Goedemorgen... Goof... hoe is het nu met je vriendin? Wat vervelend nieuws allemaal zeg. Hoe ben jij hier nu onder meis? Probeer rustig te blijven want stressen is zeker niet goed voor jullie kleine kindje! Sterkte meis. Wgev... ik ben t niet want ik kom uit zeeland. Scheren... mij lukt t nog goed hoor. Ik ga in bad liggen en scheer op gevoel. dat werkt perfect. Geen last van n buikje dat in de weg zit. Zo staand zie ik ook niks meer maar ik doe t dus gewoon op gevoel en bij mij is alles mooi weg. Ook met teennagels knippen heb ik geen last van en ook niet van sokken en schoenen aantrekken. Ik heb bijna altijd slippers aan of mijn pantoffels. Behalve als ik weg moet trek ik mijn laarzen aan maar ook daar ondervind ik nog geen moeite mee. Wel als Chris en ik met de motor weg gaan dan heb ik wel moeite met mijn motorlaarzen! Dus ik denk dat ik die nog maar eventjes pas en dus de komende week lekker nog even genieten van onze motorritjes! Dan is t gedaan voor mij met de motor want ik pas bijna mijn jack niet meer! Hier is de kleine iedere dag heerlijk lekker aan t trappelen. Gisteren wou ik aan tafel gaan zitten om samen met Chris van ons bakkie koffie te genieten en toen draaide de kleine zijn/haar eigen... nou dat flikte me toch zeer! Dat is zo'n schrijnend gevoel zeg. Hebben jullie dat ook niet nu? Ook als de gyn n echo maakt en ergens bijna bij mijn zij komt met dat apparaat dan zit ik zowat tegen t plafond want ook dan heb ik t idee dat ie ergens tegen aan zit! Dat zijn stukken wat héél gevoelig is! Herkent iemand dit????
@ springmuis: 15 augustus wordt dan een echte feestdag!!! Super zeg. @ charmed: Mooie buik enne volgens mij hebben wij hetzelfde jurkje J. @ miranda: Ik herken het niet wat je zegt met gevoelige stukken aan de zijkant. Wel merk ik dat de trappen steeds harder worden. Gisteravond in bed kreeg ik ineens een harde trap tegen de binnenkant van mijn navel nou, dat is ook niet alles moet ik zeggen.
Jufkyo... idd de plopjes worden kleine schopjes nu! Wel erg leuk hoor! Ik geniet er echt van want dit is ECHT mijn allerlaatste kindje!
Hoi allemaal, Zo de tandarts weer overleefd . Heb geloof ik welgeteld 45 sec in de stoel gezeten en alles is perfect! Heb verder ook nog geen gaatjes dus wil het graag zo houden....... bij mijn dochter heeft het me ook geen tand gekost dus hopelijk nu ook niet (ze zeggen toch vaak elke zwangerschap een tand/gaatje). @ Charmed mooi buikkie!!!! @ Springmuis wat leuk! Een super dag wordt het dus!!! @ Scheren, dat gaat nog net, haal allerlei capriolen uit en soms een beetje op gevoel . Jeetje wat erg, heb alles gelezen maar weet het gewoon niet meer pffff. @ Boodschappen zijn inmiddels binnen en ja hoor ook nu weer de helft vergeten ondanks dat ik een lijstje had!!!!!! Zo nog maar even halen, moet gelijk even langs het politiebureau. Gister een akkefietje gehad met een vrouw, nouja de honden. Zij heeft een soort bull achtige hond en wij een pitbull achtige (amerikaanse stafford). Onze hond liep vast en die van haar niet. Hun 2 gaan niet samen en dat weet ze.....maarja zij roept dr hond niet terug dus die komt op onze hond af en toen hij niet wegliep en vlakbij was (met zijn neus al bij de kont van mijn hond)......tja dan haal ik ook de riem van zijn nek af en toen was het gebeurd!! Onze hond dook erin en liet niet meer los. Romy denk dat jij wel weet hoe sterk ze zijn . Maar goed het was mijn schuld volgens haar! Tenzij mijn hond vast zat!!!!! Ik was zooooooo boos. Mijn bloeddruk steeg tot het kookpunt! En toen kwam later dr man om even foto's van mij, mijn dochter en de hond te maken en dat schoot zowel bij mij als mijn man in het verkeerde keelgat. Dus na