Hihi oke grappig, wij wonen in IJmuiden, verder 21 jaartjes in velserbroek gewoond dus ken Santpoort behoorlijk goed @Romytamara begrijp je wel. Vooral als je diegene goed kent. @all, soms denk ik wel eens bestond internet maar niet, je kan je soms zulke zorgen maken als je het een of ander leest, terwijl je normaal in je prive minder van die verschrikkelijke dingen mee maakt. Sterker nog ik ken niemand die ooit eens miskraam heeft gehad (gelukkig maar) , en je word soms toch echt wel beetje naar van alle verhalen..
volgens de dokter is dit bandenpijn of dat nu ook zo is geen idee ik heb soms echt felle pijn daar net of ze steken er een mes door maar totaal niets om je zorgen om te maken meestal vanaf dat je al eens bevallen bent kun je veel meer kwaaltjes krijgen liefst
Poeh, wat een warmte zeg, zit lekker fris binnen... Romy: geen probleem hoor, geef maar aan wanneer je de lijst weer wilt doen. Neem maar even de tijd om het een plaatsje te geven! Lijst: zal even teruglezen naar alle nieuwe geslachtsbepalingen, want heb geen PBtjes gehad. Strakjes dus weer nieuwe update lijst.
Goedemiddag all! Wat ben ik blij dat ik niet veel last van de warmte heb! Heb met manlief heerlijk op het strand gelegen. Een vrouw naast ons moet lachen omdat ik een kuil had gemaakt voor mn buik. Je zag er niks van dus zolang ik op mn buik lag, leek ik niet zwanger. Lag trouwens heerlijk. Had de kuil vrij smal gemaakt waardoor ik aan de zijkanten nog wat stevigheid had. Als ik dit nou ook eens met het bed zou kunnen doen 1 vervelend dingetje overgehouden aan het strand. Moest naar de wc en dit was een pittig loopje voor een zwangere met deze warmte. Daarbij was het zand ook super heet. Op de terugweg naar de handdoeken begonnen me voetjes toch wel te branden, dus ben wat sneller gaan lopen, maar ja, met zo'n buik en die hitte ben je toch voorzichtig. Eenmaal weer zittend begint mn grote teen toch opeens pijn te doen! Blijkt mn hele huid opgerold te zijn aan de zijkant van mn teen, kon hem niet meer buigen of uberhaupt bewegen Verder was er niks te zien, maar het deed goed pijn. Heb mn hele flesje water erover gegooid en dit koelde het lekker af, maar met die warmte was het maar voor korte duur. Omdat het toch wel pijn bleef doen wilde manlief dat ik even naar de e.h.b.o. ging om te kijken of ze wat konden doen. Omdat ik geen zin had om daarna nog terug te gaan hadden we gelijk alle spullen meegenomen. Aankomend bij de e.h.b.o hebben ze even goed gekeken en blijk ik dus een flinke brandblaar te hebben :x Toen ik eerder keek zag je alleen opgerold huid, maar dit was inmiddels weer weg en mn halve teen was vuurrood. Heb daar 10 min. onder een koude straal gezeten met mn voet. Inmiddels thuis is de blaar nu echt gaan vormen, hij is niet meer rood, maar de blaar is helemaal gevuld met vocht. Gelukkig niet op de plek waar ik op sta, maar lopen voelt niet lekker aan. Nu maar hopen dat hij niet kapot gaat aangezien het geen fijne plek is.
hebben jullie ook idee dat jullie beeb aan een kant ligt hier als ik zit/lig is echt aan de rechter kant enorm dit precies of heb scheven buik liefst
@ L78 heb je de kleine al gevoeld?? @ mac hahaha die kuil, geweldig! Die blaar is wat minder.... Gaat het nu een beetje? Gelukkig kan je op slippers lopen. @ romy gelukkig zijn jullie veilig thuis gekomen! Het nieuws heeft geloof ik iedereen aangegrepen, snap dat je even afstand heeft...... @ ligging kind, hier steeds links.....terwijl hij uit mijn rechter eierstok is gekomen (ik oelde mijn eisprong). @ indalen.... Zou wel snel zijn nog even wachten hoor ! hahaha. Mijn dochter heeft ook nooit ingedaald gelegen en moest dan ook gaan liggen als mijn vliezen braken maar dat is niet gebeurd aangezien de weeen eerst kwamen en de vk de vliezen heeft gebroken. @ jip hoe gaat het met je vriendin???? Enne neeeeee jij ook! Oh wat erg meis! Sterkte en rustig aan doen he want het doet zeeeeer! Verder ben ik het een beetje vergeten haha. Ga weer lekker verder lezen in de ouders van nu . Heerlijk tijdschrift!
