Nou weegschaaltje hopelijk heeft het doorgezet bij jou!! Zoals t klinkt wel.. spannend meis. Hier een heeeeeleeeeee slechte nacht gehad. Denk een uurtje of 2 bij elkaar geslapen. Heb nu ook vet maagzuur, jak en zere voeten van de vocht, hoofdpijn. Zo maar eens douchen en me gereed maken voor het zkh echo en gyn.
@ weegschaaltje: wauw weeen, zét 'm op meid je kan het!!! Sterkte, sucecs en een mooie bevalling gewenst! @ patroes: Jee wat heb jij een grote bult op de buukHaha wat een enorme buik heb jij, prachtig ik hoop voor je dat je snel mag bevallen en je je kleintjes kan vertroetelen. Sterkte met de laatste loodjes. @ Tess: we hebben ons kaartje idd zelf ontworpen, met behulp van www.Lilalein.nl , we vonden dit heel goed passen en zie het sneuuwt, dus die slee op het kaartje past toch Hier alles prima. Ik herstel langzaam aan en voel me elke dag iets sterker. Alleen mijn bloeddruk is nog hoog, hierdoor zie ik nog steeds sterretjes en dat is vervelend. Ook slaap ik slecht en ik voel me zo moe!!! Fiona doet 't erg goed. Ze groeit lekker en haar krampjes worden al wat minder. Ze drinkt al 90 cc per voeding en dat 7 keer op een dag. Ze is tevreden en huilt eigenlijk niet. 's nachts komt om 23uur, 3 uur en dan weer om 6 uur dus al best netjes. Helaas is bv nog steeds te vermoeiend voor haar en kolf ik alles af, net weer geproduceert; 150 cc! Nu nog even mijn bedje in, dadelijk Elin naar kdv brengen, pff wel heftig hoor 2 van die kids! Maar ook genieten. Meiden als het lukt probeer dan nog even te genieten van de rust en probeer te slapen waar het kan. Sterkte met de laatste loodjes, het duurt nu echt niet lang meer! Liefs Selma
Patroesch: Oh my....!!! Jeetje, sta er echt van te kijken joh! We liepen zo lang gelijk, maar wat ben jij nog veel gegroeid de laatste weken! Jeeee, wat zal die buik zwaar zijn! Sterkte!! En wauw weegschaaltje. Na weken pijn en ellende te hebben gehad, gingen ze je morgen eindelijk helpen. Maar de natuur is de dokters tòch nog voor!! Zet hem op meid! En laat snel weer wat van je horen!! Spannend!!!!
Jeetje Patroes, OMG! Wat een grote buik, zal wel zwaar zijn zeker he... wel heel mooi hoor, maar kan me voorstellen dat het nu wel errug zwaar gaat worden! Succes in het ziekenhuis zo, ik moet ook...
Succes weegschaaltje!!! Patroes, wat een buik zeg, te gek! Ik zal mijn buikfoto ook eens posten vandaag. xxxxx
Huh? Vergelijkbare foto? Je kan nu mijn buik niet meer met die van jou vergelijken hoor. De laatste die je hier postte was al een stukkie groter dan die van mij toen op dat moment, dus toen had je me al ingehaald. Maar we liepen tot een week of 30 wel gelijk volgens mij. Dat bedoelde ik te zeggen. Ik heb voor een eenling namelijk een erg grote buik. Ik maak volgende week pas weer een foto (als de buik er dan nog is ). Zo... En nu naar de verloskundige.
Even snel een berichtje vanaf m'n Blackberry! Ik kreeg vanochtend het volgende smsje van weegschaaltje;; Hellaba,ben deze nacht opgenomen met weeen. Vertrokken toen kwamen ze om de 6 min.aangekomen en had 3cm en om half 9 5cm wel epuderale moeten pakken want ze komen om de 1min en net weer gevoeld en heb 8 cm dus byna xje --- We krijgen dus vandaag nog een baby erbij!! Zelf nu onderweg naar het ziekenhuis. Ik post alles zo snel mogelijk!
@ Guusje: Wat een mooie buik zeg! @ Tess: Wow drukte bij jullie! Lekker handig om buddy's van elkaar te zijn op dit moment hahaha! Spannend hoor!!
