Ik ben zo happy, mijn mannetje belde me net en zegt dat we vanavond lekker samen uit eten gaan!!! Onze dochter is voor het eerst uit logeren dus wij nemen het ervan hahahahaha.
Charmed, wat een gaaf kamertje!! Owwww, nu ben ik stieken toch ook wel een beetje jaloers... ik wil ook dat de spulletjes gebracht worden. We hebben afgesproken dat ze deze in augustus komen brengen, dus binnen nu en 4 weken zullen we ze wel hebben...
Zo weer even tig pagina's gelezen. Even kijken of ik het allemaal nog weet @weegschaaltje; wat een toestand zeg. Ik zou die man ook lekker laten gaan en echt voor jou en je kindje kiezen. Wat kunnen mannen laf zijn zeg, om zoiets tijdens een zwangerschap te doen! @charmed; super kamertje. Wij gaan ook voor groen/wit. @las ook over een goede 20 weken echo, super nieuws natuurlijk! @kraamfeest; hier doen we dit niet. Als mensen willen langskomen, mag dit op de momenten dat wij het willen. Heb geen zin in die drukte. @Buddy's; hier ook nog geen buddy. Maar we hebben nog even. @wegv; heb ook gestemd. Je stond nog maar 1 stem achter de nr 1! Dus iedereen die nog niet gestemd heeft STEMMEN!!! @all; hier weer een druk dagje achter de rug. Ben blij als ze zomervakantie voorbij is, dan gaat het normale ritme weer aan de gang. Kreeg vandaag te horen dat ik pas na mn bevalling te horen krijg waar ik na mn verlof kom te werken. Baalde wel, maar volgens mn leidinggevende moet ik me geen zorgen maken wat uren betreft....
@ Lynn hmm.. wel een beetje jammer (zegt ze egoïstisch, en het slaat nergens op) maar dan had je hier wat dichter in de buurt gezeten.. Ik woon vlak aan de grens.. tis zuiver gevoelsmatig... hihi Maar goed, nieuwe plannen dus ?! ik ben benieuwd... Duimen dat het gaat lukken !
WOOOOOOOOOOOOOOOOW Wat een mooie kamer!! Mooi licht ook! Ja, helemaal goedgekeurd hoor! Zo... Net lekker gegeten (Gehaktbal met spinazie en aardappelen) en nu even op de bank ploffen. Kleine frummel is behoorlijk aan het schoppen nu. Gaat steeds harder!
Ga zo boodschappen doen (doe bijna nooit de wekelijkse) maar moet er nu echt aan geloven. Alles is vrijwel leeg.. Wowie, prachtig kamertje! Ons kamertje blijft heel simpel vrees ik. Maar goed dat komt ooit wel als ze ouder zijn. Nu is eerst Justin's nieuwe kamer aan een room make over toe. Een dinosaurus kamer!
Wow wat is er een hoop geschreven vandaag! Echt veels te veel om allemaal te onthouden.. @kamertje, super leuk CharmedKnorrie, lekker fris dat groen erbij! @Weegschaaltje, wat een rot situatie nu zo zeg. Maar ik kan me ook voorstellen dat het erg moeilijk is om zomaar helemaal te breken met de man die wel de vader van je kindje is. Wens je veel wijsheid toe in de beslissingen je misschien moet maken, ook met de erkenning. Sterkte! @Jip, gefeliciteerd met de 20 weken echo! Heerlijk dat alles goed was! Ik mag morgen om 14.00 uur voor de echo, ben al helemaal zenuwachtig Hoop ook op zo'n mooi nieuws. @stemmen, zal ik zo nog even doen, dat scheelt er weer 1! @kraamfeest, dat gaan we niet doen, lijkt me juist heel gezellig als iedereen een beetje verspreid langskomt. De familie woont ook allemaal wat verder weg dus die zullen de deur wel niet platlopen. @macmazsy, lijkt me wel een beetje vervelend dat je pas na je bevalling weet waar je kan gaan werken. Een beetje duidelijkheid vantevoren was denk ik fijner geweest. Maargoed, qua uren dan maar vertrouwen op wat je leidinggevende heeft gezegd en je er niet te druk over maken! @Rammel, leuk he dat schoppen. Het was hier bij mij vandaag ook echt een schopfestijn, de kleine bleef maar in de weer. Dat had ik nog nooit zo gehad.
