Net even terug van zh van mijn vader. Een heel zwaar onsteking van het evenwichtsorgaan. En vorig jaar heeft die klein atakje gehad, en vandaag uit de scanner is gebleken dat zijn ene helft van zijn hoofd(hersenen ) afgestroven is. Ziet er allemaal niet zo goed uit en lijkt erop dat hij kerstmis niet thuis is. Verder onderzoeken moet nog uitwijzen wat er nog verder aan de hand is.Hij krijgt andere medicatie maar die wil niet helpen, En een bepaalde scan mag hij niet doen omdat hij nog niet stabiel is. Wat een gedoe pfff ... Van mij mag al de ellende met zh stoppen is echt wel genoeg geweest..Maar ergens zijn we bang omdat mijn grootmoeder ook zo is binnen gebracht en zei is 13 juni overleden. Dokters kunnen ons ook niets duidelijk zeggen.Komt het goed, Als we vragen moeten we ons zorgen maken hun antwoord. mevr daar kan ik geen concreet antw op geven ziet er niet zo bestig uit. Daar sta je dan ene moment happy baby erbij andere moment krijg je zoiets te verwerken en dan met de feestdagen in zicht . Hopelijk heeft het nieuwe jaar veel goeds in petto. liefst
helaas pindakaas ben ik er nog en nogsteeds thuis vk is geweest het wsa geen vruchtwater maar ze heeft wel gevoeld en ik heb wel 2 cm ontsluiting.. dus nu afwachten ze heeft het wel een beetje gemasseerd beneden
Gefeliciteerd Guusje!!! Lovepeet, spannend meiske! Mystic ook gefeliciteerd!!! Wat een beebs allemaal ineens °, heerlijk. Hier alles rustig, crematie oma gemist, omdat we na een uur rijden (we moesten van roosendaal naar roermond) bij bavel omgedraaid zijn vanwege noodweer en achterlijke bestuurders. T was niet te doen en met een hoogzwangere al helemaal niet....wel ff balen. Gister VK geweest, alles weer ok....het blijft wachten... Ik ben altijd erg nuchter, maar ik vind t nu ook wel spannend worden en wordt ongeduldig..... xxxxxxxxxxxxxxxx
Carmen en Devin gaan vanavond voor het eerst boven in het ledikantje slapen. Ieder aan 1 kant. Ben benieuwd..
@weegschaaltje: Veel sterkte meid! Ik hoop dat alles goed komt voor je. En dat je toch nog goeie feestdagen zult hebben.
jeetje wat een heftige verhaal zeg van je vader. Duim voor je dat het toch goed komt en dat jullie in elk geval snel duidelijkheid krijgen. Lovepeet: toch al 2 cm ontsluiting, beter dan niets moet je maar denken, hopelijk zet het dan toch door vannacht.
wauw wat een babynieuws allemaal....! Super proficiat allemaal! Wat vervelend van je vader heftig zeg meis! @ hier: alles rustig. weer door de controle gekomen. Nieuwe controle en alvast 40 + afspraak in het ziekenhuis want het is een drukke bedoening hier in het ziekenhuis..... haha Kleine ligt nog steeds super hoor inwendig kwam de GYN er net aan, geen ontsluiting.
