December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hahaha, straks doet ze het nog!!!!!!

2. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Wgev en rammel: fijn dat alles goed was!! Mooie foto's zag ik.
    Pfff, dat is een spannende foto zeg... maar ik denk dat ze er nooit een foto bij zouden doen waarop een piemeltje zichtbaar is als je het niet wilt weten. Ik zou er dus vanuit gaan dat het een beentje is... maar helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet. Spannend!

Mama van 1; lekker hoor nog een pretecho.
    En springmuis over 3 weken ook alweer 1. super.

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hahaha! Hoop voor je dat je een helicopter hebt hahaha! :D
    Maar inderdaad een gemene foto... En nou moet ik wachten tot de 24e WEEEEEEEEEHH!! Ik geloof niet dat ik mijn vriend omgepraat krijg, anders was het me al wel gelukt. Ik zeur al als een gek, maar hij houdt voet bij stuk. GRMBL! :x
    Maar ik wil met die pretecho zelf even goed en duidelijk tussen de beentjes kijken. Dan draait meneer zich maar even om. :p Ik ga niet eerder weg daar, voordat ik het weet hahaha!

Heb er nog 1. Ik zei al tegen mijn vriend, het lijkt net een opgraving HAHAHA:

Bekijk bijlage 91787

4. sphynxlover

5 aug 2010
    17
    0
    0
    NULL
    Limburg, Belgie
    Hallo iedereen,

Wat een drukte zo te zien in de maand december...:D gezellig

Ikzelf kom ook even ertussen gepiept, ik ben uitgeteld voor 18 december...

Zijn er nog mama's die precies op die datum zouden kunnen bevallen? Je mag me altijd een berichtje sturen ;)

Nou ik hoor het wel,

Liefs Kelly.

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wat een fijne berichten van de echo's en wat een geweldige foto's!!!

En... verder weet ik het al niet meer... ahum...
    Ik lees en reageer altijd vanaf m'n iPhone dus terug lezen is niet zo makkelijk.

6. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hier onze boy.
    misschien heb je er wat aan rammel. vergelijken met jouw echo.
    het is wel moeilijk te zien op die van jou. jammer dat ze net niet een klein stukje verder had genomen.

7. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @rammel; super van de goede echo! Her ook dat effect als ik te lang op mn rug lig hoor. Wordt ik echt niet lekker van! Krijg ik ook onwijs pijn in mn buik van.

@brandwond; wist niet dat een brandwond zo kon veranderen! Heb vaak genoeg kleine brandwondjes gehad van de ovens toen ik op ene broodafdeling werkte, maar dit nog nooit.
    Die 3 (inmiddels 4) kleine blaartjes zijn inmiddels 3x zo groot! Ze nemen steeds meer oppevlak in van het verbrande stuk. Nu weet ik niet wat ik er verder mee moet. Het doet geen pijn meer en alles ziet er verder netjes uit. Buiten de blaren heel laten kan je er toch niks aan doen?

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    macmazsy iig géén sudocrem er op smeren (ooops) heb ik toen wel gedaan en zeer dat het deed!

Echo was goed!!! heb niet hele duidelijke meegekregen. Ze lagen als lepeltje lepeltje bij elkaar. Ze vroeg zich af of t geen een eiïge tweeling was haha. Vorige x lagen ze ook al bij elkaar zo. Maar we hebben het zelf gezien van niet. Dus lijkt me stug. Iig wij krijgen...

nog steeds een verrassing! Bloeddruk was 130 over 70 dus netjes. Hebben een andere gyn nu en ben er veel meer over te spreken! Ben opgelucht. Heb zo slecht geslapen vannacht joh bah.

9. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    JAAAAA alweer twee goede echo's!!! Helemaal super meiden!!

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @patroeska; super nieuws!

Hier hadden manlief en ik het gisteravond over dat het mannetje zo rustig is de laatste week. Ik voelde hem elke dag schoppen, maar een enkele keer en niet zo vaak als normaal.
    Dit neem ik dus allemaal terug. Heb nu gewoon buikpijn van het schoppen! Hij is al een half uur continu aan het schoppen, zo hard dat mn buik letterlijk tekeer gaat. Wel weer mooi om te zien en weer opgelucht dat hij het nog kan!

Veel mensen zeggen trouwens dat je de baby het beste voelt schoppen als je ontspannen ligt. Her dus absoluut niet, ik voel de baby bijna alleen als ik zit.

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Even snel, Rammel en Patroes, wat een geweldig nieuws an de goede echo's!!!:D
    Oja en een nieuwe: Welkom en gefeliciteerd!!
    Ik ga weer verder met mn draakje;)

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Mamavandaan: Bedankt voor je echo! Dan kan ik vergelijken. Ik vind het op mijn echo toch ook verdacht veel op een piemeltje lijken! Hihihi!

@ All: Ik ben heel erg boos. HEEL ERG BOOS. Mijn schoonmoeder maakt een wiegje voor ons kindje. Dat is het wiegje waar mijn vriend ook in heeft gelegen. Best leuk idee dus.
    Maar nou kwamen wij daar net vandaan, zij was bezig met die wieg, terwijl ze bezoek had. Dat bezoek bestond uit een vrouw die nogal rookt. Zeg maar, 2 seconden geen sigaret in de hand, dan komt de volgende alweer.

