December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!!
    Let een beetje op dat slapen, als het echt niet gaat aan de bel trekken. Ik heb dat bij de eerste ook niet gedaan, maar de laatste nacht voor de bevalling van de vk in het zkh (moest er heen voor een hartfilmpje) een slaappilletje gekregen om goed uit te rusten.
    Kan geen kwaad! En pak je rust wanneer het kan.

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai mede mammies

lekker uitgeslapen.....beetje jammer dat ik dan helemaal lam lendig ben

over die aerosleep heb ik nooit gebruikt dus nu ook niet een hydrofiele luier werkte hier ook prima

zeiltje heb ik ook gewoon in het bedje maar dan onderaan

@mamma's met al kiddies zijn jullie ook benieuwd als straks de kraamzorg komt kijken wat er dan nu weer veranderd is?
    in vergelijking met eerste en tweede of derde

gister nog even naar de kringloop geweest (omdat dit de laatste is en ik al mijn baby spullen heb weggegeven) ik wil niet alles nieuw kopen...
    dus vorige keer al een badstandaard voor een euro en een bad voor 2 euro gekocht:D en gister 2 kruiken voor 2 euro per stuk:D
    moet misschien alleen ff nieuwe doppen kopen maar die kan je tegenwoordig gewoon bij de hema halen voor weinig

verder is de bubbie lekker aanwezig de hele dag
    maar nog steeds als manlief in de buurt komt is ze stil hahahahah

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland

Jaaaaaaaaaaaaaaaa ikke lust wel taart! Want ook hier de 20 weken grens bereikt!
    Normaal meteen bij t wakker worden voel ik de beeb, en s nachts tijdens het wakker liggen ook. Vannacht niet. Maar nu weer volop in actie hoor.
    Morgenochtend de echo! Spannend!!

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    @Goof: Wat een schrik zeg! Bah bah! Gelukkig is het nu goed! Pfff moet er niet aan denken..

@Romy! Foei idd..hihi maar hier ben ik net zo dus ik mag niets zeggen. fijn dat je paardjes een fijn plekje hebben en jij nu dus rustig aan kan doen. Wel doen dan ook he!!!

@ hier....
    koppijn en moe. Kids hebben lekker uitgeslapen. Ik slaap in principe lekker nu op mn voedingskussen, althans ik lig lekker, vannacht veel rare dromen gehad. Sloeg echt nergens op.
    Nu dus moe!
    Straks tassen inpakken voor de vakantie en dan nog even bij een vriendin van vroeger langs. Ook nog ff langs mn schoonouders voor de tom tom geloof ik, is wel handig.

@ cadeautips, bedankt! Super leuk om te lezen wat iedereen wel en niet gebruikt!

@1978 dus jouw ouders ook in de buurt van Emmen? Tja...t is ook niet mijn hoek, maar ja...Assen is nog wel te doen hoor hihi

Ik ga nu ff douchen en misschien toch maar een paracetamolletje nemen tegen de koppijn. Bah, dis ook niets. T zal ook wel komen omdat ex straks de kids komt halen en ik daar nu al weer tegenop zie.Een mooi moment om met de was bezig te zijn en de tassen te pakken denk ik hihi...erg ben k he...

5. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    taart@ ziet er wel lekker uit ;)maar jammer genoeg ik lust dat niet,maar hehe is stukje meer voor anderen:D:D

harde buiken@ veel bandenpijn,ik dacht ook dat hardenbuiken waren dokter zei bandenpijn ...

buik@ leuke buikjes voorbij gezien,je merkt dat we nu in een razende tempo aant het gaan zijn ivm de eerste weken van de zwangerschap:)

pijnen@ lees dat er hier toch deel veel pijn hebben ocharme
    en je wil zo graag genieten hé
    ik hoop dat de pijn dragelijk blijft en niet te veel veel lijden zal

20 weken@ heb paar 20 weken gezien
    proficiat nog 20 te gaan :D

hier@ voorlopig goed ben met vitamienen bezig en hoop nu dat beetje dragelijke gaat worden ..en ik wat ga bij komen,buik is enorm gegroeid en soms al in de weg als ik nagels wil lakken of laptop schoot zet :D:D:D

fijne zondag xxx

6. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ romytamara: Jeetje zeg, al 2 keer gevallen. Neem maar lekker je rust de komende tijd. Fijn dat er nu meer voor je paarden gezorgd wordt, dat geeft vast en zeker wel wat meer mogelijkheden om rust te nemen.

