December 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door weegschaaltje, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Weegschaaltje gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk gaat alles goed en kan je nu lekker genieten van je meiden en je jongen!!

Voor de rest...succes met de laatste loodjes!

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Trusten schatten!!! Hopelijk weer wat weeen op gang morgen bij een van jullie!!
    xxxxx

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, dat is waar, het kan inderdaad heel lang duren helaas, ik zou ook blij zijn als het voor die tijd nog spontaan zou gebeuren. Moet maar een hoop sexen en ananas eten! ;)

4. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @Guusje; als jij eerder bevalt is het omdat jouw man iedere avond thuis is:p

Zoo ik heb een K*T nacht gehad! Prinsesje had moeite met in slaap komen.. Dus na 4 pogingen ofzo lag ze om half 9 te slapen.. Tot 12 uur.. toen werd ze weer wakker. Gillen, huilen, alsof ze weer vermoord werd. geprobeert d'r na 2 min weer op bed te leggen maar helaas.. Ik heb dus weer tot 3 uur Bumba zitten kijken en boekjes zitten lezen. Gelukkig was ik niet de enige die niet kon slapen dus heb heel de avond met een vriend gepingt:D Makkelijk hoor die blackberry's.
    En ja, vanochtend om 8 uur werd ik wakker en moest naar de wc.. En toen was het "maaaaammmaaaaaa wakker!?" hihi.

Zo ff een dosis paracetamol innemen.. Heel erg verkouden, hoofdpijn en keelpijn. Man-lief is als het goed is al om 11 uur klaar, dus als het mee zit voor 1 uur wel thuis!

Gister kreeg ik nog een smsje van Weegschaaltje;
    Ze wou als eerste weten hoe het op het forum was:p
    Het smsje daarna was;
    Milan eet goed. En hij is erg rustig. Zyn temperatuur was beeetje laag. ma na goed inwikkelen is die nu prima. De bevalling heeft van 5u tot 11u geduurd. milan wou er plots uit en de gynaecoloog kwam zelfs te laat. maar beiden stellen we het heel goed x

5. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Ojaaa; voordat ik het vergeet.
    Wie weet waar ik zo'n gips set kan kopen om m'n buik in te gipsen?
    Bij prenatal hebben ze het niet meer...

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Tess; babydump of babypark misschien? Anders moet je ff op de website kijken, ze bezorgen namelijk ook.

Waar is Rammel eigenlijk gebleven? Tijdje niks gehoord van haar! Misschien aan het bevallen? ;)

7. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    weegschaaltje: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon, lekker uitrusten nu...

8. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    rustig hier zeg.........:D

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hihihi! Had gisteravond nog wat gepost hoor! :D:D

Jeetje, wat is die bevalling van Weegschaaltje snel gegaan ineens zeg! Ik vind het nog steeds zo komisch! Ze zou e-i-n-d-e-l-i-j-k ingeleid worden vandaag, en dan begint het alsnog vanzelf! Hahaha! Ben heeeel erg blij voor dr!
    Wordt Milan nou wel of niet met dubbel L geschreven?

Gaaaaaap! Ben lui vandaag! Heerlijk, bijna weekend!
    Gaan jullie nog wat doen ivm Sinterklaas? Wij hebben een paar kleinigheidjes voor elkaar, maar verder niet. Wij wilden kerst uitgebreid met z'n 3tjes gaan vieren, maarja, eerst maar kijken hoe het loopt allemaal... We plannen eigenlijk niks van nu tot aan de bevalling. Ben in ieder geval zoooo blij met site's als Bol.com en Wehkamp :D

@Jip: Waarom schrijf je hier bijna nooit meer? Wij zijn ook benieuwd hoe het met jou is!! Jij ook sterkte met de laatste loodjes!

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden nog geen nieuwe beebs hier????? Elke dag even snel spieken ben zo benieuwd of er dan weer wat gebeurd is!

Iemand een idee hoe het met Patroes is???

11. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Milan is met 1 'L' :) Vandaag een relax dagje (alweer haha) Ik heb via internet m'n gipsafdruk besteld, 22€ incl. verzenden! Dus dat is goed te doen:p
    Wij doen niet aan Sinterklaas. M'n kleine boeffie snapt het toch nog niet echt, ze vind al die pieten overal wel leuk en zeg SinneKaas als ze een sinterklaas ziet maar verder.. Ze mompeld liedjes mee, maar dat doet ze met ieder liedje,SO CUTE!
    Ze ken poesje mauw al na 6 keer zingen!
    *trotssss*
    Als het goed was zou man lief al klaar zijn.. Maar hoor niks van hem:( Dus maar weer afwachten verder!

Ik wil naar de winkelssss:D

12. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Tess : nou ik hoop 't niet zeg dat beeb zo lang blijft zitten :$! Dat zou betekenen dat 't een kerstkindje wordt nee laat maar haha. Ik wil deze week nog! Maar ja uk laat zich echt niet dwingen.. Brr gaat niet zo lekker bij jou lees ik wel. Sterkte! En doe weegschaaltje de groetjes van ons he! Ik heb geen idee trouwens waar je zo'n gipsset kan kopen.

@youngmom : ben benieuwd hoor wanneer je ukkies zich aan gaan dienen, het is beter natuurlijk dat ze nog even blijven zitten, maar kan me voorstellen dat je 't echt helemaal beu bent :(. Wel balen dat je met kerst niet samen bent zeg. Hopelijk gaat 't goed met Cas z'n knietje!

@Rammel : pff ja we zijn 't stelletje wel he, de ene heeft dit de andere dat... Sinterklaas m'n ouders doen er wel wat aan voor de kids van m'n broer, maar vraag me af voor hoe lang nog want 't is alleen de jongste van de 3 die er nog in gelooft, de andere 2 al niet meer. Volgend jaar voor die van ons maar ja dan krijgt 't er toch nog niet veel van mee.

Ik kreeg een sms van Patroes dat haar bloeddruk weer gedaald is trouwens, hopelijk mag ze snel naar huis!

@hier : heb weer zo'n ballon. Hopelijk gaat dit helpen, had nog steeds maar 1 cm ontsluiting vandaag ik baal daar zo van!

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Shadow: Jeetje, je had toch best last van krampen gisteren?? Dat heeft dus niks gedaan? :( Zelfs ik word gefrustreerd van jouw berichtjes, laat staan hoe het voor jou moet voelen!! Sterkte meid!!!!

14. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Rammel, ik had idd behoorlijke krampen gisteren, moest ze echt ook wegpuffen. Met flinke uitstralingen naar m'n onderrug. Maar nee hoor, weer niks gedaan... 't is echt om moedeloos van te worden!

15. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    juist terug van de gyn,
    alles was nog ok,2cm opening ,dus het begint,maar zal niet voor dit weekend zijn .
    ze wou alleen op de echo zien hoe het lag met de rug,want het draait constant zei ze .
    zou dit normaal zijn?
    het was toch goed volgens haar.
    morgen nog 7 dagen te gaan .

16. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Mamavan1: Voor jou dus ook spannend! Dat draaien lijkt me wel normaal hoor. Als de vk zei dat alles goed was zou ik me geen zorgen maken!

Ik ga even lekker op de bank een filmpje kijken. Nog geen krampen gehad vandaag. Wel erge buikpijn. We zullen zien wat ons het weekend gaat brengen. Ben benieuwd. Ook naar jullie hier! Zou er dit weekend weer iemand gaan bevallen? Spannend hoor!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ooh.... dan heb ik je ff over het hoofd gezien denk ik...haha... ;)

18. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hahahaha! Zwanger ofzo? :D

19. geen nieuwe beebs vandaag, spannend dus nog

hier verder alles goed, isa is weer goed gegroeid, 340 gram in 1 week

xxxxxxxxxxxxxxx