Juist... We kwamen binnen en we roken die vieze benauwde lucht al. GATVERDAMME!! Die wieg stond dus lekker in de rook.
    Nou heeft mijn vriend net een beetje boos zijn moeder op gebeld om te zeggen dat we dat niet zo leuk vinden. Zijn moeder snapt dat niet en schoot gelijk in de verdegingspositie. Bah, wat ist toch ook een walgelijk mens af en toe. Sorry hoor! Ik laat mijn kind niet in een wieg liegen dat naar rook stinkt. Daar wil ik zelf nog niet eens in liggen, laat staan mijn kindje. Walgelijk.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Rammel, dat is toch een begrijpelijke reactie van jullie? rookt je schoonmoeder ook? dan ruiken ze het niet zo erg natuurlijk.?

Mis het roken btw wel hoor..

14. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ze heeft gerookt, maar is nu alweer ruim een half jaar gestopt. Ze ruikt het zelf wel, maar ze ziet het probleem niet. Nou hoorde ik net dat ze alweer half jankend aan de telefoon zat (slachtofferrol, is ze ERG goed in!). En ze zei ook nog: "Je moest zeker van Mariska bellen" (Ik dus). BAH! Nu weten we dus niet zo goed wat we moeten doen. Ik zit eraan te denken om even langs te gaan en het 1 en ander uit te leggen... Maar ik word er zooo moe van he....

15. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hoiiiiiiii

zo ben kapot en dan ben ik nog wel eerder thuisgekomen.....
    onze bubbie is de hele dag al aan het schoppen...leuk hoor maar ze mag van mij ook wel ff slapen:D:D:D:D

schoonmoeder.....zoooo leuk!

echo's nice:D:D:D:D:D

en aan de nieuwe dec mamma welkom en gefeliciteerd!

uhhhhh sorry gewoon hersenloos....het lijkt steeds erger te worden:(

straks nog maar een poging doen

16. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Rammel, lastig hoor, maar snap je heel goed!!! Ik zou dat ook niet doen!!! Kan je alles niet wassen???

@ Patroes wat fijn dat je echo goed is!!! Foto's ??? :D

@ Nieuwe welkom!!

@ Romy, hier nog een draakje hahahaha ;)

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Nee, wassen gaat niet, de stof is helemaal omheen genaaid... ;) Oooh, ik probeer me rustig te houden, maar ik ben echt woedend. Niet zozeer om dat wiegje, maar vooral om haar reactie. Ze snapt het probleem niet, en ze is niet van plan om het wiegje ergens anders neer te zetten als er rokers komen. OWWHH BAH.

Te koop: Schoonmoeder! Tegen elk aannemelijk bod. Gratis ophalen mag ook. Alleen reageren als je 100 km of verder van Drenthe af woont.

18. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Ik pas!! Heb gelukkig een hele lieve schoonmoeder :D.

Maar het is idd belachelijk hoe ze reageert. Het is wel jullie kind en haar kleinkind en als ze die nu al aan die vieze rookgeur wil blootstellen........tja dan zou ik nog geld toegeven als iemand dr op komt halen ;) hahahahahahahah. Gelukkig is je mannetje het met je eens! Hopelijk kan die tot zijn moeder doordringen.

19. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ macmazsy: Ik voelde de baby eerst wel steeds als ik lag, maar nu ook steeds als ik zit.

@ rammel: jammer dat het zo loopt, maar ik snap heel goed dat je niet wil dat je wiegje in de rook staat!
    Ik pas ook... heb zelf al een "geweldig" geval.... en 1 vind ik wel genoeg!

20. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames..

t is een tijd geleden dat ik hier geschreven heb geloof ik...
    we hebben het erg druk... pfff.
    de zaak van manlief is van 12u tot 02u open ben er dus elke middag te vinden om hem te helpen alles klaar te zetten, en ik werk zelf ook nog verschillende avonden/nachten daar.
    en we helpen de vader van manlief in de zaak, die heeft zowat het hele personeel op vakantie dus daar is ook genoeg werk te doen.
    pff nog een week of 4 aanpoten nu en dan komt gelukkig weer een rustigere periode, half september gaan we een weekje op vakantie!! we kijken er echt naar uit!
    verder gaat alles wel goed hier, 20 wkn echo gehad enkele weken geleden en kleintje is helemaal goed gekeurd, hij/zij lag lekker te duimen in mijn buik!
    verder is hij/zij lekker actief in mijn buik, schopt zowat de hele dag door!! heerlijk gevoel.. heb ook mijn buik al eens gefilmt want die gaat echt hevig op en neer. voel kleintje niet echt draaien maar merk wel als hij/zij zich gedraaid heeft, heb liever niet dat hij/zij in stuit ligt want dat trappen op mijn blaas is niet zo prettig!
    verder hebben we in de tussentijd ook nog de babykamer klaar gemaakt, want als we moeten wachten tot we op vakantie zijn geweest zijn we de 30 weken voorbij!

hoop over enkele weken wat meer actief te kunnen zijn hier..

ga nu werken tot vannacht een uur of 4 a 5 pffffff

fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina