December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16

hey Rammel

je hebt gelijk.. vandaag gaat het wel heeeel erg hard (volgens mij al meer dan 10 blz.)! Maar hier speciaal even een reactie van mij op jou berichtje!!
    Wat fijn dat je dat je eindelijks lekker hebt kunnen door slapen. Heerlijk lijkt me dat ! Hier slaap ik nog steeds zo licht dat ik overal wakker van wordt. Het vreemde is, dat als ik smiddags in bed kruip, ik als een blok in slaap val.
    De vriezer moet ik ook nog ontdooien... Helaas hebben wij hier de neiging dat zo gauw de vriezer wat leger is weer allerlei dingen halen om er weer in te stoppen. Zo komen we dus nooit aan het schoonmaken. Hoe vaak zoiets moet.. geen idee... iig vaker dan dat wij dat doen :D
    Voor de rest hier zeker nog geen nesteldrang... Vermoeidheid houdt dat goed tegen. Hopelijk is heb ik het wel een keer gekregen voor de bevalling, is me vorig jaar ook al mis gegaan toen mijn zoontje te vroeg kwam .. haha

Zo nu ga ik even verder lezen. En reageer dan op de rest... nou wat ik onthouden kan dan...... ;)

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Haha ok, maarre hoe moet ik dat zien dan? Ben geloof ik een beetje de weg kwijt :).

3. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    was voor ik terugvloog naar Azie begonnen in dat 2e boek van Elizabeth Gilbert (die van Eat, pray, love / eten, bidden, beminnen) waarin ze uitpluist hoe dat nou zit met trouwen. Heel fijn boek. Waardeloos verhaal, maar vol feitjes over waarom trouwen 'moet' de rol van de kerk, hoe het vroeger begon enzo. Ik ben nogal van de feitjes en hinkelde een tijd op 2 benen, wel trouwen/ niet trouwen? we hebben besloten op niet trouwen te gokken toen we geexpatrieerd werden.

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Bedankt!! :D
    En ja, over 's middags als een blok in slaap vallen... HIER OOK!!! Raar is dat he?
    En de vriezer is inmiddels weer helemaal schoon, heb gelijk de koelkast ook maar gedaan, hoeft dat het komende half jaar ook niet meer! Hahaha! :):):)

5. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    nou meiden

is echt fijn jullie reactie's te lezen
    zo denk ik niet steeds van is mijn fout mss toch
    ale je snapt mij wel he

heb net snel snel gedichtje gemaakt
    (doe ik dus veel als mij even niet gaat)
    en heb dit even op zijn facebook pagina geplaats

wat vindn jullie ervan???

je kan mensen hun hart breken
    ook al zitten die met een vraag teken
    niemand is gemaakt om alleen zijn pad te bewandelen
    somme praten erover zo een beetje dingen onderhandelen
    maar jij ,jij ging zonder te praten
    zo maar moeder en kind achter laten
    voor jou doodgewoon ,geef je wel echt om je zoon
    geen enkelen vader zou dan nog bloed voelen in zijn slagader
    maar jij doet gewoon jou ding
    net of het leven is voor jou een entertaiming
    geen traan,geen pijn ,geen gemis
    voor jou is alles geschiedenis
    je veranderde je was niet de jongen die je eerst was
    was jeverdwaald op je pad had je geen kompas?
    maar het is genoeg geweest
    ga je pad nu alleen en heel onbevreesd
    het is genoeg je deed me te veel pijn
    ik wil niet meer de jouwe zijn
    ik heb gevochten en verloren
    je hebt nooit naar mij willen horen
    jou wil is wet, ik hoop dat je het zonder ons red
    van ons zul je niets meer vernemen
    los zelf alles op jou eigen problemen
    je zette jezelf vast
    want dit leek toch zo gepast
    ik heb genoeg van al jou gedoe
    ik ben tegen jou het strijden zo moe
    ga jou eigen weg en laat geen spoor meer achter
    dat maakt het voor ons wat zachter
    het gaat je goed en vaarwel
    hier stopt dat kinderspel

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oh en nog even wat... Wat zijn buddy's???? :) Heb ik iets gemist? ;)

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wow weegschaaltje, wat mooi! Goed dat je dat bij hem op z'n pagina hebt gezet!

8. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Buddy's is dat je die persoon via sms bijv op de hoogte houd als je bijvoorbeeld bevallen bent of om wat voor reden ook in het zh ligt en geen internet hebt........ zodat je buddy het hier kan posten :D

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Heee, leuk idee! Wie wil mijn buddy zijn? :p:D Hahaha!

10. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ Weegschaaltje
    Wat moeilijk dat hij je nu in de steek wil laten. Maar ben het met de meiden hier eens, dat als hij dat kan terwijl jij 22 weken zwanger bent, dan is hij echt een lamz*k en jou helemaal niet waard.
    Laat hem lekker gaan.. Denk dat je op de lange duur beter af bent zonder hem.
    Toch kan ik ook heel goed begrijpen dat het mega pijnlijk moet zijn.. Een zwangerschap "hoor" je met z'n tweeën te delen. Het zal niet gemakkelijk voor je worden straks met drie kindjes. Ik hoop dat je een beetje goeie achterban hebt, waar je in moeilijke tijden terecht kan. Bij ons kun je iig je verhaal kwijt. Wij leven allemaal met je mee (ga ik van uit). Heel veel sterkte en wijsheid, de komende tijd.
    Over dat van dat erkennen kan ik je geen raad in geven.. Ik vind het moeilijk te oordelen of iemand die geen goeie vriend/man is ook gelijk geen goeie vader kan zijn. Dat is waar waarschijnlijk alleen jij echt een oordeel over kan geven. Nogmaals veel sterkte..

@ Linn
    Wat leuk dat je je weer helemaal op de toekomst kan richten.. Fijn om te horen, en je klinkt ook echt zo lekker positief. Nog plannen om naar Duitsland te gaan ?
    Hoe bevalt het zo, nu je mannetje weer lekker thuis is ?

@ Wgev Ik heb ook voor je gestemd.. haha was geloof ik nummer 17 !

@ buddy's eeeeeeeeeeuuuuuhhhhhh kan iemand dan ook hier uitleg geven over hoe en wat ?? hihi

@ Rammel Mooi dat ie schoon is.. kom je ook even hier langs ??

@ ego
    hmm.. er zit misschien ook nog een voordeeltje aan het minder werken... volgende week begint mijn vakantie, mocht ik me nu zo blijven voelen... dan gaat ook mijn vakantie voor de helft in de ziektewet. Met andere woorden 4 weken vakantie, kost me maar 2 weken.. dan hou ik er nog 4 over voor na de bevalling...
    Maar goed, heb besloten om het wel eerlijk aan te pakken, en mocht het zo zijn dat ik gewoon goed te pas ben.. en met rust echt opknap, ik gewoon voor 100 % vakantie opneem... (dagen zat ;))

oke toen... totale leegloop ?? geen idee meer.. na meer dan 10 blz. weet ik niet op wie ik nog meer wilde reageren.... Gelukkig heeft iedereen hier dat wel eens....:D

11. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    haha... oke ik heb ook nog geen buddy... tja mijn man... maar die gaat echt hier niet posten... :D

12. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    ships... is het al zo laat... moet de kleine vent nog even ophalen en dan gaan koken... bleg helemaal geen zin in...
    Ik ga er heen....(oh ja, dat is een typisch achterhoekse uitspraak naar het schijnt, betekent dat ik weg ga en niet dat ik ga hemelen :D) tot later misschien..

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wgev, heb voor je gestemddd!!! scheelt nu geloof ik nog maar 2 stemmen!! woehoeee! het gaat goeeeeed!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Esthern, hier heeft toen Justin was geboren, mijn man een berichtje geplaatst. ;) haha, hij heeft zelfs een aantal berichten geplaatst op dit forum.

O de mannen komen thuis. Ff gezellig doen ;p

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Geen plannen meer voor Duitsland. Dat gaat definitief niet door. Wat nu wel in de planning staat is Quantico, VA. Dat is ongeveer 30 minuten zuidelijk van Washington,DC waar het witte huis staat etc.

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
  17. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
  18. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    De commode...de schilderijtjes moeten nog worden opgehangen en boven de commode komt nog een plankje!
    Bekijk bijlage 90533

19. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

wat een leuke kamer!!!
    zou trots zijn als ik zo eentje kreeg om in te slapen:p

20. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

WOW charmed geweldig!!!!!!! Wat een super kamertje!!

Deel Deze Pagina