en hahahahahaha ben vorige week nog wezen zwemmen daar met mijn mannetje, en hij heeft idd ook constant in het kruidenbad gelegen......
haha misschien ben ik het wel het is hier best mooi hoor, veel winkels *voor een dorp dan he* en toch lekker rustig....... wil hier niet meer weg
hihi, incognito he, nee hoor geintje, die foto's, dat ben ik!!!!! maar meiden ik ga afsluiten, mijn oog doet onwijs zeer, ik kruip mijn bedje in!!! *zwaai zwaai*
@ selma: Fijne vakantie!! @ Femke: Wat fijn dat de medische mallemolen uitwees dat alles goed is! @ jip: Hopelijk helpt het kussen bij het slapen. Een hele fijne vakantie alvast! @ miranda: Welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen! @ rammel: Gezellig hoor dat je richting deze kant komt. Shop ze morgen! @ luymlover: Meezwangeren?? Ehh, nee geloof het niet. Ik zou er ook niet aan moeten denken om er 2 van mij te hebben.
op de piercing.... volgens mij kan je een zwpiercing halen in een tattoo shop een meegroei piercing dus ik had mijn piercing er net uit toen ik hoorde dat je die dus gewoon had:x:x
Welkom 2 nieuwe bij de club Ik zal m'n voedingskussen ook eens van zolder pakken, slaap zooo slecht/licht dag ik brak op sta! Ik denk dat ik nu 4 kilo ben aangekomen, netjes met m'n (vandaag) 22 weken. Bij 1e was ik al aan het dubbele dus ben erg tevree. Ti's hier bewolkt, hoop dr het zonnetje nog komt!?
Goeiemorgen dames! Nog even snel gelezen voordat we weggaan! Jullie hadden alweer 3 pagina's vol gelult Hahaha! Hier is het ook bewolkt. Maar vind ik niet zo erg. Ben wel klaar met de zomer eigenlijk! Heb heerlijk geslapen vannacht trouwens! Ennuh... De bonte wever! Heerlijk he! Gaan wij ook vaak naar toe! Al vond ik het de laatste keer niet zo'n succes, dat zwemmen. Ik moet erg wennen aan mijn buik. Ik zonk steeds naar beneden met mijn buik. Komt denk ik omdat het zwaartepunt veranderd is ofzo? Maar vond het niet fijn zwemmen in ieder geval! Maar het kruidenbad.. Heerlijk! Maar gaan jullie daar nog in met je buik? Ik niet meer, dat bubbelt mij veel te erg! Nou, wij gaan zo met de trein! Dagje shoppen in het zuiden des lands! Daaaag!!
goeiemorgen meiden, wat klinkt dat goed dat zwembad zeg. heb zin om te gaan zwemmen zeg!!! ik ga eens kijken of er hier iets leuks is in de buurt! kruidenbad...ken ik niet eens. klinkt fantastisch.... dank je meiden voor de lieve reacties en ja wij zijn ook super blij dat alles gezond en wel is. pfff...heeft even geduurt maar nu is alles goed.
goedemorgen meiden! Zwemmen is heerlijk. Ik doe dat normaal iedere week, maar nu is het hier vakantie. Die wolken mogen van mij best weg... heb nu eindelijk vakantie en dan is het prutweer. jakkes... Ik ga vandaag lekker het huisje poetsen, dan hoef ik volgende week weer lekker niks in het huis te doen.
Goedemorgen! Jaja zelf ik ben vroeg wakker, maar ik heb wel erg lekker geslapen met mn voedingskussen. Moest wel weer 2x plassen, maar daarna direct weer in slaap gevallen. Fijn! Mn rug en billen zeuren wat dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Mijn lieve buuf heeft gister beneden al mn ramen gewassen. Zo lief!!!! mijn lief is nu de stiefjes aan het halen. Hij heeft de skeelers van de oudste meegenomen, hopelijk wil ze een blokkie met m om, das dan al weer een overwinninkje...De andere 2 komen hier en dan komt die .... ze morgen weer halen rond half 3. Kort weekendje dus. En dan...3 weken kidsloos waarvan 2 weken samen vrij! Egoistisch ben ik he...maar soms vind ik dat heerlijk! Ik vind het alleen jammer dat ze er niet bij zijn op mijn verjaardag, maar dat is niet anders dit keer. Ik ga nog ff weer liggen denk ik. Kan nu nog ff een uurtje slapen en komt vandaag vast niets meer van. Balen van het weer trouwens, ik had op leuk weer gehoopt! Helaas...ach het is nog vroeg misschien komt het nog...
Jip, jij bent 1 dag voor mij jarig. Hoe 'jong' word je? Hier matig geslapen. Man heeft de beebs nog niet gevoeld.. iedere x als hij zijn hand er op legt, zijn ze rustig/stil.. de sneaky's.
Hihi ik voelde t gister dacht ik...Mijn lief sliep nog dus ik zn hand op mn buik gelegd, hij meteen wakker en toen deed de kleine het wel...was grappig Ik word 28...een broekie nog he...en jij? Wie heeft er een leuk lijstje met dingetjes die ik nog op mijn lijstje kan zetten? Extraatjes voor de baby zeg maar??