December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wowie Prachtige buik al!

En ten huwelijk gevraagd, ook al wowie haha.

De rest is minder.. :(

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Van harte :) romantischer kan bijna niet hè?!!

4. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ lovepeet: Wat leuk zeg ten huwelijk gevraagd op het strand!! Een erg leuke foto van je, met al een mooie buik!!
    Snel die vervelende dingen maar vergeten dan!!

De badcape is bijna klaar.... ik ben er zelf erg blij mee. Ik ga nog even het mutsgedeelte afmaken... en over een paar weken de naam er nog op maken (dan weten we de naam 100% zeker en hebben we het minst kans dat iemand de naam al ziet....)

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heee dames,
    ja de rest is wat minder,
    savond rond 10e ben ik ten huwelijk gevraagd op een schermerig strand .. met onze voeten in het water..
    niemand verder daar..
    was zooo leuk !

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    en mijn buik
    is baby en een beetje vet van mama :p

7. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ Lovepeet van harte GEFELICITEERD met het voorgenomen huwelijk !!
    En weet je al wanneer de dag zal zijn ? Wil je dat nog voor de bevalling ?

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lovepeet, van harte!! klinkt errug romantisch, en een beetje als die van mij! dat is inmiddels alweer bijna 4 jaar geleden, strand van Lloret, en vuurwerk na afloop! (oke het was nationale toeristendag, maar dat vergeten we maar even haha)

en wat een mooie buik! enne sssst geen mama vetjes! gewoon zeggen dat het de baby is ;)

9. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Lovepeet leuk hoor! Gefeliciteerd!! Was je met de hele fam op vakantie?

@ Luvmyluver waar kwam dat ledikant vandaan?? Slecht als het idd al 2x in elkaar stort!!

@ All, nou daar zitten we dan dan, al om half 5 klaar wakker beneden. Net man-lief zijn brood maar even gesmeerd en zo maar weer een poging doen tot slapen. Vanmiddag even naar de prenatal, nog even wat leuke spullen halen (tenslotte met die kortingen is het leuk :D) en verder lekker niks doen!

Truste dames!!

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja we waren met de hele fam op vakantie, :
    dat was wat minder met een capsones zusje en arrogant nichtje..

@luvm :
    2 x al in elkaar gestort !!
    klagen !! dat mag toch niet gebeuren neem ik aan !

@ springmuis, hahaha
    ja dat van dat toeristendag vergeten we even ..
    is wel erruggggggg romantisch !

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb trouwens om 4 uur mijn 20 weken echo !

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @lucindalice; dan zijn we bij deze buddy's :D

@lovepeet; balen van je vakantie, maar wat romantisch dat hij je op het strand heeft gevraagd!

@hier; zo lekker werken. Heb mn duim helemaal ingetaped. Mag het 2 tot 3x per dag schoon maken, wat komt er een troep nog uit die oude blaar zeg! De wond ziet er wel goed uit, maar staat weer enorm strak.....

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja dat zeker !!..

* wacht nu al tot 4 uur zucht *

14. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @lovepeet gefeliciteerd!!!!!
    en balen van de vakantie maar ja......
    veel plezier straks

@ledikantje hij is al oud...dus klagen heeft geen zin.
    maar ik wildede bubbie er ook in hebben, dan hadden alle 3 mijn meiden erin gelegen..maar ja nu een nieuwe en de jongste heeft zonder problemen geslapen:D

zooooooooo moe en dan moet ik mijn hele huis nog schoonmaken,fijn van boven naar beneden...bah

15. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hee Lovepeet! Fijn dat je weer terug bent! En wow, wat superromantisch!! Krijg er helemaal de kriebels van zeg!
    Verder klinkt je vakantie niet echt leuk.. :( Jammer!! Succes en veel plezier met de echo straks!

Even ego hoor:
    Ik ga straks de dokter even bellen. Ik heb het namelijk heel vaak erg benauwd. Gisteren was het helemaal erg. Ik kreeg zowat geen lucht, kreeg er hoofd -en nekpijn bij en werd uit het niets ineens zo misselijk dat ik moest overgeven. Kreeg tijdens het avondeten ook al niks binnen, toen begon het al...
    Nu had ik even gegoogled (moet je niet doen, weet ik ;) ) en toen las ik het 1 en ander over een te laag ijzer gehalte. Dus ik ga maar even bellen. Ben benieuwd wat het is, want de benauwdheid is er nog steeds. Bah!

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

heee rammel .. !
    humm niet googlen !
    dat komt niet goed en maak je je zelf alleen maar gek mee !
    maar ikz ou er wel even naar laten kijken
    hou je ons op de hoogte

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden!

@Lovepeet: Welkom terug! En Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Romantisch hoor! En heel veel plezier vanmiddag bij de echo!!!!

@Rammel: Bah meis klinkt niet fijn idd even naar laten kijken.

@Lumyluver: Jammer dat niet alle drie je meiden in hetzelfde ledikantje kunnen maar toch fijn dat je dochter goed geslapen heeft!

@hier: Gisteren een enorme jankbui bij mijn mannetje gehad. Ik ben niet echt mezelf met deze zwangerschap en daar heeft hij nogal onder te lijden zo kat ik hem behoorlijk af en daarnaast heb ik de hele zwangerschap al totaal geen libido dus komt hij op dat gebied ook aardig tekort. Maar het irritante is dat ik dat dus merk van mezelf en ik daar gisteren even op instortte omdat ik toch wel beetje bang was dat hij me niet meer zo leuk zou vinden. Gelukkig was hij heel lief en snapte hij het allemaal en zei dat het voor mij nog veel zwaarder was want ik moest zijn kind laten groeien. Hij moest er zelf ook bijna van huilen dat ik zo verdrietig was.

Moet straks om 12:00 uur naar de bekkenbodemtherapeut voor t eerst ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen/doen.

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    lovepeet gefeli!!!!

dacht ook mee te krijgen dat wgev een zoontje krijgt? gefeli!!

*zwaait*

19. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik heb de dokter gebeld, en ik heb om 16:20 een afspraak. Ben benieuwd. Hoop dat alles goed is, maar aan de andere kant hoop ik ook dat ik iets heb dat met iets simpels opgelost kan worden. Want ik loop al een tijdje met vage klachten rond, en die lijken nu wel steeds erger te worden. Bah!
    Voel me nu ook nog totaal niet lekker. Ben beetje afwezig enzo. Beetje raar in mijn hoofd, en nog steeds erg benauwd. Ik hou jullie op de hoogte!

20. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    jeetje Rammel, goed dat je naar de huisarts gaat. hopelijk is het idd. met iets simpels opgelost.

Pfff, net even gebeld naar de winkel van het kamertje. Ze zouden het komen brengen in augustus, dus ik vroeg of ze al wisten wanneer ze het kwamen brengen... zegt die mevrouw; de kast is er nog niet. En of ik morgen even terug wilde bellen want dan wisten ze wel wanneer de kast binnen zou komen... ik ben benieuwd.
    Vandaag ook het kinderdagverblijf veranderd. De dagen moest ik laten veranderen. Eerst hadden we aangegeven dat we ma-di-wo wilde, maar dit moest veranderd worden in di-wo-do.
    Vandaag dus alweer lekker actief wat dingetjes voor de baby geregeld!!

Deel Deze Pagina