December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    OKe....nou dan heb ik een leuk nieuwtje!!!

Onze beeb is ook vanaf de buitenkant te voelen hihi!!!!

Hey Rammel ik had het op hyves al gevraagd, maarre waar woon je? Je bent ook een noorderling toch?

Liefs

2. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    das geweldig jip,
    ik kijk er ook al naar uit om het aan de buitenkant te voelen,
    sinds maandag voel ik een fladderig gevoel,en dit iedere dag ,maar nog niks aan de buitenkant.

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Jip: In Hoogeveen! :D

@ mamavan1: Geduld wordt beloond!!! :)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo hé, heb weer ff n tuk gedaan van 3 uur. Heerlijk is dat. Straks met 2 zakken kleding naar het leger des heils, ligt in de weg en mensen op mp willen ze niet. Dan maar zo. Nog de badkamer schoonmaken en vóila WEEKEND.

Jip (schreef Kip haha), ik voel ze toch ook sinds een paar dagen? geniet er lekker van!

wanneer mag je die prenatal doos ophalen?

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland

Hey...we blijven wel lief doen he hihi
    Ik heb dat ook wel eens...laatst had ik ook wat getypt stond er ook heel lomp gelukkig zag ik het op tijd haha
    Prenataldoos pas in maand 7 geloof ik, dus we moeten nog even geduld hebben!

Rammel dichtbij mij dus! Hier eentje uit Assen. Wat fijn zeg dat ik niet alleen ben hihi. Heb jij ook altijd het gevoel dat je de enige noorderling ergens bent?

WGEV komt ook uit het noorden trouwens. Is drenthe toch nog een beetje vertegenwoordigd

Hier: net naar de fysio geweest en ik vond het heerlijk, maar nu even niet pfffffff.
    Was niet mn bekkenfysio maar toch heeft ze mn onderrug ed ff flink gemasseerd. Hopelijk gaat het strakkies weer wat beter!
    Kraamzorg en cursus nu definitief geregeld. Ook de opgave voor de bijeenkomsten over bevallen in het ziekenhuis en borstvoeding staan gepland. Wel weer fijn!

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @Patroescka: Heerlijk he, die middagslaapjes! Kan er ook heel erg van genieten als het lukt! Zeker omdat ik 's nachts steeds slechter slaap!
    De prenataldoos mag je pas met 7 maanden ophalen.. Duurt lang he! Ik ben zo benieuwd wat erin zit! Schijnt de leukste te zijn!

@Jip: Ja, inderdaad.. Er komen volgens mij niet veel mensen uit het noorden die op het internet zitten. Allemaal boeren hier he! Hahahaha! Kom oorspronkelijk trouwens uit de Achterhoek en zou met heel mijn hart terug willen, maar mijn vriend niet... :(

7. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ middagslaapje: heeerlijk, als het kan: doen! was net voor bevalling dochtertje niet wakker te houden, denk dat mijn lijf al wist dat er gebroken nachten gingen komen

@ lekkende borsten.... ...:$ jemig, ik dacht serieus dat dat alleen kon NA de bevalling. jemig wat vervelend!
    heb in Belgie een supermooie voedingsbh gekocht met wasbare pads (in't zelfde motiefje, precies juiste maat) scheelt knaken!

@ shit....ben de andere onderwerpen vergeten!

even scrollen....
    oh ja:

@ aankomen.... oeps. 1,5kg?! was er dan wel eerst 6 afgevallen voordat ik doorhad dat het spugen zwanger was, maar zit nu toch op +8 kg, met 22 weken zwanger :$:( heb wel al echt een forse buik en mijn borsten :"-) zijn nu al een volle maat groter dan tijdens zwangerschap dochter (en ik heb normaal al DD...)

@ geboortekaartje : vandaag eens flink gegoogled en heb supermooie quotes gevonden, ben helemaal gelukkig! hadden bij dochter quote uit een boek die precies sloeg op situatie (redelijk onverwacht zomaar ineens zwanger) en nu wilde ik weer een quote uit een boek. Maar ja, vindt die maar eens als je bijna niet aan lezen toekomt. Lang leve internet....!
    Nu nog even vriendlief over zijn bol aaien, voor hem hoeft't niet zonodig, maar ik vind't juist extra persoonlijk. iets wat je kind later leest..

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Kan je niet wat leuke zinnetjes hier neerzetten?
    Ik ben namelijk wel redelijk inspiratieloos.

9. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @lekkende borsten heb i niet had ik alleen super veel last van bij de oudste.....

@uhhhh
    sorry hoofd loopt leeg ik heb echt geen idee meer:):)
    ik kom vanavond wel terug....met pen en papier hahahahaaha

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Eindelijk weekend!!!!

@Slapen; Hier ligt het eraan of de baby wakker is. Dan schopt hij steeds even en slaap ik dus slecht, als de baby rustig is, slaap ik ook altijd wel goed. In slaap vallen is altijd alleen een gevecht.

@lekkende borsten; geen last van, enkel jeukende tepels. Om gek van te worden!

@aankomen; was 2 met 20 weken 2.6kg aangekomen. Maar nu gaat het opeens snel, 1.4 in 1.5 week. ben nu totaal 4kg aangekomen.

