Minke wat leuk ook een zoon!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Genietse Spannend Rammel en wil je ook het geslacht weten???
@ WC's.... nee, wonen niet in Belgie, maar in 3e wereldland in Azie. In een appartement, dat niet groter is dan een NL huis, maar wel gek is ingericht. Zeg maar: nauwelijks bergruimte (land niet ingericht op het hebben van spullen, neem ik aan) maar wel heeft elke slaapkamer een eigen badkamer, met dus ook een toilet. Lynnami: inderdaad, we hebben ook een lokale poets, die hier dagelijks probeert muggen, mieren, gekko's, termieten en stapels fijnstof weg te werken
Ik was ook zenuwachtig, had ik echt niet meer verwacht. Stiekem leek ons een jongentje wel ontzettend leuk, maar voor mijn gevoel was het een meisje omdat ik toch flink misselijk ben geweest in het begin. Maar zo zie je maar dat er niets klopt van die bakerpraatjes Scanner is kapot, dus de foto's uploaden gaat niet lukken... Succes met wachten Rammel, nog 3 daagjes!!
net weer van bedrijfsarts. pff viel me mee. moest even wachten maar nouja voor haar was het duidelijk. ik kan gewoon niet meer de zorg in na mn vakantie. dus nog wel mn uren maar dan boventalig. dus andere klusjes. ben dr toch wel blij mee. nu gaat het aardig, wel klachten maar te houden maar ben dan nu ook niet aan het werk en zit meer dan dat ik wat doe. of als ik wat doe met tussenpozen. ze hoopte dat ik nog wel kon genieten. zeg al hebben gisteren te horen gekregen dat alles goed was dus geniet nu zeker wel van. en nu het met ht werk goed geregeld is voelt het voor mij nu ook wat rustiger.
@Mama van 1: Nee, wij willen het geslacht niet weten! Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig, maar ik vind het leuker om het pas bij de geboorte te weten.. Don't ask why! @Minkie: Dank je! ja, nog 3 nachtjes. Gelukkig hebben we de echo 's ochtends! @Mamavandaan: Fijn dat de bedrijfsarts ook ziet dat het niet langer door kan gaan op de "normale" manier. Met die artsen is het altijd maar afwachten hoe ze de pet hebben staan! Fijn dat alles goed geregeld is!
Jufkyjo, bedankt! het pakketje was vanmiddag al binnen! Hier veel pijn vandaag dus eigenlijk niks gedaan behalve beneden even stof gezogen.
Mamavandaan; fijn een bedrijfsarts die je begrijpt!!! En.... meer weet ik niet meer, ik had voor het eten alles gelezen maar kon nu pas reageren haha... en nu weet ik het dus niet meer! Vandaag geshopt in A'foort, zw-Jack gekocht (zooo leuk) en een bh (dure dingen ) en lakentjes voor ledikant en wieg, slofjes, 1e tut, box pakje en tshirt voor dochter met : ik ben grote zus. Leuk geslaagd dus Nu is m'n buik erug gevoelig zeg, alsof ik op de een of andere manier steentjes heb gegeten en het nu een baksteen is Zoals ik gister ook zei, ik moet zo wennen aan het rustiger aan doen....
hai ik las 2 jongens woehoe!!! en pijn klachten krijgen jullie allemaal van mij een kusje en dat gaat het over (hoop ik voor jullie) @ hier zelf ook lekker veel last...denk dat ik weer een blaasonsteking heb:x:x dus kan weer moeilijk opstaan/zitten/ligge erg fijn en dan mocht ik vandaag ook gewoon lekker werken en morgen fijn weer bahhhhhhhhhh ff wat anders..... hebben jullie allemaal vakantie ofzo?! terwijl ik heel hard aan het werk ben! jullie zijn zoveel aan het kletsen kan bijna niet anders @rest gewoon weer hersenloos, kan het echt niet onthouden sorry
oooooooooooooooojaaaaaaaaaaaaaaaaa vergeten te zeggen maarruhh manlief heeft eindelijk de bubbie gevoeld ze beweegt nu ook als je je hand op mijn buik legt... misschien toch geen drakenbaby