@ macmazsy: Mooi buikje!!

@ charmed: super gevoel!!

@ goof; Jeetje meid, hoe is het nu met je??

@ weegschaaltje: grappig dat je buik al lekker in de weg zit.. .ik moet er ook steeds aan wennen… dan sta ik aan het aanrecht en dan wil ik nog iets verder… poef, buik tegen het aanrecht aan.. en dan denk ik steeds; ow ja..

Vandaag heerlijk uitgeslapen en nu alleen nog pijn aan de linkerheup. Ach, vandaag maar niet te veel. Ik had nog even de ramen in de keuken willen wassen, maar dat doe ik van de week maar.

7. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ik ben de 20 weken al voorbij ...mag ik dan nog een stukje taart?

ja goof....heb al gereageerd op je in het kippenhok...maar hoe gaat het nu met je? hopelijk wat beter zeg.

voelt iedereen de baby al ja? oh wat goed.
    ja ik voel ons meisje ook duidelijk hoor. gezellig vind ik dat.
    zo heerlijk momentje van ons twee. als manlief tegen de buik gaat praten reageert ze ook. lachen!:):)

8. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @Goofy: Dat is schrikken!! :$ Pfff! Wat een nacht moeten jullie gehad hebben zeg! Weten ze nou niet wat het geweest is dan? Hoop dat het nu een stuk beter gaat en je vandaag wat slaap in kunt halen!
    Ik let er inderdaad op of ik wel genoeg slaap krijg, want ik begin de nachten echt vreselijk te vinden! Gelukkig heb ik de luxe dat ik thuis ben (geen werk, ook niet op zoek) en ik lekker 's middags nog een paar uurtjes kan pakken die ik 's nachts gemist heb. Gek genoeg slaap ik 's middags wel als een blok! :(

En bandenpijn.... Pff, hier nog 1! Zeer kan dat doen he! :(

En wat betreft de taart: Genoeg voor iedereen hoor!! :D:D:D:D

Bekijk bijlage 90225

9. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    mmmmmmmmmmmmmmm rammel lekker hoor, wat is je adres? moet zo naar emmen en ach ik kan dr best langs hihi....(grapje hoor)

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hahahaha! Jammer voor jou, heb de taart alleen digitaal! :D

Nog even een vraagje aan de decembermama's:
    Doen jullie nog mee aan een cursus oid? Mijn vriend en ik beginnen 26 augustus aan de cursus: SAMEN BEVALLEN. Hahaha! Ik moet er nu al om lachen! Heb er erg veel zin in!

@Jip: Die cursus is in Hijken, misschien ook wat voor jou? :D

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hmmmmm ikke wil ook taart JAMMIE!!!!!

Net even twee uurtjes geslapen moet zeggen dat doet goed na zo'n rare nacht. Kan ik zo tenminste nog ff wat gaan doen.

Goof hopelijk gaat het weer een beetje na de schrik van vannacht zeg PHOE!!!! Maarre heeft vk je bloeddruk niet gemeten dan vannacht zou toch denken dat ze dat wel even zouden doen.

12. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Rammel wij gaan ook zoiets doen alleen dan niet de cursus samen bevallen maar de cursus bevallen. Is net zoiets. Heb wel gekeken naar de cursus samen bevallen maar de dichtsbijzijnde werd hier alleen in Naarden gegeven en dan op donderdagavond van 20.00- 22.00 uur geloof niet dat ik daar dan heel vrolijk van word aangezien mijn werkdagen op donderdag en vrijdag zijn..... dus nu die andere cursus die is gewoon hier in Almere ook wel op donderdagavond maar dan scheelt het wel ruim een half uur reistijd.