@all; hier 2 zware dagen gehad op het werk. 2 drukke uitstapjes met veel lopen en staan. Gisteren kwam ik helemaal kapot thuis met als gevolg vervelende buikkrampen in de avond. Nu ook weer last van een gespannen buik. Hopelijk het weekend wat rustiger.

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Mac- Rustig aan doen hoor. Wat jij hebt zijn harde buiken (valse weeen). Dus ECHT voorzichtig doen hoor!

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @lynnami; ik weet van de harde buiken. Heb nu ook lekker op de bank gelegen en mn buik is gelukkig een stuk soepeler, enkel gevoelig bij de navel. Maar denk dat dat de rand van mn baarmoeder is. Die zat met 20 weken net onder mn navel, maar zal nu wel zo'n beetje achter mn navel zitten.
    Weet igg dat ik na zo'n dag niet moet gaan fietsen. Want dat deed gewoon echt pijn in mn onderbuik.

Zat net even te kijken naar mn buik. De donshaartjes beginnen steeds meer te worden. En bij mn navel worden ze nu ietsie donkerder. Heb echt een zacht laagje over mn buik zitten.
    Het viel me alleen op dat ik nu ook een paar pukkeltjes op mn buik heb zitten.

13. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Jip hihi ik was in een antwoordbui :D. En zeker kan dat! Volgens mijn vk vandaag is 21 weken (wat ik ben) nog wat vroeg, maarre, baby bewees anders :D. Vertel zo wel hoe en wat! Lekker zeg dat je dat allemaal geregeld hebt nu.

@Juf: heerlijk he uitslapen! Lekker van 't zonnetje genoten ook?

@Patroeschka : jij ook al lekker geslapen! Heerlijk is dat toch zeg. Yup Prenatal doos is met 7 maanden pas, ik wil 'm nu al hebben :D.

@slapen : afgelopen 2 dagen wakker gehouden door baby! Krijg nu steeds hardere schopjes van binnenuit, en af en toe wordt mama daar wakker van hihi.

@macmazsy : rustig aan doen is het advies idd! Lekker liggen en je laten verwennen.

@thuis : ben vandaag even naar de vk geweest, wilde toch nog even 't hartje horen en gelukkig mocht ik komen. Moest zo lachen daar, binnen 2 seconden had ze 't hartje gevonden, maar ukkepuk was 't daar niet mee eens! Hij / zij schopte gewoon de doppler omhoog hahaha. Nou hoe duidelijk kun je laten merken dat je volop in leven bent :D. Heerlijk was dat, ook de vk moest er mee lachen hihi.

Vandaag ook een mooi fotoalbum gekocht, had al wel een babyboek maar wil ook een mooi album hebben voor foto's e.d., heb er ook roze en blauwe scrapletters bij gekocht, dus ik ga proberen een mooi scrapalbum te maken straks als onze uk er is :).

14. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hier net drukke dag achter de rug
    de trouw van de juf was heel mooi:$;)

daarna had ik echo
    beebje zat weer volop in beweging
    hebben even gelachen want hij sloeg telkens met zijn hand tegen hoofd uiteindelijk had die zijn mondje gevonden en lekker zuigen :p
    terwijl nam dokter even echo:D
    hij ligt aan de rechterkant met zijn hoofdtje en linkerkant met zijn voetjes en handjes
    was 30 cm en woog bijna 500 gram
    nu mijn bloedruk was nog steeds erg laag en inplaats van bij komen val ik af
    nu vitamienen meegekregen en moet vanaf morgen mee starten

dus alles ging perfect met de kleine ukkiepuk:D

15. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hier ha die net eindelijk zijn mondjes gevonden :D:D

16. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Weegschaaltje: wat leuk om te zien! Mooie foto's zeg!

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Weegschaaltje, mooie echo;s! altijd leuk om te zien!

en nu jij zegt hoe jullie beeb ligt, ben ik wel benieuwd hoe dat bij iedereen (mits je het weet natuurlijk hihi) is..

onze kleine meid ligt in stuit, en dat is niet prettig met een blaasontsteking haha

18. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    ons kindje ligt ook veel in stuit, soms draait ie om...Da's dan een verademing. Vind dat getrappel op mijn blaas helemaal niets:)

Morgen op naar texel, heerlijk 2 weken kamperen!

Toedeloei allemaal, tot over 2 weekjes.

Liefs Selma

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hoi meiden,

het is een eeuwigheid geleden dat ik hier nog gepost heb maar dat heeft zo zijn redenen.
    ik ben een soort van medische mallemolen ingegaan om te kijken of ons kindje wel gezond was. na een vruchwaterpunctie en een hoop onderzoeken kreeg ik te horen dat ons kindje gezond is!!!:)
    wij zijn super blij!!

ik heb de tijd genomen om een heleboel te lezen hier en ik heb met tranen en verbazing het verhaal van DAWO gelezen. wat heb ik een respect voor je meid. ondanks je mij niet kent.
    tranen stromen over mijn wangen voor jou en je meisje. dit wens je idd niemand toe. ik wens je alle geluk van de wereld toe want dat verdien je.

sommige mensen ken ik nog wel van andere topics hier ook waar ik wat vaker was. maar aangezien ik uitgerekend ben op 11 december dacht ik dat ik ook hier thuis hoorde.

ik wens iedereen een gezonde baby toe want dat is niet vanzelfsprekend.

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    oh ja......terug on-topic...mijn meisje ligt ook in stuit.

Deel Deze Pagina