@ charmed Mooie kamer hoor !! Lekker dat alles al zo mooi klaar is... Wij zullen wat later beginnen. Eerst de kleine man verhuizen naar een andere kamer. Waarschijnlijk laten we de babykamer zoals hij nu is. Kan voor een meisje en voor een jongen.. @ Jip Oh ja, op jou wou ik nog even reageren.. wat gaaf dat alles helemaal goed is en dat je zulke mooie foto's mee gekregen hebt !! Fijne vakantie !!!
Ik heb DaWo gisteren en zaterdag gesproken op MSN en tja wat kan ik zeggen... Ze is haar dochter kwijt en zal haar nooit meer terugkrijgen. Ze is heel erg verdrietig en daarbij heeft ze ook nog hele erge last van de nasleep van de bevalling/ bloedverlies en hevige krampen. Als ze er klaar voor is zal ze wel laten weten hoe het gaat denk ik.
Ik wou hetzelfde vragen. Lang niks meer gehoord van DaWo, wat natuurlijk erg logisch is! Meid, als je toch stiekem even komt lezen: Nogmaals, heel erg veel sterkte gewenst. Ik weet dat je er weinig aan hebt, maar meer dan woorden kan ik je helaas niet geven. Ben erg benieuwd naar je mooie meisje, maar ik kan je fotoalbum niet zien. Ik ga nu even relaxen met vriendlief! Tot morgen! Slaap lekker allemaal strakkies!
wat gebeurt er eigenlijk veel in dit topic he! twee (veel te vroeg) geboren decemberbeebs, mannen die er vandoor gaan. Gelukkig daarnaast ook veel mooie echo's en schitterende kamertjes! Ik zal de lijst even in het topic plaatsen, laten jullie het even weten als er iets gewijzigd of bij moet? zal ook alvast een buddylijst maken voor de liefhebber, dus geef maar door!
hoiiiiiii @shadow ja dat zou lekker zijn geweest maar denk niet dat mijn meiden daarin trappen @weegschaal laat gaan die vent(ik weet dat het niet makkelijk is) maar daar heb je dus niks aan en hij is jou en je kindje zeker niet waard wat een kwal bah @jip nice ik denk.....ik weet het niet....een jongen als het niet goed is denk ik een meisje (bedoel dus als het geen jongen is) @kraamfeest echt niet dat word oorlog bij ons alleen in de kraamtijd en wil je daarna komen is het goed al ik thuis ben en anders heb je pech ga er echt niet voor thuis blijven... @romy idd als ze ligt te slapen laat ik haar lekker liggen... @charmed leuke kamer sorry als ik iemand vergeten ben maar er idd heeeeeeel veeel gekletst
even een ego bericht hoor! Ik verga hier!!!! Heb net gegeten en dit wordt absoluut niet geaccepteerd!!! Had al wat last van mn buik voor het eten en had ook niet echt super honger. Dus maar even wat makkelijks gehaald (enkel een paar kipnuggets gegeten...weet het is slecht ) en zit nu dus met flinke krampen thuis :x Vanaf mn navel tot net onder mn borsten was mn buik knoeihard voor zo'n 10 min, niet indrukbaar en echt pijnlijk. Nu heb ik alleen de krampen nog, maar de buik is weer indrukbaar. Staan is op dit moment de beste optie (ga ik zo dus ook weer lekker doen!) want zitten voelt echt niet fijn aan. Even voor de zekerheid, dit is toch geen 'harde buik'? Dat voel je toch alleen bij de baarmoeder, die volgens mij tot net boven mn navel zit. Ik ga er nu even vanuit dat dit mn darmen zijn die hevig in opstand zijn. Nu even een lekker kopje thee nemen, wie weet zakken die krampen dan ook wel....