Kom net bij de verloskundige vandaan. Die krampen die ik gisteren en eergisteren had, waren dus wel voorweeën. Ze heeft niet gecontroleerd of het ook wat gedaan heeft, maar waarschijnlijk wel. Toen ze mijn buik controleerde was dat niet echt prettig, en het hartje van de baby ging erg snel. Ze heeft een hele tijd geluisterd totdat beebje weer wat rustiger werd en toen was het goed. Mijn bloeddruk was wat hoger als normaal, ook na de 2e meting. Gelukkig niet schrikbarend hoog, maar ik moest wel op klachten gaan letten, zoals sterretjes zien, hoofdpijn of erge benauwdheid. Dan moet ik meteen bellen. Dus opzich was alles wel goed. (om een lang verhaal kort te maken )
@Guusje : streng toespreken helpt niet, hij / zij wil gewoon niet haha. Mooi buikje hoor . @youngmom : ohh spannend die rechtszaak vandaag, ik hoop zo op een goede uitslag voor jullie! En ja hoor gaat op zich wel, het duurt me allemaal wel heel erg lang nu maar ja forceren wordt lastig als kleintje echt niet wil. En wat is dat nu voor onzin je hoort er helemaal bij hoor! Gewoon lekker meekletsen . @Parr : dank je! Hoe gaat het allemaal met jou? @Charmed : wat een heerlijke voldane foto zeg . Ik hoop 't ook! @weegschaaltje : Zet 'm op meid met bevallen!!! @Patroes : WOW wat een buik jemig !! Dat je nog uit de voeten kan pffff.. @Selma : wat fijn dat Fiona het zo goed doet zeg! Fijn om te horen . @Rammel : hmm voorweeën? Ook spannend!! Ben benieuwd wanneer jij door gaat zetten... @hier : heb weer een nieuwe tampon. Ik dacht dus vorige week dat m'n bmm bijna helemaal verstreken was (lekker duidelijk zijn ze hier ook af en toe, not!) maar die bleek alleen maar flink week te zijn. Nu is hij wel half verstreken en gisteren was hij nog helemaal lang. Dus de tampon heeft gisteren meer gedaan dan vorige week. Hoop dus dat hij vandaag door gaat zetten... het wachten duurt me allemaal een beetje te lang hoor! Heb nog steeds maar 1 cm ontsluiting, ze heeft wel geprobeerd om me wat te strippen maar dat was lastig omdat ik maar 1 cm heb.
@ Shadow: Meid wat heb ik met je te doen zeg! Ongelofelijk hoe graag de baby in je buik wil blijven. Maar je wordt toch ingeleid ivm zwangerschapssuiker? Kan het dan geen kwaad dat je nu alsnog zolang door blijft lopen? En ben je nu constant in het ziekenhuis? Mijn duimen draaien hier nog steeds voor je. Jij bent (na weegschaaltje) nu toch echt de volgende die aan de beurt is hoor!!!!
Oooh, Weegschaaltje is zover, spannend hoor! Shadow; jammer he, dat het zo niet werkt... anders had ik ook al een woordje gedaan denk ik... Rammel; gelukkig is alles goed! Bij mij is mijn bloeddruk ook wat hoger hoor, is heel normaal aan het eind van de zwangerschap! Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik denk dat ie slaappillen wilt voor gaan schrijven maar ik denk niet dat dat erg veel zin heeft. Misschien duurt het nog wel 3 weken voordat ik ga bevallen en 3 weken aan slaapmedicatie ga ik echt niet doen! Ten 2e vind ik het sowieso niks hoor, medicatie. Ik moet normaal gesproken al zo veel nemen en het komt nu ook bij de kleine, het .geeft me een vervelend gevoel... maar goed, misschien komt ie met een ander voorstel...heb geen idee!
Even een buddybericht van Patroes : "Ik kan niet terug lezen op ZSP. Lig in 't zkh aan CTG met te hoge bloeddruk. Moet wrsch wel blijven". Balen! Heb haar al een berichtje terug gestuurd om haar sterkte te wensen en gezegd dat ik 't hier zou plaatsen voor haar.
Nou, gaat lekker hier! Wat is dat toch met ons zeg! OF 3 baby's tegelijk OF helemaal bij niemand niks, terwijl het wel moet OF liggen er ineens weer allemaal mensen in het ziekenhuis. Wat gaat ons deze maand brengen? Pffff!
@Rammel : yup ben continu in 't ziekenhuis. Kan geen kwaad dat baby langer blijft zitten ook al is 't idd voor de zw-suiker dat ik ingeleid ben. Als ik me maar aan m'n dieet hou en insuline spuit dan komt 't wel goed. Krijg zowieso 2x per dag een CTG dus de kleine wordt goed in de gaten gehouden. Idd die kleine wil mama echt niet loslaten... Hoop 't echt hoor dat ik de volgende ben, maar m'n buddy zit er denk ik ook dicht tegen aan! Vond het al zo knap met een tweeling tot 37 weken doorlopen. Hoop dat alles goed gaat! @Guusje : als 't zo zou werken was onze uk allang geboren haha .