December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hier gaat het na omstandigheden goed. Wij hebben grote plannen en hopen over een half jaar ofzo weer zwanger te raken.

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

En ik heb geen idee hoe dat hier werkt met erkennen. Wij zijn getrouwd.

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    lieve lyn :
    ik duim .. 100000000000000x hard mee.. dat het lukt.. en dat je een mooi kindje in je armen zult hebben na 9 maanden zwangerschap !

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ga er weer vandoor.. !.. spreek jullie zondag weer

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ook ik hoop en duim mee voor een mooi brusje voor ryker en skyler,
    maar dat doet iedereen hier, vast en zeker!!!

ja, getrouwd is de beste optie, maar ja. (wij zijn niet getrouwd, ik wil niet:)) mijn vriend gaat het kindje volgende week erkennen, als alles goed is met de echo woensdag.

6. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    tot zondag, geniet er zo veel mogelijk van

7. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    jeej ik heb al 15 stemmen, jullie zijn toppers!!!!!

8. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Stelletje kletskousen ;). Even 4 uurtjes niet kijken en 10 pagina's vol!

@Rammel : jemig zeg zo aan de lek? Balen is dat! Helpen die pads wel, dat 't niet doorlekt naar je kleren? Zwemmen heb ik nog geen last van dat ik naar beneden zak ofzo, drijf nog net zo prima als daar voor :).

@Weegschaaltje : jemig nee meid toch... wat een ontzettend moeilijke situatie. Dit is wel heel heftig zeg oei. Er is wel een kleintje op komst! Heel veel sterkte joh.. Hopelijk kom je er voor jezelf uit en red je het een beetje... Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen verder :(. Dikke knuffel.

@Jip : mooie echo's! Hihi op die eerste is 't net of ie bellen ligt te blazen ofzo haha. Ik denk een jongen :).

@Charmed : foto's foto's foto's :D

@kraamfeest : nee doen we niet, zo ontzettend veel visite zullen we denk ik niet krijgen, wat vrienden en familie dus van mij mag iedereen los langs komen.

@lovepeet : pff hoop dat je ondanks alles toch een fijne vakantie hebt meid! We zien je wel weer verschijnen als je terug bent.

Zooo ik was daarnet even een tvgids gaan halen om de hoek, ben net 2 seconden binnen en 't begint me toch te gieten :$:$. Was net op tijd binnen hihi.

9. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Romy, nee onze meid is te logeren bij opa en oma hahaha voor het eerst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Kaartjes wel bijzonder idd om een foto van jullie te maken, wij doen gewoon uit een boek ;).

@ Buddy, we hebben nog even de tijd dus kijk maar rustig hoe alles werkt hoor Romy :D.

@ Lovepeet, leuk joh dat het zo bevalt! Fijne vakantie!

@ Lynn wat een supernieuws meid!!!! Ook ik duim voor je!!

@ Wgev.....zo je gaat dus hard qua stemmen :D. Goed zo!!!

net een heerlijke film gehaald dus ik ga bankhangen hahahaha tja als je het rijk alleen hebt moet je ervan proviteren ook ;)

10. mama van 1

Het zijn er al 16 zag ik!!!! Maar die ene gaat ook hard met 19 stemmen hahaha maar je komt dichterbij!!!

DUS MEIDEN STEMMEN OP WGEV DR BUIK ;)

Nou als dat geen aanmoediging is ;)

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Oja tis goed dat je het zegt, wil die nieuwe nog met J.lo downloaden.

ga ik meteen ff doen:D

Voorhet eerst logeren, spannneeenddddd!!

12. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Oh trouwens Buddy's ? Heb ik iets gemist? En Wgev zet 'm op meid!!

13. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Nee niet echt hoor, er was geoppert om dat op de site met de lijst te gaan zetten.
    Maar geloof dat er op een paar na nog bijna niemand een buddy heeft.
    Dus er moeten nog buddy's gemaakt worden haha8)

14. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    haha, dank je......(ik mag zelf geen promotie doen, alleen in mijn handtekening lees ik nu net:):), dus vind het wel grappig dat jij het nu doet:D)

bankhangen heerlijk he, is ook mijn favo hobby. ben ik de hele dag ook al druk mee, tussendoor wat was draaien en stofzuigen en dan gauw weer verder met de hobby.

Maar ja, moet dus nog steeds naar de winkel dus dat ga ik maar eens doen, straks 3 uurtjes werken, koken, afwas en weer verder bankhangen :D:D

tot vanaaf
    *zwaaizwaai*

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Trouwen hoefde voor ons ook niet hoor. Maar het leven werd er een heel stuk makkelijker op als we dat wel deden. Mijn man is Amerikaan en ik natuurlijk "gewoon" Nederlandse. En omdat hij weer in de USA ging wonen en wij samen wilden blijven, hebben we de knoop door moeten hakken en moeten trouwen zodat ik ook een legale status heb ik de USA.
    We zijn namelijk allebei al eerder getrouwd geweest en zijn toen tot de conclussie gekomen dat het voor ons emotioneel niet uitmaakt of je getrouwd bent of niet.
    Volgend jaar ga ik de eed afleggen om ook Amerikaans staatsburger te worden. Dat scheelt weer voor mijn man wat betreft zijn werk. Dat laatste is trouwens ingewikkeld om uit te leggen, maar heeft te maken met de staats veiligheid. Als ik geen amerikaans staats burger word dan kan mijn man het werk wat hij wil gaan doen niet doen...

16. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ kraamfeest: In de tuin zou idd. wel handiger zijn. Ach, dat kunnen we toch wel doen… dan is de kleine alweer een half jaar, maar ach, een kleinigheidje toch ;).

@ lynnami: Fijn dat jullie weer plannen maken en hopelijk worden ze dan ook snel werkelijkheid!!

Ik ben net naar een stoffenzaak in de buurt geweest, maar ze hebben alleen maar effen stof en dat vind ik zo saai voor de baby… ik ga zo maar eens snuffelen op internet.
    De kast op de babykamer is afgebroken!! JIPPIE. Morgen gaat ie weg en dan kan ik daar lekker gaan schoonmaken en de kozijnen nog schilderen (zag ik net ineens…oeps).

17. mama van 1

Oh leuk brand je ze ook??? :D
    Ja vreselijk spannend pffff maar denk meer voor mama en papa dan voor haar hahahaha. Heb oma al gesproken maar ze vermaakt zich daar prima!! Ze hebben ook een mega groot huis en er mag onwijs veel! Plus dat in combinatie met een leuk "gekke" opa en oma komt helemaal goed. Ze leert altijd van die leuke dingen waar wij nooit opkomen maar ook zo gek zijn hahahahahaha lig altijd weer in een deuk!

18. mama van 1

Meen je dat nou :$????? Nou dan bij deze:

LIEVE MEDE DECEMBER MAMA'S
    WILLEN JULLIE ALLEMAAL OP DE BUIK VAN WGEV STEMMEN BIJ DE BUIK VAN DE MAAND VERKIEZING??????

DE LINK STAAT ONDER HAAR BANNER!!!!!

Zoiets Wgev??? hahahahaha

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hihi al gedaan.

Jairo slaapt ook niet vaak ergens anders. Is nu zo'n 3x gebeurd denk ik.
    Nou ik heb Jairo in de box geplant, en mijn volgorde veranderd in eten koken en dan naar de apotheek. Lasangna moet een uur in de oven nl8)

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kunnen we niet elkaar buddy'en? of bedoelen jullie dit ook? *oops*

Hier rustig aan het grote zwembad aan het schoonmaken. Hij is leeg, maar zit nog een laagje water in vd regen grr. Maar goed, nu word ie wel weer spik en span (iedere x 10 min haha). Ben mooi zoet ;)

Deel Deze Pagina