69 DECEMBER 2010 MAMA'S ♂ 7 jongens ♀ 8 meisjes ? 11 verrassingen 29 november Anna83 - 26 jaar - 2e - Noord-Brabant 30 november romytamara - 23 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar - 2e - Den Haag Bonkie - ?? jaar - ?e - ?? Charmedknorrie - 28 jaar ? - 1e - Almere Bo87 - 23 jaar - 1e - Zuid-Holland 1978 - ?? jaar - 2e ♀ - Azië 2 december Daan04- ?? jaar - 1e - ?? 3 december Mama van 1 - 27 jaar - 2e ♂ - ?? Nanny - 33 jaar - 3e - ?? Anno103 - 25 jaar - 2e ? - Noord-Brabant 4 december Triessie - 30 jaar - 2e - ?? weegschaaltje - 26 jaar - 3e ♂- Mol (B) 5 december macmazsy - 24 jaar - 1e ♂ - Zuid-Holland Shadowcat76 - 34 jaar ?- 1e - Roosendaal 6 december muizz - 26 jaar - 2e ? Limburg 7 december Annepietje - 29 jaar - 1e - Amsterdam Selma - 29 jaar - 2e ? - Overijssel 8 december Pat1971 - 38 jaar - 2e - Zuid-Holland Springmuis - 22 jaar - 1e [FONT="]♀[/FONT]- Lelystad 9 december Princess81 - 28 jaar ♀ - 2e kindje - US PBA - 27 jaar - 1e ♂ - Flevoland luvmyluver - 24 jaar - 3e ♀ - Zuid-Holland 10 december Maesther - 27 jaar - 1e - Zevenaar Tijgerlelie - 33 jaar - 3e - Noord-Holland jufkyjo - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant 11 december Femke32 - ?? jaar - 2e - ?? mamavan1 - 30 jaar - 2e ♀ - Limburg (B) L78 - 32 jaar - 2e [FONT="]♀ [/FONT]- Noord-Holland 12 december LadyDii - ?? jaar - 2e kindje - Noord-Holland 13 december Vlinderr - 24 jaar - 1e - ?? Henriette76 - 33 jaar - ?e - Zuid-Holland mum2be2- 26 jaar - 2e - ?? 14 december Jalou - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant DaWo - ?? jaar - IJmuiden Isabella 26-07* Amika- ?? jaar - 2e - Rotterdam 15 december Miri75 - ?? jaar - 2e - ?? Lindajelsma - ?? jaar - 2e - ??
