@ Springmuis: Wat een week zeg!! Hoe is het nu met je dan? Is de antibiotica uiteindelijk nog aangeslagen? Jammer dat je niet echt van de echo hebt kunnen genieten. Fijn dat alles goed was met jullie uk! Gefeliciteerd met dit goeie nieuws!! En wat een ontzettend mooie foto's heb je zeg! Krijg je eigenlijk altijd foto's mee? Ik lees namelijk overal dat het vooral géén pretecho is, maar echt een medische. En dat je niet voor de foto's komt. Maar stiekem kom ik dat wel een beetje, want ik heb met 9 weken mijn baby voor het laatst gezien en zou het heel erg jammer vinden als ik geen foto's mee mag nemen!
Je krijgt meestal wel foto's mee hoor. Ook al is t medisch. Ze kijken meestal niet naar het geslacht tijdens deze echo ómdat het geen pretecho is.
Springmuis: Super zeg een goede echo en wat een geweldige foto's!! Balen dat je jezelf zo belabberd voelt. Hopelijk helpt de antibiotica nu wel snel. Mama van Daan: Leuk dat jij ook scrapt!! Rammle: Ik heb foto's gekregen bij de 20-weken-echo en ook bij ons vroeg ze of we wilden weten wat het werd en dat heeft ze nog laten zien. We hebben er zelf niet naar gevraagd, maar zij gaf het beide zelf aan.
@springmuis, een schimmel infectie kan wel degelijk pijn doen hoor. Ben zelf van de week gillend naar huis gegaan omdat ik dacht dat het goed ging en minder kon smeren en niks bij me had. Nu gaat het weer goed zo. @Lynn, wat fijn dat je vent nu toch voor een brusje wil gaan. Geeft je wel een rustig gevoel of niet? Vanmorgen weer een echo gehad en meneer was erg bewegelijk (alweer) Ik voel hem idd en zijn geen plopjes meer maar voelt nu meer aan als duwen maar nog dof, kan nog fijn worden ahum. Hij zag er goed uit en was weer goed gegroeid. Draaide alle kanten op konden alleen geen profiel zien van zijn gezichtje maar konden zien dat hij geen flaporen heeft en geen klompvoetjes. Altijd fijn. Ook is het er een die constant op zijn duim zuigt. Zal hij van zijn vader hebben net als het druk zijn. Hij was erg eigenwijs en bleef draaien en schoppen en noem maar op. Goed teken dus maar kan nog wat worden straks. Ze kon hem niet goed meten. OP ja enne al weer in de 21ste week beland.
Ach PBA druk in de buik, zegt werkelijk niets over hoe ze uit de buik zijn hoor. Justin was ook giga druk in mn buik en de rustheid zelve uit de buik Meiden we zijn al weer op de helft vinden jullie het ook zo snel gaan??
Ik vind het echt bizar snel gaan. Het lijkt wel alsof je maar even met je ogen hoeft te knipperen en je bent weer een paar weken verder
Vanaf nu vind ik het wel snel gaan ja... De eerste weken vond ik tergend langzaam, maar nu? Pfff! Ik ben zondag alweer 20 weken!
Maar het mag wel nog sneller gaan hoor haha. Laat het maar richting november worden lekker even rust van mijn werk.
Ik vind het ook supersnel gaan... Morgen is er alweer een week bij (en dus ook 1 van mijn vakantie voorbij...).
@ springmuis, hopelijk knap je snel op! En super dat je echo goed is! @ foto's voor zover ik me kan herinneren krijg je idd altijd foto's mee..... @ scrap, hier nog een mama die scrapt, wel nu op een laat pitje maar het is super leuk om te doen.... @ snel gaan, ik vind het ook wel snel gaan, al kan het mij nu niet snel genoeg gaan. Bij mijn dochter zou ik zo nog 20 weken willen lopen maar die zwangerschap was heerlijk en nergens klachten of kwaaltjes van maar nu pffff hoop dat het wat minder wordt en anders ga ik echt even babbelen met de vk als ik 37 weken ben hahaha ze weten er al vanaf hoor . Ach het is wel heeRlijk al die trapjes enzo hahaha geniet er elke dag van! Ik ga mijn dochter uit bad halen, lang leven internet op mobiel! En dan komt mijn man alweer thuis en kan hij het overnemen.......heerlijk! Fijne avond allemaal!!
Heb net een leuke naam bedacht nu moet manlief er nog mee instemmen. Hij wist toch niks en ik ook niet maar ineens wist ik het. Toch vreemd eigenlijk ben zo slecht in namen maar vind deze naam (en) echt leuk.
Kom iedereen dag dag zwaaien en voor diegene die ziek zin, blaasontstekiingen hebben en kwaaltjes hebben een knuffel brengen! Scrappen is heerlijk om te doen Kun je op mijn blog zien. En ik ben niet bezig met een babykamer maar heb wel mijn dochter's nieuwe kamer gedaan. Nu zo goed als klaar. Daar ook posts erover met foto's op mijn blog
was dat bij de VK of was je toevallig in Nuth? had ook een leerling erbij en heb echt heerlijk lang kunnen kijken -fijn he?! gefeliciteerd met het meisje!