijk stil van! Je hebt groot gelijk dat je hem of haar lekker mee naar huis wil nemen en het as in bijv een sieraad wil doen. Weten ze nog niet hoe het kan?? Kan me voorstellen dat jij ook met 100-den vragen zit.....gelukkig worden jullie goed opgevangen door het ziekenhuis! Dikke knuffel!
jeetje zit alles terug te lezen en dan lees je het verschrikkelijke bericht van dawo. meid, ik wil je heel veel sterkte wensen. ik lees met kippenvel en tranen in mn ogen je berichtje. dit had ik echt niet verwacht. niemand natuurlijk. heel veel sterkte van met debevalling en de tijd die komen gaat ook voor je mannetje. knuff!!!!
het enige wat ik nog heb onthouden van alles was de vraag over de kinderwagen. weet niet meer wie het vroeg. maar wij hebben de quinny buzz 4. verschrikkelijk ding. maar ja net 1 keer gebruikt voor mn zoontje. beetje zonde om nieuwe te halen al zat ik wel te kijken op mp naar een ander. maar vind dat niet altijd wat om via mp te doen. dus nog over denken.
Het valt wel mee met hoe sterk ik/wij zijn, we zijn een team gelukkig ook nu. Het doet veel pijn en vooral ik huil heel wat af. We hebben bij baby dump een klein mandje gehaald waar een iets kleiner rieten mandje in zit van winnie the pooh (soort toilet artikel mandje) heel lief en klein, en 2 pakken hydrofiel luiers, een met roze en ee met blauwe aangezien we niet weten of morgen ons zoontje of dochtertje geboren word. We willen samen het afscheid zo mooi mogelijk maken, je kan het maar 1x doen. We hebben gelezen dat je ook een gestorven kindje in je trouwboekje mag bijschrijven en dit gaan we ook doen wanneer we in november gaan trouwen. Hij/zij zal altijd ons eerste kindje zijn. En we proberen ons te richten op het 'positieve' . De reacties in onze omgeving zijn ook heel fijn, bijna iedereen weet het op een stel na, die hadden dit weekend voor het eerst in lange tijd een weekendje vakantie met zn twee zonder kinderen. Dus we vertellen het hun pas als ze terug zijn, we wilden neit hun weekendje weg verknallen. Dus heb ze vanmorgen ook fijn weekend toegewenst. Ik ben wel blij als het straks geboren is..
@ Dawo, jeetje meid, wat een ongelofelijk rotnieuws....dat verwacht je toch niet??? Ik ben er helemaal stil van zeg..... Heel veel sterkte voor jou en je man. Liefs Alice
dawo, zit met kippevel op de bank, wat een vreselijk gevoel moeten jullie hebben. ik wil je echt heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie veel steun aan elkaar zullen hebben de komende tijd......... ben er een beetje stil van. hele dikke knuf voor jullie is er al bekend hoe het zo ineens is gestopt met leven??
vind het een beetje dubbel gevoel om dit nu te plaatsten maar ja, het is nu officieel, kan niet meer missen, had al een poosje dat ik dacht dat ik de beeb voelde, maar sinds gister avond heeft hij/zij het er maar druk mee, ik voel het zoooooo duidelijk nu. maar manlief mag nog niet mee genieten, zodra zijn hand op mijn buik ligt stopt de baby
Lieve Dawo Wat goed dat jullie het afscheid zo persoonlijk willen maken en wat een prachtig idee van het sieraad. Zo is hij of zij toch altijd bij jullie! Natuurlijk is en blijft dit jullie eerste kindje!! En lieverd je schrijft dat je veel huilt, natuurlijk doe je dat! Je moet dat nu ook lekker doen. Alles moet een plekje krijgen en dat heeft tijd nodig. Fijn om te horen dat jullie zo'n sterk team zijn. Lieverd ontzettend veel sterkte voor morgen en de komende tijd. Fijn dat je ons nog op de hoogte houdt hier! Hopelijk kan je de moed op blijven brengen om dat te doen. Ik zal ontzettend aan jullie denken morgen en de komende tijd. Ben benieuwd of jullie straks een prachtige zoon* of dochter* hebben! Heel veel liefs
Lieve DaWo, klinkt helemaal goed en mooi geregeld! Zo hebben een aantal in mijn groep het ook gedaan (alle 3 zwanger van 2e toen). Eentje heeft een bol met daarboven in de as, de rest uitgestrooid. Ze hebben ook foto's gemaakt zodat ze iets tastbaars hadden. Ze vonden het eerst eng om wat moest komen maar zeiden dat toen het kindje in hun armen lag was alles perfect en mooi. Samen sta je idd sterker en kun je op elkaar terugvallen. Een hele dikke knuffel lieverd! Ik ben benieuwd of ze een oorzaak kunnen vinden voor wrm hij/zij een lieve vlinder is geworden Mocht ik je niet meer spreken voor morgen dan wens ik jullie veel sterkte met alles dat komt en ik hoop dat het snel en voorspoedig gaat ook. Een dikke virtuele hug!
lieve dawo ik wil jullie heel veel sterkte wensen morgen. het is fijn dat jullie jullie baby mogen vast houden en meenemen. ik ben er de hele dag al stil van..... nogmaals heel veel liefs en een hele dikke knuffel van hier dikke kus chantal
nog steeds een beetje raar maar toch @mamavan1 de link staat op pag 89. ik heb vandaag een paar spulletjes gekocht voor de bub (nu ik weet dat het een meisje word gaat het beginne haha) en gelijk even de oude spulletjes van dochter 1 en 2 op gezocht. jeetje wat klein allemaal, en het riep echt zoveel herinneringen op! ik heb nu dus al weer een boodschappen tas vol met kleertjes en dat zijn alleen oude kleertjes...ff opletten dus anders past het straks weer niet in de kast....vrouwen en baby's @baby voelen het worden er al meer!
kom ik weer met mijn keuze's sorry ik wil als geb kaartje graag een jurkje welke vinden jullie tot nu toe het leukst Baby roze jurkje | Kaartjes Babygirl | Babyisgeboren.nl of Een bijzonder,uniek en speciaal broekie als geboortekaartje ik vin de tweede denk leuker met kaartje maar ik vin die roze zo leuk van kleur help
Lieve Dawo, ik vind het ontzettend knap hoe je er mee omgaat. Ik hoop dat je bevalling voorspoedig zal gaan en dat verder alles gaat zoals jullie dat graag zouden willen. Het lijkt me zo onwerkelijk allemaal... Gelukkig heb je veel steun aan je man en mensen om je heen. Ik hoop dat jullie engeltje een mooie naam meekrijgt en voor altijd bij jullie mogen zijn. Heel erg veel sterkte... Liefs!