December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Lees dat Dawo inmiddels is bevallen! Wat zal het een zware en emotionele avond/nacht geweest zijn. En nu waarschijnlijk nog!!
    Toch ben ik wel erg benieuwd waarom het gebeurd is, maar dat horen we vanzelf wel denk ik.......

Lieve Dawo en Wout heeeeeel veel sterkte met het verlies van jullie kindje en hopelijk kunnen jullie het met de tijd een mooi plekje geven! En als je je hart wil luchten kun je altijd mailen of pb-en of hier posten natuurlijk!! We leven met je mee meis!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb de hartjes gelukkig horen kloppen, zat ook een beetje in de zenuwen hoor.. door al het slechte nieuws :( vind het zooo sneu voor de meiden :( dit gun je niemand..

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hey Patroes!

Ik hoorde al dat je ze gehoord had! Gelukkig maar!
    Fijn he
    Ik ga zo ook nog ff luisteren denk ik....
    Nog droog overgekomen? (jaja ik ben goed op de hoogte...hihi)

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een onrustige nacht gehad, maar dat is zo te lezen voor bijna iedereen hier. Je verwacht niet dat het je zo aangrijpt als het bij een ander gebeurd..... Hier elke keer weer opgelucht en blij als ik ons mannetje voel schoppen.

Dawo, ook hier denken we aan je en wensen je veel sterkte met dit vreselijke verlies en hopen dat je nog even van je kindje afscheid heb mogen nemen na de bevalling.

Heb een kaarsje aangestoken voor Jullie en ook gelijk 1 voor Lynn die we natuurlijk absoluut nog niet vergeten zijn!

Bekijk bijlage 88473

5. mama van 1

Jip lekker joh een luierdagje! En af en toe alleen met man-lief is ook fijn hoor!!

Las dat nog wat meiden een luierdag hebben, tja wat wil je met dit weer hahaha. Groot gelijk!!

Mijn man heeft 3 weken vakantie als de kleine er is. Heerlijk!! Heeft hij ook gedaan bij onze dochter en beviel ons prima!

Nu even lekker pasta maken, mmmmmm ben pasta freak haha. Dochterlief ligt alweer in bed maar slaapt nog niet de boef!!

6. mama van 1

Nou niet alleen de hartjes hahahahahaha wat een bewegelijke kindjes he!!!!
    Nog droog overgekomen??

7. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Fijn zeg Patroes!

Hier nog 1 met een luierdagje... ik wilde eigenlijk de stad in gaan, maar met dit weer blijf ik gewoon lekker thuis. OOk wel lekker zo de eerste dag van de vakantie beginnen.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Niet helemaal droog, maar ach.. had t er allemaal voor over ;p vond t wel even gezellig. Maareh haha iedereen op de hoogte OMG ;) nou dan hoef ik niks meer te vertellen. Bewegelijk zijn ze zekers (dacht nu nét wat te voelen?!)

9. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hihi vast niet iedereen...misschien zelfs wel alleen ikke;)

mmmmmmmmmmmmm lekker hoor pasta met tonijn!!!
    Met dank aan mama van 1...als je nog es wat weet hihi

10. mama van 1

#1070 mama van 1, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2010
    Klopt alleen jij Jip hahahaha. Ja hier staat de pasta ook op hoor!!!! Heerlijk!! Eetsmakelijk!!! Ja hoor heb genoeg goede ideeen ;).

Patroes wat leuk dat je (denkt) ze gevoeld hebt!!!!!! Ja was wel gezellig :D. Vind het altijd afwachten als je iemand alleen van "schrift" kent maar vond het erg leuk! Leuk mannetje heb je ook!!! Oh enne de hond ligt voor dood in zijn mand hahaha. Enne alleen Jip wist het hahha, we zaten even te msn-en ;)

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden nog geen nieuws verder van DaWo...kan me ook wel voorstellen dat ze nu even geen behoefte aan het forum heeft.

