@mama van 1, zo is de één inderdaad helemaal voor en de ander tegen, vind het zo leuk om al de beweegredenen te horen Neeheeeeee hij gaat die dag zeker niet van hand tot hand. Nu ben ik daar zoiezo een muts in De visite heeft Jairo lang niet allemaal vast gehad. Vaak lag hij te slapen in de box of kinderwagenbak en dan liet ik hem dan ook slapen. Ik ging hem niet wakker maken omdat hij voor de visite. Was hij wakker dan hadden ze mazzel, zo niet dan niet. Maarja ik blijf zelfs in de auto zitten wachten als Jairo in slaap gevallen is tot hij wakker word
whoehoe, gaat echt hard he, mijn banner loopt voor, ik ben vandaag precies 20 weken, haha weer een mijlpaal......... ik denk dat ik ook echt zo ben hoor, slaapt het, dan blijft het lekker liggen, is het wakker, mogen ze het vasthouden....... ben vorige week nog op kraamvisite geweest, hij sliep ook, maar kreeg hem wel in mijn handen gedrukt vond het niet erg hoor, en het mannetje sliep gewoon door.......
*breekt ff in* hey dames! hier de buddy van wgev! Veel succes allemaal in de laatste rechte lijn naar de finish! geloof me maar,geniet van jullie zwangere buikje en de schopjes want voor je het weet ligt er eentje in je armen te huilen en heb je heimwee naar je buikje Geniet geniet geniet! en allemaal mooie,gezonde kindjes gewenst! xxx *breekt terug uit*
Als ze sliep dan liet ik dr ook slapen hoor! En als ze in de auto slaapt (wat heeeeel zelden voor komt) dan til ik dr gewoon eruit..... ze slaapt toch wel door hahaa. Maarja zo kon ik ook een stel waarbij iedereen eerst de handen moest wassen voor degene hun kindje vast mocht houden en dat vond ik een beetje overdreven........ Ze hebben kleding aan en een doek om tenzij degene rookte dan deden ze het vaak zelf al en anders zei ik er wat van want hoe je het ook wend of keert ze zitten altijd even aan het wangetje! Net weer geboortebedankjes bekeken en hele leuke gezien!! Kost ook niet veel en ben voor 50 stuks dan 35 euro kwijt! Moet er nog wel een kaartje aan en vulling in....... maar wilde het juist zelf doen allemaal dus dan is het lekker goedkoop .
Oh enne romy ik ben er niet tegen hoor . Maar het is niks voor ons hahaha en het moet wel bij je passen denk ik. Mijn man heeft ook heerlijk 3 weken vrij dus dat scheelt ook een hoop denk ik. Maar het is een uitkomst voor mensen die dus niet zitten te wachten op zoveel visite elke keer weer . Nu moet ik zeggen dat wij er wel snel vanaf waren hoor...... hier plande we ook gewoon rustdagen in en met een paar weken waren wij klaar hahahaha
hey petatje, zie dat je je voorgesteld hebt hier leuk leuk....... mama van 1 mijn mannetje heeft na de bevalling ook 3 weken vrij, heerlijk idee vind ik het. lekker met z'n 3en wennen aan de nieuwe situatie @geboortekaartjes, daar moet ik ook maar eens aan beginnen denk ik.....
@ Wgev, aan de geboortekaartjes moeten wij ook nog beginnen hoor maar kwam toevallig op de geboortebedankjes! En idd het is heerlijk om met z'n 3-en te wennnen aan de nieuwe situatie. En nu is het vooral makkelijk omdat het denk ik best druk is soms met een dreumes erbij hahaha even in een ritme komen he . Oh dat buddy-gedoe moeten wij ook nog regelen op de site zeker???? Enne petatje weet precies wat je bedoelt hoor, dit is mijn nummer 2 en de laatste en ga het zeker missen .
denk wel dat het handig is als er op de site ook een lijst staat met buddy's ik ''ken'' petatje al vanaf dat ik me hier heb aangemeld op zwangerschapspagina, heb daarom haar gevraagd als buddy als er een lijst is kunnen we altijd de buddy's opzoeken, mocht het nodig zijn?! zal ik romy pb-en om dit aan te geven??
