Goedemorgen allemaal, @ goof jeetje meis wat zal jij blij zijn dat er een nieuwe dag aangebroken is!! Kan me voorstellen dat je het gister wel even gehad had. Hoe is het nu met je vriendin?? En jou? @ wgev een jongen! wat leuk meis gefeliciteerd!!!! en verder ook alles goed?? Nu lekker blauw shoppen en op je blauwe wolk zweven! @ 1978, onze dochter is ook een wilde slaper en horen soms ook dr hoofd tegen de muur aankomen. Zelf slaapt ze gewoon door en moet zeggen dat het nu wel een stuk minder is, alsof ze door heeft dat ze in een groot bed ligt. @ springmuis, succes bij de vk!! @ all, gister naar zwangerschapscurcus geweest en het vloog voorbij! Het was zo onwijs leuk! We hebben alleen nog gepraat maar het zijn leuke meiden (voor zover je dat nu al kan beoordelen) en de lerares is ook onwijs leuk en verteld alles ook super leuk. Ik ben samen met een ander die een 2e krijgen en de andere 7 zijn zwanger van de 1e. Ze zijn allemaal wel in okt/nov uitgerekend en ik ben de laatste haha. Door te weinig animo lopen de uitgerekende datums zo ver uiteen. Maar het is echt leuk hahahahaha. Vandaag naar de tandarts en wat boodschappen halen, dan is de koelkast ook weer lekker gevuld. En dan is het alweer bijna vrijdag hahaha............ben naar zaterdag aan het toeleven maar dat haadden jullie vast wel al door hahahhahahaha.
1978 Ik heb geen Amoxiline maar Nitrofurantaine wat ik 4 x daags moet slikken voor mn blaasontsteking. Verder véél drinken en alles heel goed uitplassen. Mama van 1, leuk dat de cursus goed is bevallen! Springmuis, waar was je niet tevree over? en was het nu beter?
Morgen, @goof, al nieuws? @mamavan1, leuk dat het zo leuk was Hebben jullie ook al zo'n moeite met het scheren van downunder? Ik kan het echt al bijna niet meer zien, heel irritant Sjemig ben ook weer zo moe... Straks meer even met mn muppie ook plat, hopelijk kan ik dan nog even slapen...
Morning!! Heb dochter naar kdv gebracht en zelf lig ik weer in m'n bedje. Die rottige moeheid begint me op te breken en dan heb ik nu zelfs al ruim 2,5 week vakantie!!!!! Ben huiverig voor maandag als ik weer moet werken Goofy; beetje kunnen slapen meis? Mama van 1; klinkt als een gezellig clubje Romy; ja is lastig het scheren, het groeit ook sneller en het gebuk gaat nu ook zeer doen aan m'n buik!
Idd niet alleen het scheren maar ook mn sokken en schoenen aan doen. Eergisteren mn teennagels geknipt met veel pijn en moeite. Dus heb mn man al gewaarschuwd dat hij dat de volgende x al mag doen
@scheren; hier ook problemen met scheren! Laatste keer ben ik uiteindelijk gestopt omdat ik onwijze krampen kreeg in mn onderbuik. Zie gewoon echt niet wat ik doe. Manlief bood al aan te helpen. Teennagels knippen lukt ook niet meer. Krijg mn voet niet dichtbij genoeg om goed te zien waar ik knip Fietsen wordt ook steeds vervelender. Zodra ik mn been omhoog doe, voel ik dit in mn buik. De buik gaat toch echt in de weg zitten met veel dingen. @all; Vandaag nog even een dagje werken. Hoop dat ik dit keer geen last van mn buik heb na het werk. Mn lichaam is het niet gewend constant hele dagen te werken. Ik werk normaal 5 halve dagen. In de vakantie periodes zijn dit vaak 3 of 4 hele dagen. Maar merk dat dit toch zwaar is. Gelukkig alleen volgende week nog en dan weer he normale rooster.
hey meiden, even gauw, want moet zo werken. haha het scheren gaat hier ook niet meer fantastisch...... en de schoenen herken ik ook. maar toch geniet ik wel van mijn buik!!!! zwangerschapscursus, weet niet wie het was, maar wat mooi dat het goed beviel..... mac: succes met werken, hopelijk gaat alles goed. o, ja heeft iemand mij uitgenodigd op hyves, heb een vriendenverzoek van iemand uit den helder?? geen idee wie het is. als jullie het niet zijn, weiger ik gewoon, ken haar niet namelijk nou gauw naar mijn werk tot vanaaf
WGEV ik ben het iig niet en mama van 1 ook niet ;p Rammel wij mogen om 10.00. Gelukkig allebei al s morgens anders zit je de hele dag nog in de zenuwen. Jullie willen het ook (nog) niet weten toch?