@ Mamavandaan, wat fijn dat ze zo meeleefde!!! Zal idd een last van je afvallen! Nu lekker genieten . @ Triessie, bij de prenatal geweest . Ik zag in de Wij ook een leuke badcape die ik aan wil gaan schaffen. Maar die kortingen zijn vanaf 9 aug dus even het weekend afwachten hahaha. @ Buddy, ik heb een buddy en dat is Jip27 . Zal Milk nog wel even Pb-en. @ All, mijn dochtertje is weer lekker thuis!! Het was vreselijk geslaagd bij opa en oma en heeft het prima naar dr zin gehad!! Toen ze mij weer zag dook ze in mijn armen en heeft er zeker 10 min gezeten (terwijl ze nooit langer dan 20 sec bij iemand zit haha). En ze heel lief:"Hou van jou"!! Nou de tranen brandde op mijn oogleden, jeetje wat heb ik haar gemist. We hebben elkaar helemaal ondergeknuffeld en gekust hahahha. Nu slaapt ze lekker want ze was helemaal kapot hahaha. Ook ben ik nog vreselijk verwend door oma, een shirtje van Noppies en een vestje van mama-licious (zo 1 die net boven de buik stopt haha). Helemaal leuk . Ik ga weer bankhangen, mijn rug auwwwwwwwww
pff alles wel bijgelezen maar weet 't niet zo meer sorry! las wel iets van een 20 weken echo : yay dat alles goed was ! bedrijfsarts : fijn dat 't geregeld is en 't gesprek goed ging! @buddy : ja hoor patroes ik wil wel je buddy zijn . Jij de mijne? Wou eerst een vriendin van me vragen maar dit is makkelijker aangezien we in 't zelfde cluppie zitten verder weet ik 't niet meer.... hier rustig dagje, ga zo f lekker eten want nog niet gedaan en lief is laat thuis dus z'n collega's gingen friet halen en ook voor hem dus moet alleen eten
Dag lieve dames! Hier vanaf vakantie ff een berichtje...dat krijg je he als je in hethuis van je neef zit met alle luxe die je hebben wil hihi @cHARMED Wat een onwijs mooi kamertje!!!!!!!!! Echt super!!! @ mamavandaan: Cool een jongen!!! Enne leuk dat jij de gekleurde 3d zo mooi vind, ik juist de zwart witte 3d hihi. En ik zie dat er veel mensen denken dat het een jongetje is...ik denk het ook, maar ja bij mijn vriendin dacht ik het ook en daar was het ook een meisje. Fijn dat de bedrijfsarts het zo goed ziet allemaal! Lekker kalm aan blijven doen dus!! @rammel: Fijn dat je laatst weer beter geslapen hebt! Enne s middags slapen is alleen maar goed hoor, als je lijft dat nodig heeft moet je dat zeker doen! Spannend, nog ff dan heb je de echo! Wij hadden m ook s morgens vroeg, vond ik heel fijn. Kon ik me ook niet zo zenuwachtig maken! Ik vind het idd ook leuk om nog te wachten met weten wat het wordt, spannend!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk dat jij dat ook hebt! @kraamfeest. Nope, hier niet hoor! De meeste mensen zijn dan toch al geweest, want die mogen van mij toch niet zo lang wachten (als alles goed gaat en ik me oke voel enzo dan he) Mijn collega's laat ik wel allemaal op dezelfde middag komen denk ik, of ik 2 groepjes, maar misschien ook wel niet. Een kraamfeest past niet bij ons, we zien wel wie er komt, maar zetten wel op de kaart dat we graag willen dat men ff belt van te voren! @dawo: Weer dikke tranen bij het lezen van je stukkie. Ik heb bewust ff niet gemaild, wilde je ff de tijd geven. Ik ben nu op vakantie, daarna laat ik me snel weer horen! Fijn dat jij en Wout het samen zo goed kunnen redden. Wat een eikels op zijn werk zeg, vreselijk! Hopelijk helpt het gesprek met de psych een beetje. Ik denk aan je lieverd!! @ minkie! Wat leuk, ook een jongen! Gefeliciteerd dat alles goed was! @ mama van 1...toch ook hier ff een berichtje, lief zit te wii-en hihi. Ben je ook op vakantie Maar leuk dat je met de cursus nog kunt beginnen! Ben benieuwd hoe je t vindt! Bij mij begint t pas in november! Vind het zo laat! En heeerlijk dat je zo fijn met je mannetje hebt gegeten en dat je meisje het zo leuk heeft gehad! Ze is nu vast weer thuis, lekker van genieten maar weer! Hopelijk heeft de rust je ff goed gedaan! @ buddy: ik heb dr ook 1: mama van 1! Maar dat wisten jullie al zag ik net... @vakantie. Gister dus wat laat weggegaan, maar mooi rond etenstijd hier. Lekker uit eten geweest met mn lief. Ontzettend lekker gegeten en genoten van het samen zijn. We hebben heel burgerlijk de fietsen mee en het huis staat vlakbij het centrum dus ideaal. Vanrmorgen lekker ontbeten saampjes op het terras en daarna op de