Heerlijk meid!!!!! Zo ging ik gisteren wat minder ongerust naar de VK. Hier mag ik maandag over een week......spannend!!
Wahahaha yep, maar je bent ook zo bezig als ze zeggen dat alles er op en er aan zit, ik had dat met de pretecho met mijn zoontje en toen we buiten de spreekkamer stonden wisten we nog niet wat het was.....gniffel.......
Môgge allen, Voor mij een rustig weekend in de planning. Vandaag aankoetelen achter thuis met zwembad en Justin. Zo nog even wat boodschappen doen en that's it. Heb al weer hoofdpijn baal er echt van.
Hey meiden, Voel me vandaag beetje onzeker. Ben gister van de laatste vier treden van de trap gevallen/gegleden en heb nu een heerlijke blauwe/stijve rug niet fijn. Ben wel blij dat ik op mijn rug ben gevallen en niet op mijn buik. Nu alleen beetje onzeker of het voor de kleine kwaad kan........
Ach kleine troost, ben 3 weken geleden plat om mn waffel gegaan :') op haarlem station (hihi) kleine mankeerde niks Zou me er niet zo druk om maken, je bent op je rug gevallen niet op je buik. En als je je echt zorgen maakt moet je ff dokter oid bellen.
Ik denk het niet lieverd, maar dat jij er echter last van hebt maar je kan altijd de vk bellen om na te vragen?
ben ik vorige week ook trap gedonderd en moest die dag ook dokter heb dat verteld en dokter zei zolang je niet op je buik gevallen bent kan dat geen kwaad en als je plots krampen krijgt of bloedverlies dan moet je bellen maar met onze ukkiepuk was alles toe buiten mijn blauw plekjes maar als je je echt zorgen maakt kan je altijd eens bellen hé
helabakes hebben jullie smorgens met z'on weertje ook zo een slecht pff gevoel ik zit app en is hier altijd stikheet ik sta elke morgend op met barstende hoofdpijn en voel me elke morgend zo misselijk ale is zo een gevoel van beuuuuu ampetante gevoel en hoofd barst eruit mss heeft dart met dat weertje te maken en komt het allemaal door de warmte hebben jullie ook zoveel last smorgens van dit weertje
hey meiden, Dank je wel voor jullie lieve reacties. Heb de beeb net alweer ff gevoeld dus ben al iets gerust gesteld.
@ dawo, ik ben met de zwangerschap van mijn dochter toen ook van de trap gevallen maar toen van boven naar beneden..... Heb de vk toen gebeld en die zei dat het kindje goed beschemd zit. Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!! @ geslacht, een meisje en jongen erbij super leuk!!! Gefeliciteerd! @ parr, oeeee morgen test-dag haha spannend alhoewel de uitslag lijkt me duidelijk hahahahahaha. @ all, wat een warmte he meiden, nu al 30 graden in de schaduw hier!! En een weekend vol verjaardagen pfff. Ook nog veeeeel last van mijn rug en de isias, wat een ramp maar goed we blijven lachen he . Vooral als de kleine man weer lekker ligt te trappen hihi. Jullie nog plannen dit weekend??
oh sorry was charmed die van de treden was gevallen....... Nog niet helemaal wakker geloof ik hahaha. En fijn dat je het hartje weer even gevonden hebt met de angelsound meis!!
