Welkom (terug) Femke! Geen idee hoe de baby hier ligt...ik zal het maandag vast horen. Spannend hoor! Dan hebben we de 20 weken echo. Kleintje hier is erg druk! Voel constant wat in mijn buik, grappig, maar ook gek. Het kriebelt een beetje, ik moet er van lachen hihi. Ik heb me net getrakteert op een voedingskussen. Ik wilde wachten tot mn verjaardag, maar we gaan maandag op vakantie en ik zie nu al op tegen het slapen op een gewoon bed (wij slapen op water) dus ik dacht....misschien dat het gaat helpen. Hij was in de aanbieding dus dat was wel fijn. Nu wel weer onwijs last van mn rug en billen. Ik ga ff de container van de straat halen ik lees zo wel weer. Liefs
Hallo... Kom me hier ook even laten zien. Ik ben miranda en ben voor de 9e keer zwanger nu. Heb 3 gezonde kinders en 5 miskramen gehad. Nu ben ik EINDELIJK zwanger. Mijn huidige partner en ik krijgen ONS 1e kindje samen. Wij zijn uitgerekend op 31-12-2010! Ik heb de kleine gevoeld voor de eerste keer toen was ik 12 weken zwanger. Alles gaat erg goed deze ronde. Vind t nog steeds erg spannend, iedere echo weer maar ik ben er wel ZEKER van. De gyn wou eigenlijk dat ik meedeed aan die puncties maar ben bang dat de vruchtwaterpunctie dan uit zou lopen op n miskraam vandaar dat ik daar niet aan mee doe. IK ben ervan overtuigd dat dit kindje KERNGEZOND is! Groetjes Miranda
Miranda en Femke, Welkom! en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, zo te zien bij jullie alle twee enorme spannende tijden geweest. Jip, jaa denk dat je er met de 20 weken echo wel achterkomt.. ik voelde haar al steeds op mijn blaas trappen, vandaar dat ik pas na een week eens naar de dokter ging om mn urine te laten testen toen kreeg ik een branderig gevoel haha, nu is de blaasontsteking weg, maar een paar trappen van die meid en ik sta weer op knappen haha. enne schattig zijn die kriebeltjes he! ik moest er ook steeds zo om lachen haha en toen de eerste echte trap kwam schrok ik me dood haha
Hoi miranda Zo, jij hebt ook al aardig wat meegemaakt zeg, maar wat heerlijk dat nu alles goed is! gefeliciteerd!!! Welkom hier! Hopelijk kan je het tempo een beetje bijhouden, want ze kletsen hier wat af
Welkom Miranda. Hier ben ik nu 4,9 kilo aangekomen. Mijn ventje ligt regelmatig anders. Tijdens de echo gister draaide die met zijn hoofd naar links en toen ging hij hij op mijn blaas dansen. Vandaag ook weer ben wel al 10 keer geweest. Pfff.
macmazsy: Die harde buiken zijn echt niet fijn he! Zodra ik het ook merk ga ik meteen rustiger aan doen. Vind het doodeng en absoluut niet prettig! Werk of geen werk, op zulke moment moet je toch echt aan jezelf en je baby denken hoor!! Wat de haartjes op je buik betreft... Herkenbaar! Ik heb ook heel erg veel haar op mijn buik! Hahaha! Gelukkig wel blond, dus het valt niet zo op. Ik heb wel een streepje vanaf mijn navel naar beneden toe zeg maar! Sexxieejj hoor! Hahahaha! Weegschaaltje: Wauw, wat een mooie foto's! Wij hebben volgende week vrijdag de 20weken echo. Ik hoop dat wij ook zulke mooi foto's mee naar huis krijgen. En het mooie resultaat van een gezonde baby! Gefeliciteerd dat alles goed was! Toch wel weer een heel fijn gevoel he! Selma: Veel plezier op texel! Heerlijk! Genietze! Femke32: Ik ben ook een hele tijd weg geweest, maar ben blij dat ik er weer ben. Welkom bij de club van de decembermama's! Jip27: Ik heb sinds 2 dagen ook een voedingskussen en ik vind het heeeeeeeeeerlijk! Lange tijd niet meer zo lekker gelegen! Ook bij de Prenatal gekocht btw? Was ie namelijk in de aanbieding en daar heb ik hem ook gekocht! Miranda200375: Wauw, wat heb jij een mooie uitgerekende datum! 31-12! Wat zal het worden? Een 2010 of 2011 baby? Spannend! Welkom bij de club! Wat betreft de ligging van de baby... Ik heb geen idee hier. Voel hem wel regelmatig draaien, maar heb nog geen nare schoppen in mijn blaas gehad geloof ik... Hier trapt ie heel vaak (en hard!!) tegen de buitenkant van mijn buik aan. Soms op navelhoogte, soms heel laag. Hoe voelt het als de baby in je blaas trapt? Lijkt me niet bepaald prettig... Als ik zie en voel hoe hard hij nu wel eens aan de buitenkant trapt... Oei... Je zou maar nodig naar de wc moeten hahahaha! Ik ga nu mijn bedje opzoeken. Morgen ga ik met mijn vriend lekker een dagje treinen. We gaan richting het zuiden, Eindhoven, Tilburg, die kant op. Lekker shoppen! Doeidoeii!! Weltrusten!
