December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    L78, inderdaad even de vk bellen als je het niet vertrouwd, daar zijn ze voor!
    knuffel!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik durf niet te zeggen als dit een meisje is omdat ik de middenspleet mis.
    Ik weet zo niet 123 waar mijn echo's fotos zijn maar bij een meisje zie je dit: (|) en ik zie nu dit: ( ) dus snap de 75% kans wel

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    L78 bellen meis!!! Anders zit je het hele weekend in de stress! En hopelijk is dat gewoon onnodige stress dan! Volgens mij is t heel normaal als je in de stress zit af en toe denk dat iedereen dat wel es heeft. Maar die vk is er voor om je gerust te stellen dusse...bel maar ff meis!

En hier idd erg spannend! Heel irri ook want officieel weet ik dus niets he...ik hoorde t van dr zus.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

Het kan ook heel goed dat na een paar dagen drukte een paar dagen rust is maar minder beweging is altijd de vraag he alles ok? dus gewoon de vk bellen als je het niet vertrouwt! Alleen al om jouwzelf niet te laten stressen lieffie!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    spannend!!!!!!

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hey Parr,
    ik vraag me net af of ik al wel op je gereageerd heb!!!
    Ben zoooooooooooooooooo benieuwd en ben zo hard aan het duimen voor morgen!!! t ziet er zo goed uit!
    Nog steeds geen tekenen van ongesteldheid? Gosh ik gun het je zo!!! Duimerdeduimduimduim

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dank meiden, jullie zijn lief! Ik heb gebeld en heb afgesproken dat ik vandaag wat rustmomenten pak om beweging op te wekken. Als ik niets voel, zet de Vk vanmiddag de doptone er op. Pfff, in ieder geval blij dat ik gebeld heb. Dankzij jullie ;)

Par, ik duim me ook gek. Hoop zo dat t nu goed raak is!!

Weet nt meer wie t was, mr snap eindelijk de uitleg van de streepjes die je bij meisjes zou moeten zien :D

8. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey

wat ik wel veel lees is dat beebjes met dit warme weer minder actief zijn
    natuurlijk maak je je zorgen
    kan je nergens een angelsound lenen?
    wat vervelend en zorgd natuurlijk voor de nodige stress
    kan je niemand opbellen zodat je toch beetje geruster kan zijn
    want snap heel goed nu met dat verhaal dat je je flink zorgen maakt
    ik duim dat alles goed zit en dat die sewens een lekker schop geeft:)

liefst

9. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Hallo

Hier al een tijdje niet meer gepost. Het ging even iets minder. Heb wel alles gelezen.
    Ik blijf een beetje uit de warmte, zit dus meestal binnen. Daar is het iig nog lekker koel, maar 27 graden.
    Gister weer op controle geweest. Het gaat nu weer steeds beter met me, na de uitdroging van twee weken geleden. Nog steeds wel even rustig aan doen, zeker met die warmte. Hoef nu pas over 5 weken terug te komen voor de 20 weken echo (ben dan bijna 21 weken). Dus ook al bijna op de helft !! hihi.. Ik vind het nu ook veel harder gaan dan in het begin. Al hobbel ik mooi achter jullie aan...
    Hebben jullie kids ook last van de warmte. Hier is eer een behoorlijk vervelend soms. Pffff
    Misschien komt het wel doordat ie nu gewoon meer gaat onderzoeken en heeft het niets met de warmte te maken... Maar man, ben de hele tijd achter hem aan het vangen. Ik zal hem eens in het badje stoppen, is ie daar weer een half uur druk mee.. hihi..

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Es wanneer was jij nog maar uitgerekend, volgens mij hobbelen we samen in de achterhoede.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jip, oeiiiii spannend meis!!! Ik weet zelf nog dat de vliezen waren gebroken van mijn dinnetje toen zat ik in de trein, tranen met tuiten want de hormonen van mezelf hielpen lekker mee.
    Nu zijn we op een week na even ver zwanger van de tweede.
    Lekker van het weekend op kraamvisite!!! Veel plezier.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    L78, kijk meid, heerlijk dat je gebeld hebt en fijn dat je anders de hartslag kan horen vanmiddag.
    Even weer tot rust komen en dan morgen lekker feesten, schud de beeb dan maar lekker wakker!!!

13. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    L78, zelfs met 25 weken hoef je de beeb nog niet elke dag te voelen, tis ook warm die ligt ook lekker te maffen

14. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    lucinda.... denk ook een meid :)

of het goed is allemaal geen idee, maar dat denk ik gelijk al bij de namen.

voor wie het nog meer wil weten wat mystik denkt haha..

15. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hihihi kom maar op mystik......

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Lieve meiden,

Heelhuids terug van vakantie, we hebben het ontzettend leuk gehad.
    Thuis kreeg ik echter het verschrikkelijke nieuws dat Skyler David* is geboren en overleden. Ik ben er zacht gedrukt over aangeslagen en heb dan ook besloten even afstand te doen van het forum.
    Ik hoop dat jullie het begrijpen en ik hoop dat jij Milk, de lijst nog eventjes wilt doen?

Lieve lieve Lynn, ook hier nog maar erg veel sterkte.. Ik wil zo graag iets anders zeggen dan dat maar ik weet écht niet wat...
    Geniet van je kanjer thuis.
    Als ik iets voor je kan doen laat het me dan alsjeblieft weten.

Liefs...

17. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ Goofy Ik ben op 28 december uitgerekend... en ja, wij lopen samen achteraan.. haha.. maar zul je zien straks is een van ons de eerste.. ;) mijn zoon was ook 4 weken te vroeg, dus kan maar zo...

@ Romy Mooi dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. Het bericht van Lynn heeft ons allemaal aangeslagen. Ik weet dat jij haar heel goed kent, mocht er iets zijn wat we kunnen doen, laat je het dan hier weten. Misschien is het een idee om toch dat verrassingsdoosje weer op te pakken. Of heb ik het gemist en is er al een verstuurd ??
    Wie weet kunnen we haar zo toch nog een beetje opbeuren...

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vraagje aan de meiden die al een kleine hebben of meerdere, heb vandaag toen ik opstond onwijse druk beneden in mijn buik. Leek wel of de kleine aan het indalen was.
    Daarna ging ik fietsen en elke hobbel doet me pijn en als ik afstap krijg ik een pijnscheut.....iemand enig idee?

19. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16

Ik wil ook wel graag je voorspelling !!
    Wij willen het voor ons zelf een verrassing houden. Ook een beetje omdat geen van ons twee goed is in het bewaren van zulke geheimen (lees: beide te enthousiast :D).. Dus uit zelfbescherming wachten we tot de bevalling... hihi
    Maar een voorspelling kan altijd !! Ik ben benieuwd.. Man en ik gaan beide uit van een ander geslacht... Hoop dat ik gelijk krijg... :)

20. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ goofy Sorry geen idee.. Mijn zoon heeft vorig jaar niet lang ingedaald gezeten. Wie weet zwemt je kleine vandaag wel lekker onderin...

Deel Deze Pagina