December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @lucindalice; ik heb ook nog geen buddy, er zit wel maar 2 weken tussen, maar we kunnen elkaar buddy's zijn.

@all; ik verga hier van de pijn :( ging koken en wilde het vlees in de pan leggen, valt het waardoor er dus een plons heet vet op mn duim terecht komt :$ gelijk gaan koelen, heb bijnas 15 min. onder het water gezeten en daarna een verkoelende spray voor brandwonden erover gedaan. maar wat doet het pijn zeg! ben mezelf hier echt aan het verbijten! vanaf het begin van mn duim tot mn nagel is rood en ook 1 zeikant. grotendeel van het rode is nu wit alsof er een mega blaar gaat komen. gelukkig ben ik morgen vrij, maar hoop dat de pijn snel wegtrekt want dit hou ik niet vol. paracetamol werkt namelijk ook nog niet....

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @mac: Oei! Dat klinkt niet best! Goed dat je meteen gekoeld hebt!! Misschien dat je er even een verbandje om moet doen? En omhoog houden, anders gaat ie kloppen. Maargoed, ik ben niet zo'n EHBO-expert, dus misschien zeg ik nu wel rare dingen :p
    Sterkte in ieder geval!

@ Luci: Mèèèèn, wat maak jij lange dagen!! Hou je het nog wel vol? Zou er niet aan moeten denken man! Wat doe je voor werk?

3. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
  4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn buikfoto van daarnet;

5. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Mooie buik al Patroes!!!

6. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jemig Patroes, wat een buuk:$ Wel mooi hoor, en je hebt natuurlijk de frummels die je ruimte moet geven;)

@mac, auwtsj!!! Anders even bij de 24uurs apotheek wat brandzalf halen en dan een nachtje met verband om slapen. Het klinkt namelijk alsof je echt wel een brandwond hebt!

@lucin, respect hoor voor die lange dagen! Ik ben al helemaal gebroken en ik werk niet eens:)
    Kijk maar met wie je wil buddy-en;) Mac is nog 'vrij' dus het zou leuk zijn als jullie buddy-en:D

@mac, tis juist handig als je buddy en jij niet gelijk opgaan;) Anders lig je straks tegelijk te bevallen en is er nog niemand die het goede nieuws kan komen melden:D

@juf, gaaaf hoor je spuugdoek! Doe het je niet na.

@rammel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes en plezier morgen!;)

7. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ mac oeee dat is pijnlijk, idd veel lang koelen en verbinden met zo een zilverkleurig gaasje die blijven niet kleven aan je huid. Anders even langs de huisartsenpost.

@ patroes wow jij gaat hard!!!

@ rammel heeeeel veel plezier morgen hihi.

@ romy, alle honden lopen eigenlijk los daar maar mag niet. Wordt een beetje gedoogd zeg maar. Normaal loopt onze hond ook los, maar sinds onze dochter door heeft hoe leuk het is om de hond uit te laten loopt hij altijd vast. De politie maakt er niks van en doet er niks aan. Als het goed is word ik wel gebeld door de hondengeleider want ik wil niet dat mijn hond een bijtgeval op zijn naam heeft terwijl hij zichzelf verdedigde. Mijn man is zegt dat het een bordeauxdog is maar hij is wel kleiner dan normaal....wel zo breed en grof hahaha.

@ Jufkyjo wat gaaf! Heb je zo een borduurnaaimachine???

@ lucinda wow knap hoor, respect! Trek je het een beetje zoveel uur?? Wel goed om jezelf denken hoor!!

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @jufkyjo; mooi hoor!

@patroes; jemig wat een buik! maar dat mag ook wel met 2 baby's.

@duim; de pijn zakt nu eindelijk langzaam weg, maar dat mag ook wel met 3 paracetamol! Enige nadeel is dat ik helemaal duf wordt. vermoeidheid speelt ook wel mee, maar ben opeens helemaal duf aan het worden. zo dus maar even naar bedje toe. manlief heeft het nu verbonden met een gaasje en verband. Omdat het op een rotplek zit, zit mn duim niet los van mn hand, maar er tegenaan. ziet er niet uit, maar voor vannacht moet het kunnen.

9. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

wauw das al ferm:p

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jufkyo, gaaf hoor!!! Geniet nog maar van de vrije tijd hihihihi.....hier wil ik al maanden lang het volgende fotoboek maken van zoonlief maar helaas.....

@Mac lijkt me heeeel pijnlijk, sterkte!

@Patroes, woh wat een buik al!!! Mooi hoor!!! Hier straks ff buikfoto maken.

@Miranda, het gaat beter met dinnetje, is nu van het infuus af en krijgt orale weeen remmers, maar maak me soms wel een beetje boos dat ze zo eigenwijs is maar goed, dat laat ik maar varen.
    Lijkt er iig op dat alles goed gaat komen.