@nieuwe mamma's welkom...en gefeli @hoe de bubbie ligt...voornamelijk DWARS @slapen gaat gewoon goed @goede echo's woehoe ik ben blij dat het weekend is.. eerste werk week weer achter de rug bah wat valt dat tegen!!! kan niet wachten op mijn verlof hahahahaahaah zijn er bij jullie ook mannen aan het meezwangeren? hier is manlief aan het mee zwangeren ik zweer het.... is de eerste keer dat hij het heeft echt bizar het is nu net de omgekeerde wereld hij is nu ook net mij, ik kan heel goed tegen mezelf maar... niet tegen 2 van mij dus... maar goed soms is het wel grappig
oja @ kilo's nu 1,5 aangekomen en haar op mijn buik jaaaaaaa ik baal ervan maar gelukkig heb ik een tankini8)
Rammel, nou het voelt in eerste instantie gewoon als gezellig schoppen, maar na 3 trappen voelt het alsof je veel te lang heb gewacht om te gaan plassen hahaha luvmyluver, hier ook een meezwangerde man haha inclusief nu al nesteldrang hahaha
Haha wat een heerlijke uitspraak...je kan wel tegen jezelf maar niet tegen 2 van jezelf! Fantastisch! Mijn lieverd zwangert gelukkig niet mee! Is wel heel bezorgd. Vooral sinds laatste fysio bezoek. Das wel fijn en lief. @ RAMMEL...Heb m bij de babyplanet, Was ie ook in de aanbieding. 2e duurder dan prenatal, maar ik vond m mooier van kleur dus tja, dan maakt die 2 euro ook niet uit he... Ik duik er ook zo in, ben moe en morgen komen de stiefjes weer... Liefs
Ooh hier trouwens ook haar op mijn buik, jekkus, kreeg ik al vd hormonen vd ICSI grrrr haha hier gelukkig ook een tankini! Weet iemand trouwens waar je zwangerschapsnavelpiercings *mond vol* kan kopen? ik heb van mezelf een 8mm piercing, dus iets kleiner dan normaal maar die zat toch iets te strak en heb nu een 10mm in, maarja als ik nog verder groei moet ik toch zo'n speciale hebben denk ik?
Haha...jaaaa dat had ik idd gelezen! leuk leuk! Wij hebben net een huis verkocht in Emmen, van mn lief! Nu fijn in Assen saampjes, ik woonde daar al! Mn lief werkt nog wel in Emmen. Ook een leuk dorp
Volgens de papieren van de 20wkn echo ligt ons heertje ook in stuit. Als hij schopt voel ik dit meestal net naast mn navel aan de rechterkant, onder mn navel en als ik zit altijd net boven mn schaambot. Merk ook dat ik soms opeens heeeeel nodig moet plassen, dat zal de baby dan wel zijn die mn blaas bewerkt. Vaak ben ik dan net geweest en moet ik binnen 20min. weer! Op mn werk zorgen ze wel goed voor me hoor. Mn collega heeft bewust plekjes uitgekozen waar we konden zitten zodat ik wat meer rust had. Veel dingen mag ik al niet meer doen van ze, alles wordt uit handen genomen. Daar ben ik ook wel blij om, ik heb nog wel eens de neiging om iets te lang door te gaan. Of manlief meezwangerd weet ik niet (symptomen?) Hij is wel overbezorgd, was gisteren ook echt boos toen ik zo gesloopt thuis kwam. Ik wordt trouwens helemaal gek van het feit dat ik alles vergeet! Moest op het werk een swiffer halen, loop ik richting de schoonmaakkast en loop zonder swiffer weer terug, en vraag me dan echt af wat ik nou moest doen.... Het is dat een collega dan vraagt waar die is, anders zou ik zo verder gaan!
lekkende borsten, nee gelukkig (nog) geen last van aankomen, tot nu toe 5,1 kilo haar op de buik, lelijk he, ik heb het ook. haha meezwangerende partner heb ik gelukkig geen last van. @hier, ontstoken oog, heel veel last van. ga zo mijn bedje maar in, denk ik...... jip, assen is ook leuk, bij de bonte wever kun je lekker zwemmen, en gratis in het kruidenbad
jaaaa heerlijk, maar ook duur. ik zwom daar 4x in de week, nu nog 1 of 2x sinds de zwangerschap maar ik mag helaas niet meer. Mn lief ging ook altijd braaf mee. Niet om te zwemmen hoor, om te bubbelen en in het kruidenbad te zitten idd. Waar woon je in Emmen?
woon in nieuw-amsterdam, niet in emmen dus, maar moet toch een beetje anoniem blijven hier, *hahaha nu niet meer duss* kan mij het ook schelen
Oh hihi... is niet echt Emmen idd. ken ook iemand in Nieuw-Amsterdam maar die vind mij niet zo lief geloof ik hihi... Ben dr zelf nog nooit geweest....