Lekker veel afleiding zoeken! Probeer niet teveel aan die idioot te denken, weet dat het moeilijk is.. Ga als het kan leuke dingen doen met je kids, huisje op orde dat soort dingetjes. Ja slaat nergens op van die arts. Pff hallo lekker slimme opmerking ook zeg . Nee ik heb een voetbal ingeslikt nou goed haha. Dikke knuffel hoor voor je!
goedemorgen!! Scheren lukt hier nog wel, maar het groeit wel enorm hard... dus moet te vaak naar mijn zin. haha Leuk dat de zwangerschapscursus zo leuk was. Ik ben gisteravond ook weer geweest, had helemaal geen zin, maar was zo lekker om er geweest te zijn! Ik was helemaal actief daarna. Vandaag staat er lekker vanalles op de planning, zometeen het eerste spuugdoekje maken, en dan op 60 graden wassen (om te kijken wat de stof doet, hihi) en de kozijnen op de babykamer plamuren en schuren en vanmiddag nog even wat katoen halen in een dorpje verderop. Vanavond ga ik dan denk ik aan de eerste badcape beginnen! Ik heb er helemaal zin in!
@Wgev : hoeraa een jongen!! Gefeliciteerd meid leuk @1978 : hmm vreemd dat ze niet meer op 't potje wil... geen idee waarom dat zou kunnen zijn! Enne, af en toe een dagje huilen moet kunnen . @Springmuis : oeh succes bij de vk, als je je er niet goed bij voelt gewoon een andere zoeken! @mama van 1 : leuk dat de cursus zo leuk was! Aan de ene kant lijkt het me idd wel leuk samen met andere zwangere meiden te doen maar zo'n cursus is echt niets voor mij hihi. Ben blij dat ik gisteren boodschappen gedaan heb . @Goofy : hoe is het nu met je? @Romy : ik scheer alleen de zijkanten, dit gaat nog redelijk haha. Meer lukt ook echt niet hoor want buik zit in de weg. Het groeit idd sneller, en bukken gaat ook niet zo geweldig meer want dat doet zeer, en idd schoenen en sokken aan doen wordt ook een probleem... @Triessie : doe rustig aan! Vervelend zeg die vermoeidheid . @Macmazsy : pff da's nog even doorbijten dus... 's avonds goed rust nemen, je had toch ook al last van harde buiken? Pas op dat je niet achter jezelf aan gaat lopen he, denk echt aan jezelf. @wgev : ik ben 't ook niet op hyves! @Juf : klinkt goed! Veel plezier vandaag . @zwanger zijn : pff ik was weer flink duizelig vanochtend . Heb net vk-centrum gebeld en dit ligt waarschijnlijk aan m'n lage bloeddruk . Gelukkig maandag weer controle, helaas is aan een lage bd niets te doen, baal hier wel van want als ik wakker word heb ik nu al een paar dagen dat ik flink duizelig ben. Enige remedie rustig aan doen. Balen! Ben d'r weer vantussen, fijne dag allemaal vandaag!
Hooi! net terug van de VK en alles was weer prima! blijf denk ik toch nog een beetje bij deze praktijk.. het ging ons er namelijk om dat wij steeds dezelfde kregen, en die konden we dus niet verstaan omdat ze niet goed nederlands kan, ik begon me daar behoorlijk aan te ergeren en ging steeds met tegenzin.. nu had ik een afspraak gemaakt en moest naar een andere vestiging, en toen zei ik tegen mn ventje, als het weer die onverstaanbare is dan ga ik weg (je mag hier niet een voorkeur hebben om met iemand anders een afspraak te krijgen, je krijgt wie je krijgt) maar nu had ik zo'n lieve vrouw! deze had ik ook met mijn spoedafspraak toen er geen hartje te vinden was met 15 weken, en nu kan ik 2 september weer bij haar, moeten er een stukkie langer over rijden om er te komen maargoed, ben weer helemaal blij!
@Scheren, haha toen ik vorige week snachts naar het ziekenhuis ging heb ik me zelfs verontschuldigd dat het niet zo netjes was gedaan want ik kwam er niet meer goed bij
oooh nog even... JOEEEPPPIEEEEEE!! 25 augustus eerst in ondertrouw... en dan.... de 3D & 4D ECHO!!! ben zo blij!! zooooo dat wilde ik even delen