December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    dawo,

heel veel sterkte vandaag
    ik denk ongelovelijk veel met je mee
    en denk trouwens iedereen hier ..
    weet dat je in onze gedachten bent..
    we weten hoe moeilijk dit voor jou is
    de juiste pijn kunnen wij niet beamen maar onz gevoel is heel intens
    dit wensen we niemand toe
    weet dat je hier altijd op ons kan bouwen

veel sterkte en een dikke knuff

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    aan alle vakantie gangers have fun!!!!!

lovepeet fijne verjaardag ennuh niet teveel taart eten he hahahaha

mamavandaan wat een super nieuws zeg!!!!!!!
    gefeliciteerd!

meiden met pijnlijke kwaaltjes erg vervelend....rustig aan doen he! jullie moeten goed naar je lichaam luisteren

schoonzus en broer....nou ja zeg....

3. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

denk niet dat iemand daar bezwaar tegen heeft
    denk dat de meesten denken dat het voor jou zwaar zal zijn
    je bent onwijs sterk...
    er moet nu zoveel door je heen gaan
    angst,woede,ergens ook een glimlach dat je kleinte kan zien en waardig afscheid van kan nemen
    maar is zo kort op elkaar dat je met zoveel vragen zit waarbij je niet eens tijd hebt om stil te staan denk
    je zal altijd een dec mama zijn
    dus mocht het je gaan laat zeker van je horen...
    wij zullen jou met open armen ontvangen

veel knuff

4. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

amuseer je lekker meid
    en we willen foto's zien als je terug komt :D:D:D
    geniet er maar van

liefst

5. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Lieve Dawo,

Ik heb veel aan je gedacht vannacht.... Ik kan het gewoon niet bevatten dat twee december kindjes niet in december geboren mogen worden...
    Ik wil je ontzettend veel kracht en moed toewensen voor vandaag.
    Ik vind het op de één of andere manier juist erg 'fijn' dat je laat weten hoe het met jullie is.
    Ik hoop dat dat voor jou ook geldt.

Liefs!

6. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey,

das wel jammer ...
    ja zei zal nu de gevolgen dragen van haar feestjes
    je hebt haar gewaarschuwd hé
    sommige denken heel anders dan normaal zou moeten he meid
    en vergeten dat ze daarbij vaak een ander kwetsen,
    ach ik ken dat
    ik heb altijd goede band gehad broer en zus
    maar sins kort hoor of zie ik niets
    ik was zelfs meter van mijn broer zijn kleintje
    nu doodleuk op facebook kreeg ik mailtje van nicht van mijn schoonzus met de vraag of ik nog meter ervan was
    tot mijjn grote verbazig vraag ik dat mijn schoonzus
    doodleuk zegt zei
    ja we hebben besloten dat wij andere meter zoeken ik zo en de reden
    ja jij woont wat ver en we zien jou niet veel ik zo euhm als ik bel om af te komen zijn jullie nooit thuis (wel wetend dat mijn broer en schoonzus meter en peter van mijn jongste dochter zijn) en zei zijn al 2 jaar niet meer kind geweest wat moet ik dan zeggen
    ach ik heb besloten dat ik mij daar niet druk over ga maken
    want als je je druk maakt dan lachen zei en als jij gewoon jou leven verder zetten hebben zei zoiets van euhhhmm ????
    doet pijn altijd maar zo'n mensen sorry hoef ik niet mijn aandacht aan te steden
    dus meid laat maak je niet te druk
    laat zien dat jij niet achter hun hoefd te lopen
    als jij zegt oh ik wist van niets ach ja zullen zei wel denken oei
    geniet van je kleine ukkiepuk in je buikje
    dat kan jou aandacht meer gebruiken dan andere die je over hoof zien

dikke kus

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    * denkt aan dawo :( *

8. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik doe morgen lekker met je mee lovepeet, alleen gaat ik maar simpel naar limburg haha

9. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Ben in gedachten steeds bij Dawo...wat een ***dag moet dit voor hun zijn...

Sterkte

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    neee ik niet ik ga lekker 2 weken all - in .. naar spanje. met mijn hotel op het strand .. :D .. hoe beter kan je het hebben :p

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Pfff wat 'n heftige dag moet dit voor Dawo en Wout zijn - in gedachten bij ze -

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Kan er net als Romy niet over uit dat er nu al twee december-kindjes zijn die niet in december geboren worden. Waarom toch?

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kwam kijken hoe het met DaWo en man ging..