Gister 2 uur alleen maar lopen janken om alles Alles doet opeens weer pijn en ik ben gewoon té moe denk ik.. Vandaag moet ik verplicht gaan slapen.. Maar goed, dat zeg ik al 3 dagen.. Baby doet het nog steeds super.. Alleen met die stuwing kan ze zo lastig m'n tepels te pakken krijgen.. En met 2 borsten die gelijk leeg lopen is het erg lastig.. Handdoek aan de ene kant, kind proberen aan te leggen aan de andere kant, neemt ze eindelijk een grote hap, is m'n hele borst zeiknat van de melk dus glijt ze zo weer van m'n tepel af En dan gister avond opeens om het uur.. Terwijl ik zo had gehoopt dat ze weer om 10 uur d'r laatste voeding zou krijgen.. Maar goed, dat werd uiteindelijk dus 2 uur. En om 5 uur was ik zelf klaar wakker.. Misselijk, dus snel wat gegeten en ff m'n boobies een beetje geleegd. Daarna werd Baby ook wakker en ze heeft vervolgens ruim 30 minuten gedronken! Oudste werd om 7 uur wakker. En het enige wat ze wil kroelen met "meii sus!" hihi
@Damiana: Proficiat met de geboorte van je zoon CRISTIANO! @mystik: Proficiat met de geboorte van je zoon ALLISTER! Heel veel geluk!!! @ Weegschaaltje; veel sterkte! @ Patrouschka, hoe is het gegaan met Carmen en Devin in hun eigen bedje? @ Hier: vannacht sliep Fiona van 23.30uur tot 6uur! Ik hoop dat ze dit vol blijft houden. Mijn holtes gaan iets beter nu met die kuur, maar fijn is anders. IK ben echt heel chagarijnig van vermoeidheid. Vooral 's avonds, beetje bijslapen vandaag. Succes allen! Liefs Selma
goedemorgen allemaal ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Lovepeet zijn er bij jou al vorderingen?? Hier weer slecht geslapen, gaat mij wel een beetje opbreken moet ik zeggen. Kan om alles wel janken en doe dit ook erg snel. Erg vervelend voor partner, doet zo goed zijn best. Heb al dagen ontzettende pijn in mijn onderrug (soms ook bovenin) waardoor ik haast niets meer kan. Op de bank zitten lukt niet meer, enigste wat helpt is op mijn zij liggen. Erg frustrerend als je gevoel nog van alles wil doen. Maar ja moet mij er maar bij neerleggen ben ik bang. groetjes Suzanne
Wat een mooie foto's van al die kleine dames en heren zeg! Wauw, ongeloofelijk dat ze pas net op deze wereld zijn... @ Damiana en Mystik, gefeliciteerd met jullie zoontjes Cristiano en Allister! @ Lovepeet: spannend, 2 cm is in elk geval al een teken dat er wat gaat gebeuren, toch?!? Nog meer ontwikkelingen? @ Weegschaaltje: bah, vervelend van je vader. Helemaal zo rond de kerst. In elk geval is je vader in goede handen dan . @ Supernurse: oeh, dat janken ken ik . Ben geloof ik ook niet de gezelligste de laatste dagen. Tsja, de laatste loodje zullen we maar zeggen. @hier: NOG HELEMAAL NIETS! maandag afspraak bij de vk en dinsdag in het zh. Iedere nacht wel wat voorweeen, maar echt niets wat doorzet. Ben er wel een beetje klaar mee moet ik zeggen. Maar ja, wat doe je eraan???
dames ik lees nog altijd trouwens mee en ook in spanning maar eindelijk eindelijk kan ik nieuws brengen! We zijn in schok want werd 7 dec ongi maar de testen liegen er niet om!!!
Damiana, gefeliciteerd met je zoontje Cristiano Mystik, gefeliciteerd met je zoontje Allister, mooie naam zeg, spreek je de A uit als een A of een E? Pfff, hier ingesneeuwd sinds gister.. bij mijn moeder welteverstaan.. kunnen/durven echt niet naar huis te rijden! en mannetje gaat maar met de trein naar z'n werk (hij heeft nachtdiensten.. wel pittig trouwens.. de nachten alleen met die kleine)
helaas hier nog hoogzwanger !!! net nog naar de supermarkt gewandeld.. kregen een 7up douchehaha er was een fles gesprongen die in het vak stond van mij mag het opschieten ben er klaar mee
Kan ik me goed voorstellen lovepeet! Ik ben t eigenlijk ook wel zat aan t worden. Voel me raar, rot en voel vanalles....maar dat voel ik al meer dan een week dus is nix bijzonders. Heb ook weer veel last van aambeien (bloos) was er heerlijk al een aantal weken vanaf, wordt er nu weer kriegel van. Ben zwaar sjaggie, kan geen houding vinden en......nou....ik ben een positief en nuchter mens normaal gesproken, maar nu effe niet!!!! xxxxxxxxx
Hai ladies, Nog geen babynieuws verder he...spannend hoor! Kom op dames, misschien worden het echt kerstkindjes...leuk! Hier gaat alles goed, Joa is al 100 gr aangekomen dus dat is hartstikke goed! Ze drinkt dan ook heel goed. Wel heb ik heel erg last van mijn borsten zeg! Stuwing!! pfff, en bloedende tepels..auw... maar goed, sinds gisteren tepelhoedjes en dat gaat een stuk beter. Vandaag voor het eerst thuis in bad geweest, wat was dat leuk zeg, wat genoot ze er van! Hier nog een fotootje van mijn heerlijke schat! Kan ik niet laten he...