December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    PBA, ik zal je even een PBtje sturen met mijn nummer, als jij dan hetzelfde doet, moet het helemaal goed komen ;)

mama van 1, wat een moppie!!!!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Idd prachtige 3d echo foto van je mannetje, zo hee!

Justin is aardig vervelend, jakkes.. en ik niet uitgeslapen dus pff.. vanmiddag zouden we gaan zwemmen maar ik heb m gezegd dat als ie niet lekker gaat spelen, we dan niet gaan!

3. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    goedemorgen meiden......

mooie echo!!!!!!!!!

ennuh weer eigenwijze mamma's.....hahahahhahaha

verder weet ik het niet.....
    ik ben zo moe nog straks als manlief eruit komt ga ik er weer in:D:D:D:D:D
    tot straks

4. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ macmaszy: Jeetje zeg wat vervelend dat je weer zo’n last van je duim hebt. Goed dat je even naar de hap bent gegaan!

@ mama van 1: Wauw, wat een mooie foto. Super dat je weer zo genoten hebt bij de echo!

@ esther: lekker hoor vakantie!!! Echt genieten!

Vandaag wordt hier een rustig aan dagje!! Misschien even buiten schilderen met mijn mannetje.
    Ik had het kozijn op de babykamer al helemaal geschuurd en wilde het ook al schilderen, maar ja, toen bedacht ik ineens dat het verf op terpentinebasis is, dus niet goed voor de beeb. Ik zeg dus tegen mijn man: Zo, heb alweer het voorwerk voor je volgende werkje gedaan. Zegt hij doodleuk: Ik heb daar toch nog 4 maanden voor…. EHHHHH NEE, pfff, mannen, die snappen niet dat je dat gewoon op tijd allemaal af wilt hebben. Ik ben benieuwd wanneer hij het gaat doen. Hij heeft deze week vakantie, dus ik hoop stiekem dat ie deze week wel aan de slag gaat…

5. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

wauw onwijs graaf :p

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jufkyjo, ik ga morgen ook gewoon verven op terpentinebasis hoor. Doe alles wijd open en dan moet t kunnen. Mijn moeder komt helpen. En het is niet voor de babykamer haha die moet nog 'gebouwd' worden. Wij zijn nu bezig met een dino kamer voor Justin.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Joeppieee ik kan weer op ZP! meerdere die er niet opkonden?

@verven, inderdaad alles wijd open en evt een mondkapje zei de vk tegen ons..

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @duim; mn blaar is vanmiddag geklapt! (auw!) was gek aan het doen met manlief en opeens voelde ik een knap bij mn duim en zat mn hele hand, zijn hand + het bureau onder de vocht! Wist dat het inmiddels een flinke blaar was geworden met veel vocht, maar niet dat er zoveel in zat. Nu heb ik een lap overtollig vel over de brandwond zitten en gelukkig maar een heel klein open plekje van waar de blaar kapot is gegaan. Gelukkig was het niet erg als hij kapot zou gaan, maar ga morgen wel werken met een verbandje om mn duim aangezien ik met kinderen werk en geen infectie wil.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Springmuis.... had ik ook last van dat ik niet op zp kon en dan baal ik dus gigantisch zeg!!!

Meeting... kunnen we idd doen. Doe ik ook met diegene die willen en kunnen van de andere topic. Moet wel n centrale plaats zijn vind ik zodat t voor iedereen haalbaar is. Ook rekening houdende met kleine kindjes!
    Roep maar datum's en suggesties. Kijk ik mijn agenda wel na.

Rustig... ja heb nu helemaal vakantie. Mijn kids zijn voor 2 weekjes naar de opa's en oma's. Ze zijn nu bij mijn ex-schoonvader voor n week maar mijn zoontje wilden er n paar dagen aanplakken want hij mistte opa te erg en mama heeft ermee ingestemd. Mijn ex-schoonvader brengt de kids volgende week woensdag gelijk door naar mijn ouders en daar blijven ze tot zaterdags. Dan worden ze thuisgebracht! Wel ga ik natuurlijk nu vaker n dagje naar Helmond zodat ik ze toch even kan zien want tuurlijk mis ik ze! Heb wel vanmorgen uitgeslapen samen met mijn partner tot HALF 12!!!! Lekker hoor!
    Maar mis wel hun stemmetjes.
    Heb 3 kids in de leeftijden 10, 8 en 6 jaar! Mijn partner heeft ook 2 kids in de leeftijden 14 en 12 jaar. Onze tot nog toe jongste is enigste meisje... vandaar dat ik ergens stiekem hoop dat er weer een meisje bij komt. Zou voor partner en mijn dochtertje wel leuk zijn toch???

Ga poetsen... heb het rijk helemaal ALLEEN... partner is werken en komt pas om half 11 vanavond thuis!
    Rustig in huis op mijn 4 katten na dan!

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Jippie ik kan ook weer op zp!!! Lag er inderdaad even uit!!!

@mama van 1: Mooie echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Macmazsy: Auw!!! Maar misschien is het klappen nu wel begin van het beter worden. Hoop het voor je!

@Hier: het voetbalseizoen is weer begonnen dus hier staat de voorbeschouwing ajax weer op.....Bleghhhhhhh.........