Zo naar de fysio voor mijn rug/bekken ben heel benieuwd wat ie gaat zeggen hopelijk heeft ie een beetje goede tips.

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Nope geen nieuws

ze was net wel ff op msn maar zei niets terug, zal haar hoofd niet naar staan, logisch ook!!!!!!

ben ook benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen! Ik mag morgen, ben ook erg benieuwd!!!! Succes en laat je t ff weten?

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Tuurlijk laat ik t even weten! Nou ik ben dr vandoor iig tot laterz!

14. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Dawo, ook ik denk steeds aan jullie..
    Dat zal nog wel even een tijd blijven...

@ ego
    Heb vandaag de bedrijfsarts gebeld. Morgen heb ik een bel-afspraak. Ik wil minder gaan werken. Ik ben echt kapot. halve dagen kan ik nog net redden. Gister heb ik mijn zoontje om 11 uur naar bed gedaan, alleen omdat ik zo moe was (normaal gaat ie een uurtje later).
    Zaterdag dacht ik van mijn stokje te gaan. Stond in de hema, ben maar gauw naar buiten en naar huis gegaan. Waarschijnlijk gewoon een suiker-dipje..
    Helemaal lekker loopt het hier dus nog steeds niet. Over twee weken heb ik vakantie. Hopelijk tank ik dan een beetje bij. En wie weet kan ik dan wel weer vol aan het werk.. maar voor nu nog even niet...

Ben ik de enige die nog steeds zooo verschrikkelijk vermoeid is. Of komt het echt nog voort uit mijn ziekenhuisopname ???

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    ben niet vreselijk moe meer, wel wat lusteloos en ben niet vooruit te branden! Kan hele dagen op de bank of bed liggen laptoppen (zoals nu) en gewoon niets doen....
    kan me er dan niet toe zetten te douchen aan te kleden enzovoort. Heel vervelend!!!!
    Aan toegeven is mij verteld dus lekker doen meis, want je lijf schreeuwt er duidelijk om!
    Hopelijk heb je morgen een goed telefoongesprek!

Liefs

16. mama van 1

@ Charmed succes!!!
    @ Jip jij morgen ook meer duidelijkheid! Wel fijn zeg!!
    @ Esther, hier nog 1 die zo moe is maar denk ook dat het door de pijn komt pfff. Ben benieuwd wat de bedrijfsarts zegt!!

@ all, morgen mag ik weer naar de vk! Mijn man kwam dr gister toevallig tegen dus ze weet al dat het niet zo goed gaat. Hopelijk heeft zij goede ideeen of oplossingen.......

17. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Ja idd!
    Mooi balen al die kwaaltjes van ons!!!

18. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hier ook moe...en s'avond niet kunnen slapen
    hier thuis opruimen na half uurtje zetel moeten zitten helemaal uitgeteld en ademnood :(
    en dit zou normaal mooiste periode moeten zijn:(
    heb er nog geen enkele gekend pfff
    eerst ziek tot 4 maand dan oma overleden dan te lage bloeddruk dan de hitte die parne speeld en nu dit
    ach goede doel zekers :p

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben ook helemaal kapot na een paar uur hoor. Ben blij dat Justin vanmiddag 2 uur heeft geslapen!

Ik ga morgen voor de laatste x naar de fysio voor (of tegen?) mijn hoofdpijn. Hoofdpijn is al 2 weken weg, nu voel ik t weer ietsje maar niet noemenswaardig. Bekkenfysio ga ik nu nog 1x in de week. Ze hoopt dat ik het volhoudt tot het eind om langs te komen want zelf denkt ze van niet. We zullen zien. Ik vind de oefeningen die ik mee krijg zeker wel iets waar ik iets aan heb en mee kan!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Najaa, ik denk echt dat ik de ukkies nu vaak voel joh, vaaggg.

Deel Deze Pagina