December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    'ja eigenlijk moet je het ook gewoon doen. enz eker als je zoveel pijn hebt. denk ook wel dat het mij mee zal vallen,maarja haha.
    fijn dat je even hebt kunnen slapen. heerlijk.

ik moet vanmiddag naar de bedrijfsarts. ben dr best zenuwachtig voor. als ik kijk naar mn klachten gaat het nu wel aardig,maarja heb vakantie en doe vrij weinig. weet zeker dat als ik ga werken dat alle pijn in hevigheid terug komt. dan loop ik veel,moet veel tillen. zwaar tillen ook. dat lukt me zoiezo niet meer. merk dat wle met mn zoontje.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier nog niks van de UWV arts gehoord.. zit sinds 24 juni in de ziektewet en sinds 1 juli zonder werk.

Was van plan om te gaan shoppen in de uitverkoop vandaag.. wilde met de trein naar Enkhuizen maar ik moest wachten dus ging ff hier alvast in wat winkels kijken.. en toen was mn lichaam er al klaar mee.. dus geen shoppen meer voor mij BHOOOEHHHOOEEEEE. :( heb wél een najaarsjas voor Justin gescoord gelijk voor volgend najaar dus een maatje te groot maar goed.

3. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    koffie wezen drinken met een meisje dat over 5 dagen is uitgerekend (!!!) en helaas vroeg echt iedereen aan MIJ of het nog wel ging, die dikke buik...:$:D

voel me een beetje een olifant qua omvang. Is wel echt alleen mijn buik(gelukkig) maar heb al wel weer afscheid genomen van het zicht op mijn bovenbenen. En schoenen aantrekken gaat ook weer zijwaarts...:D

gisteren in "babykamertje" gerommeld. Kunnen hier er niets leuks van maken, is immers huur. alles marmer. Ga binnenkort eens kijken of ik op straat wat kleurige schilderijen kan kopen.

heb zin in de nieuwe dame, nog maar 17 weken...!

@ logeren: vond't eerst ook niets, eerste keer hebben we opa en oma gevraagd bij ONS te komen logeren, terwijl wij een weekendje weg waren. Kleine blijft dan in vertrouwde omgeving

@slapen: drama...

en verder hebben we vandaag geen water. Don't ask me why. Erg lastig, met name met naar de wc gaan. Hebben gelukkig vijf wc's in huis, die allemaal 1x doorgetrokken kunnen worden... benieuwd of we de avond halen ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    1978 WAAAAAT?? 5 wc's? hoe the f*** kom je nu aan 5 wc's, sjemig.

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wat schuift het? :p
    Ben net klaar met de mijne... Pfff, wat een klotewerk zeg! Nu de wc nog even doen en dan even pauze.

HAHAHA! 5 WC'S???? En ik klaag dat ik er 1 moet schoonmaken.... ;)

6. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    jullie zijn echt niet normaal zeg met schrijven hier;):$:$

weegschaaltje....wat een ongelofelijk verhaal zeg. please laat hem het kind niet erkennen want een collega van me zit met hetzelfde verhaal en ja hoor...strijd om de voogdij. dus doe het niet! ( uiteindelijk doe je wat je wil he maar wou het toch even zeggen!)

goofy....geef es wat tips door om mijn dochter te tillen van je therapeute!! lijkt me handig want ook hier gaat het leven gewoon door hoor. geen tijd om te bankhangen....

ok ik wil stemmen...waar en hoe...heb niet alles terug gelezen omdat er gewoon geen doen aan is.

heb ook een heel leuk kamertje gezien...denk dat dat charmed was?

hier is alles ok. ik voel mijn kleintje flink trappen en dat vind ik altijd zoooo gezellig he.
    ik heb de 20-weken echo met 24 weken omdat ze hier in belgie zeggen dat je dan alles beter kunt zien. dus ik moet nog even wachten.
    wij moeten nog aan het kamertje beginnen en zoek nog wat tips voor decoratie....dus meiden,, kom maar op met die ideeen.
    geen muurstickers want dat is de koude kant van het huis en ze blijven niet plakken. heb al geprobeerd...

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Femke32... mijn idee van kinderkamertje:
    beach house laminaat... aardbruine kleur verf tegen de muur... en dan maakt n vriendin van ons dmv scrappen hele mooie babydierenfiguurtjes voor tegen de muur! Ik heb witte meubeltjes dus ik denk dat t n kei gaaf mooi babykamertje gaat worden. Tenminste zoals ik t in mijn koppie heb is t gewoon echt perfect!
    Nu de uitwerking nog hahaha

8. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oohh ik wil de was buiten hangen, maar het dreigt steeds te gaan regenen hier :(

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rammel... hier schijnt de zon volop hoor! De voeger is volop bezig met voegen!

