Rond 11 uur vandaag terug vk gaan denk. Hij heeft vrije raadpleging, en hij leid alleen vrijdags is, En dacht zo Mss, heb ik nu wel 3 cm en is het mss voor nu vrijdag Al denk ik dat ik over de 40 weken toch ga gaan en dus 41 weken ga halen. Heb een nachtmerie gehad te nacht, kwamen doden geesten mij wurgen, en vertellen dat ze moorden hadden gedaan,Nu ik wou toen mijn moeder roepen(woonde blijkbaar toen nog thuis) maar ik kon amper roepen..nou echt de max om zo wakker te worden:x. En belt te nacht half 3 mijn ex. ja zegt die ben je nog niet bevallen. ik zei , neen en hopelijk vrijdag wel..ik zei ja probeer te vragen s'avonds in te leiden oftewel dat die middag pauze doet want ik moet werken...euhmm zal ik vragen of die mijn kleren ook even kast wil leggen en mijn bed opmaakt ..ja hallo:x Ik zei die zal dat smorgen doen , hij zo dan moet ik werken ik zo ja.En dan??als je je kids al de moeite niet vind om zien geboren te worden blijf je toch lekker weg..iets laten zal er wel zijn , laat morgen maar iets weten , ik zo ok..poef tel neer ..man man wat een noten op zijn zang:x Dus zoals je kund lezen geweldig nacht gehad Lekker duimen om 11 uur op de 3 cm liefst
@ Weegschaaltje: Dat jij überhaupt de telefoon opneemt als je ex om half 3 in de nacht belt! Als ik jouw berichtjes soms zo lees, dan zou ik hem wel wat aan kunnen doen.. Bah! @ Patroes: 37 weken!!!!!!!! 8) Gefeliciteerd meid! Zo... En laat ze nu maar komen! Die pijn die ik gisteren had, was zeker weten geen bandenpijn. Dat heb ik namelijk al een paar keer gehad (en flink ook!), en die pijn van gisteren was heel anders. @ Goofychick: Ook al bezig met wat voorwerk dus... Het wordt echt spannend hier!! @ Hier: De buikpijn hield gisteren tot een uur of 9 aan en toen zwakte het af en is gelukkig (of nou ja... ) tot nu toe niet meer terug gekomen. Morgen moet ik weer naar de VK, ben benieuwd wat zij zegt en of ze misschien gaat kijken of er al wat gaande is daaronder . Mijn schoonmoeder komt zo langs.. Pffff, echt geen behoefte aan. Maarja, pokerface opzetten en lief glimlachen. Hopelijk is ze met een half uurtje weer weg . Oja, en mijn pakketje komt vandaag!!! JEUUJJJ!! Patroes, jij je pakketje nog gekregen gisteren?
@kelly : succes bij de VK!! En feli met je 37 weken @guusje : dank je! En haha nee die ken ik niet lol . @goofy : ben benieuwd hoor, wanneer jouw kleine zich aan gaat dienen. @patroes : feli met je 37 weken ook . Jou op je 17e.. ik was denk ik 7 of 8 jaar . @Tess : pff ijs aan de binnenkant ! Hoop dat je kleine meis snel beter wordt. @weegschaaltje : pff wat een droom zeg vreselijk . En dan ook nog eens zo'n telefoontje 's nachts wat een tijd zeg om iemand te bellen! Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen? Veel succes om 11 uur, ik duim voor je! @hier : nou er zit weer zo'n tampon in hoor. Had nog steeds maar 1 cm pff .. en bmm was nog niet helemaal verstreken maar wel week. Wat een gedoe zeg. Is dus helemaal niets gebeurd vanaf afgelopen zaterdag tot nu. Hoop dat 't toch wat gaat doen vandaag of morgen. Lief is alweer naar z'n werk gegaan, die kan hier toch niks doen en zit z'n eigen alleen maar te vervelen, en als er wat gaat gebeuren is hij hier toch zo.
Ben trouwens benieuwd Rammel of de vk bij je gaat controleren of er wat gaande is, gezien al die krampen enzo! Idd gewoon je pokerface opzetten bij je SM en hopen dat ze snel weer weg is haha. Succes!!!
Shadow, succes vandaag in het ziekenhuis! kom elke dag wel even snel gluren hoe het met je gaat.. vind het zo gek dat ze je inleiden en dan verder maar even laten aanklooien! @All, meer dan dit gaat het nog even niet worden, heb ontzettende last van mn knip dus zitten is niet zo heel erg prettig op deze stoel Gister heeft Isabella haar hielprikje en gehoortest gehad, en oortjes zijn goed! joeppie! Oh, Rammel, bij mij waren de weeen zo dat het pijn ging doen in mijn buik (niet onderbuik maar echt buik) en dan kreeg ik een hele harde buik.. het hield in het begin ong. een halve minuut aan (pijn werd dan steeds wat meer) en dan ontspande de boel weer.. Oke nu ga ik echt! Kus!
He gedsie, nog maar 1 cm steeds.. dáár doe je t niet voor! Ik ga echt voor je duimen nu Shadow. En wat een ^)*)*_%^&*% opa's zijn er toch.. Moest er met Justin ook heel erg aan wennen dat hij soms met opa gaat douchen etc.. maar deze opa is echt zo'n schat. Erg toch als je daardoor mensen niet meer vertrouwd? En ik was zoooo bang dat Justin (en nog steeds met mn andere kids) dat het erfelijk is ofzo.. men zegt van niet.. en ik zie Justin er ook totaal niet voor aan ofzo hoor, maar t blijft wel in je achterhoofd spoken ALTIJD! Weegschaaltje, moest wel even lachen toen ik las of de gynae ook maar meteen je kast moest doen etc etc LOL
@ Shadow: Aaaaah jeetje zeg! Je beebje wil er echt nog niet uit he? Wat frustrerend dit zeg! Vertellen jullie eigenlijk alles aan je familie/vrienden wat er nu gaande is? Dit ivm vervelende telefoontjes ("is er al waaaaaaaat?") e.d.? Ik ben ook benieuwd of de VK gaat controleren. Ze zeggen dat het ook stimulerend kan werken he.. Bovendien ben ik heel benieuwd of er iets gaande is. @ Springmuis: Auw, knip klinkt pijnlijk! Wat fijn dat de oortjes van Isabella goed zijn! Ik blijf het een mooie naam vinden trouwens. En als ik jouw beschrijving over weeën zo lees, dan krijg ik toch sterk de indruk dat er gisteren toch echt wel wat aan de hand was bij mij... Misschien dat dat dan voorweeën waren ofzo? Pfff, lastig! @ Patroes: Vreselijk zoiets! Ik kan me heel goed voorstellen dat je overal een dubbel gevoel bij hebt als je zoiets hebt meegemaakt. Zeker als je eigen kinderen de leeftijd krijgen waarbij het bij jou gebeurd is.
@Springmuis : dank je . Hoop ook dat het wat gaat doen ik word hier niet goed van . Ik zou ook echt niet weten wat ze nog meer moeten doen dan afwachten, denk zo dat je toch niks kunt forceren, die hormonen in die tampon zouden er voor moeten zorgen dat ik verdere ontsluiting ga krijgen. En idd volgende keer verplicht foto plaatsen hoor van je kleine meis . @Patroes : Nee ik wou ook dat ik meer had dan 1 cm maar helaas . Ja vreselijk he zulke mensen daar kan je toch niet over uit :x. Ze weten gewoon niet wat ze mensen aan doen, heel je vertrouwen is weg . Logisch dat je echt moest wennen dat Justin met opa ging douchen, is helemaal niet gek! Denk niet dat je bang hoeft te zijn dat het erfelijk is, als Justin niets heeft meegemaakt (en daar ga ik vanuit van niet) hoef je daar volgens mij niet zo snel bang voor te zijn. Tuurlijk spookt het in je achterhoofd! Heb je het toch goed kunnen verwerken? Ik heb zelf daar geen hulp bij gehad, heb het een plaats kunnen geven maar vergeven kan ik 'm natuurlijk nooit. Gelukkig heb ik er in m'n leven geen last meer van. Dikke knuffel! @Rammel : Nope beeb wil d'r niet uit pfff. We hebben 't idd wel verteld aan onze naasten, anders gaat 't toch lig je nu alweer in 't zkh en ik heb maar zoiets van ze kunnen beter weten waarvoor. Valt eigenlijk wel mee gelukkig met de telefoontjes en de vragen, m'n vriendin vraagt wel regelmatig hoe het met me is enzo en of er wat is (niet meerdere keren op een dag hoor) gebeurd al ondertussen maar dat vind ik niet erg. Ze weten nou eenmaal dat het een tijdje kan duren en we hebben aangegeven van jullie horen het wel als er wat nieuws is, dus gelukkig worden we niet platgebeld en gesms't .
Wat jij zegt, vergeven doe ik t m nooit (en iedereen zegt dat dat 'moet' om verder te kunnen). Nou ik niet.. ik vertrouwde hem volledig en daar heeft hij gruwelijk misbruik van gemaakt. Maar hij is gelukkig onder de zoden en sindsdien heb ik t ook een plekje kunnen geven.
Jeetje niets veranders ..En buiten dat soort tampon kunnen ze niets anders doen??? Wat een Klotengevoel moest jij buiten gegaan zijn...ik had vorige week toch zo een gevoel toen ik de 3 cm niet haalde.. Ik duim voor je mee dat die tampon nu ééns effect gaat hebben..en je zeker deze week je baby in de handen mag hebben..heeft voor jou ook lang genoeg geduurd, en achtereen heb jij heel setje van die tampons gehad, pffff Ik ben ook benieuwd wat sewens hier vk gaat zeggen . Heb al hoofd dat die zegt , nou niets hoor meid ga lekker terug naar huis en wacht maar af(tuurlijk is toch zo zalig vergaan van de pijn, niet eten , niet slapen, voorweeen...hoor je mij klagen brrrrrrr:x) Is een mannelijke gynecoloog mss minder gevoel voor zoiets. Tot strakjes en dat die tampon maar ééns begind te werken Wil u babyke wel zien hé
Patroes, ik denk dat het onzin is dat je iemand moet kunnen vergeven om verder te kunnen, hoe kun je iemand nou zoiets vergeven??? Ik kan dat echt niet, je beschadigt iemand voor 't leven met zoiets! Ik heb dus ook totaal geen sympathie voor iemand die zoiets doet, en van mij mogen ze bij zo iemand z'n geval letterlijk afhakken! Klinkt misschien wel heel cru maar zo denk ik er over. Gelukkig heb je 't een plaatsje kunnen geven. @Weegschaaltje : ja ik baalde als een stekker zeg dat ik niet meer cm's had, ik weet precies hoe je je voelt hoor. Ik heb nu genoeg tampons gehad idd. Weet ook niet wat ze morgen gaan doen als die vandaag niets uithaalt... Buiten tampon en ballonkatheter doen ze niets, pas bij 3 cm gaan ze andere dingen doen, vliezen breken, infuus. Hoop zo voor jou dat je toch eindelijk 3cm hebt en ze verder wat gaan doen. Dit is echt afschuwelijk je hebt zoveel pijn enzo, snap echt niet dat ze je zo lang laten lopen . Ik hoop ook snel onze baby nou eindelijk eens te zien, ruiken, vasthouden enzo! Ben zo nieuwsgierig naar wat het is, meisje / jongen... en hoe klein het is en wat het weegt... Denk trouwens niet dat die tampon wat gaat doen vandaag, vorige week dinsdag kreeg ik ong. een uur na inbrengen reactie met krampen, en nu nog helemaal niets...
Nou meid...We zijn even ver ...en we maken precies zelfde mee hopen op 3cm, en eindelijk na al die ellende onze baby te zien.. Ik hoop echt voor jou dat morgen ze verder stappen zetten , welke ook mag zijn, als ze maar voor ontsluiting zorgen...zo is het niet fijn meer , om te leven naar het einde van je zwangerschap..je hoop wordt zomaar op de een of andere manier weer weg genomen, en je staat met voetjes op de grond, we hebben al mama's voorbij zien komen , waarvan we dachten wij gaan ze voor zijn(we gunnen hun dat he,maar toch dat gaat recht door je hart) nu zitten we hier te wachtn, onze datul komt dichter en dichter en pfff we voelen zoveel maar precies niet het geen wat we moeten voelen...En je hier hoor ik nog even je moet geduld hebben,nou geduld heb ik 'gehad' maar het wordt op de proef gesteld...nou meid duimpjes staan hier omhoog voor jou, en hopelijk haal ik sewens die 3 cm..maar pfff zal ook weer niet zijn liefst
Hallo lieve mama's in spe (of misschien zijn er al een paar in november bevallen!?) Hier een december 2009 mama! Ik wil jullie heel veel succes en plezier wensen deze maand! Vorig jaar was er ook sneeuw en was het superglad, maar zo speciaal! Lekker warm binnen cocoonen en af en toe een heerlijke frisse neus buiten halen! GENIET! liefs doortje