Lovepeet gefeliciteerd met je 40 week nog 2 week dan is het er sowieso @ mystik. heb je al uitslagen?
hahahah ja dat is waar dan is het er soweiso maar als ik daar aan denkpfoee nog 2 weken haha ag we zien wel wanneer ze komt als ze maar gezond is !!!
Hey ladies! Ik ben dinsdag bevallen van ons meisje; Joa Dominica!! Ze is zooooo mooi! Foto volgt nog! Tijdens de bevalling is mijn telefoon kapot gevallen dus kon niks updaten. Zit nu voor het eerst achter de de pc. Bevalling was heftig, binnen een uur van 1 naar 10 cm ontsluiting en 4 persweeen in 13 minuten tijd was ze er..! Maar daarvoor wel de hele dag weeen gehad en bleef maar op 1 cm hangen, heel frusterend! Maar goed ben t alweer vergeten! Ga nu weer snel naar mijn meisje toe, rest van jullie verhalen lees ik later! Voor de gene die ook bevallen zijn; gefeliciteerd!! En voor de rest; zet hem op!! Jullie kunnen het!! XX Guusje
Guusje gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling aan het einde zeg! ga lekker van je dochter genieten! liefs Megan
Jaaaaaaaaah Guusje meid van harte met de geboorte van je dochtertje JOA DOMINICA, mijn god wat een snelle bevalling!! Poeh, had je veel naweeën? enneh fotooooooo Hier zijn ze al weer flink gegroeid dus hoef ze nu niet wakker te maken iedere 3 uur maar mag ze evt een aantal x 4 uur laten liggen.
Oooooooooooooh Guusje eindelijk! hihi Gefeliciteerd! Mooie naam! Nog steeds geen dubbele met een a op t eind hihi Hopelijk kan je nu lekker genieten! Knuf
hey Guusje van harte gefeliciteerd, mooie naam hoor. En wat een bevalling zo te lezen. Nu maar fijn genieten. Hier regent het al de hele dag (woon in het noorden) om triest van te worden. Ga nog maar ff wat opruimen in huis en dan weer even liggen. Blijf maar last houden van mijn rug, zijn er meer die dit hebben en misschien een tip????? groetjes Suzanne
Jeeej! Gefeliciteerd Guusje! Ik heb sinds vanochtend al lichte stuwing, en baby zit nu al 80 gram boven d'r geboortegewicht!! Ik heb weer slagroom! Ze ligt nu heerlijk te slapen en komt zelf om de 3 uur! Man-lief is al thuis Dus ik ga zo even liggen!
@tess wow boven haar geboortegewicht is snel, super!!! regen: hier sinds een uurtje of 12 bah xxxxxxxxxxxx
Hey supernurse waar woon je? Hier ook al de hele dag regen, nu sneeuw trouwens! Helaas.... Maarre rugpijn...warme kruik? warm bad? verder geen idee
@guusje27: Proficiat met de geboorte van je kleine prinsesje JOA DOMINICA! Ze heeft ook echt een prinsessennaam! Geniet er nu maar van
@jip27 ik woon in friesland. Hier nu ook sneeuw, blijft niet liggen daar is het te warm voor. Al met al wel erg vies. Een warme douche neem ik 's avonds en dat helpt even tegen de pijn, helaas is deze dan na een half uur al weer terug. Verder helaas geen bad hier. Heb net even gelegen (op mijn zij, rug gaat niet ivm pijn) en tis nu even ietsje beter. Maar weet dat het zo weer terug komt. groetjes Suzanne
Bedankt allemaal voor de reacties!! Tess, fijn dat je wondertje het zo goed doet! Mijn meisje doet het ook heel goed, ze drinkt heel goed en vandaag voor het eerst gewogen, ze weegt ietsjes meer dan 2 dagen geleden dus hartstikke goed! Hier een foto van haar...;