Bedankt voor de oppepper! Mij lijkt het me ook heeeerlijk om straks vanuit bed met de kleine in mijn armen naar de dwarrelende sneeuwvlokjes te kijken... Hmmmm
Ben terug van de gynecoloog. Kleintje woog 3kg300 gram. Alles was met kleintje goed, maar ik heb vocht in mijn boven benen (vandaar dus die beenpijnen ) En ik had 2 cm :x Maar ..............................Hij gaat vrijdag toch inleiden , 8 uur gaan ze water breken, en anders infuus,maar zekers zou ik vrijdag bevallen zijn. Nou ben super blij...eindelijk en dagje voor ik 40 weken ben ik vroeg van je zou pas inleiden als ik 3 cm heb..maar blijkbaar was het vruchtwater al niet zo goed meer en ik hield vocht op waardoor ik amper kan stappen en volgende week is hij verlof en dan zou ik pas binnen 2 weken ingeleid worden...nou ben ik blij dat ik vandaag toch maar geweest ben... Nu ik verklap niets aan de kindjes heb gezegt dat ik vrijdag morgen fabriek van de sint moet om te kijken of hij de juiste pakjes al heeft
Verveeeel dag! Ik ga wel gewoon voor iedereen duimen Net heel stoer gedoucht! (2 kachels en dan nog maar 8 graden) Gelukkig komt het zonnetje, dan word het weer lekker warm Nou ik ga weer verder vervelen met die kleine snotneus
@ Weegschaaltje; Jeeeeeeeej En wat als ik vrijdag nou ook moet hihi, hebben we nieuwe buddy's nodig Zou wel grappig zijn Ben blij voor je meid!
Wowwwwwwww wat een goed nieuws Weegschaaltje, EINDELIJK! Goh die pannenkoek met spek was heerlijk.. hihi En Rammel, nee pakketje nog niet binnen. Zag dat ie nu bij t sorteercentrum was, duurt echt eeuwen zeg. Mn man zijn pakketje is al wel binnen grr.
haha,mss kunnen we elkaar op de hoogte houden als we samen in de weeenface zitten Hey, net wee weg oh hier komt er een wanneer weet jij of je vrijdag moet bevallen??
Ik hoop ergens dat er toch voor vrijdag nog iemand bevalt shadow Een zekerheid de dec boy komt vrijdag Denk morgen nog maar eens koffer na kijken.. Ergens vind ik het spannend , anderzijds wat staat mij te wachten, Bij de jongste was het ook ingeleid en is het heel vlot gegaan, maar zal het nu ook zo gaan??? Ik vraag alvast smorgens internet , anders kan ik weekend niets posten hier Ga de kids eens verjaardag feestje brengen se tot laters!!!
OOoooh weegschaaltje! Wat fijn voor je dat je eindelijk zicht hebt op het einde!!! Nu Shadow inderdaad ook nog even en dan mag de rest! Hahaha! Hier zijn de buikpijnen weer terug sinds een klein half uurtje. Moet ze nu zelfs een beetje wegpuffen, dus ik weet het niet hoor... Maar ze zijn niet regelmatig, dus ik waggel maar een beetje door het huis en wacht rustig af wat er gaat gebeuren...
Ik wil je niet ehhh tegenspreken maar met inleiden hóeft de kleine niet dezelfde dag geboren te worden toch? heb ik van horen zeggen?
Hey Dames, Zelf ben ik een December 2009 mama. Maar wilde jullie hier allemaal heel veel sucses wensen met de laatste loodjes. Mijn zoontje word alweer bijna 1. Meiden geniet er lekker van!
Ja ,Maar als ik s'avonds nog niet bevallen ben doen ze keizersnede omdat vruchtwater niet zo echt van top kwaliteit meer was. Al hoop ik dat ik geen keizersnede moet krijgen, en het gewoon door mag zetten...
Wat fijn dat je ons even komt opfeuren Voor jou is natuurlijk ook raar idee, want jaartje terug zat jij zelfde schuitje als ons
Maar weegschaaltje, ze gaan dan toch ook de vliezen breken, of las ik dat verkeerd? Dan zou je dus sowieso binnen 24 uur je kindje in je armen hebben. Wat een heerlijk vooruitzicht!