het werk is mijn man naar hun toe gegaan en deed die man niet open, na een half uur is ie weer heen gegaan en zeiden ze dat ze bang voor hem waren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt belachelijk! (mijn man is wel breed en heeft tattoo's maar oogt echt niet geweldadig ofzo en wou het gewoon bespreken). En de foto's hadden ze genomen omdat ze niet wisten waar wij woonde, terwijl wij vanuit ons huis hun huis kunnen zien! Maar goed zij hebben een klacht ingediend maar omdat je een hond niet voor de rechter kan dagen gebeurt er niks. Maarja heb wel een pitbull achtige hond en wil niet dat er een bijtgeval op zijn naam komt te staan terwijl hij zichzelf alleen maar verdedigde!!! Zo een heel verhaal weer hahaha
mama van 1... heb zelf ook n steffordje gehad. Mijne was "gelukkig" n sukkeltje en durfde ook niks. Mijn ex had hem zo vaak tegen zijn poot geschopt en nooit heeft ie ook maar zijn lip omhoog getrokken. Maar ik weet dus wel hoe sterk ze kunnen zijn. Ik vind dat die vrouw en man werkelijk goed verkeerd zitten. Punt 1) mag je niet ongevraagd foto's maken van n ander persoon. Punt 2) het is eigen schuld hadden ze hun hond maar vast moeten riemen!!!! Wat zei de politie???? Ben wel heel benieuwd hoor! Ik zou ook koken van kwaadheid. Hahahaha en mensen zijn echt zielig soms he... bang voor jullie! Alleen omdat hij tatoeages heeft?!!!... tja wat kan ik daar van zeggen. Ik heb ook n tattoo en mijn vriend heeft er 3! Mijn zwager zijn armen staan helemaal vol getatoeerd. Moet ik dan bang zijn??? hihihihi dat zijn echt zielige mensen. Ook mensen met n tattoo zijn normaal hoor! Wil niet zeggen dat wij die plaatjes mooi vinden om zo n status te krijgen. Wat absurd! Maar goed... is wel n compliment voor je man! Houd hem maar lekker stevig vast. Laat die mensen toch lekker denken! Jij weet veel beter en ik hoop dat jullie hond hier geen nasleep van krijgt! Die beestjes hebben t al snel gedaan hoor. Ze krijgen al snel n naam omdat t gewoon n ander soort ras is.
nou gezellig buren dat zijn mensen die heel graag alles in andere hun schoenen willen schuiven en als ze mensen kunnen plagen waarom zouden ze niet denken ze ik zag laats op tv dat een vrouw naar een soort atvocaat stapte omdat de kat van de buren altijd over de hekken kwam nou ja een kat kan je niet vast maken jeetje en dat oud vrouwtje dacht echt wel dat ze gelijk had en maar doen terwijl die vrouw die niets tegen kon doen zelf een hele hoop elende had met haar kindje man man zoiets snap ik niet dat ze niet eens medeleven en begrip kunnen tonen de wereld zou een stuk makkelijker zijn ik hoop dat jou buurvrouw ook een besef komt dat ze door z'on gedrag alleen negatieve kant zal bereiken knuff
@ Weegschaaltje ze is gelukkig geen buurvrouw. Als ik de straat in kijk dan kijk ik schuin op hun huis en die straat is nog best lang hoor @ Miranda ja vreselijk!! Mijn man zijn armen zitten ook onder, onder en bovenarmen en ik heb er ook 2(op minder zichtbare plaatsen haha) maar het is idd belachelijk. Als mijn dochter wakker is dan ga ik naar de politie toen. Foto's maken mag zegt de politie zo lang ze maar niet voor andere doeleinde gebruikt worden maar goed daar ga ik het ook nog eens over hebben.....
Ja, ben ook heeeeel erg blij met die vroege afspraak! Moet er niet aan denken om hem pas om 16:00 uur te hebben ofzo! Nee, wij willen het geslacht ook niet weten. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik heel erg twijfel. Ik vind het toch wel handig met de kleertjes en ook met het geboortekaartje enzo. Maar mijn vriend wil het echt niet, en ik krijg hem ook niet omgepraat En ach, ik moet gewoon niet zo ongeduldig en nieuwsgierig zijn!