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    HAAAHAHAHHAHAA! Ik had dat berichtje hierboven net getypt en toen dacht ik: Boeie, ik hang het gewoon buiten en dan zie ik het wel. Kan het rekje altijd nog binnen zetten.
    Dus ik pak het wasrek, doe de deur open en ineens begint het me toch een partij te regenen! Hahahaha! Verdorie zeg! Dan maar de droger aan... Hou ik niet zo van, maarja, het is niet anders!

@ Miranda: Ik kom wel ff naar je toe met mijn was! :D:D

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Je komt maar meid... ik verveel me stierlijk! hahahaha

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @update mezelf: naar VK geweest, rustig aan doen, zeker als het weer terug komt de volgende dag goed rust nemen.
    Ze verwacht dat mijn baarmoeder de rest van de zwangerschap geirriteerd zal blijven en dat het dus vaker kan gebeuren.
    Ook even over het werk als leerkracht gehad, ze had er al naar gekeken en ze verwacht niet dat ik de zes weken voor bevalling haal.......(zullen ze blij mee zijn op school) Samen afgesproken om gewoon te starten en dan verder te kijken hoe het gaat per week.
    Kleine doet het goed, mooie hartslag, mooi regelmatig en ze was verbaasd over hoe netjes mijn baarmoeder gegroeid was.
    (zelf ben ik nl ook nog eens afgevallen.....)

Nu verjaardag schoonvader......rust??? NOT.....we zien wel, ik ga op de bank zitten en kom er niet meer van af.

13. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Hier schijnt ook het zonnetje!!!!!

5 wc's!!! Jeetje ik vond 2 al veel!! hahaha

Slapen, idd je moet het gewoon een keer doen. Bij opa en oma zit het wel goed en net oma gesproken en ze houden haar hahahahahaa. Ze is ook zo lief en makkelijk en er wordt ook vreselijk van elkaar genoten daar!! Ze gaan zo zwemmen. Heerlijk om te horen!! Maar ondanks dat ik het best lekker vind ben ik ook wel weer blij als ze thuis is hoor!!!

Enne mamavandaan, hoe was de bedrijfsarts???

Patroes, ohhhh dat is minder!!! Hopelijk komt er snel een 2e poging om te shoppen :D. Al iets gehoord van de uwv arts??

Volgens mij ben ik wat vergeten weet alleen niet wat hahahaha.
    Ik ga nu lekker film kijken en ontbijten, beetje laat hahaha.
    Oh en heb me officieel opgegeven voor een zw-curcus! Hier in het dorp zijn ze helaas vorige week al begonnen maar in het stadje verderop beginnen ze 30 aug. dus even wachten tot ik gebeld wordt en dan zien we wel.

14. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    bizar he?:D moet je ze eens vertellen dat je thuis er "maar" twee hebt. (en bij mijn ouders vroeger zelfs maar een)
    Iedere slaapkamer heeft z'n eigen badkamer en toilet. En dan "natuurlijk" nog een voor de gasten die niet blijven slapen.;)
    ach, en eigenlijk is er nog een -een gat in de vloer in de ruimte waar "personeel" zou kunnen wonen

's lands wijs, 's lands eer.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    1978... woon jij in België of zo? Die hebben toch ook meerdere wc's?! Of woon jij heel groot en luxe?
    Ik heb er maar 1!!! Dat is voor ons en voor de gasten. Nu zitten wij midden in de verbouwing dus volgend jaar is t project bovenverdieping aan de beurt en dan zou er n wc bij moeten komen. Tot die tijd moeten wij t met 1 wc doen en soms vind ik dat wel verschrikkelijk hoor!
    Ben wel heel benieuwd hoe jij woont dan!

16. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Dit klinkt als een kasteel! :$

17. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Jeeej morgen begint de zwangerschapscurcus in het dorp....het is een week verzet dus ik kan nog prima meedoen! Helemaal top!! Ben erg benieuwd, heb het nog nooit gedaan....... ben ook wel benieuwd naar de meiden en hoe het gaat hahahaha.

1978 klinkt idd erg groot hahaha

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Als ik het goed heb, dan heeft 1978 een dienstmeid ;) Of toch in elk geval mensen die dat voor haar doen.

19. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Woehoei, even blij zijn!! Net de 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed met ons kindje! Hij lag echt geen moment stil, maar uiteindelijk is alles gemeten en gewogen. En er was geen twijfel mogelijk.. we krijgen een zoon!

Ik vlieg gauw weer terug naar mijn blauwe wolk :D !

20. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oooh, wat heerlijk om al die goeie uitslagen van de 20weken echo's te horen! Wij hebben hem vrijdag en stiekem ben ik best zenuwachtig...
    Heb je ook foto's?? Zien zien zien! En had je al een voorgevoel dat het een jongetje zou zijn, of niet?

Deel Deze Pagina