zou zoveel willen zeggen maar enigste wat ik hier geschreven krijg is veel sterkte morgen we denken aan jullie dikke knuff voor jullie
@ Dawo, ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor morgen. Een hele dikke knuffel! (sorry, ik krijg er gewoon niet meer uit) @ baby voelen, wat fijn dat meerdere meiden nu al wat voelen. @ luvmyluver, ik vind de 2e leuker. @ iedereen, wij hebben alles gepakt en gaan morgen met vakantie, spreek jullie allemaal weer over 2 weken.
Geniet van je vakantie meis!! Hopelijk hebben jullie fijn weer! Waar ga je heen? Tot over 2 weekjes! Liefs
@mum2be2: gefeliciteerd een jongen. leuk een broertje voor e. geneit van jullie vakantie. zeker spannend met zo'n kleine hummel. maar komt vast goed. @voelen beeb: fijn dat degene die het niet voelden nu ook wat beginnen te voelen. het is zo';n heerlijk gevoel. pff vind t zo dubbel om dan nu weer zo over andere dingen te praten terwijl dawo niet uit mn gedachten is. ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen morgen. maar wil toch mn nieuwtje even kwijt aan jullie. mijn broer is kankervrij verklaart. helemaal fijn. hij moet nu alleen nog hopen dat het bloed van mn andere broer goed aanslaat en dan bijkomen van alles na nog een chemo en bestraling om alles weg te laten blijven. maar er zijn nog 4 andere manieren als het bloed niet goed aanslaat. dus ook dat is heel fijn om te weten.
Gefeliciteerd mama van daan!!!!! Wat een super nieuws Ik heb idd ook moeite met andere dingen schrijven, maar denk dat het wel door moet gaan. Was bij Lynn ook zo... Als we in gedachten en in berichtjes maar aan hun blijven denken, denk ik...
dank jullie. ja we zijn ook echt super blij en opgelucht. morgen is hij jarig en dan kunnen we ook gewoon een feestje geven en geen dubbel gevoel hebben. @jip: ja weet ook zeker dat dawo wil dat wij door gaan. maar blijft wel lastig.
ik ga lekker naar bed. ga nog even kolonisten van catan spelen op mn nintendo ds om even op andere gedachten proberen te komen. moet alleen morgen nog werken en dan vakantie. sta trouwens over op t werk. mijn afdelingshoofd heeft het zo geregeld dat ik op AT (therapeutische basis) sta en mocht het niet gaan kan ik naar huis. moet 3 augustus naar de bedrijfsarts. IN MN VAKANTIE??????? maar goed.
Oh wel mooi dat je daar heen kan, wel lastige planning dan idd in je vakantie, maar goed... Gaan jullie nog weg?? Ik lig al een tijdje in bed. Kan alleen niet slapen Moet constant plassen grrrrr lig nu sinds 8 uur heb zoooon pijn in mn rug gehad vandaag. Heb weer geshopt, helemaal niet lang maar dat vind mn lijf dus niet leuk dus nu lekker in t waterbed. Maar sinds 8 uur al 4 x wezen plassen...op naar nr 5 nu maar hihi
@Jip ik ken je gevoel wij zijn vandaag ook wezen shoppen en voor mijn gevoel echt rustig aan gedaan maar hier doet ook alles weer pijn...
Tja...wat doen we er aan he... jammer dat je zo ver weg woont haha volgens mij hebben we nogal wat gemeen
Zo, hier ook de nodige pijnen hoor helaas.. en dan mn eigen grenzen vastleggen vind ik erg moeilijk! Ook door naaste familie is er weinig begrip of onwetendheid? dát vind ik heel erg jammer.. maar ja als ik al over mn eigen grenzen ga, snap ik best dat een ander denkt, maar dat kan ze gewoon toch nog etc..Hopelijk snapt iemand wat van mn verhaal..
Ja ik snap het! erg vervelend is dat! Ik zit hier al jaren mee. Kan mijn grenzen moeilijk aangeven. Gelukkig weten mijn echte vrienden en mijn familie hoe het zit, maar toch blijft het lastig. Mensen zien niets aan je he...dus tja...dan zal het ook wel meevallen is vaak de reactie helaas. sterkte ermee meis en onthoud goed...je hebt jezelf er alleen maar mee, laat de rest maar kletsen, maar geef toch duidelijk aan! Je moet je hele leven nog met dit lijf! en jouw kleintjes hebben er niks aan als mams al een puddinkje is als ze eindelijk op deze wereld komen...
Lieve Dawo, heel veel sterkte meis. Jullie hebben het afscheid mooi bedacht, hoop dat je hier ook weer wat kracht uithaalt. Zal aan je denken morgen. Wetend dat ik dichtbij woon, als er iets is dat ik kan doen, let me know! Knuf mamavandaan, ik ben heel blij met jouw berichtje! Fijn om te lezen dat het goed gaat met je broer. Je berichtje geeft weer wat tegenwicht aan al het verdriet.