enne weegschaaltje wat heb je een leuke ticker!!! Ohja nu herinner ik me ook nog de foto's van een geslacht..... Een meisje is idd 3 streepjes. Ik heb nog wel zo een foto en zal hem morgen of maandag wel even in mijn album zetten voor de liefhebbers Ik kon het op de foto niet goed zien, volgens mij zag ik ook maar 2 strepen, maar ik heb dan ook geen echoscopiecurcus gehad hahahahaha.
ja kwam die te straks tegen en dacht als ik nu eens zo een banner neem kun je zien hoe je ukkiepuk elke week is met 4D een beetje anders hé denk als je op de sticker drukt dat je op die site terecht komt liefst
heb even de site opgezocht iets makkelijker Studio9months - 3D pretecho - affectieve echografie ® - Inleiding
Weegschaaltje; moet je eens op onze Hyves kijken daar heb ik foto geplaatst waar de de beeb aan 1 kant ziet liggen, een hele bult zie je L78; is de vk nog geweest vanmiddag? En een au teen las ik, was het zand zooo heet? Bizar!
Haaai allen, de warmte overleeft? Ok behalve de gewonde op t strand haha. Hier vanmiddag heerlijk in t zwembad vertoeft (ik niet maar mn zoontje met nichtje). Heerlijk gebarbecued.. maar sjemig ik heb echt vandaag last van mn bekken (eigen schuld ik weet t) poeh heb t nog niet zo erg gehad.
Van 24 juni tot Romytamara weer actief is, wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 - 26 jaar - 2e - Noord-Brabant 30 november romytamara - 23 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar - 2e - Den Haag Bonkie - ?? jaar - ?e - ?? Charmedknorrie - 28 jaar - 1e - Almere Bo87 - 23 jaar - 1e - Zuid-Holland 1978 - ?? jaar - 2e - Azië 2 december Daan04- ?? jaar - 1e - ?? 3 december Mama van 1 - 27 jaar - 2e ♂ - ?? Nanny - 33 jaar - 3e - ?? Anno103 - 25 jaar - 2e ?- Noord-Brabant 4 december Triessie - 30 jaar - 2e - ?? weegschaaltje - 26 jaar - 3e ♂- Mol (B) 5 december macmazsy - 24 jaar - 1e - Zuid-Holland Shadowcat76 - 34 jaar ?- 1e - Roosendaal 6 december muizz - 26 jaar - 2e ? Limburg 7 december Annepietje - 29 jaar - 1e - Amsterdam Selma - 29 jaar - 2e ? - Overijssel 8 december Pat1971 - 38 jaar - 2e - Zuid-Holland Springmuis - 22 jaar - 1e [FONT="]♀[/FONT]- Lelystad 9 december Princess81 - 28 jaar - 2e kindje - US PBA - 27 jaar - 1e ♂ - Flevoland 10 december Maesther - 27 jaar - 1e - Zevenaar Tijgerlelie - 33 jaar - 3e - Noord-Holland jufkyjo - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant 11 december Femke32 - ?? jaar - 2e - ?? mamavan1 - 30 jaar - 2e ♀ - Limburg (B) luvmyluver - 24 jaar - 3e - Zuid-Holland L78 - 32 jaar - 2e [FONT="]♀ [/FONT]- Noord-Holland 12 december LadyDii - ?? jaar - 2e kindje - Noord-Holland 13 december Vlinderr - 24 jaar - 1e - ?? Henriette76 - 33 jaar - ?e - Zuid-Holland 14 december Jalou - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant DaWo - ?? jaar - 1e - ?? 15 december Miri75 - ?? jaar - 2e - ?? Lindajelsma - ?? jaar - 2e - ??
