December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    thnx :D
    zuur, vervelend he, gele vla helpt bij mij goed.

ik ga zo ook naar bed,
    weltrusten

2. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Pffff ik kan niet slapen
    zo onrustig...
    morgen de echo en ik vind het toch wel erg spannend...bah..

3. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0

erg heb, ik heb hem woensdag, en vind het ook reuze spannend. maar je voelt je kleintje toch ook al, dat stelt mij wel gerust.

haha het gaat vast goed met onze pinokkio's

4. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    of was jij dat niet??:):):)

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    hihi nee ik denk het niet want ik snap niet wat je bedoeld...
    ja ik voel m wel hoor en heb ook een angelsound maar dan nog...teveel narigheid gehoord in mijn directe omgeving. Ben dolblij als morgen alls goed blijkt!!

6. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    haha sorry,
    het is springmuis volgens mij, haha wij hadden allbei een echo waarbij ons kindje met de hand voor de neus lag, waardoor ze een beetje op pinokkio lijken, haha.

vervelende berichten allemaal he...... maar het komt vast goed, nog een nachtje slapen en dan mag je spieken,

ga nu echt naar bed

7. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hihi lachen mag hoor om onervaren mama's :D. Heb ze bij de V&D gehaald zo'n voordeelverpakking van 6. Hmm binnenkort nog maar eens 2 pakken ofzo bij halen dan haha. Eerst maar eens testen of ze goed blijven in de droger enzo voor ik ze daar weer ga halen. Lol weet ik veel hoeveel van die dingen ik moet hebben ik vond 6 al aardig wat :D.

8. shadowcat76

Ook mooi.. en die laatste... pfoei erg verdrietig maar mooi...

9. shadowcat76

waar kan ik stemmen?

10. shadowcat76

dat was ik :D.
    vervelend zeg dat zuur... hoop dat de melk helpt!

11. shadowcat76

Komt allemaal goed Jip! Morgen heb je vast een heeeeeele mooie echo :). Zal aan je denken!

12. shadowcat76

Zag trouwens op de site dat de lijst met afspraken niet is bijgewerkt... Misschien handig om dit te doen? :)

13. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik bedoelde qua omvang -heb niet gezegd dat ik er geen hol aan vind!!8)
    Paps en mams wonen er met heel veel plezier, genieten van de rust en de natuur en wij van hun tuin en dierentuin emmen, zeker nu kleine er is, is dat fantastisch. Vind zelf het heuvelland in het zuiden/limburg mooier
    even ter vergelijk: wij wonen in een stad met circa 16 miljoen inwoners. Da's evenveel als heel Nederland. Officieel mag ik Amsterdam dus nu ook een gat noemen :D:D:D

14. shadowcat76

laat maar, heb 't al gevonden en gestemd :D

15. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen mama's!

Vandaag komt mijn babykamer!!!! Spannend!!!!

Jip veel plezier vandaag!!!! Wel ff komen showen he!

Ik heb even een vraagje voor de al meer ervaren mama's en de niet ervaren mama's die hier al info over hebben ingewonnen. Het regelen van de voogdij voor het geval wij beide overlijden hebben jullie dat al voor de geboorte geregeld of pas als de kleine er is en hoe hebben jullie dit geregeld?

16. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ parr: wauwie, ook mooie lo’s zeg! Knap dat je ook na de slechte echo een pagina gemaakt hebt.

@ jip: Veel plezier bij de echo vandaag!

@ shadow: Ik zou ook niet weten hoeveel je nodig hebt hoor, maar ik heb nu wel door dat je er dus echt een boel moet hebben…

@ charmed; wat onwijs leuk zeg!!! Show je een foto als het er allemaal staat??
    Over de voogdij hebben wij het nog helemaal niet gehad… weer iets op het lijstje erbij!

Vannacht niet zo lekker geslapen, dus veel gelezen (heb nu alweer een boek uit). Vandaag nog even verder klussen in de tuin en nog wat rommelen in huis. Wij gaan vandaag de kast afbreken in de babykamer. En dan is ie helemaal leeg en kan de babykamer komen. Ik ben benieuwd wanneer deze komt.
    Ik heb trouwens nog wat zitten surfen gisteren om wat crea-ideetjes op te doen. Ik denk dat ik een boxkleed, lodger wrapper en naamslinger ga maken. Misschien ga ik morgen de stad wel even in om voor stof te kijken!

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Jufkyo Tuurlijk kom ik wat plaatjes showen als alles staat!!! Ze komen tussen 10.00 en 14.00 dus ik hoop dat ze beetje vroeg komen...maar die mazzel zal ik wel weer niet hebben...

@hier: Vandaag veel last van mijn maag ik blijf honger hebben maar zit zo vol dat mijn eten bij het minste geringste omhoog komt....bleghhhh....

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jufkyjo het hielp mij wel om het even af te schrijven.. het vastleggen

19. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ voogdij:

gevraagd aan de betreffende personen voor geboorte. Natuurlijk zeiden die ja, maar de bedenktijd is goed. Na geboorte van een gezond kind nogmaals besproken en ook vast laten leggen in testament. Voorwaarden ook: als het stel ooit zou gaan scheiden voor onze kind(eren) 18 zijn (en wij zijn dood) dan wordt met wederzijdse familie en inspraak kind(eren) besloten wat te doen.

wij hebben bewust BUITEN de familie gekozen, omdat bij een evt overlijden van ons, daar toch al veel geregel en zorg ligt EN omdat we ons nageslacht niet bij de ene wel en daarmee bij de andere familie niet willen laten opvoeden.

overigens was een kant van de fam behoorlijk over de flos toen wij dit aangaven. Tja..

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    heb wel alles gelezen maar ga effies ego doen. :)

vanmiddag de 20 weken echo. waaaahhh zo spannend.
    en misschien daarna een wiegje ophalen. via marktplaats gevonden. we zouden eerst het wiegje wat mn man zijn opa had gemaakt gebruiken. dus helemaal bekleden en matrasje erin maar krijg ik gisteren mail van een nicht van mn mannetje en blijkt dus dat zij hier in heeft gelegen en dat ze het wiegje ziet als die van haar en of wij haar wensen dan wilden doen ipv onze draai eraan te geven. :$ uhhh nee. direct mijn man zijn ouders gebeld hoe het nou zit. nou die wisten niet eens dat zij erin had gelegen. dus die vonden het ook allemaal maar vreemd. maar nu hebben wij zoiets van laat maar. wil graag een wieg wat ik zelf ook mooi vind. dus nu wat gevonden op internet en die is dan mooi helemaal van ons. niks geen gezeur.

verwacht vandaag ook nieuwe kleren voor mn zoontje. noppies. heerlijk kan niet wachten tot het binnen is. haha. als we vanmiddag weten wat het geslacht is en alles is goed dan ga ik verder met bestellen. haha.

@hydro luiers: hier ook ongeveer 20 stuks bij mn zoonjte en nu zeker ook weer 20 stuks halen. gebruik ze namelijk nog steeds voor mn zoontje en vind ze geweldig.

@nieuwe: welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

k weet effies niet meer wat er nog meer was. sorry.

Deel Deze Pagina