Rammel, dat gevoel heb ik al weken.. denk dat t toch banden zijn en baarmoeder en indalen etc etc.. maar bij de 1 is t niks en de ander wel.. spannend hou je ons op de hoogte. En een wee voelt anders als dit (bij mij dan). Bijna de magische grens bereikt van 37 weken! Milkhd, ja dacht ik ook hoor, 5000 anders blijf je aan de gang.
Ja, Er zijn tropict waar je tot 5000 zelfs 6000 gaat maar....... Dit is ons maandje en op die andere staat berichten van mensen die op zich hier niet meer op komen. Dus laten we van deze maar een heel gezellige boel maken,en onze MAAND .
Ja seg!!!! 37 weken ...Spannend !!!!! Uit eindelijk heb je het toch al volgehouden hé , En dat met twee beebs.. knap knap knap
Ja heb jullie gevonden want wil jullie natuurlijk wel blijven volgen he!!!!!!! Ben zoooooo benieuwd wie de volgende is! Al wat van shadow weer gehoord??? Hier gaat alles goed. Vannacht heftig nachtje gehad maar hoort erbij. Hopelijk gaat t vannacht beter!
ook weer gevonden. Wat spannend Rammel, ben benieuwd of het doorzet. Ik ben vandaag weer voor controle geweest, alles was goed, mooie bloeddruk, kindje mooi ingedaald en ligt vast in bekken. mag volgende week weer terug komen. succes allemaal groetjes
Hey Milk, wat fijn dat jij nu ook met verlof bent. Volgens mij ben je echt de allerlaatste !! Hoop dat je de komende tijd lekker kan genieten van de rust..
@Patroes : brrrr beschuitje leverworst... nee dank je . Sja denk dat dat man eigen is, dat ze de vrouwen niet altijd snappen . Gaat het tussen jullie nu wel weer goed? Hormonsters he ^^. Ze gaan morgen weer proberen in te leiden, krijg eerst controle hoeveel cm ik heb e.d. en daarna gaan ze bepalen wat ze gaan doen, zal wel weer zo'n tampon met hormonen worden, of als ik 2-3 cm heb breken ze m'n vliezen en geen id wat ze dan verder doen. @weegschaaltje : ah gelukkig niet op dezelfde dag als de zus van je ex bevallen zeg! Ach gos couveuse met infuus, da's voor die uk ook niet prettig... @Rammel : nope geen gerommel vannacht. Heerlijk joh dat je maar 1x wakker bent geweest! Wel balen van die buikpijn. Misschien toch voorbode ? Haha geweldig he katten, ben d'r gek op 't is dat lief allergisch is anders hadden we d'r ook . Pff zul je altijd zien als je net in bad gaat dat dan je pakketje komt.. zucht! @Tess : haha heerlijk zo'n bijdehante peuter . Pff wel idd een overleefdagje zo zeg, met zo eentje die ziek wordt.. en LOL de Sint onthoofd? Ai ai ai dat wordt in de zak mee naar spanje . @Guusje : hmm wat zijn dat boomboots? 'k Heb d'r vorig jaar gekocht alleen die zijn verstopt op zolder ergens.. Hopelijk kan de gyn je verder helpen, zo blijven lopen da's ook niks.. @hier : vandaag even lekker de stad in geweest, heb heerlijke pyamabroeken gekocht voor in 't zkh met een paar fijne hemdjes erbij, voor 's nachts en evt. voor de bevalling. Dus ik ben er klaar voor . Hoop dat het morgen door gaat zetten alhoewel ik niet op 1 december wil bevallen, meerdere redenen eigenlijk. 3 December hoeft van mij ook niet want dan is m'n schoonpa jarig. Ach kan d'r dan niks aan doen, wat komt dat komt. Ben ook nog maar even langs de HA geweest vandaag, heb een ontsteking aan m'n linkeroog . Aan de binnenzijde onderste ooglid zit sinds vannacht zo'n wit pukkeltje en m'n onderste ooglid is helemaal dik en rood. Doet echt zeer . Ze heeft dat pukkeltje open gemaakt en er kwam troep uit dus hopelijk gaat 't nu wel wegtrekken.. Pijn en zwelling zijn iig al wel minder. Ik kijk wel weer uit naar morgen hoor, ben zo benieuwd hoeveel ontsluiting ik op dit moment heb, of er na de zaterdag nog cm's zijn bij gekomen of misschien hang ik nog steeds wel op 1 cm. Morgen weer om half 8 in 't zkh zijn!
Shadow, wil je heel veel succes wensen voor morgen. Zal toch wat zijn dat we beiden aan t bevallen zijn dan haha. Wat denk je zelf qua cm? Ik ben echt zo moe.. en dan slaap ik 3 kwartier, moet ik plassen en dan kan ik dus pas weer om 3 uur s nachts slapen. Wie wil me ff knock out slaan ;p
Patroes dank je . Zou niet handig zijn wij beide tegelijk bevallen wie moet ik dan sms-en . Ik heb echt geen idee qua cm, het is wel aan het rommelen geweest de afgelopen dagen dus misschien dat er 1 cm bij is, maar het zal me ook niks verbazen als ik nog steeds op 1 hang.. Ik wil je wel f knock slaan hoor haha *pakt hamer*. Vervelend zeg dat je zo slecht slaapt, hier slaap ik juist als een roosje, hoef er maar 1x uit 's nachts en dan kan ik overdag ook nog een paar uur pitten...
Shadow, ik ga voor je duimen, of heb je liever toch niet 1 dec? Weegschaaltje: dat is wel leuk inderdaad, echt de maand starten met onze decemberbevallingen, haha. Esther: had jij al eerder verlof? we zijn namelijk dezelfde dag uitgerekend
Zo leuk, deel 4. Idd alleen maar mensen die in dit topic gaan bevallen Vandaag bij verloskundige geweest, alles weer goed en ok. T is alleen maar afwachten. Maar ja, 37 weken is natuurlijk wel erg vroeg om al te denken dat je gaat bevallen, dus dat doe ik dan ook maar niet. Tot de 39 weken reken ik nergens op. Enne...met al die leuke feestdagen gaat de tijd lekker snel Sterkte allemaal!!! xxxxx
@Milk : nope 1 dec. wil ik eigenlijk echt niet, omdat dan de middelste van m'n broer ook jarig is (da's 't minst erge), en m'n opa was ook jarig op deze dag en laat ik 't zo zeggen, aan hem heb ik geen fijne herinneringen, ben blij dat die man dood is . Klinkt hard maar 't is nou eenmaal zo.. @Brabantse : fijn dat alles goed was bij de VK! Nou ja weet nooit he 37 weken kan wel, maar zou wel beter zijn voor beebje als die tot 39 blijft zitten . @hier : alweer bijna 39+3..
Ik ben al 6 weken van te voren met verlof gegaan, omdat ik al een tijdje minder werkte. Heb helaas na 12 weken al een keer in het zkh gelegen.. en daar ben ik niet helemaal volledig van hersteld. En omdat zoonlief de vorige keer 4 weken te vroeg was (met zijn termijn zou ik as. donderdag bevallen) vond ik die 6 weken ook geen gek idee. Maar ik denk echt dat jij de laatste bent die met verlof gaat. Knap dat je het nog zolang vol hebt gehouden. Nu lekker rustig aan doen. Geniet nog even van de tijd alleen (en met milkman natuurlijk)... Straks zal het druk genoeg worden...
@Patroeschka krijg jij een keizersnede?????? @Weeen, hier ook met steken wakker geworden, wat komt en gaat, maar totaal niet te vergelijken met zoonlief dus is allemaal voorwerk, geen indalingsweeen want kleine is al ingedaald. Vorige keer kreeg ik het 2 wkn van te voren dat gerommel, dan zou mijn datum kunnen kloppen wat ik in mijn hoofd heb.
Hier ook officieel de 37 weken gehaald! En Shadow, ook hier blij dat mn opa er niet meer is hoor.. (heeft mij aangerand toen ik 17 was). Goofychick nee als het goed is niet. Beide kindjes liggen goed met de hoofdjes beneden.
Haha Guusje boomboots.. mega boots zeker nee dan ga je zeker niet onderuit LOL Ga zo wat doen.. proberen om onder ons bed de stof weg te halen..
@ Patroes; Gefeliciteerd! Je houd het echt lang vol zeg! @Shadow; Succes meid! @Hier; Brrrrrr ijs staat aan de binnenkant van de ruiten in de slaapkamer! Prinsesje is niet lekker.. Gister een drama met in slaap vallen en nu werd ze huilend wakker.. Dus ze zit nu in d'r eentje op de bank wakker te worden Hopen dat ze een beetje bij trekt en lekker gezellig word! Morgen weer naar de gyn! Heb er zin in!