@voogdij : moet eerlijk zeggen dat wij daar nog niet over nagedacht hebben... wel iets om te bespreken idd, vind het wel belangrijk dat ons kindje goed terecht komt. @charmed : oeh idd wel foto's plaatsen, ben zeer benieuwd! Hopelijk komen ze een beetje op tijd. Lekker rustig aan doen met je maag vandaag! @Juf : ja ik heb het ook door haha. Zometeen gooi ik ze lekker allemaal in de was, gooi er eentje in de droger en de rest op 't rek, om te zien hoe ze zich gedragen. Als ze goed blijven ga ik er nog 2 pakken bij halen, heb ze bij V&D vandaan 6 voor 7 euro, bij Hema zijn ze 6 voor 6,95 dus die 5 cent
@ Jip al bij de echo geweest??? @ Iedereen die vandaag de echo heeft! Heel veel plezier en succes!! @ hydrofiele luiers, ik heb er idd ook onwijs veel! Mijn dochter is er nu nog gek op! Ze slaapt ermee, en we gebruiken hem bij het eten enzo...... ideale dingen. Wij hebben ze van de hema en prenatal en die zijn idd erg goed!! @ Voogdij, wij hebben het jongste broertje van mijn man gevraagd voor mijn dochter. Hij is nu 24, heeft een leuke vaste relatie en woont ook leuk! Hij en mijn dochter zijn zo close samen en dat is ook de reden dat we voor hem gekozen hebben. Zodra ze hem ziet dan komen er twinkelingen in zowel zijn als haar ogen zo lief!! We laten het bewust alleen op zijn naam zetten en niet ook op die van zijn vriendin want mochten ze uit elkaar gaan........ bovendien staat er in de papieren dat de vriendin/vrouw verplicht is om het kind te verzorgen. En de familie is groot genoeg dus komt goed . We hebben heel lang zitten twijfelen, maar we vinden dat de band tussen kind en peetouder wel goed moeten zijn, en liefde vinden wij wel 1 van de belangrijkste dingen. En met geld komt het dan toch wel goed want als wij er niet meer zijn dan is onze dochter goed rijk hahaha. En alles is vastgelegd in de voogdij-papieren qua toelage per maand dan enzo....... We gaan er natuurlijk niet vanuit dat er wat gebeurt maar je kan het idd maar beter voor zijn. @ Scrap, mooi hoor die plaatjes..... ik doe er niet zoveel meer mee als ik zou willen....maar heb het psp programma op de laptop dus als ik wil kan het altijd..... @ Buikwedstrijd, weet niet meer wie er nou aan meedeed maar heb je de link dan zal ik ook voor je stemmen!
Hallo daar ben ik weer! Verliefder dan verliefd...en niet alleen op mn lief... Zo leuk was het! En alles goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles er op en er aan en geen afwijkingen gezien! 23 cm, 350 gram...dus ben helemaal trots! De meneer (we hadden een vervanger, eerst niet zo blij mee, maar hij was echt heel lief en legde alles super uit) heeft echt ontzettend veel info gegeven. Ook nog even stiekem 3d gespiekt en zelfs een kleurenfotootje meegekregen. Mag ie eigenlijk niet doen geloof ik...was onder het mom van oeps verkeerde knopje hihi. Ik zit nu ff op mn werk we gaan zo op vakantie. Ik moest hier nog snel ff wat opruimen aangezien lief hier aan de klus is geweest en ze van de week de grote schoonmaak dreigen te gaan doen. En geeft ook wel een fijn gevoel dat dit dan weer klaar is. Maar kan dus niet spammen nu. Dus daar moeten jullie nog even op wachten. Als mijn neef een scanner heeft doe ik het daar van de week, anders moeten jullie ff geduld hebben. Jeetje wat ben ik blij en opgelucht! Heerlijk!!!! @ erkennen en voogdij. Wij zitten nogal met de situatie rond ex van lief. We moeten alles dubbel waterdicht regelen zodat zij niet beter wordt van de stappen die wij willen zetten. We moeten dan dus alles op papier laten zetten en we willen dan meteen ook de voogdij regelen voor als er iets met ons gebeurd. Mijn broer is getrouwd met de zus van mij lief dus we gaan hun als eerst vragen. Zij hebben een twins van nu 4 en dan blijft de kleine in beide families. Geen idee of ze het willen. Ik ben benieuwd! Had het donderdag willen vragen, maar niet gedaan nog... Komt nog wel. Maar wil het dus wel meteen met alle andere dingen regelen anders kost dat weer klauwen met geld. We gaan wel deze week een afspraak maken voor de erkenning. Nu alles goed is vind ik dat een fijne stap. Nou ik sluit af! Ben of van de week en anders over een dikke week wel weer online! Geniet allemaal van alles en tot snel! liefs
@ jip: Fijn dat alles goed is!! Lekker genieten!! @ mama van 1: Bijzonder dat er zo'n goede band is met haar oom en fijn dat je het dan ook zo hebt kunnen regelen!! @ parr: Ik snap dat je die lo ook hebt willen maken, maar toch vind ik het knap dat je het zo kan verwoorden. @ patroes (geloof ik): Ik heb de knuffel van de etos-doos door de brievenbus gepast en het past (met een beetje hulp). Als je je adres pb-t dan stuur ik de knuffel naar je op.
