wow youngmom! van harte gefeliciteerd met jullie zoons en dochter broertjes en zusje! wat een verhaal zeg! en super dat je niet extreem te vroeg ben bevallen! lekker genieten van al je wonders meid!
Jeetje yougmom wat een verhaal meis maar onwijs gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes!! Wat een schrik moet dat geweest zijn! Ik wens jullie ontzettend veel geluk en liefde met elkaar! Knuf
mijn god, mijn god, ik kwam hierheen gesneld toen ik hoorde dat er een beeb over het hoofd gezien was pffffffffffff wat een verhaal , maar toch.... 3 mooie beebs wat geweldig!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD MEID MET 2 ZONEN EEN DOCHTER!! word een drukke boel straks!!
Wow gefeliciteerd mt je drieling. Wel izar at het in deze periode nog over het hoofd gezien kan worden. Geniet er van al zou het zwaar zijn, hoop wel dat je hulp kijgt.
hoi Ik heb nog niets teruggelezen en kom daar ook even niet aan toe nu. Maar wil jullie heel graag vertellen dat wij vrijdagavond (oudjaarsavond) hele trotse ouders geworden zijn van een zoon met de naam Hielke. Alles gaat goed. Borstvoeding komt langzaam op gang. En hij doet het verder prima. veel liefs Suzanne
oh foutje zie net dat ik het al wel even snel gepost had dat wij een zoon gekregen hebben. Dus beetje dubbel, heb je met al die hormonen en veranderingen in je leven. hahah Bij deze ook nog even de allerbeste wensen voor iedereen gewenst in 2011 en voor degene die nog niet bevallen zijn, heel veel succes en geniet er van
Hoi allemaal!! Op 01/01/2011 om 00.03 is onze prachtige dochter Meike geboren. Bijna 9 pond en 54 cm..... Bevallingsverhaal volgt nog xxx
*breekt in* Goh, iemand natuurlijk zwanger van de tweede (!) eeneiïge tweeling en een tweeling werd een drieling en dat is ondanks zo lang in het ziekenhuis gelegen te hebben niet opgemerkt en dat terwijl de baby's voor een tweeling al belachelijk groot zouden zijn. Er zat voor 8 kilo baby in haar buik!!! En het haalt niet eens het nieuws... Jaja... tuurlijk *breekt uit*
Brabantse van harte gefeliciteerd met MEIKE, nu eindelijk genieten! En zo het nieuwe jaar ingaan, mooi hoor! Hier zijn Carmen en Devin net gewogen.. Ze zijn dik een kilo aangekomen in een maand! Carmen nu 4020 en Devin 3920!
Saskia, ik wilde al niks zeggen hier over.. heb haar ook niet gecondoleerd en dit van de drieling was voor mij de druppel.. Meiden, ik denk dat we hier een FAKER hebben.. Ik heb al een week geleden gepost naar Lotte dat ik het niet vertrouwde nl.. het is allemaal te ver gezocht. Vinden jullie niet?
Saskia & Patroes, ik had helaas het zelfde gevoel.. ik had dit gister al gelezen, maar op een of andere manier kon ik youngmom niet feliciteren.. ik wilde er even een dagje overheen laten gaan om te kijken of ik wellicht de enige was die zo dacht, maar blijkbaar dus niet.. Sorry als het wel echt blijkt te zijn, maar ook ik vind het heel erg vreemd..
Waaauwie Brabantse, wat een datum en tijd zeg! hebbie goed gedaan, vuurwerk zal er genoeg geweest zijn voor de geboorte van jullie waarschijnlijk prachtige dochter Meike! Van harte gefeliciteerd meis, en ga lekker genieten! 2011 is voor jullie fantastisch begonnen!
hallo.. jullie kennen mij niet.. maar mijn naam is Ilonka, en ben de mama van Rowan (6) en jasmijn & Amber (6 maanden) ik ben een tweelingmama.. en .. dit kan niet.. sorry.. als je zwange rbent van een meerling krijg je iedere 2 weken echo.. GEDURENDE je HELE zwangerschap!!!!!! zolang een tweelingdragen is al een hele kunst..(ik ben bevallen, natuurlijk met 37+3 en dit is al uitzonderlijk) een drieling word gemiddeld met 29 weken geboren.. er klopt een hoop niet aan dit verhaal.. misschien ben ik te nuchter, maar er gebeuren te veel vreemde dingen achter elkaar.. NIKA vernoemd naar haar zusje etc.. erg mooi.. maar tis net alsof ik naar ATWT zit te kijken.. misschien word mij dit niet in dank afgenomen maar moest dit even kwijt.