@parr: mn zoontje moet ook zelf de trap op lopen als ik hem naar bed breng. haha. kan hem echt niet de trap op dragen. ben ook veel te bang dat ik door mn heup zak. (had ik afgelopen week)
Jawel ik heb een GreenCard die geldig is tot 2020. Het is voor mij beter om ook de Amerikaanse nationaliteit aan te nemen ivm het werk dat mijn man doet. De amerikanen zijn nogal zuinig op hun staatsgeheimen en hadden leiver dat mijn man met een Amekikaanse getrouwd was ipv mij (die gekke hollandse). Want als hij zich "verspreekt" dan heeft hij zich in elk geval verspoken tegen een Amerikaan en niet een "Alien".. LOL Ik ben toen Ryker precies 2 maanden was voor twee weken naar NL gekomen. Viel heel goed mee want zo jong dan slapen ze nog zoveel he
nee idd je moet met beiden benen het gewicht op de hakken zetten maar tenen nog de grond raken.. was erg irri dit in het begin aan te leren :S ik ben een 1 been leuner
ah dus het is wel te doen? hopelijk is de kleintje nog vol aan de boob, dat scheelt.. maar maak mij meer zorgen om de reis heen en weer en het bezoeken hier een daar.. ritme verstoord zeg maar..
Daar zou ik me niet te druk om maken. Tenzij je een kindje hebt dat echt ritme nodig heeft. Ryker heeft nooit problemen gehad tot ongeveer 2 maanden geleden. Maar toen was hij ook al 15 maanden.
ocharme is voor haar allemaal vrij snel gedaan waardoor ze niet echt stil kon staan en nu de dagen erna komt de stilte wat moet dat pijnlijk zijn wens haar maar veel sterkte knuff
@Weegschaaltje : goed dat je dat gedicht geplaatst hebt! Hoop echt dat je er uit komt, kies voor jezelf meid en idd net wat de rest zegt, een vent die je halverwege je zwangerschap op deze manier laat stikken is gewoon een lamzak! Lekker laten gaan die handel, hoe moeilijk 't ook is. Bij ons kun je idd altijd terecht, je mag altijd lekker van je af kletsen hier. Sterkte meis en nogmaals een dikke knuffel! @Buddy : aha nu snap ik 't. Zal eens een goede vriendin van me vragen of ze mijn buddy wil worden, ze is eind april bevallen van een mooi jongetje en zit ook hier op 't forum . @Charmed : mooie kamer! Ik ben niet zo van de felle groene kleuren maar vind dit wel mooi, en niet in de laatste plaats omdat je toevallig precies hetzelfde kamertje hebt als ik hihi. Commode, kast, ledikantje helemaal zelfde! Grappig om te zien . @wgev : ik had al gestemd! Wordt een krappe race tussen jou en die andere . @DaWo : lieve schat heb even geen woorden... voel echt ontzettend mee met je! Wat een ontzettende k*treactie van Wout z'n baas zeg, kom nou even! Dit kan hij niet maken om zoiets te zeggen, hoop dat Wout er wel even goed wat van gezegd heeft. Goed dat je met een psycholoog gaat praten, het zijn geen wondermensen maar hopelijk helpt het je, al is het maar een beetje... Zowieso een hele dikke knuffel van mij. @Lynn : trouwens hoe is het met jou? Gaat het allemaal een beetje? Wel spannend zeg die verhuizing. Hoop voor je dat je binnenkort weer een beebje mag verwachten, en dat 't dit keer een plakbeeb is. Dikke knuffel van mij zowieso. @luvmyluver : he jammer! Zou idd wel lekker zijn geweest voor je.. even lekker slapen. @macmazsy : he vervelend! Hoop dat je je snel beter voelt! @triessie : pff dat gaat haast niet, rustig aan doen met peuter en huishouden! Misschien als je dochter een middagtukkie doet dat jij dan ook even kunt en even de boel de boel laten? Dat huishouden komt later dan wel een keer, je lijf en buik zijn belangrijker he . @mamavandaan : jeeej een jongen!! Wat leuk! Gefeliciteerd . Fijn dat alles goed was! Zo ik ben d'r weer vantussen, dikke knuffel allemaal en weltrusten, tot morgen!
Dawo lieve meid, hier zo iemand die niet in een poep en een scheet zwanger is geworden, maar geloof mij, ik zit nog liever 1000 jaar in de mmm dan dat ik ooit zou moeten meemaken dat wat jij nu hebt meegemaakt, laat iedereen maar lekker lullen, stelletje gevoelloze @$#$#@%%##@! bleh, sommige mensen hebben echt GEEN gevoel! dikke knuffel moppie!