@jip:fijn dat jullie een goede echo hadden. lekker genieten. fijne vakantie. @voogdij:hier helemaal niet mee bezig eerlijk gezegd. komt denk ik doordat niemand bij ons in de familie dat heeft.
Jufkyjo je hebt pb, vind t erg lief van je!! misschien nog meer mensen die deze knuf over hebben? Voogdij, nog niet gedaan maar wij en mijn man zijn schoonouders willen dit graag. Dus we zijn er al over uit maar nog niet getekent etc. Jip, woehooooeee wat heerlijk zeg!!! Geniet maar lekker van de goede echo en de vakantie!
@Jip : wat fijn dat je echo zo goed was ! Geniet er lekker van . Grappig zeg dat je een stiekeme 3d gehad hebt, wel posten hoor later! Pff lastig zeg zo'n ex, snap 't dat je alles zo geregeld wilt hebben zodat zij d'r niet beter van wordt. @mama van 1 : heerlijk zeg die relatie van je dochter met haar oom! Fijn dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen, logisch dat je hem gekozen hebt. @luvmyluver : lekker tukkie gaan doen ofzo . Hopelijk voel je je straks wat beter! @all : fijne dag vandaag! Kan vandaag gewoon lekker niksen zonder verplichtingen dus ga lekker wat in huis rommelen .
@ Jip: WAAAAAAAAAH! Wat goed zeg! Wat lijkt me dat heerlijk om te horen! En dan nog een mooie foto mee ook! Fijne vakantie gewenst! Geniet ervan! Iedereen die vandaag ook de 20weken echo heeft: Veel plezier/succes!!! Spannend!! Wij hebben die vrijdag... @ Charmed: De babykamer! Wat leuk! Heb je een plaatje? Ben benieuwd! Wij hebben onze kamer alweer een paar weken klaar @ Voogdij: Wij willen het heel graag regelen, maar wij kennen niemand aan wie wij zoiets kunnen vragen. Onze beide ouders zien we niet zitten, mijn zussen hebben een totaal ander beeld van de opvoeding dan wij en verder hebben wij heeeel erg weinig vrienden en kennissen.. Wordt erg moeilijk, want we willen het wel geregeld hebben! @ Zemmen: Hebben jullie geen last van het veranderde zwaartepunt? Ik zak steeds met mijn buik naar beneden! Vond het de laatste keer erg zwaar om gewoon baantjes te zwemmen. Gewoon om te relaxen is het wel heerlijk in het zwembad! @ Maagzuur: Je mag gewoon Rennie's nemen he, weten jullie dat wel? Ik heb er niet zo heel vaak last van, maar als ik het heb, neem ik een Rennie en dan is het meteen weg! Heb die met de anijs-smaak! @ Lekkende borsten: Het wordt hier nu echt te gek man! Mijn pyjama was echt helemaal nat aan de linkerkant!! Is dat wel normaal??? Vooral mijn linkerborst is erg! Kan ook echt niet meer zonder die nursing pads... Hier eindelijk een nacht doorgeslapen! HOERAA!! Was dan wel om 6 uur wakker, maar dat geeft niet. Stond er helemaal van te kijken dat het al licht was toen ik mijn ogen open deed! Heb een lekker rustig dagje vandaag. Ga de vriezer maar eens ontdooien geloof ik. Hoe vaak moet zoiets eigenlijk? By the way, hebben jullie ook al een beetje nesteldrang? Hihihi, ik wel! Vreselijk! Wordt nog wat!
