Inderdaad daarom kom ik even neuzen bij jullie. Het is allemaal zo snel gegaan. Echt genieten hoor allemaal, voordat je het weet zijn ze alweer 1 jaar. En het is allemaal zo geweldig. Laat jezelf strakjes maar lekker verwennen door iedereen.
Ja om 8 uur s'morgens breken se mijn vliezen. Dan bekijken se of het na paar uur effect heeft of niet. Indien niet dan gaan ze pilletje plaatsen of infuus. Maar zou het zowieso vrijdag in armen hebben..ergens zo naar gehoopt , en ergens denk je nu van ok vrijdag zie ik hem eindelijk na 40 weken eindelijk!!! Hij lag nu met neusje naar linkerkant, nou wist ik niet maar vertelde vk mij hehé.maar door de weeen zal zijn hoofdje recht komen te liggen .. vind het idd echt geweldig dat ik nu weet ok vrijdag is die er...de elende van zorgen en pijn van en zwangerschap zijn ten einde nu ga zeker koffer dalfalgan insteken, want weet nog goed die naweeen bij de jongste man wat een hel...
@weegschaaltje : Ik weet echt niet of ze wat kunnen doen om voor ontsluiting te zorgen . Tuurlijk gunnen we het de andere mama's maar wij willen ook zo graag he... Idd geduld hebben we genoeg gehad denk ik zo. De hoop op deze week te bevallen is er nog wel maar met ieder uur dat er niks gebeurt vandaag zie ik het alweer hangen.. En wat geweldig dat ze je vrijdag in gaan leiden en je al snel je baby in je armen gaat hebben, eindelijk eindelijk is 't einde in zicht meis! Heerlijk nieuws eindelijk, wordt het niet eens tijd? Ben zo blij voor je dat je vrijdag je beebje bij je hebt! Super! Dikke knuffel!! @Doortje79 : dank je wel, da's lief! En er zijn er idd al een paar tussendoor geschoten en november mama's geworden . @mamavanjordy : ook jij dank je! @Rammel : flauw hoor . Hmmm weet je zeker dat je geen weeën hebt? @Tess : is er niets te doen aan isolatie in je huis? Dit is toch geen doen zo!! Je betaalt je scheel aan stookkosten maar 't levert niks op.. Ik zou toch eens kijken of er niet wat aan te doen valt? @Patroes : pannenkoek met spek???? Ik wil d'r ook 1!!!! Die zijn echt lekker yum yummmm.... of met stroop... zucht... lig ik hier weer van 't heerlijke (ahem ) ziekenhuiseten te genieten . @Sanka : dank je wel!! Wat leuk zeg al die dec.2009 mama's die ons geluk komen wensen . @hier : zucht... geduld... grrrrrrrrrr......
Ja, nu echt eerst Shadow en Weegschaaltje. Dan komen wij wel een keer. Jullie hebben nu lang genoeg gewacht en ellende gehad. En ik denk dat ik voorweeën heb, want ze doen echt wel zeer, maar er zit totaal geen ritme in. Heb nu alweer een uur niks... Ben benieuwd wat de vk morgen zegt. Ik hoop dat ze ook even wil controleren of er al iets aan de gang is daaronder
Sja had ik ook aan de gynae gevraagd.. je weet mn motto.. niks is niks, maar alles hoeft ook niks te betekenen.. Klinkt raar haha. Sorry Shadow, maak ik je lekker.. dacht er even niet bij na..
Ben sinds een paar weken zooooo verslaafd aan nesquick hihi. Drink zeker een anderhalve liter weg op een dag *schaam*.. Ach beter als roken oid toch? (probeer t goed te praten)
hey dames, Zooo he, ben ff een daggie niet online en jullie hebben flink door gelult! haha... Gaat alles goed hier? Weegschaaltje; spannend hoor! Wel lekker toch, kan je je nu ergens aan vast houden. Shadow; nou, schiet niet echt op he bij jou..! Beebs heeft het veel te lekker warm daar binnen en wil niet de kou in! (denk ik..) Hopen maar dat het snel komt voor je.. Rammel; spannend meis, het zou zo maar kunnen gebeuren! Zou wel jaloers zijn dan hoor!! Ik wil ook, ben het zoo zat, heb nu niet alleen s'nachts last van mijn heupen maar is nu ook overdag, bij alles wat ik doe doet het pijn... En dan over het slapen maar te zwijgen... Ik heb vanmiddag lekker stevige winterboots gekocht, ik ben gister namelijk bijna onderuit gegaan en ik schrok me wezenloos! Vanaf nu sta ik weer stevig in mijn schoenen...
Shadow, kunnen ze niet beginnen aan een infuus? ik weet niet of het kan hoor.. ik had al 3 cm natuurlijk.. maargoed die weeenopwekkers zorgen toch voor ontsluiting? nou ik hoop iig dat er snel wat vorderingen zijn zodat ook jullie, jullie kleintje in jullie armen kunnen sluiten! Verplicht fotootje.. ik zal eens kijken of ik een leuke heb! (al zijn ze natuurlijk allemaal leuk hihihihi)
Wat een leuke foto wat een scheetje Alles was goed bij de VK Bloeddruk was 134 / 73 Buikje was mooi gegroeid en op schema Hartje klonk mooi Allemaal toppie.... Toen we de volgende afspraak gingen plannen vroeg ze 'maandag of donderdag' dus ik dacht maandag maar ik weet dat het mijn vriend nooit zo goed uitkomt dus dat het donderdag word haha! Nou ja maandag is ook wel erg snel maar ik heb het altijd het liefst zo snel mogelijk. Herkennen jullie dat Spannend hier....beginnen nu echt de babyfotootjes binnen te stromen. Ik kom net binnen van kraamvisite wat een schatje. Een andere vriendin van me gister avond bevallen was een kleine turbobevalling van 8 tot 11 *OMG* Nu begint het echte aftellen !!
Hey ennuh... 1978 leef jij ook nog daar in het verre India?? Hoe is het daar! Ook weer tijd voor een update!!
Hoii allemaal! Ik kom even inbreken. Ik weet nog dat er vorig jaar een december 2008-mama ons kwam vertellen om te genieten en dat het allemaal zooo ontzettend snel gaat, toen dacht ik 'het zal wel, ik moet zelfs nog bevallen' haha, maar ze had gelijk! Geniet ervan deze maand, bevallen en voor zo'n klein humpie zorgen is zo bijzonder!
Nou een echt top model seg!!!! Ligt echt lekker zo hé..wat verlang ik er naar om vrijdag ook mijn ventje te zien liefst