16 december Zonnestraal - 26 jaar - 2e - Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar - 1e ♀ - Rotterdam Zaira - ?? jaar - 1e - Twente lob - 31 jaar - 2e - Noord-Brabant 18 december Lucindalice - 28 jaar - 1e ? - Noord-Brabant 19 december Westerlo - ?? jaar - ?e - ?? Jollie78 - 31 jaar - 2e - Limburg proberen - 33 jaar - 1e - Noord-Brabant Rammel - 21 jaar - 1e - Drenthe Jip27 - 27 jaar - 1e ? - noorden van het land 20 december wgev - 22 jaar - 1e - ?? newtothissupris - ?? jaar - 1e - ?? 21 december Tessa8 - ?? jaar - ?e - ?? Minkie86 - 24 jaar - 1e - Noord-Holland mamavandaan639 - ?? jaar - 2e - ?? 22 december Patroeschka - 32 jaar - 2e+3e ? - Noord-Holland 23 december Lynnami - 34 jaar - USA - Skyler David 07-07* supernurse - 26 jaar - 1e - ?? 24 december TessaNL - 20 jaar - 2e - Rotterdam 25 december flixbilly- 23 jaar - 1e - ?? 26 december Toetje77 - 32 jaar - 1e - Noord-Brabant Habatullah - ?? jaar - ?e - ?? Sasha - 36 jaar - 2e - Duitsland mystiklady - 32 jaar - 2e - Bergambacht morgenzon- 22 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 27 december Gizje - 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid 28 december Esthern77 - 33 jaar - 2e ? - ?? MilkHd - 32 jaar - 1e ? - Noord-Holland 29 december Goofychick - bijna 36 jaar - 2e - ?? 31 december Esmaralda - 23 jaar - 1e - Friesland
02 aug- Jip27, 8.30u 20w echo 02 aug- DaWo, 20w echo 02 aug- mamavandaan639, 20w echo 03 aug- Minkie86, 20w echo 04 aug- wgev, 13.30u 20w echo 05 aug- PBA, 20w echo 05 aug- Springmuis, vk 06 aug- Rammel, 20w echo gyn 06 aug- TessaNL, 17.30u 20w echo 06 aug- patroeschka, 20w echo 07 aug- mama van 1, 3/4D pretecho 09 aug- shadowcat76, controle 09 aug- mamavan1, 20w echo 09 aug- Esmaralda, 20w echo 10 aug- mystiklady, 20w echo 10 aug- Esmaralda, vk 11 aug- MilkHd, 20w echo + contr 12 aug- luvmyluver, nieuwe vk 16 aug- esthern77, 8.30u 20w echo 18 aug- Minkie86, controle vk 18 aug- Jip27, vk 20 aug- mamavandaan, controle 20 aug- esthern77, 13.30u controle 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d 27 aug- PBA, intake kraamhulp 31 aug- mama van 1, vk 01 sep- Springmuis, intake kraamzorg 09 nov- Springmuis, trouwen!
Hoi allemaal, Spreek Lynn regelmatig op msn. Het gaat hier niet zo goed, Wout slaap niet meer dan 4 uurtjes per nacht maar functioneerd overdag redelijk. Ik slaap lang maar functioneer overdag bijna niet. We hebben morgen ook gesprek bij een psycholoog, niet dat zo iemand wonderen kan verrichten.. Tussen mij en Wout zit alles nog goed, alleen voornamelijk met mij gaat het niet zo goed. De krampen zijn nu redelijk weg, het bloeden is gestopt, woensdag avond zaten we nog in het ziekenhuis omdat ik weer wee achtige krampen kreeg en hevig bloedverlies met stolsels, volgens de een normaal volgens de ander niet... schiet je ook niet veel mee op. Psychisch (of hoe typ je dat) ben ik de weg beetje kwijt. Wout zn werk gedragen zich schofterig, die belde afgelopen donderdag dat hij vrijdag op zn werk verwacht werd :S das nog geen koud 4 dagen erna :s , waarop zn leidinggevende nog doodleuk zegt, in brazilie zijn vrouwen blij dat ze evengoed zwanger kunnen raken (hij heeft braziliaanse vriendin) toen werd ik wel ff boos, alsof je blij moet zijn met zwanger kunnen raken als je vervolgens 1 dag voordat je 20 weken bent mag bevallen van je OVERLEDEN KINDJE :S , niet zwanger kunnen raken lijkt me een crime, maar sorry dit is ook geen kattepis.. Als iemand foto's wil bekijken ''moet' je me even toevoegen als contact/vriend. Verder zitten we/ik er dus behoorlijk doorheen, ik ben een mama maar heb geen kindje om te knuffelen,mama zal nooit een kusje kunnen geven op een zeer handje na het vallen, papa zal nooit tegen Isabella kunnen zeggen dat jongens nu eenmaal stom zijn, papa en mama zullen nooit ruzie maken om hoe laat Isabella thuis moet zijn na het stappen. En dat doet pijn, dat ons kleine meisje niet mag leven..