@ Rammel, je kan het ook op een papiertje laten schrijven en dan kun je het altijd nog een keer lezen als je wil
Ja dat kan idd.. hmmmm wat zullen wij doen? hahahaha. Wat is het hier rustig zeg! Boeffie is hier lekker in de tuin aan t spelen. En achter de kat aan t rennen pff. Ik zei dat ie buiten moest spelen tot papa thuis komt (duurt nog een kwartiertje). Heb m omgekocht met wat m&m's
Hahaha! Op een papiertje laten schrijven?? Dan heb ik het al gelezen voordat ik dat ziekenhuis uit ben! Hahaha, nee dat kan ik echt niet! Baal er best van dat mijn vriend het ook niet gewoon wil weten, maarja! Is misschien ook wel leuker om het pas na de bevalling te weten. Maar ik ben zo verdomd nieuwsgierig!!!! Vervelen is NIET LEUK! Ik heb het de laatste tijd ook steeds vaker en de dagen duren dan zooooo lang! Oeh, nog 16 uurtjes!
@ patroes omgekocht met m&m's hahahahahaha nou daar trapt die van mij helaas nog niet in....... @ dag duurt zeker lang misschien ligt het wel aan de donderdag. Heb al zoveel gedaan dat ik gewoon niet snap dat de dag nog niet om is hahahaha. @ rammel hahaha nou ben benieuwd . Wel knap hoor ik zou het echt niet vol houden. @ all, zo mijn dochter klapt net op mijn buik! Auw, ze gaf er gelijk kusjes op......we waren aan het stoeien. En dr broer heeft dr gelijk lik op stuk gegeven want die bleef trappen en niet zo zacht ook! Of het is de nationale mama treiter dag en spannen ze nu al samen hahahahahaha.
Nou bij mij vliegt de dag...ik kan nog wel wat uurtjes extra gebruiken hoor....Heb vanmiddag de tik gekregen om mijn huiskamer ff goed onder handen te nemen dus de planten afgespoten die staan nu in de tuin alles uit de kasten en van de muur af en afstoffen en daarna met een natte doek....alleen nu is driekwart af en is t al kwart over vijf en mijn schoonouders komen vanaaf op de koffie..........pffffff........ik krijg wat van die schoonmaakaanvallen hahahah
Nou hier is de dag ook gevlogen en ik word nu behoorlijk toegevloten door mn lijf Naar de stad geweest in de hoop wat leuke spulletjes te scoren voor Jairo zn nieuwe kamer, mislukt Wel 2 leuke spijkerbroekjes en een shirtje voor hem gekocht. Ik heb werkelijk nog niets voor de baby gekocht (behalve een bestelling die nog moet komen van H&M). Omdat het weer een jongetje word er zo weinig tussen leeftijd tussen zit én Jairo en omkwam van alle kleertjes en alles dus maar super weinig gedragen is, heb ik het gevoel dat we niets meer nodig hebben... Behalve straks wat extra winter dingetjs (Jairo is van maart, dus voorjaar) Ik vind het maar saai hoor, niet babyshoppen Anyway we gaan straks een nieuwe duowagen kopen en das wel veul centjes8) @mama van 1 :x:x:x ik had mn hond op de buren afgestuurd whahahahahahaha. Sorry, tis niet grappig. Wat een irritante, STOMME mensen! Liepen ze wel in een gebied waar ze losmochten? Anders was zij zoiezo fout:x Jupz ik weet hoe sterk ze zijn Onze Rox is ontzettend braaf en trekt eigenlijk nooit, behalve in de situatie die jij beschrijft... Logisch dat hij zo reageert! Ben ook erg benieuwd wat de politie zijn. Verder heb ik nog schoongemaakt in huis en lekker indisch gekookt Maar nu voel ik me echt een slappe vaatdoek...
Hi ladies, Hier even snel een berichtje van mij, ik ben op het moment even zo druk dat ik eigenlijk niet meer op zp te vinden ben. Gister van half negen 's ochtends tot half 12 's avonds moeten werken, vandaag weer 9.5u, morgen ook weer zeker 12u en dan het hele weekend dienst en de zaterdagochtend ook nog patiënten....Het is allemaal heel erg leuk....maar ik ben toch echt moe.... Gelukkig is het allemaal klaar over anderhalve week en heb ik weer meer tijd om te lezen en te schrijven hier! O ja, ik las net wat over buddy's......ik heb er ook nog geen....wie wil de mijne zijn? En er komen weer jongetjes bij!! Proficiat meiden!!