Goedemorgen! Charmed, gelukkig dat je beeb gevoeld hebt! en als je het niet vertrouwd, inderdaad gewoon de vk bellen. zo ik ga even boodschappen doen, en toch nog even konijnenvoer halen, vond het gister toch te warm hihi en dan naar mn broer, die heeft een boot en gaan we lekker zwemmen, al ben ik me nu al aan het bedenken hoe ik nu terug op die boot kom, heeft alleen zwemplateau en geen trappetje en normaal schoof ik gewoon op mn buik erop hihi
dank je wel voor jullie reacties ik ga ff spammen het geslacht is haast niet te zien op de fotos.. ik zet er 1 tje neer.. want ze was zo druk Bekijk bijlage 84582
Hoi meiden, ik maak me ook een beetje zorgen....voel de beeb al een paar dagen niet echt meer. En het verhaal van Lynn zit natuurlijk in mijn gedachten. Het kan met deze termijn (18 wkn) toch dat je het kindje een paar dagen niet voelt? Zelfs als ik rustig ga liggen en mijn handen op mijn buik leg, voel ik niets. He bah. @charmed: volgens mij zit je kindje zo goed beschermd in je buik dat vallen niet zo veel uitmaakt. Pas als je echt iets scherps richting buik of een harde klap op je buik krijgt, wordt het link. Maar fijn dat je het kindje alweer gevoeld hebt! @Dawo: we wonen vlak bij elkaar. Ik woon in Santpoort
Goedemorgen dames Wat een vreselijk nieuws lynnami. Heel veel sterkte. Ik ben de hele week met de klas op kamp geweest. Het was superleuk, erg druk en weinig geslapen. Gisteravond was ik dan ook helemaal bekaf. Ik heb al wel alles bijgelezen, maar was echt te moe om op iedereen te reageren. Sorry.
Haha mama van 1 mag ik jouw berichtje als mijn berichtje kopiere? Hier waarsch ook ichias...meeeen wat doen mijn rug, bil en been pijn. Al een paar weken, maar t is nu echt niet te doen. Warmte...ach heb dr wel wat last van, niet zoveel gelukkig.De buren zijn dit weekend weg en die hebben een groot zwembad dus daar plons ik zo fijn in!! @ trapvallen, bah wat zul je geschrokken zijn...ik hoorde idd ook dat t kindje goed beschermd is maar bij zorgen altijd bellen!!! @ dit weekend...mijn programma zag er als volgt uit: zo zwemmen met mn dinnie bij de buurtjes in t bad, dan naar appingedam verjaardag vieren, daar slapen, morgen verjaardag van mn broer, daarna verjaardag van mn grote vriendin die 3 wordt en dan ook nog voetbal kijken en bbqen bij mn zwangere vriendinnetje... MAAR....MIJN ALLERALLERALLERBESTE VRIENDINNETJE DR ZUS BELDE NET!!! DR VLIEZEN VAN MIJN DINNIE ZIJN GEBROKEN!!!!!!! ZE LIGT IN T ZIEKENHUIS!! EN ALS T NIET BINNEN24U ZELF KOMT DAN GAAN ZE T HALEN!!!!! dus ben helemaal hyper nu, heb al even flink gehuild door spanning en blijdschap. Mn dinnie is nu 36 weken. op 3 aug is ze uitgerekend, maar ze zat er zooooo doorheen, dus ik ben zo blij voor dr. Ze is net deze week met verlof gegaan. Er moest nog erg veel gebeuren. Net maar ff met dr schoonouders gebeld die hebben vanochtend al gepoetst, kleertjes gewassen enzovoort...maar gosh wat vind ik het spannend!!! Al mn verjaardagen zijn redelijk in de buurt dus ik ga maar wel, t kan nog wel ff duren maar zodra ze bevalt ben ik terug. SPANNEND!!! Zo dat moest ik ff kwijt!! Nu ga ik cadeautjes scoren!!!! Voor de jarigen en ook maar vast wat kleins voor mn dinnie, want tja...dat zal dit weekend dus wel komen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Oh lieverd, kan ik me goed voorstellen. Als je het niet vertrouwd ff de VK bellen meis!!! Daarvoor zijn ze er. Heb je geen angelsound of iemand die hem wel heeft kan je die er even op zetten. Gisteren was ik ook ff onzeker omdat ik nog niks had gevoeld en voila een heel mooi duidelijk hartje en ik kon met een gerust hart slapen! Sterkte lieverd