16 december Zonnestraal - 26 jaar - 2e - Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar - 1e ♀ - Rotterdam Zaira - ?? jaar - 1e - Twente lob - 31 jaar - 2e - Noord-Brabant 18 december Lucindalice - 28 jaar - 1e ? - Noord-Brabant 19 december Westerlo - ?? jaar - ?e - ?? Jollie78 - 31 jaar - 2e - Limburg proberen - 33 jaar - 1e - Noord-Brabant Rammel - 21 jaar - 1e - Drenthe Jip27 - 27 jaar - 1e - noorden van het land 20 december wgev - 22 jaar - 1e - ?? newtothissupris - ?? jaar - 1e - ?? 21 december Tessa8 - ?? jaar - ?e - ?? Minkie86 - ?? jaar - ?e - Noord-Holland 21 december Patroeschka - 32 jaar - 2e+3e ? - Noord-Holland 23 december Lynnami - 34 jaar - USA - Skyler David 07-07 supernurse - 26 jaar - 1e - ?? mamavandaan639 - ?? jaar - 2e - ?? 24 december TessaNL - 20 jaar - 2e - Rotterdam 26 december Toetje77 - 32 jaar - 1e - Noord-Brabant Habatullah - ?? jaar - ?e - ?? Sasha - 36 jaar - 2e - Duitsland mystiklady - 32 jaar - 2e - Bergambacht 27 december Gizje - 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid 28 december Esthern77 - 33 jaar - 2e ? - ?? MilkHd - 32 jaar - 1e ? - Noord-Holland 29 december Goofychick - bijna 36 jaar - 2e - ?? ♂ 5 jongens [FONT="]♀[/FONT] 4 meisjes ? 9 verrassingen 64 mamas December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee Bevallen Lynnami: Skyler David* 07-07-10
Agenda 12 juli- macmazsy, vk 12 juli- luvmyluver, vk 13 juli- romytamara, 19.20u vk 13 juli- Charmedknorrie, vk 13 juli- muizz, vk 13 juli- wgev, 15u vk 14 juli- Charmedknorrie, 20w echo 15 juli- mama van 1, 20w echo 15 juli- Jip27, leefstijlgesprek 15 juli- MilkHd, vk 16 juli- macmazsy, 20w echo 16 juli- 1978, geslachtsbepaling 19 juli- romytamara, 8.45u 20w echo 19 juli- goofychick, pretecho geslachtsbepaling 19 juli- Jip27, 8.30 vk 20 juli- muizz, 20w echo 20 juli- shadowcat, 20w echo 20 juli- anno103, 20w echo 22 juli- selma, 10u 20w echo 22 juli- luvmyluver, 20w echo 23 juli- jufkyjo, 20w echo 23 juli- lovepeet, 20w echo 26 juli- L78, 20w echo 26 juli- jufkyjo, vk 28 juli- proberen, 20w echo 29 juli- lucindalice, 20w echo 30 juli- weegschaaltje, controle 30 juli- PBA, echo 02 aug- Jip27, 8.30u 20w echo 02 aug- DaWo, 20w echo 04 aug- wgev, 13.30u 20w echo 05 aug- PBA, 20w echo 05 aug- Springmuis, vk 06 aug- Rammel, 20w echo gyn 06 aug- patroeschka, 20w echo 09 aug- shadowcat76, controle 09 aug- mamavan1, 20w echo 10 aug- mystiklady, 20w echo 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d 27 aug- PBA, intake kraamhulp
jaja onweer veel wind en regen die regen en wind prima maar dat onweer en bliksem heb ik het niet echt voor koeld wel wat af
hai meiden ben terug van vakantie eerder dan gepland maar het stikte daar van het ongedierte en ik hou daar dus helemaal niet van..... @l78 gefeli een meid! @lovepeet een jonge gefeli! @ dawo weet je het al ik heb wel opgeschreven: en? maar niet of je het al weet sorry @pba ook een jonge gefeli! @mamavandaan veel sterkte voor jou en je fam. en blijf vooral allemaal positief dat scheelt enorm! @ patroes jeetje mijn buik is ook al zo en daarbij komt dan ook dat nog steeds iedereen zegt dat het er 2 worden...ik moet me eigen niet gek laten maken... @geslacht nog 12 daagjes en dan zal ik het eindelijk weten.... maandag weer naar de vk bah...ik heb er zo'n hekel aan maar goed... ik heb echt zo'n pijn in mijn borsten toch maar ff vragen maandag of ik niet een onsteking heb ofzo. @bliksem zo ja niet normaal ze zijn hiernaast bezig met huizen bouwen en er sataat dus een hele grote kraan... daar sloeg hij in en nu is die kraan zo gedraaid dat als hij omvalt hij me huis raakt...maar manlief zegt dat dat niet kan als moet ik zeggen dat het onweer hier zooooooo dicht bij is maar goed ik ga slapen en ik lees jullie morgen weer kuzz
jeetje ik zou niet moeten hebben een kraan voor mijn deur die dan geraakt is en mss kan omvallen je hoorde dit jaar al genoeg kranen die omvielen wel jammer dat je je vakantie heb moeten verkorten he en konden ze niets doen tegen het ongedierte?