Ik hoop echt dat het voorspoedig gaat en met zo min mogelijk pijn om deze pijn dragelijk te maken :(
    Gut feelings kloppen bijna altijd.. maar je beseft dat pas achteraf :( Zoals mijn gevoel over de MA :(

Lieve DaWo tuurlijk mag je hier alles kwijt! Tuurlijk is het geen leuk nieuws maar JIJ moet het kwijt kunnen en wij kunnen jou steunen tot zo ver mogelijk. Ik denk aan jullie vandaag en in mijn gedachten geef ik jou een dikke knuffel en blaas ik een kusje naar boven..

Voor de rest van jullie een hele dikke knuffel!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dawo, veel sterkte vandaag! Ik hoop dat het allemaal goed gaat vandaag, wij denken in ieder geval aan je!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @1978, ik had niet meegekregen dat je alweer in Azie zit meid....hoe gaat het nu?

@ LovePeet, heel veel plezier in Spanje! En geniet nog even van je verjaardag!

@ MamavanDaan, wat een goed nieuws!!!

Mijn man is ook even aan het genieten van zijn laatste dagje 29 zijn, morgen wordt hij 30....wel zuur, ik moet de hele dag in brabant werken, gelukkig komt hij 's avonds even vanuit Amsterdam om het te vieren. Dan moet hij donderdag nog eens op en neer voor de 20 weken echo en vrijdag omdat mijn moeder dan jarig is. Druk weekje dus! En dat terwijl ik meer dan fulltime moet werken en dan ook nog avondspreekuur en nachtdienst erbij.....Gelukkig maar 3 weekjes en dan heb ik vakantie :D

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Jeetje, ben het weekend weg geweest en lees nu pas het vreselijke nieuws van DaWo.. Kan het gewoon niet geloven eigenlijk. Onwijs veel sterkte meid, wat een zware dag moet dit zijn voor jou en je man..
    Liefs

18. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Lieve Dawo en Wout, veel sterkte vandaag en de komende tijd. Ook ik vind het fijn als je ons op de hoogt houdt. Als het oplucht bij jou is dat altijd goed.

Ben vandaag op mijn werk geknapt. Had al een paar dagen last van mijn rug en buik, misschien doordat deze ineens behoorlijk is gegroeid en ben de laatste dagen behoorlijk emotioneel, er hoeft maar iets te gebeuren en ik sta te janken (blegh haat dat).

Vandaag al met mijn verkeerde been uit bed gestapt, kom op mijn werk aan zag dat er een zieke was welke niet opgevuld kon worden, even later belde er weer om zich ziek te melden. Heb ik de gehele tijd voor die (sorry) klote mensen me uit de naad moeten rennen alles klaar zetten voor de dag en de keuken afhandelen. 3 uur lang in m'n uppie restaurantje spelen voor haastige golfers is niet fijn. Uiteraard is de eigenaar op vakantie en de rest van het personeel of op vakantie of neemt de telefoon niet op. Kon niet eten vanmiddag heb alleen lopen rennen en mijn rug begon steeds pijnlijker te worden. Moest uiteraard tig dingen op de grond laten vallen en bukken gaat ook niet al te makkelijk meer dus de buik deed ook al zeer. Toen vroeg een andere afdeling die even langs kwam even hoe het ging nou de bom barste, het was even te veel geworden. Ik weet niet hoe ik dit ga volhouden eigenlijk maar om nu al te moeten stoppen vind ik zo zwak klinken (stom he). Donderdag afspraak met VK dan maar even vragen hoe of wat.

19. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lucindalice: alles goed! ben helemaal weer op gewicht (was echt richting graatmager van al dat spugen) zit goed in de energie en heb er zin in
    ...'t is hier nog wel warm, maar niet meer bijna 50 graden, 't is nu klammer dan de klamste nederlandse zomerdag , 't zou regenseizoen moeten zijn (heeft ook al wel echt geregend, alles is GROEN en her en der zijn stukken weg weggeslagen) maar ik heb nog geen druppel gezien

net met dochtertje en vriend naar't park geweest -drijfnat van de klammigheid, maar zoooooo lekker om weer buiten te zijn!

op naar de volgende grens: 27 weken!

en jij? alle opties een beetje neergedwarreld?

20. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    PBA: ik vond tijdens mijn 1e zwangerschap dat ik van alles moest volhouden. Had vanaf 23 weken harde buiken. Dochtertje is 3 weken te vroeg geboren, was hartstikke lichtgewicht enzo. Doe ik NOOIT meer. Je bent niet verantwoordelijk voor die tent, hoe betrokken je ook bent. Je draagt de verantwoordelijkheid over een nieuw leven- veel belangrijker.

Deel Deze Pagina