Kleine draaien, kan heel pijnlijk zijn ja....Miranda hoeveel kindjes heb jij eigenlijk???
    Hier ook aan het genieten van de schopjes, weet niet of het de laatste zal zijn maar grote kans.
    Oh wat een heeeeeerlijk gevoel weer.

@Mamavan1, pfffff wat een verhaal!!!

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    thanks dames.
    Nee, ik heb geen borduurmachine. Dit heb ik gewoon met de zigzagsteek van mijn naaimachine gemaakt.

Gelukkig zakt de pijn macmazsy. Hopelijk slaap je vannacht goed.

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Pffffffff kunnen jullie misschien iets minder kletsen? Ik heb dr een avondvullend programma aan om bij te lezen hihi. En mn lief zit maar te wachten met een drankje en zn dvd...ik blijf maar roepen dat ik er zo aan kom...oeps...en dan ben je op vakantie!

@ mama van 1 fijn dat de cursus leuk was! Verder zijn we al redelijk van elkaar op de hoogte geloof ik
    Hier ook nog nooit een gaatje! Fijn is dat he??

@weegschaaltje...wil je iets minder quoten? hihi. Ik heb zulke lappen tekst op mn mobiel...als je gewoon ff @ met de naam doet snapt iedereen het ook denk ik. Zo is er steeds zoveel tekst, terwijl het ergens anders ook al staat. Niet onaardig bedoeld hoor, gewoon ff een vriendelijk verzoekje ;)

@wgev een jochie! Leuk! gefeli!
    Ik ben t niet op hyves, maar dat wist je al denk ik...

@ rammel en patrouschka spannend hoor morgen de echo! Ben heeeeeeeeeel benieuwd! Enne Rammel no worries! Komt helemaal goed!

@ scheren ed...scheren lukt nog wel. van de week ineens last met veters strikken. Gelukkig heb ik bijna altijd slippers aan dus nog weinig last gehad, zal van t winter wat worden...

@charmed dat lijkt mijn buik wel hihi...
    Wil jij trouwens wel een beetje kalm aan doen met je gepoets? Straks je lijf weer op de hobbel....(zeg maar ff ja mam dan ben ik ook weer blij hihi)

@goof hoe is t met je vriendin??

@ juf....hoeveel kost het als ik dr eentje of meer ga bestellen? Ik vind ze super!!!!!!!!hihi

@patroes mooooie buik!

@hier...
    Gister heeeerlijk naar de sauna in Bleiswijk geweest! Wat een super aanrader! Was fijn, erg genoten en pijnvrij!
    Vandaag geshopt in Zoetermeer. ik had een super jasje gezien bij de name it winkel(hebben wij niet inde buurt). Lief vond het echt een meisjesding, ik vond dat het beide kon, de verkoopster ook. Na een uurtje lief overgehaald als ik beloofde m weg te geven als we een jongetje krijgen. Tuuuuuuuuuurlijk doe ik dat! Goed plan(ahum, maar dat zien we dan wel hihi) Komen we bij de winkel...net verkocht grrrrrrrrr
    Dus als iemand een name it winkel in de buurt heeft?? Ik wil zoooooo graag het jasje hihi
    Na het shoppen naar oma geweest. Is bijna 85, een echte indo, heerlijk gegeten en wat een schatje! Ze bleef maar kwekken. Enne oma is wel hip als ze je kan vertellen dat de Mac een nieuwe smaak shake heeft en garnalen verkoopt he?
    hihi
    Nu dus nog ff met lief op de bank. Gister weer ff over namen gedacht. Een meisjesnaam die ik onwijs leuk vind krijgt steeds meer goedkeuring, joepie!!!!!!!!!!! Ben helemaal blij! Denk dat ik een grote kans maak dat ie echt enthousiast is! Gelukkig dat ik het nog eens probeerde hihi. Zullen we dr dan toch uitkomen?
    Nou ik ga snel naar beneden!

Liefs en tot snel

Oh ja morgen dagje strand, het word weer prachtig weer hoorde ik!!!

Sorry als ik niet op iedereen reageert heb, is geen onwil hihi...maar t is zooooveeeeel

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw ben zenuwachtig voor morgen.. ja echt.. pff.. duimen jullie voor ons (wij en rammel en mannetje)..

14. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ik duim Patroes:D

;)De beeb zit voor mijn gevoel al super hoog hier, en al flink tegen mijn ribben aan te porren! Beloofd weer wat haha..
    Ik voel hem ook regelmatig draaien, eerst zit hij dan giga tegen mn blaas te porren, dan voel ik gedraai, niet echt prettig;), en dan dus opeens tegen mn ribben!
    Wat gaat het snel opeens zeg!!

15. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jip kssssssssssssssst;)
    Geniet lekker van je vakantie meis en van je hubbie;)
    Super fijne dag morgen!!

16. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen,

Mijn man zijn wekker ging weer 10x dus ik ook wakker pffff.

@ patroes heeeeeel veel plezier bij de echo! Willen jullie wel het geslacht weten?? En hoe laat mogen jullie?