Goedemorgen allemaal, Is mijn dochter een nachtje te logeren, kan ik uitslapen.....lukt het niet hahaha. Zo nog maar even mijn bedje induiken . @ mama van Daan een jongen wat leuk!! Gefeliciteerd!!!! @ Dawo mijn mond viel open van verbazing!! Dat zo een baas het uberhaupt in zijn hoofd haalt zoiets te zeggen!! Het is geen griepje!!!! Mag toch hopen dat ie niet gegaan is?? Wat een gevoelloze *(&$@*!(^$%&)*#^#*&&_ @ Trappen, gelukkig loopt mijn dochter zelf de trap op en af, dat was het eerste wat ik haar geleerd heb toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. @ Weegschaaltje, hoe is het nu na een nachtje slapen?? @ Parr hoe gaat het met je ei??? hahahaha @ All, gister heerlijk uit eten geweest in het grill restaurant. Er waren toch nog best wat restaurantjes dicht dus werd een pizza-restaurant, patatzaak, Mac of Grill. Tja dan maar grill hahaha en dan te bedenken dat we nog wel in een toeristenstad waren . Maar we hebben heerlijk gegeten.....mexicaanse tomatensoep, ossenhaas (doorgebakken dat wel ) en een dame blanch na pffff zat bomvol heb geloof ik ook niet alles opgegeten hahahha. Vond mijn man niet erg . Maar het was echt onwijs leuk en gezellig!! Kreeg ook een smsje van oma met een foto van haar en onze dochter samen in bad met bubbels aan en een hele brede lach van ons meissie! Super leuk!!! Maar ben blij dat ze vanavond weer thuis is . Ook heb ik besloten om me toch op te geven voor een zwangerschapscurcus (als ze nog niet vol zitten hihi). We reden gister op de terugweg langs een gebouw waar allemaal zwangeren uitliepen en het lijkt me wel leuk om met meer meiden uit de omgeving contact te hebben....... (we zijn hier 5 jaar terug komen wonen en onze vrienden wonen eigenlijk allemaal wat verder maar niet in het dorp zelf). Dus mijn man vroeg gelijk waarom ik niet naar zo een curcus ga........ tja goede vraag hahaha vandaag eens achteraan bellen. Al weet ik al hoe een bevalling gaat lijkt het me best leuk.....iemand ervaring???? Ik duik mijn bedje nog even in........
Goedemorgen springmuis, ik ben het helemaal met je eens. dawo, veel sterkte meid en wat fijn dat jullie samen op 1 lijn zitten. mama van 1, jammer van het uitslapen, maar je hebt wel genoten. Hier ook niet uitgeslapen. Mijn man had zich verslapen dus belde zijn baas me wakker :s.
@DaWo: Hartverscheurend. Kan het niet ander verwoorden. En aan die leidinggevende van Wout maak ik niet eens woorden vuil. Bah! Ik heb eindelijk eens uit kunnen slapen tot half 9. Heerlijk! Mag vaker gebeuren na al die klote nachten! Zo, nu even een wasje draaien en de badkamer schoonmaken... Daaaag!
Jemig Dawo, wat moet jij je vreselijk voelen Ik vind het wel heel erg goed dat je zelf opmerkt dat het niet goed met je gaat en dat jullie misschien hulp nodig hebben bij het verwerken van jullie mooie kleine isabella.. Maar wat ben ik blij dat jullie nog zo goed op één lijn zitten, want dat is zo belangrijk in deze tijd.. Wat een achtelijke reactie zeg op wout zijn werk. Echt belachelijk hoe hier mee om word gegaan.. Ik wil je nogmaals ontzettend veel sterkte wensen. En inderdaad als je het van je af wilt schrijven ben je altijd welkom!!
Hey meiden kom ff ego doen hoor; Ben vandaag verschrikkelijk labiel. Ik heb het gevoel alsof ik ieder moment in huilen uit kan barsten en heb zo'n weeiig gevoel in mijn lijf alsof ik te weinig gegeten heb, maar wat ik ook eet dat gevoel blijft....pfffff.....bah!
nou ,niet veel veranderd ,je hoop of denkt dat die toch een smsje gaat zenden ..maar neen hoor. ik denk dat ik rond 3 uur in slaap ben gevallen al piekerend en om half 6 al terug op was...en je probeerd voor je kids gewoon verder te doen maar pfff das zo moeilijk binnenin ben je kapot en vol verdriet en vol vragen en je moet uitstralen aan de kids en buitenwereld dat alles goed gaat:x ik moet straks controle arts gaan die gaat zeggen wanneer ik mag stoppen met werken ik zie eigenlijk tegen het weekend op de kids gaan dan weekendje naar hun papa en dan zit ik alleen zonder afleiding pfff ach ja zijn de eerste moeilijke dagen zekers knuff
@charmedknorrie: lekker rustig aan doen vandaag. knuff @rammel:succes met de badkamer kom je daarna naar mij. wacht ook een badkamer op een poetsbeurt. haha. @mamavan1:hopelijk lig je op dit moment lekker te slapen en heb je dus nog mooi even wat gepakt. fijn dat je dochter het leuk heeft bij oma. hier nog niet uit logeren geweest. vind het heeeeeel moeilijk. haha. heb geen ervaringen met cursussen. vorige zwangerschap niet gedaan en nu ook niet. @buddy's: bij de maartmama's hadden we ook buddy's. gewoon hier vragen wie buddy wil worden. en misschien is het wel handig als de uitgerekende datums niet te dicht bije lkaar liggen. zegt natuurlijk niet altijd wat maar dan is de kans wat minder om tegelijk te bevallen. haha. stuur je sms naar je buddy dat het is geboren krijg je direct 1 terug dat je buddy ook is bevallen. haha. @hier: zow nu hebben we een nieuwe auto gekocht en nu wil ik heeeeeel graag erin rijden. haha wat erg. maar kan niet wachten en het duurt nog een hele week. zo maar even mn zinnen verzetten en behang krabben op daan zijn kamer. pfffff.
haha ja daar heb je gelijk in. al lijkt het nu een klus. maar goed. het moet gebeuren. het behang wat er nu op zit is niet wat.
@ mama van daan, Ik was er ook eigenlijk helemaal niet aan toe maar ik had (heb) zoveel pijn dus mijn man vond het wel een oplossing zodat ik even rust had....... en hij had gelijk. En moet zeggen dat het me alles mee is gevallen!!!!! Heerlijk geslapen nog, mijn man belde me kwart voor 11 wakker hahahahaha.