fiets naar Scheveningen geweest. Daar lekker bij een strandtent op van die lounchkussens gehangen. Heerlijk! Toen naar de haven gewandeld. Was nogal een tippel hihi. En tja toen moesten we ook nog terug naar de fiets, en niet alleen naar de fiets, ook nog met de fiets naar Nootdorp terug! Pfffff De laatste kmtertjes vond ik het niet meer zo leuk geloof ik. Gelukkig ging de terugweg sneller dan de heenweg (bordjes lezen is dus toch niet zo moeilijk als we dachten) Net lekker gedouched en eindelijk de kleine weer aan het voelen. Pfff wat is ie druk nu. Heeft de hele dag genoten van al mijn gehobbel denk ik, maar ik maakte me al weer zorgen natuurlijk Lief is ff aan het Wii-en en we gaan zo lekker op de bank filmpje kijken met een chippie erbij en vooral de voetjes omhoog. Morgen gaan we heerlijk ontspannen in Elysium in Bleiswijk (sauna). Mijn nicht had al gezegd dat er vaak kortingsbonnen in de veronicagids zitten en ja hoor...nu ook. Zij wil toch niet heen dus wij hebben mooi geluk. Gister ook nog een enorm kut bericht gehad. Mijn schoonzusje belde. Ik kan heeeel goed met haar iopschieten, ietsje minder met mn broer, maar het gaat steeds beter gelukkig. Ze had vrijdag een eerste echo gehad (ik wist nog van niets) maar het kindje is gestopt met groeien met 9 weken. Ze had idt totaal niet verwacht, voelde zich nog enorm zwanger en heeft geen bloedverlies oid gehad. Tranen met tuiten gehuild aan de telefoon. Zit ik haar s morgens zo blij te smsen dat onze 20weken echo zo goed was! Ben nog steeds van slag. Ze zijn verdrietig, maar realiseren zich ook dat een miskraam is omdat het kindje niet in staat is om op deze wereld te komen. Maar wat was het leuk geweest!! Samen nog een deel verlof, 2 van die kleintjes net na elkaar in de familie. Tja...het mag helaas nog niet zo zijn...hopelijk hebben ze snel beter nieuws! Nou lieve meiden ik stop eerst maar weer. Zal lief achter de WII vandaan halen en dan ff genieten saampjes! Dikke knuf!
grrr zit nu blik op de weg te kijken, houden ze zo'n snotjong aan van 13 (sorry dat ik 't zeg) met de brommer... hij stond stil met helm op en hij zat op dat ding. Brommer niet verzekerd, jochie veel te jong. Heb daar zo'n hekel aan he van die kids die met die leeftijd denken van ik heb zin om te rijden hop. Je zou zo'n kind maar aanrijden... 't was schijnbaar wel zijn brommer maar z'n pa wist niet dat ie er mee weg was. Hebben ze 'm naar huis gebracht kreeg ie van z'n ma ook nog eens op z'n mieter haha. Hoop niet dat ons kindje zulke streken uit gaat halen want dan zijn de rapen gaar!
@Jip : he gatver wat een vreselijk bericht van je schoonzusje . Wat hoor je toch veel dat het mis gaat vreselijk . Wens haar maar zowieso veel sterkte...
Meiden! Nog niets van de lijst en hier gekomen Sorry, ben echt in een pesthumeur en weet niet eens precies waarom... Ik ga proberen vroeg naar bed te gaan en morgen ook alweer een drukke dag. Las wel een paar goede echo's, geweldig. En dat mama van daan ook begrip kreeg van de bedrijfsarts, fijn! Buddy: ik ben nog buddyloos! Ow en Jip rotnieuws van je szusjeAlsnog een hele fijne vakantie meis! Ow en nog één ding onthouden, mamavan1 dochtertje weer lekker thuisFijn dat ze zo heeft genoten!
@romytamara: rustig aan meis. lekker op tijd naar bed. laat je neit gek maken. @shadowcat:hoop toch ook niet dat mn zoontjes zo worden. ben je verdorie nog maar 13. @jip:zkers kalm aan doen. t lukt gewoon niet meer hoe graag ik ook zou willen. jee wat een klote beicht van je schoonzusje. bah. hopelijk gauw weer goed nieuws voor ze. hopelijk kun je wel lekker blijven genieten van je vakantie. @buddy: hier ook nog buddyloos. heb nog steeds wel contact met mn buddy van maart. of contact,maar af en toe berichtjes via hyves. dussss wie wil. haha. hier een zielig mannetje. haha. hij heeft last van zijn knie. nou werkelijk waar. ze mogen echt blij zijn dat ze niet een bevalling hoeven te doen.