Hihi, mama van 1, wat grappig, ik zat ook net geboorte bedankjes te kijken Je girly lag zeker te slapen, meneertje hier ook. Maar toen papa belde, en mama haar ringtone keihard aan had laten staan was het voorbij met zn slaapje Geboortekaartjes. Ik ga foto's laten maken van mijn buik, hubbie & Jairo en daar dan zelf een kaartje van laten maken. Moet alleen nog even bedenken hoe, want ik ben zelf niet handig met scrappen enzo
Buddy's is idd een goed idee!! Moet me alleen nog even verdiepen in de site die Milk heeft gemaakt Het word waarschijnlijk morgen. Want nu even pukkie een fruitje geven, dan naar de apotheek en etos, dan eten en naar knollie
hallo dames.. ! hier even een bericht vanuit spanje ik heb net met veel pijn gelezen naar het stukje van dawo in de vlindertuin . kippenvel.. meid wat ik daar ook al zei !.. sterkte.. !.. miss even ego maar heb niet zoveel tijd.. betaal .. 1 euro per 10 minuten !!.. maar wilde even weten hoe het ging met jullie en dawo.. maar hier gaat het wel wil het liefste naar huis ik heb totaal niet naar mijn zin... waarom niet leg ik nog wel een keer uit zondag avond als ik thuis ben .. maar het heeft te maken met saai hotel, rauw eten, geen animatie, saai personeel, soms regen bñlablabla en familie.. zucht ook voel ik mijn kindje iedere dag beter.. ! dus dat is positief. ! meiden ik ga weer.. ! tot zondag !
heel leuk vind ik dat, die buiken op de kaartjes, zit er zelf ook aan te denken. en dan aan de binnenkant een foto van ons 3-en, maar ben er nog niet over uit.
Nee ik ook nog niet hoor, zie zoveel leuke dingetjes op internet! Maar ik wil altijd iets unieks Echt iets wat bij ons hoort. Ik hoop, maar denk het wel, dat degene die foto's gaat maken allemaal leuke ideetjes heeft
nou klinkt niet erg leuk, en dat nog wel op je vakantie, probeer er nog van te genieten. en anders maar met z'n 2-tjes genieten, lekker genieten van de momenten dat je je dochtertje voelt
haha dat zeker elke keer doet hij een poging om haar te voelen maar dat kan hij nog niet voelen.. als we terug komen dan heb ik maandag mijn herhaling 20 weken echo en dinsdag naar de verloskundige.. dus heb het aardig druk
Weegschaaltje- Ik sluit me helemaal aan bij wat de andere meiden ook al gezegd hebben. Laat hem stikken! Hij laat jou tijdens de zwangerschap ook doodvallen... Ik zat er zelfs aan te denken om hem nieteens te vertelllen dat je bevallen bent tot minstens 4 dagen na de geboorte zodat hij nieteens de kans krijgt om jullie kindje te erkennen! Heel veel succes met het maken van de juiste keuze meid. Ik las ook iets over een kraamfeest. Wij hebben dat na de geboorte van Ryker gedaan. Mijn schoonouders waren hier om voor ons te zorgen na de geboorte ( er is hier niet zoiets als kraamzorg), en hun hadden een kraamfeest georganinseerd. Dat was 5 dagen na de geboorte. Zij hebben voor iedereen gekookt en voor alles gezorgd. Als je dus veel hulp hebt, of iemand die het helemaal voor je regelt, dan zou ik er zeker geen nee tegen zeggen!
hey lynn, leuk dat je een kijkje komt nemen hier weet niet hoe het bij jullie werkt, maar de vader kan in nederland niet het kind erkennen zonder de toestemming van de moeder. dus al zal ze wel aangeven dat ze bevallen is en er niet voor kiezen hem te laten erkennen, kan hij niks maken, zolang ze maar geen toestemming geeft. hoe is het verder met je??