December 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door weegschaaltje, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

breekt in: mijn god! gefeliciteerd! heb dr kippevel van!

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wauw youngmom, met recht een wonder! Gefeliciteerd!

3. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    wow youngmom! van harte gefeliciteerd met jullie zoons en dochter broertjes en zusje!
    wat een verhaal zeg!
    en super dat je niet extreem te vroeg ben bevallen!
    lekker genieten van al je wonders meid!

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Jeetje yougmom wat een verhaal meis

maar onwijs gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes!! Wat een schrik moet dat geweest zijn!
    Ik wens jullie ontzettend veel geluk en liefde met elkaar!

Knuf

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Enne dames thanx voor jullie felicitaties!

Yara is een plaatje en onwijs lief! Wij genieten volop!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zij is idd een prachtig meiske!!

7. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    mijn god, mijn god, ik kwam hierheen gesneld toen ik hoorde dat er een beeb over het hoofd gezien was pffffffffffff wat een verhaal , maar toch.... 3 mooie beebs wat geweldig!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD MEID MET 2 ZONEN EEN DOCHTER!!

word een drukke boel straks!!

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Dank je wel lieverd!

Ik ga zo ff de babysite updaten dus dan kan je nog meer meegenieten;)

9. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Wow gefeliciteerd mt je drieling. Wel izar at het in deze periode nog over het hoofd gezien kan worden. Geniet er van al zou het zwaar zijn, hoop wel dat je hulp kijgt.

10. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    Ik heb nog niets teruggelezen en kom daar ook even niet aan toe nu.

Maar wil jullie heel graag vertellen dat wij vrijdagavond (oudjaarsavond) hele trotse ouders geworden zijn van een zoon met de naam Hielke. Alles gaat goed. Borstvoeding komt langzaam op gang. En hij doet het verder prima.

veel liefs Suzanne

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh foutje
    zie net dat ik het al wel even snel gepost had dat wij een zoon gekregen hebben. Dus beetje dubbel, heb je met al die hormonen en veranderingen in je leven. hahah
    Bij deze ook nog even de allerbeste wensen voor iedereen gewenst in 2011 en voor degene die nog niet bevallen zijn, heel veel succes en geniet er van

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi allemaal!!
    Op 01/01/2011 om 00.03 is onze prachtige dochter Meike geboren. Bijna 9 pond en 54 cm..... Bevallingsverhaal volgt nog ;)
    xxx

13. @brabantse GEFELICITEERD en een super mooie naam!!!!Nu lekker genieten!!!!

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dat heb je goed gedaan happy new year @@!!!!!!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    *breekt in*

Goh, iemand natuurlijk zwanger van de tweede (!) eeneiïge tweeling en een tweeling werd een drieling en dat is ondanks zo lang in het ziekenhuis gelegen te hebben niet opgemerkt en dat terwijl de baby's voor een tweeling al belachelijk groot zouden zijn. Er zat voor 8 kilo baby in haar buik!!! En het haalt niet eens het nieuws...
    Jaja... tuurlijk ;)

*breekt uit*

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Brabantse van harte gefeliciteerd met MEIKE, nu eindelijk genieten! En zo het nieuwe jaar ingaan, mooi hoor!

Hier zijn Carmen en Devin net gewogen.. Ze zijn dik een kilo aangekomen in een maand! Carmen nu 4020 en Devin 3920!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Saskia, ik wilde al niks zeggen hier over.. heb haar ook niet gecondoleerd en dit van de drieling was voor mij de druppel.. Meiden, ik denk dat we hier een FAKER hebben.. :( Ik heb al een week geleden gepost naar Lotte dat ik het niet vertrouwde nl.. het is allemaal te ver gezocht. Vinden jullie niet?

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Saskia & Patroes, ik had helaas het zelfde gevoel.. ik had dit gister al gelezen, maar op een of andere manier kon ik youngmom niet feliciteren.. ik wilde er even een dagje overheen laten gaan om te kijken of ik wellicht de enige was die zo dacht, maar blijkbaar dus niet..
    Sorry als het wel echt blijkt te zijn, maar ook ik vind het heel erg vreemd..

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Waaauwie Brabantse, wat een datum en tijd zeg! hebbie goed gedaan, vuurwerk zal er genoeg geweest zijn voor de geboorte van jullie waarschijnlijk prachtige dochter Meike!
    Van harte gefeliciteerd meis, en ga lekker genieten! 2011 is voor jullie fantastisch begonnen!

20. Ilonka

Ilonka Nieuw lid

3 jan 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo.. jullie kennen mij niet.. maar mijn naam is Ilonka, en ben de mama van Rowan (6) en jasmijn & Amber (6 maanden) ik ben een tweelingmama.. en .. dit kan niet.. sorry.. als je zwange rbent van een meerling krijg je iedere 2 weken echo.. GEDURENDE je HELE zwangerschap!!!!!!
    zolang een tweelingdragen is al een hele kunst..(ik ben bevallen, natuurlijk met 37+3 en dit is al uitzonderlijk) een drieling word gemiddeld met 29 weken geboren..

er klopt een hoop niet aan dit verhaal.. misschien ben ik te nuchter, maar er gebeuren te veel vreemde dingen achter elkaar.. NIKA vernoemd naar haar zusje etc.. erg mooi.. maar tis net alsof ik naar ATWT zit te kijken.. misschien word mij dit niet in dank afgenomen maar moest dit even kwijt.

Deel Deze Pagina