@ Jip wow wat fijn dat alles zo goed is meis!!!! En natuurlijk een hele fijne vakantie Maar dat komt nu vast helemaal goed!! Weet iemand hoe je de header op de babysite (als je zelf een gephotoshopte hebt gemaakt) zo kan krijgen dat ie goed helder is????
Waarom is wachten oh zo vervelend!!!!!!!!!! Probeer ondertussen de badkamer schoon te maken maar ben veels te onrustig hahaha kan gewoon niet wachten tot al mijn spulletjes er zijn!
goedemorgen meiden, jip, wat fijn dat alles goed is, lekker genieten nu!! ben benieuwd naar de foto's, maar eerst lekker genieten van je vakantie nu,,, charmedknorrie wachten duurt lang he?! heb je de babykamer verder wel klaar dan?? geverfd enzo?
hey meiden , pff wou dat ik niet opgestaan was mijn vriend woond bij zijn ouders omdat zijn zoontje daar ook woond (hij en zijn ex wonen limburg en zoontje gaat bilzem school) hij is en was zo blij zwangerschap we hebben zware tijden gehad hij was verslaafd maar gestopt sins 2 jaar en nu plots zegt die dat gedaan is dat onze wegen te ver uit één zijn.... hij zegt dat aan hem ligt hij heeft fouten gemaakt en daardoor is er te veel gebeurd...en vind hij beste uit elkaar te gaan de baby wil hij herkennen enz maar hij wil voor mij niet meer vechten hij houd nog van mij en ziet me graag zegt die maar is gewoon gedaan nou ben ik zo boos en verdrietig zijn zoveel vragen die nu rond dwalen waarom vecht die niet???terwijl ik altijd gevochten heb hij vroeg gisteren is er nog ruimte om te praten ik sliep dus reageerde niet nu te morgend had die facebook al duidelijk staan vrijgezel :x hoe kun je zo ben helemaal kapot en zo boos op hem liefst zou ik hem gewoon uit mijn leven zetten maar anderszijds zie ik die nog zo graag nou wou dit even neerpennen weten jullie waarom laatste dagen zo stil ben liefst
jeetje weegschaaltje wat een verhaal. ik ga me ook afvragen waarom hij niet vecht?! hij heeft nu zelfs 2 redenen, jou EN jullie kindje. ik hoop dat je sterk genoeg bent om dit alles te overzien. weet verder niet goed wat ik moet zeggen
@weegschaaltje, jemig meid, wat heftig allemaal. En juist nu.. Ik vind het ronduit een lage actie dat je (ex)vriend er zich er zo makkelijk van laat afkomen door te zeggen, het ligt aan mij het is beter als we uit elkaar gaan. Slapste excuus ever. Jullie verwachten samen een kindje en juist dan is het belangrijk er voor elkaar te zijn, naar elkaar te luisteren en elkaar te helpen in moeilijke situaties.. Ik ben echter bang dat er meer aan de hand is als hij het blijkbaar een een prioriteit vind om meteen zijn faceboek aan te passen... Het had mij meer prioriteit geleken om te kijken hoe jullie deze situatie, het liefste, samen zouden kunnen oplossen.. Maar mijn vraagtekens gaan dus uit naar zijn eerlijkheid... Heel erg veel sterkte in ieder geval!
We hoefde de babykamer niet te verven zijn hier net twee jaar geleden komen wonen en toen zijn alle muren boven wit gespoten en de kamer is verder amper gebruikt....was altijd al bedoeld als babykamer dus alles kan er zo in geschoven worden lekker makkelijk!!! En de muren opfleuren doe ik met schilderijtjes e.d. en die kan ik toch pas ophangen als de kamer verder staat!
heb ik gevraagd en zijn antwoord is ...onze wegen zijnte ver uit elkaar en er is te veel gebeurd door hem dus hij wil kleine vechten maar niet meer voor mij zegt die op een moment als dit wil je alleen maar huilen maar heb hier nog twee kinderen en daar moet je net doen of alles gaat goed met mama terwijl je hart bloed
Mijn hemel weegschaaltje.....pffff...wat een klote actie zeg....Erg vreemd allemaal....hopelijk trek je het een beetje (kan me voorstellen van niet! Bah meis heel veel sterkte de aankomende tijd en als er iets is schrijf het maar van je af hele dikke knuf!