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oke, spannend! Ga je dan ook samen met je partner, of is dat alleen voor de vrouwen? De cursus samen bevallen is echt een cursus voor de vrouw EN partner. Mijn vriend ziet behoorlijk tegen de bevalling op (ik eigenlijk helemaal niet), dus we vonden zo'n cursus wel een goed idee!
    Wanneer begin jij?

14. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Haha k had graag gewild, maar mijn lief kan geen toezeggingen doen over een vaste avond vrij. Ik ga gewoon op zwangerschapsgym.
    Een vriendin van mij begint volgens mij ook de 26e. Weet niet of het in Hijken is ik zal het eens vragen, zou grappig zijn..

15. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Die cursus is ook speciaal met partner. Ik zie zelf ook niet tegen de bevalling op, maar ik zie wel op tegen zijn reactie hahahahha dus vandaar dat ik hem gevraagd heb dit met mij te doen zodat hij wat meer weet wat hij kan gaan verwachten. Al heb ik niet het idee dat hij er zelf tegenop ziet. Tis meer dat ik bang ben dat hij zich teveel op de achtergrond houdt als hij niet goed weet wat er van hem verwacht wordt.

16. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Oh wij beginnen trouwens eind september

17. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Mijn lief heeft al 3 bevallingen meegemaakt he, dan wel niet met mij, maar ja...hij is dus totaal niet gespannen. Vindt in het ziekenhuis bevallen ook niet zo nodig eigenlijk.
    Ik zie er ook niet tegenop. Nog niet tenminste haha.
    Hopelijk blijft dat zo....

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier geen cursus ivm de bekkeninstabiliteit. Heb t wel gevraagd aan haar want zij geeft ook zwanger-fit. Maar ze zegt dat ik misschien over een paar weken al niet meer naar haar toe kan komen, laat staan fit zijn ;p

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Och hemeltje meis das een fijn vooruitzicht...niet dus....ik heb me opgegeven in de hoop nog mee te kunnen doen, zo niet kan ik met verklaring van de vk gratis afzeggen

Ik had dus echt alles schoon hier in huis, en met alles bedoel ik ook alles, alle wasjes gedraaid, klaar om de tassen te pakken. Met de ex van lief...of we de kids ff op hoofdluis willen checken want haar eigen stiefjes zitten eronder....
    En ja hoor....beide hebben luizen pffff
    dus nu weer alles in de was, weer aan de boen, geen tas gepakt dus....lief is nu aan t werk, stiefjes zijn weg en ik kan het doen. Zou om half 5 in Emmen zijn bij een vriendin, maar dat gaat me vast niet lukken. Blij dat ze belde hoor, maar een slechtere timing was er niet blegh...voor haar trouwens wel extra vervelend (jaja soms heb ik dus toch nog gevoel bij dr) ze was met de vouwwagen op de camping, kids zijn er al een dikke week dusse,....alles moet schoon en hoe dat moet met al die tentdoeken. Blegh

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier nog steeds aan het twijfelen wat ik ga doen, zwangerschapsgym is opeens 96 euro geworden, toen met zoonlief was het als je lid was van de thuiszorg nog gratis.
    Fijn is dat...NOT!
    Sowieso ga ik zwangerschapszwemmen doen, als ik wat zwaarder ben. Heerlijk dat gewichtloze in het water.
    Daar kan je gewoon per keer heen, dus das wel lekker.
    Ik wilde evt ook zwanger en fit gaan doen, hier fitness onder leiding van bekkentherapeut alleen het is op vrijdagavond van 8-9 .....dat ga ik never nooit volhouden, dat is echt een beetje onze avond nl.
    Zat al te kijken of het nog ergens anders wordt gegeven op een andere avond.

Deel Deze Pagina