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Blegh voetbal.. gelukkig hier een mannetje die er niet zo van houdt hihi, alhoewel hij nu gewoon werken is tot 12.. dan kijk ik liever samen voetbal denk ik haha

Mac, auwie! hoop ook voor je dat het nu beter aan gaat voelen!

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ben chagrijnig...

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oei, je gaat niet met dingen naar me kop gooien toch? ;)

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Oooooohhhh het is echt zondag ik verveel me dood.....

15. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    haha, hier nog 1 die zich enorm verveelt, maar ben net lekker een uurtje in bad gaan liggen en dat is toch ook wel erg lekker!!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ben mijn verveling aan t botvieren op mijn huishouden. Werd wel tijd na de verbouwing. Ik heb geloof ik al n maand of 3 niet eens meer GRONDIG gepoetst. Wel met franse slag bijgehouden maar niet echt alles goed aangepakt en nu is Chris werken en de kids zijn niet thuis... muziek lekker hard aan en poetsen maar!!!
    Computeren kan ik dadelijk ook nog!

Rammel... waarom chagrijnig????

17. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Vervelen....ik wil me ook vervelen:D Met een kleine van bijna 2 en twee paardjes in de achtertuin is er van vervelen geen sprake;) (gelukkig wel helemaal klaar met mijn studie, anders was er van slapen ook al niet meer zo veel sprake)
    Afgelopen week de 20 weken echo gehad.........en alles was gelukkig helemaal goed:) We weten ook wat het wordt, dus 50% van de namen valt alweer af. Maakt de keuze toch weer wat makkelijker hé. Eigenlijk denk ik dat we er wel uit zijn trouwens.
    Dames, een fijne dag vandaag en ik probeer jullie echt bij te houden.

@paardje, shit zeg hoefbevangenheid is niet nix. En zo'n graasmasker zal inderdaad wel erg wennen zijn. Ik weet dat het hard nodig is en voor zijn eigen bestwil enzo...maar vind het zo zielig uitzien;) Ik had er graag eentje voor mijn fjord, maar ja...voorlopig maar piepkleine stukjes wei afzetten. Hebben jullie paarden ook zo ongelofelijk veel last van vliegen nu? (eindelijk de dazentijd voorbij, krijg je dit)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi ladies!

Pfjoew, ik mocht vanaf 5 augustus weer bij gaan lezen, waren dus heel wat pagina's die ik door heb mogen scrollen....
    Heb in ieder geval een paar leuke echo's voorbij zien komen :)
    Slecht nieuws helaas over het hoefbevangenpaardje :(
    En vervelende schoonmoeders...
    Ook leuke spuugdoekjes trouwens :)

@ Mac, Goof en Romy: Ik zou geloof ik met Romy en Goof gaan buddy-en, maar als Mac nog alleen is, is het misschien beter als Mac en ik een duo gaan vormen? Of heb je inmiddels al iemand anders gevonden Mac?

@ Rammel, ik ben dierenarts, vandaar die maffe uren. Maar het is wel allemaal heel erg leuk hoor en het voelt gelukkig niet aan als werken, al wordt je op je dienstdagen wel behoorlijk in je vrijheid beperkt.
    De afgelopen dagen ben ik niet voor 24u 's nachts thuis geweest. Gelukkig was mijn man gister de hele dag mee op pad en die vindt het heel leuk om mee te helpen, dat scheelt dan wel weer. Vandaag moet ik afkloppen dat het nog niet echt druk is geweest. Nu alleen woensdag nog de avond/nachtdienst in en de rest gewoon een fulltime werkweekje......en dan ben ik Toos Werkloos :(....maar kan ik wel even lekker genieten van het niets doen :)

Met onze Ukkie gaat het denk ik wel goed. Het kleintje trappelt flink!! Al heb ik wel in rust veel last van harde buiken...Mijn lijf is ook pijnlijk bij het liggen, maar verder geen klachten :), alleen ben ik al 10kg aangekomen:$. Ik schrok wel even toen ik op de weegschaal stond....

19. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @lucindalice; ik had idd nog geen buddy. Maar hoorde dat het slim is om iemand te nemen die niet rond dezelfde tijd is uitgerekend. Wij schelen 1 week en 6 dagen en kunnen dus tegelijk bevallen in het kleinste geval, maar toch). Maar mij maakt het op zich niet uit.

@De pijn van de duim is zo goed als weg. Scheelt een hoop dat die blaar niet meer in de weg zit en de spanning eraf is. Er komt alleen veel vocht uit dus heb het maar weer met een gaasje en wat verband verbonden. alleen is manlief niet zo goed met verband en krijg je daar flinke discussies van, ik weet hoe het moet, maar het lukt me niet alleen.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zo klaar met poetsen... nu nog even de kussentjes van de bank en de stoelhoesjes in de droger doen en dan ben ik klaar beneden! Morgen de badkamer en boven alles stofzuigen en dweilen en dan is huis aan de kant.
    Morgenvroeg samen met manlief de kledingkast van hem nazoeken en bij mij in de kast erbij leggen. Dan samen al wat opruimen voor t kinderkamertje!
    Langzaamaan maar gaan beginnen. Wil EIND van deze maand de muur hebben staan en laminaat erin hebben. Dan moet manlief nog de elektriciteit op dat kamertje aanleggen en dan kan ik verven en inrichten!
    JIPPIE!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina