December 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door weegschaaltje, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

zo, ik breek even in, want ben officieel 'n januari mama, maar wil toch Rammel even 'n dikke knuf komen geven.
    Ik herken 't helemaal hoor.. Niks van andere mensen aantrekken.. Ik loop nog dik 2 weken achter je en ik ben ook al op. En ben normaal ook helemaal geen klaag en weet ook wel dat andere mensen 't zwaarder hebben, maar wij moeten hier nu door hè.. en 't is niet meer fijn..
    dus: dikke knuf en ik hoop dat alles snel in gang schiet en dat je je snel terug beter voelt en wat mobieler wordt.

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ RAMMEL
    lekker klagen als jij daar zin in heb
    het is ook niet nix.. !!
    iedereen die klaagd hier weleens
    dus jij mag het ook !!

meid een super dikke knuffel voor jou !

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ hier
    morgen weer naar de vk ..
    wat gaan de dagen snel maar toch ook langszaam..
    ik moet officieel nog 4 dagen
    volgens de vk 3
    maar ben het ook erg zat hooor
    de buik zit in de weg
    normaal slapen doe ik haast niet..
    ik heb 2 nachten wakken gelegn
    nu eindelijk weer een nachtje wat rustiger gehad
    en me slaap een beetje ingehaald. !

maar van mij mag ze nu wel komen !

4. @rammel eerst een dikke knuff en trek je niks van andere aan
    je bent het gewoon zat en dan nog al die andere dingen erbij waar je niet op zit te wachten grrr
    rustig aan en gooi het er hier lekker uit!!!!

@tess en guusje spannend!!!!

hier alles goed, een goede nacht en nu even eten

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Snif... Meiden dank je wel voor het begrip en al die lieve woorden en knuffels! Wat fijn dat jullie me begrijpen en me niet veroordelen. Echt lief! :)

@ Geboortekaartje via internet: Dat gaat helaas niet, want we hebben een heel apart soort papier. Enveloppen zijn daarop aangepast en ook al geschreven + postzegels erop! Bovendien is het een helemaal zelf ontworpen kaartje dat nogal precies komt zeg maar :)

6. @rammel
    kun je niet mailen met een drukker en je verhaal vertellen?
    misschien komen ze wel langs er zal toch wel iemand zijn die jullie kan helpen

xxxxxxxxxxxx

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0

Vreselijk he, die zenuwen en dat wachten...! Wij gaan ook zo ff de stad in voor wat afleiding...we gaan zo lekker ff lunchen, voor de laatste x met zijn 2tjes... En ff van die reisschampootjes etc. halen, dan hoef ik geen hele flessen mee te zeulen..!

Verder ook maar ff kijken wat ik nog allemaal mee moet nemen, ik heb het nu al ongeveer 10x gecontroleerd maar ik blijf bezig!! ;)

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb MS (multiple Sclerose) en ik heb aan het begin van mijn zwangerschap een gesprek gehad met mijn neuroloog. Die zei dat ik goed uitgerust de bevalliing tegemoed moest gaan om kans op uitval te verkleinen. Als dit wel gebeurd moet ik gelijk na de bevalling weer aan de medicatie en dan kan ik geen borstvoeding geven, en zelfs misschien niet eens lopen...en daar moet ik niet aan denken!! Ik slaap nu al een paar maanden niet meer door pijn in bekken/heupen. Ik slaap ongeveer 3 uurtjes per nacht, en dan niet eens achter elkaar. Ik ben dus bekaf en heb met de arts overlegd dat ik word ingeleid, om de kans op terugval na bevalling te verminderen...

Dus vandaar!

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik ben vrijdag al even snel naar een drukker geweest, maar de proefdruk die ik daar kreeg was alles behalve naar onze wens. Bovendien werd ik gebracht door iemand die haast had, dus had niet veel tijd om te overleggen. ;)
    Mijn vriend hoopt vanmiddag eerder naar huis te kunnen komen van zijn werk en dan wil hij nog even een paar drukkerijen af. Gelukkig zitten er hier genoeg. Nou maar hopen dat ze ergens dezelfde kwaliteit hebben als bij de vorige (en dezelfde prijs! ;)). Echt shit dat we daar nu nog achteraan moeten joh!

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Lijkt me zooooo raar dit! :D

11. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @ Patroes; zo dat is een lekker nachtje! -met 2 baby'tjes!-
    @ Supernurse; ik ken het gevoel dat je zo welkom bent;) Met nummer 1 was m'n suikerspiegel niet goed. Toen ik belde dat ik 3 keer was flauwgevallen kon ze wel een afspraak voor me maken voor over 3 dagen;) En ik word ingeleid o,dat ik vanaf 20 weken al bijna niet meer kan lopen van de pijn in m'n heup. M'n heup is waarschijnlijk gewoon letterlijk kapot. Ze verwachten een herstel na de bevalling van 6 maanden. Dus vandaar dat ze me niet met een voldragen kindje rond willen laten lopen. Het is uiteindelijk al gerekd van net 36 weken naar ruim 38 weken!
    @ Rammel; ZEUR VERDER JIJ! Doe ik hier ook. Je moet het toch kwijt meid! Het lijkt me vreselijk om nu al deze dingen nog te moeten regelen! Heb je inmiddels al een drukker? Ik heb voor de 2de keer mijn kaartjes besteld op La Carte Internet - De grootste aanbieder van geboortekaartjes, trouwkaarten & kerstkaarten . Was bij de eerste zo tevreden, heb niet eens verder gezocht! Misschien dat hun je kunnen helpen, ookal is het maar met een goed idee?!
    @ Guusje; Ik word ook helemaal gek, ik doe iedere dag wel weer een extra t-shirt/onderbroek/rompertje in m'n tas. Volgens mij lachen ze zich helemaal suf als ze zien hoeveel er uit die tas gaat komen! En wij zijn van het weekend lekker met z'n 2tjes uit eten geweest! En vannacht dan onze laatste nacht saampjes hihi=D

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oeeh spannend! Morgen inleiden dus?! Heel veel succes gewenst! En ik vond t ook vreemd hoor, dat je weet wanneer je ukkies komen..

Hier.. Carmen heeft nu last van krampjes, ik wilde net een tukkie gaan doen maar helaas.. misschien straks nog even voor mn peuterboefie terug komt.

13. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @ Patroes; Jaaa, ik ben eigenlijk bang dat ze morgen ochetnd zeggen dat er geen plek is hihi! Zijn Carmen en Devin veel dezelfde tijden wakker? Om gaat het om en om? Jij zal helemaal je rust wel missen! (Hou ook m'n hart vast voor youngmom met 2 tweelingen!!)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Soms, maar echt niet altijd.. maar dat komt vanzelf (hoop ik haha).. Wat vinden jullie van mn nieuwe banner?? ;)

15. @patroes mooie bannenr;)

zo 250 foto's uitgezocht nu nog inplakken

xxxxxxxxxx

16. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
  17. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Hoi hoi !!

morgen twee babytjes waarschijnlijk leuk leuk
    Wel een leuke datum zeg 14-12-10

Ik kom net terug van het zkhuis. Echo gehad en onderzoek. Kleine lag inwendig inderdaad erg hoog. Ze kwam er net aan. Ik had geen ontsluiting. Ze maakte zich nog geen zorgen over het hoog liggen. Donderdag gewoon controle VK en eventueel daarna weer terug naar het ZK als hij zo hoog bleef liggen. Ze zag geen baringsbeperkingen in ieder geval. Geschat geboortegewicht was 3500 gram. Nu was het 3100 gram.

Er was een meid die ingeleid moest worden deze week maar er was geen plaats dus er was allemaal heisa poepoe ook zoiets zeg!

Groetjes en veel succes morgen dames

18. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @tess en guusje: heftig hoor als je zo''n zware zwangerschap hebt. Fijn dat jullie dan eerder ingeleid worden. Heel veel succes voor morgen gewenst, hoop dat er gelijk plek is en dat het wat vlot verloopt allemaal.

@rammel: altijd lastig als je een zelfontworpen kaartje hebt. Moet dan ook wel helemaal naar je zin zijn natuurlijk. Hopelijk vinden jullie nog een drukker die het helemaal naar jullie zin kan maken.

veel liefs Suzanne

19. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Vandaag een fysiek zware dag. Heb enorm veel buik-, rug- en bandenpijn en ik zit of lig op geen enkele manier goed precies.

@weegschaaltje: Oh nee, ik zou denk ik ook wel gefrustreerd raken in jou plaats. Als je dan alles goed uitlegt hoe het moet en dan doen ze toch hun zin :x Geniet jij nu maar lekker van je ventje nu hij bij jou is.

@rammel: Natuurlijk heb je er soms eens genoeg van. Iedere zwangerschap is anders en je ervaard het ook anders dan anderen. Wat jij meemaakt is ook niet niets hé meid! Want ook de dingen die niets met de zwangerschap te maken hebben kunnen een serieuse inpakt hebben op je gemoed. *knuffel*

@tesnl: Ik ben ook wel benieuwd hoor. Maar de jongens slapen 's nachts goed en gaan overdag naar school dus dat zal wel schelen in de drukte. Hoe omgaan met een tweeling weten wij ook al. Maar het zal afwachten zijn of deze tweeling ook weer zo gemakkelijk zal zijn als de jongens. En hoe de jongens zullen reageren.

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Is het ook!!

Deel Deze Pagina