@ rammel ook heeeel veel plezier!!

@ jip, ohhh klinkt erg lekker idd! En wat leuk zo een oma hahahaha. Dan is ze zeker hip want ik wist niet eens dat ze garnalen verkopen hihi. Geniet er nog lekker van meis!! En heb je een foto van dat jasje, anders kan ik wel hier kijken.....zit ook een winkel die name-it verkoopt.

@ draaien, soms voel ik hem idd draaien en is niet fijn alsof je huis zo ver uitgerekt wordt dat ie niet meer kan....... Maar ach zal het straks wel gaan missen hahaha

@ mac hoe gaat het met je vinger?? Is het al afgezakt of zit je verband er nog omheen??

@ all, ik ga even naar beneden en even wat drinken pakken, heb me daar een dorst en dan weer lekker slapen. Onze kleine man denkt daar anders over want die is alweer aan het kickboxen hahaha. Om half 9 eruit want om 9 uur staat de schoonmaakster op de stoep (gelukkig heeft ze de sleutel haha)

17. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    goedemorgen...

alles bijgelezen maar niet alles onthouden...

ik las over een blaar op een duim auwwwwww gaat het nu een beetje?

en zag zelfgemaakte spuugdoekjes heeeeeel crea!

en een behoorlijke buik..nice

iets over loslopende honden hier ook zo'n last van echt om kwaad van te worden..is niet erg als ze dan hun honden maar onder controle houden..maar het zijn altijd de valse die loslopen:x:x:x
    en idd met je staff krijg je al gauw de schuld fijn is dat.....

uhhh
    oja lucin die lange dagen:$ ik werk maar 3 dagen en dan ben ik helemaal kapot... ben blij als i vanmiddag thuis kom en het eindelijk weekend is:D

@? gelukkig gaat het weer beter met je vriendinnetje!!!!

als ik nog iemand vergeten ben:):):):)
    maar ik heb het toch nog aardig gedaan toch uit mijn hoofd hihi

oja gister 22 weken!!!!!

oja echo's veel plezier!!!!!!

en tot vanavond

18. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    goedemorgen allemaal,

Hier redelijk geslapen. Paracetamol werkte uiteindelijk goed, dus was als een blok weg :D Vannochtend alleen vroeg wakker omdat ik geen houding meer kon vinden kwa slapen, rug begon flink te zeuren.

Met de duim gaat het een stuk beter Verband heeft er de hele nacht netjes om gezeten. Heb het er nu net afgehaald en ziet er heel raar uit. Het is gewoon echt een stuk verbrande huid, het witte is gelukkig weg. Heb op 3 hele kleine blaartjes, maar die zitten enkel langs de rand van de brandwond. Dat valt dus heel erg mee. De brandwond zelf voelt heel raar aan, alsof je over een stukje leer wrijft. Ben benieuwd hoe het er uit eindelijk uit gaat zien. Ben al blij genoeg dat ik mn duim gewoon kan gebruiken.

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden!

@Mac fijn dat je goed geslapen hebt en dat je duim weer beter gaat!

@Rammel en Patroes have fun met de echo!!!!!!!

@Jip: Ja mama Jip zal voorzichtiger zijn......had gister ook wel echt weer last van mijn rug.......vandaag ff rustig aan doen.

@Spuugdoekjes: Wat leuk!!!!!!!!!!! Mooi gemaakt hoor....zelf ben ik niet zo handig, maar gelukkig heb ik een handige moeder! Als het goed is heeft ze gister de schaar in mijn trouwjurk gezet en is ze begonnen met het hemeltje voor het wiegje! Wel eng hoor nu is mijn trouwjurk gewoon kapot!

Verder ben ik alles weer ff kwijt....Lig hier nog lekker in bed ontbijtje erbij en zo ff as the world kijken...

20. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ jip: Haha, en je mannetje maar wachten… haha, en dat nog wel terwijl je op vakantie bent J. Enne, of ik die spuugdoekjes ga verkopen… ehhh, dan moet ik echt nog wel even oefenen hoor!

@ mama van 1: Lekker hoor, al even internetten en toch nog niet op bed…

@ romytamara: dat is inderdaad een groot verschil, bij je blaas of bij je ribben… en dat belooft nog wat voor over een paar weken denk ik zo.

@ macmazsy: Gelukkig heb je goed geslapen en voelt je duim vandaag een stuk beter!!

@ charmed: Owww wat spannend inderdaad met je trouwjurk!! Ik heb dat altijd al met een gewone lap stof… haha, maar in een trouwjurk knippen lijkt me nog lastiger!

Vandaag wordt hier weer een lekker rommeldagje, beetje scheuren op de babykamer en misschien al wel verven en nog even verder met de badcape. Maar als het weer zo blijft, ga ik ook lekker veel naar buiten!!

Meiden met de 20-weken-echo: Veel plezier en ik duim voor jullie!!

Deel Deze Pagina