Ja ken je gevoel, zou ook heel erg graag thuis willen. De eerste keer niet, toen vond ik het allemaal erg spannend. Maar nu ik weet 'hoe het gaat' zou ik graag in mijn eigen omgeving. Maar ik wist al voordat ik zwanger werd dat het niet huis kon
thnx meiden, helemaal blij hier, zag ineens een piemeltje in het beeld verschijnen, dus ik schreeuw: ja ik zie een piemel.......toch?? die vrouw moest best lachen, ja zegt ze, dat zie je goed!!! nu gauw bijlezen.....
Hier net via sms te horen gekregen dat dinnetje met premature weeen in het ziekenhuis in frankrijk ligt.......ben me rot geschrokken, vorige zwangerschap net zo......het is me het dagje wel......eerst je zoon opsluiten in de auto, politie moest er bij komen (auto was op slot en sleutel lag erin) en nu dit.....ga ff op de bank bakkie doen en bijkomen. Heel verhaal maar schrijf ik nog wel. Heb daar behoorlijk staan huilen terwijl je je ook nog goed moet houden voor je kleine die in de auto zit.
Ja zeker heftig, ze is 10 wkn verder dus 29 weken.....moet tot vrijdag in het zkh blijven en dan verder kijken. Lijkt goed te gaan. Ze moet veel hoesten en daardoor schijn je ook weeen te kunnen krijgen (?) Geen idee of ze nu direct terug gaat.
Jemig Goof, wat een dag! Hopelijk gaat 't goed met je dinnetje en mag de baby nog even blijven zitten! Neem f lekker tijd voor jezelf en doe rustig aan, even bijkomen.
hey meid ja vandaag heb ik heel de kinderkamers opgeruimd en kleertjes gesorteerd zo dat ik niet te veel loop te piekeren ja die arts was me echt pfff voor hun was ik gewoon een patiente die controle kwam en precies niet weet wie die krijgt komt ik binnen zegt die doodleuk oh jij bent precies zwanger hmmm slim jongen ach is achter de rug nu hehe
wat heftig seg meid hoop dat alles goed komt met je vriendin ik zou me ook rot schrikken 29 weken wenst ze veel sterkte en hopelijk is ze snel weel thuis en rust jij nu ook maar beetje is een druk en bizzar dagje voor je geweest knuff
Kwam dat programma 60 baby's helemaal niet sjonge jonge.. Wie heeft het lijstje ergens? heeft iemand morgen haar 20 weken echo?
hoooi! het is nu veelste laat voor een lange update, maaaaarrrrr wil wel even Wgev feliciteren, hoeraaa een jongen!!! en piemeltje dus duidelijk in beeld hahaha, vanavond ook de dvd van mijn zwager en schoonzusje gekeken die zijn ook zwanger van een jongetje en hebben 2 weken geleden met 17 weken een geslachtsbepaling gedaan, zijn piemeltje was 'al' 4 mm hahaha moest zo hard giegelen! Goof, jeeeee wat een schrik! hoop dat alles gauw beter gaat! brr Buddy's, ik heb mijn buddy nog van mijn eigen clubbie en dat is Sashi, dus met de tijd zal zij jullie hier op de hoogte houden hihi zo en nu eindelijk naar bed! morgen om half 11 weer check up bij de VK, en dan bepalen of ik daar blijf, ben er niet zo tevreden over... spreek jullie morgen!
Goeiemorgen allemaal! zal weer even de dag inluiden Wgev: gefeli met de jongen, leuk man! @blaasontsteking: cranberrie-sap cranberriesap cranberriesap, en je telefoon instellen dat je elke x-tijd naar de wc gaat. En uiteraard braaf de amoxiline slikken. zeg ik nu heel makkelijk hoor, maar had er bij dochter flink veel last van, wel 6 kuren gehad, heb echt lopen janken toen, voelde me zo'n falend lijf! @bedje: toevallig, wij hebben gisteren een lattenbodem laten installeren in ons Ikea-framepje. Ben benieuwd. nog een beetje huiverig dat dochter eruit valt (die kan nogal "wild" slapen, soms horen we haar hoofd tegen de spijlen bonken als ze zich omdraait) @ zindelijk: 2x een plasje in het potje gedaan in de laatste 3 weken, maar nu is ze ineens meer dan bang om erop te gaan, geen ideeeeeee waarom...? @zwanger:.....ben een hormonaal wrak... heb gisteren en eergisteren gehuild...GEHUILD...geen idee waarom eigenlijk, maar het moest er blijkbaar uit. Gelukkig ben ik eerder zwanger geweest, kon het relativeren. Toch bizar wat het allemaal met je doet he? doeiiiiii!
*Inbraak* Hey Wgev, gefeliciteerd met je goeie echo meis en een jongen leuk hoor Liefs Dina *uitbraak*